Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobalazs
nagyúr
Always vagy Libresse?
-
BaLee
addikt
Minden jogunk meg lett volna hozzá főleg mivel a szerződésben (ami szintén vele volt felelősségáthárítással, hogy ha késés lesz az nem a márkakereskedés vagy importőr hibája hanem mindenki másé) vállalt határidőn (ami már nem 2 hét volt mint mondták, hanem 2 hónap) is kicsúsztak. Mi is vállalkozóként vettük csak már kellett a kocsi így ha kijátsszuk ezt a kártyát és azt mondják nem baj eladják másnak akkor így jártunk. Valaki lehet még örült is volna neki hogy nem kell rá hónapokat várni.
De úgy hallottam, hogy teljesen más szelek fújnak már a Toyotánál is mint akár csak 1-2 éve. Népszerű modellekből már egy gumiszőnyeg vagy bármi extra árát sem lehet lealkudni, mert állítólag enélkül is jól fogy. -
fuximaxi
senior tag
Akkor valamit rosszul csináltatok. Nekem a Lexus árából tavalyelőtt elengedtek 1M-t 3 hét késés miatt. Mondjuk én vállalkozásra vettem és megemlítettem nekik, hogy elállok a szerződéstől hibás teljesítés miatt és az okozott kárt miatt is perelni fogok. Persze más mint amikor önként és dalolva csap át veszteségesbe a biznisze, de nem szeretné elveszíteni a vevőt. Nem tudom melyik kereskedés volt, nekem a Schillerrel jó tapasztalataim vannak, mind Lexus mind pedig Toyota vonalon.
-
omfgk
veterán
Mondjuk 2 éve ez talán kérdéses lett volna, hogy Alza vagy Emag, de most már nem.
Az Emag sikeresen gyújtotta magára a szarkupacot.
Szóval a valós kérdés ,hogy Emag, vagy kínai piac.
Rövid gondolkodás után kínai piac. -
BaLee
addikt
Na ilyennel itthon nem fogsz találkozni. Én anyám majd 12 milliós autójánál (Toyota) tettem panaszt az importőrnél, hogy mégis hogy van az, hogy a 2 hétre ígért autót már több, mint 2 hónapja várjuk. Mindenféle elnézést kérés nélkül megírták, hogy melyik nap fog érkezni a márkaképviselethez (ez a dátum a levéltől még kb. újabb 3 hét volt!!!). Természetesen arra sem rkezett meg, jó 1 hét múlva ismét írtam, hogy ez akkor mégis hogyan van, de már kicsit mérgesebb stílusban. Hát a válasz kb. annyi volt, hogy nekik mint importőr (!!!) ehhez semmi közük, érdeklődjek a márkakereskedésnél és a levél stílusából még én kiolvastam, hogy ne írogass nekünk ilyen hülyeségek miatt.
Végül mikor 3.5 hónap után megérkezett az autó egy elnézést kérő szó nem hangzott el a márkakereskedés részéről sem, sőt még annyi sem, hogy nesze paraszt itt a gumiszőnyeg ajándékba amit kértél a kocsihoz az is le volt számlázva meg az elsősegély csomag.És ezt helyezzük kontextusba a te eseteddel, hogy egy svájci eladó ahonnét jó eséllyel soha többet nem fogsz rendelni nem csak, hogy visszaadja a csokid árát hanem még küld egy ajándékcsomagot amivel az ő üzlete nemhogy nullszaldós hanem bőven ráfizetéses lesz.
Mi itt nem európa vagyunk, bármennyire is szeretnénk hanem a balkán.
-
-
Earl_Muttley
őstag
Alza, nálam ott a pluszpont, hogy a fizikai boltjuk 1 kilométerre van, ahol mindig van parkolóhely is, a garanciáztatásuk korrekt, a személyzet is aránylag normális.
-
OPiiPO
veterán
Alza, indoklást már leírták előttem.
-
RexMaximus
senior tag
Alza
Nem feltetlenul a legolcsobb, de alzabox itt van a kozelemben es amiket eddig rendeltem, masnap reggel ott vart mindig - hevegen is.
Kozelmultban fejlesztettem itthon ezt azt igy csomo kutyut vettem, switcheket, kabeleket, eszkozoket, stb.
Egy reszuket visszakuldtem, siman visszavettek. (persze vigyaztam mindnre, gyari csomagolasokra is, szepen visszatettem mindent)
Gariztatas is volt, szinten simaliba.
Nagyon profik ugyfelkiszolgalasban. Olajozottan ment eddig minden naluk egy magyar ceg se jut a nyomukba, aminek valahol nem orulok, de ez van.
-
KubanitoS
veterán
Emag csak abban az esetben működik nálam, ha nem valami szerződött partnertől vásárolok, hanem magától az Emagtól.
Az olcsóbb termékeket egy adott pontig mindig előreutalással rendeltem, aztán egy három ezer forintos termék esetében az emag törölte a rendelésem, mert a külső partnernél mégsem volt elérhető. Ez a noname partner meg természetesen nem szándékozott visszautalni a pénzem.
Emag ügyfélszolgálat válasza: ők mossák kezüket, nem tudnak mit kezdeni, mert külsős partner szórakozik, keressem meg őket én, mert nekük semmi közük az esethez. Én balga az elején még tettem egy kisérletet a külsős partnernél. Ez a partner egy román magánház volt google maps szerint, volt valami telefonszám, amelyet hívtam párszor, nem vették fel, vissza sem hívtak. Na ekkor írtam egy olyan üzenetet az Emagnak, amiben nem volt köszönet. Két napra rá a számlámon volt a pénz...
Azóta kivétel nélkül mindent utánvéttel rendelek. Ha ez nem opció, akkor annyira nem is kell a termék...
Alza esetében annyi "gondom" volt eddig, hogy ismerőstől kaptunk egyszer ajándékba egy drágább elektronikai eszközt, amely behalt jó másfél évvel később és csak az ismerősöm segítségével tudtuk garanciáztatni, mivel csak a megrendeléskor megadott e-mail címmel és telefonszámmal lehetett intézni a garanciális dolgokat. Ergo, ha vadidegentől veszel egy garanciás alzás terméket, akkor tulajdonképpen a garanciát nem kapod meg vele... vagy nagyon macerás a dolog.
-
Alza, egyértelmű.
-
BaLee
addikt
Alzánál elhasználtam egy 1000Ft-os kupont egy rendeléshez ami sajnos nem lett jó, vissza kellett küldenem. Automatikusan visszakaptam a kupont, írnom sem kellett nekik majd a vételárat is visszautalták, pár napot késtek csak az egésszel az ígért 3 nap miatt mivel el voltak havazva.
-
Ár miatt végül az eMAG-tól rendeltem be elég sok mindent. Azt ígérték, hogy péntekig kiszállítják. Az eMAG átadta időben a futárszolgálatnak, de ők nem hozták ki időben. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és mondtam hogy van egy probléma, mert a következő héten nem leszünk itthon. Mondták, hogy semmi gond, akkor majd utána hétfőn kihozzák. Természetesen azon a héten hívott a futár, hogy itt a csomag, amikor nem voltunk otthon és mondta, hogy ha nem vesszük át, akkor visszaküldik. Nem vettük át és visszaküldték.
Ez több szempontból is kellemetlen volt, mert közben nőttek az árak és a végösszeg nagy részét ajándékutalványban fizettem. Az ajándékutalványoknak csak egy részét írták jóvá és külön jelezni kellett nekik, hogy légyszi állítsák vissza az eredeti összegeket.
Végül újra megrendeltem ugyanazokat a cuccokat. Az oldal szerint még csak egy dolog jött meg, holott a valóságban egy dolgot leszámítva minden megjött.
Nem tudom mi van az eMAG-gal, de szerintem ez így nem lesz jó.
------------
Az alzától rendeltem egy dolgot alzaboxos (Róbert Károly körúti üzletben) átvétellel. Kaptam is értesítést, hogy 2 napom van átvenni, ami nem esett jól, mert 1 nap nem voltam itthon a másik nap meg az üzlet zárva van és a határidő másnap reggel a nyitás előtt ér véget.
Ráírtam az ügyfélszolgálatra és simán meghosszabbították. Flottul ment.
-
NvidiaRTX
őstag
Alza mert az eMAG külsősökkel dolgozik ami gyakran szállítási késéseket eredményez.
-
fuximaxi
senior tag
Az emagnál szeptember elején csoportos leépítés keretében elküldtek ~150 embert akik a magyarországi termékek beszerzésért voltak felelősek. Egyedül a marketplace maradt, minden mást a román részleg intéz. Innentől döntse el mindenki, hogy mit gondol.
Marketplacees terméket eddig sem rendeltem. -
janeszgol
félisten
Ha két évvel ezelőtt kérdezed, akkor még Emag. Ma Alzát mondok.
-
válasz
Kalacskepu #24 üzenetére
Ennyi, zárható.
-
Megkérdeztem a ChatGPT-t:
Az utolsó bekezdés félelmetes.
-
HardverApró
-
vhw
addikt
Eddig inkább emag, bár általában kisebb dolgokat; nyomtatópatron, papír, elem, kocsi izzó (Bulgáriából), kávéfőző. Első alkalommal volt egy 50k-s monitor - 8 éve. Ezekkel nem volt gond.
Illetve egyszer sikerült színes lapok helyett egy tekercs 120 literes szemeteszsákot boxba kiszállítani - csodálkoztam is a csomag alakján - de ezt intézték is gyorsan - már a visszautalást.
-
herion
tag
Mindkettőtől már millió felett rendeltem, ügyfélszolgálattal, garanciális ügyintézéssel hasonlóan jók a tapasztalatok. Emagnál volt 300 ezres tv gariztatás, szó nélkül vitték hozták, Alzánál meg mobil klímával ment simán a gariztatás.
Mégis én is inkább az Alza felé húzok, ha tehetem inkább tőlük rendelek.Emagnál egyedül a kotvány Sameday ami miatt kerülöm őket, ha lehet. Volt egy nagyon negatív élményem ezzel a retek román futár céggel, mikor egy 160 ezres matracot rendeltem.
Eleve egy hetet késtek vele mert állítólag elkeverték a raktárban. Aztán mikor nagy nehezen kiszállították.. na akkor dobtam majdnem egy hátast.
Képzeljetek el egy szarrá rothadt full sáros Iveco dobozos autót, a rakterében sitt és sóder maradékok (egyértelműen maszekoltak az autóval munkaidőn kívül), vastagon a sár rászáradva padlólemezre, és oda volt behányva úgy, hogy a csomagolás széttépve, a rugós matrac félbehajtva középen, és egy spaniferrel összehúzatvaA sofőr valami erdélyi srác lehettet az akcentusából ítélve, egy szalmakalapban, a retektől koromfekete lábbal papucsban, cigivel a szájában szállt ki a kocsiból, majd szitkozódások közepette, hogy mennyit, idézem: "szoptunk vele mire beraktuk ezt a g*ci nagy matracot a raktérbe" nyitja a csomagteret.
A szalmakalapos csak nyomkodta a telefonját, közben a segéd egyedül állt neki kirángatni a matracot, végig húzva a sittes padlólemezen. Akkor kaptam elő a mobilt és elkezdtem kamerázni folyamatot. (szerencsémre)
Még "udvariasan" megkérdezte a segéd, hogy segítsen nekem bevinni? Miután kicibálta a matracot raktérből az utca aszfaltjára lebaxvaTermésztesen a matrac kuka volt, 4 helyen kiszakadva a szövet, fekete kéznyomok ott ahol széttépték a csomagolást, hogy legyen fogás. Murva meg sóder szemcsék a szövet között, plusz full retek az az oldal ahol végig húzta a sitten.
Mivel előre volt fizetve, így kénytelen voltam átvenni, persze egyből hívtam az ügyfélszolgálatot, nyitottam jegyet, kértek fényképeket + a videót is elküldtem nekik.
Szó nélkül elvitték 3 napon belül, a pénzt is visszakaptam, plusz egy 10 ezer forintos "bánópénz" kupont is adtak. -
-
Világ életemben kerültem az emagot, de főleg azután miután az ExtremeDigital-t bekebelezték erőből. Tékozló homár is dobott néhány találatot [link]. Több mint négy éve leállt a blog. Gyanítom ez idő alatt született volna legalább még egyszer ennyi panaszos levél emag ügyben.
-
Alza, egyértelműen.
Bár nekem eddig az eMAG-gal sem volt problémám, viszont tőlük kizárólag akkor rendelek, ha ők szállítják az adott terméket. Kellett már garanciáztatnom náluk pl. monitor, problémamentesen zajlott a folyamat. 14 napos elállással is éltem már, konkrétan amint bekerült az easybox-ba a visszaküldendő csomag, már a számlámon is volt a vételár. -
Alza. Az egy rendes áruház, saját raktárkészlettel. A szállítás alzaboxba nagyon gyors és olcsó is.
Az Emag az a román Temu: sokszor 3rd party nepperek kamionról leesett cuccait értékesítik, amik ki tudja milyenek, a szállítás random, időben és árban is. Még az Aliexpress is sokkal jobb.
-
BaLee
addikt
Az EMAG kuka. Ezzel a marketplaces témával lehet sok pénzt csinálnak de megy a süllyesztőbe. Egy átlag rendelés ami EMAG forgalmazótól jönne 5-6 nap alatt ér ide. Sorra zárják be az üzleteket. Chat-en csak bot-al tudsz chatelni, telefonos ügyfélszolgálatuk sincs.
Ezzel szemben az Alzának lassan minden nagyobb városban van Alzabox, este 22 óra után kitaláltam, hogy kell valami, megrendeltem, reggel mire felébredtem ott volt az SMS hogy vár az Alzaboxban (szombaton!!). Folyamatosan fellelhetők jó árak. Pár példa: Corsair vízhűtés, mindenhol máshol 120k+-ról indul Alzánál 60k, kinéztem egy Dell monitort, mindenhol máshol 120k-tól indul, náluk 88k. És ezek nem pillanatnyi akciók, hanem folyamatosan kapható is náluk. Minden átlag webshop azzal szórakozik, ha számlát kérsz a termékről akkor nem fogyasztó vagy, sem visszaküldés sem 3 év gari hanem kapsz 1év jótállást. Alza ezzel sem foglalkozik, simán visszaküldheted elállással és általában a normál garit is megadják (volt, hogy nem, írtam nekik és javították). Chat-en kapcsolnak egy embert aki megoldja a problémádat nem egy robottal pofázol. Visszaküldés/elállás és gari témában is példás amit eddig tapasztaltam.
Alza+ vs EMAG Genius is. Előbbinél nincs darabszámhoz, sem összeghatárhoz sem kötve a rendelés, EMAG-nál 4000ft a minimum rendelés és még talán darabszámos korlátozás is van (lehet csak a próbaidőszakban volt) ill. azóta sem tudom min múlik hogy az aktuális marketplaces partnernél éppen elfogadja az ingyenes szállítás vagy nem.
-
Fred23
nagyúr
ALZA. Ha lehet, eMAG-ról többé semmit.
-
Az Emag és Sameday páros 47 napig küzdött egy csomaggal, majd törölték. A pénz visszaért, de az ügyfélszolgálat mindkettőnél néma csendbe burkolózott.Tőlük egy ideig nem rendelek, úgy pedig semmiképpen hogy előre kifizessem.Az Alzával nem volt még ilyen gondom.
-
Alza.
eMAG csak akkor, ha a kinézett cikket maga az eMAG szállítja. -
.LnB
titán
Alza. Az eMag-ot már meg sem nézem..
-
Bird
addikt
Csak is Alza. Szállítás (alzabox), gyorsaság, megbízhatóság, gariztatás szempontjából is fényéveket ver az Emagra.
-
Syl
nagyúr
Nagyon igaz!!! Épp most szoptam be. Rendeltem két 100 méteres 230V-os karácsonyi izzósort az udvari fenyőfáimra, erre kaptam egy darab 3 méteres napelemes sz*rt. A reklamációra meg napok óta semmi reakció....
Soha többet emag (így kisbetűvel)!
Alza meg másnap (vasárnap is!) lerakja a boxba. Ha egy napot késnek, azonnal adnak valamilyen kupont. Esetleges elállásnál is hibátlan az ügyintézés stb. -
PoS
csendes tag
Az eMAG-gal az a baj, hogy minden szép és jó, amíg a partnerük nem csesz el valamit, mert akkor ők széttárják a karjaikat, hogy "elnézést, de partnerünk szállítja ki", a partnerrel viszont Te nem vagy kapcsolatban. Bármi kérdésed van, nem tudnak választ adni és 2-3 napra van szükségük, hogy egyáltalán írjanak valamit. Van, amikor minden gyorsan és normálisan megy, de amikor gond van, akkor nagyon hamar tök egyedül vagy mindenkinek kiszolgáltatva, információ nélkül. Olyan, mint az orosz rulett
Kerülném mindenképp.
Az Alza viszont szintén nem nagyar üzlet, de legalább jelen van fizikailag és nem ismeretlen külföldi szállítók "piactere". -
PTM
aktív tag
Van még Magyarországon eMAG?
Bármit néztem, csak valamilyen külföldi, többnyire román bolton keresztül lehetett volna megvenni, amit én már kerülök mint a pestist (az előbbieket a korábbi useremmel írtam). -
.Szaki.
addikt
A kettő közül mindenképp az Alzát mondanám, de nem mindegy milyen termékről van szó, lehet, hogy máshol is meglehet szerezni kedvezőbb áron, ugyanúgy ÁFÁ-s számlával, garanciával.
-
Alza.
Új hozzászólás Aktív témák
lo ...
- Samsung Galaxy A55 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 11 128GB Product RED újszerű független dobozában + tok + üvegfólia
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X + RTX 3060 Ti / 3070 / 3080 + Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- Nintendo NEW 2DS XL CFW okos! karcmentes, doboz, töltő, tok, 128GB SD kártya, gyűjtői állapot!
- T14 Gen4 14" FHD+ IPS Ryzen 5 PRO 7540U 32GB 512GB NVMe magyar bill ujjlolv gar
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Bontatlan Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst - 3év garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7900 XT 20GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest