- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #5399 üzenetére
törölnöm kellett a bankkártyát, így tudtam csak fizetni vele
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
kosárban a termék, regisztrált bankkártyával fizetni szeretnék, és az online fizetésre kiírja hogy küldi a kódot a belépéshez sms-ben... persze nem fogadja el a kódot, akárhányszor küldetem újra, így nem tudok bankkártyával fizetni. mi lehet a tré?
-
Valakinek nincs tapasztalata német alzával? El kéne állnom egy terméktől, de másik termékkel egyszerre vettem maitől nem akarok elállni. Itt is 14 nap van?
A német alza ügyfélszolgálata ausztriában működik osztrák teefonszámmal, a múltkor pont kifogtam egy szlovákiai magyart, de nem tudom kérhetem-e hogy vele beszéljek, mert a német nem annyira megy. -
fatal`
titán
válasz
AeSDé Team #5395 üzenetére
Pedig ott kéne lennie a rendelésednek, lapozgass, mert több oldalra teszi (10 van egy oldalon).
Nekem is még látszik a 2018 januári is.
-
AeSDé Team
őstag
Sziasztok!
Rendeltem egy ADATA SSD-t 2.5 éve, ami már jóideje tönkrement, és a 3 év gari lejárta előtt szeretném visszaküldeni.
Az Alza oldalára belépve azonban már nem találom meg ezt a bizonyos megrendelésemet.
Email-ben anno kiküldték a számlát, és azt le is tudom onnan tölteni, viszont az Online reklamáció csak a fiókomhoz rendelt termékekben enged keresni, és ez a bizonyos rendelés valamiért ott nem szerepel. Pedig az email címem amivel belépek az ugyan az, mint a mire a számla jött.
Hogyan tudnék mégis garanciális ügyintézést indítani? info@alza.hu?
-
dudu98
tag
válasz
ScomComputer #5390 üzenetére
-
raziel01
veterán
válasz
LoyalGuard #5391 üzenetére
Ket dolog lehet. Vagy benyelik vagy birosagra viszik.
Ha tovabb viszik akkor téged fognak elmarasztalni es igyis ugyis fizetned kell. En azt csinalnam, hogy megirnam nekik, hogy szandekodban all visszafizetni de kérsz 1-2 honap haladekot. Aztan majd irnak rá valamit. -
LoyalGuard
tag
Sziasztok!
Egy érdekes sztori ügyében szeretném kikérni a véleményeteket.
Karácsony előtt (dec 10 előtt) rendeltem pár dolgot, nyilván ajándékok, stb. Előre kifizetett dolgok voltak.
Pár kisebb és 1 nagyobb terméket.
Kiszállítással megérkezett a nagyobb de a kicsik lemaradtak.
Olyannyira lemaradtak hogy gyorsan újrarendeltem a kicsiket, és 23-án bementem értük személyesen, mert balfszkodás ment Alza oldaláról.
A lényeg hogy a posta nem hozta ki a csomagomat házhoz, közölték hogy menjek be érte a postára.
Engem ez nyilván kevésbé érdekelte és szóltam az Alzának hogy kezeljék.
Több levél és telefonhívás után mondták hogy persze, intézik, visszautalják.
Mivel 2 szer vettem meg ugyanazon kicsi dolgokat, így vártam a visszautalást is.
Eltelt a karácsony, pár helyről vártam kisebb-nagyobb visszautalást (rossz minőség vagy garancia miatt, családnak is én intézem ezeket).
Alza is köztük volt.
Valamikor Januárban jött is tőlük utalás meg pár email hogy visszautalták.
Telt-múlt az idő, március végén jött egy email hogy a karácsonyi megrendelés számával hogy a futár visszaszállította a csomagot hozzájuk a nagyobb(!!) terméket is és ha szükségem van még rá szóljak és kiállítanak egy számlát róla.
Erre nem reagáltam (piszkozatban maradt a levél), gondoltam default nemlegesnek veszik akkor a válaszom.
Ma jött egy újabb levél, így másfél hónappal később, hogy legyek szíves a nagyobb termék árát befizetni, mert hogy tévesen azt is visszautalták anno a kicsikkel együtt. :D
Őszintén szólva ez elég meglepő, hogy hogy csak most dobta ezt fel nekik a rendszer?
Ezelőtt elismerték hogy az ügy lezárva, ott van minden termék náluk. :D
Vissza kell keressem a tranzakciókat, nincs kizárva hogy tényleg visszautalták.
Ha igazuk is van, jelenleg biztos nem tudom nekik befizetni. Ilyenkor mivan? ("fenyegetés" nincs a levelekben)
Nem várok tanácsot mert ilyet én még nem nagyon hallottam, de gondoltam megosztom.
Üdv! -
dudu98
tag
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy vásároltam az alzán egy Adonit Note Plus érintőceruzát, ami 1 hét használat után letört a feje. Reklamációt megigényeltem online, hétfőn visszajuttattam az üzletbe személyesen, feldolgozták a kérelmet. Külön megjegyeztem nekik, hogy nem elfogadható, ha egy ilyen drága toll (30 ezer forint), ilyen hamar tönkremegy, úgyhogy utalják vissza a pénzt minél hamarabb. Tapasztalataitok alapján mikor várható, hogy visszatérítsék az árát, ha egyáltalán vissza fogják
-
thomasvold
őstag
válasz
AeSDé Team #5386 üzenetére
"A megrendelést szállításra készítjük elő. Várható szállítási idő: szerda (...)"
Innen már 90%, hogy megkapod. Esetleg a szerda változhat, attól függően, hogy honnan hozzák. -
AeSDé Team
őstag
Sziasztok!
Alzáról rendeltem HDD-t, ahogy mindenki más is..
Azt olvastam más topikban hogy sokaknak visszamondták a rendelését.Arra lennék kíváncsi, hogy az Alza maximum milyen ponton szokott rendelést visszamondani? Az én rendeléseim státusza már átváltott erre:
"A megrendelést szállításra készítjük elő. Várható szállítási idő: szerda (...)"
A számlámra azért ráírták hogy "Csak illusztrációs célokra"Ezen a pontos is eldobhatja a rendelésemet a bolt, vagy ilyenkor már 100% hogy készleten volt a termék, és meg is fogom kapni?
-
M_AND_Ms
veterán
válasz
Véreshurka #5384 üzenetére
Általában (tehát, máshol} az a gyakorlat, hogy a kártyára küldik vissza a pénzt. Szerintem, itt is az lesz. De kíváncsi leszek, mert nekem is van egy visszaküldött cuccom náluk.
-
Véreshurka
senior tag
Sziasztok!
Most mi az eljárás 2 hetes csere esetén bankkártyás fizetés esetén? Készpénzben visszaadják ott helyben, vagy számlaszámra utalják? Még mindig ez lenne a mérvadó: [link] ?
Előre is köszi!
-
thomasvold
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #5382 üzenetére
Nekem is volt már olyan, hogy írta az Alza, mikorra kell megkapnom, de csak napokkal később kaptam meg. Nem mindig valószerű, amit az Alza ír.
-
Lehet, de elvileg ma már meg kéne érkeznie, DHL csomagpontra kértem, az alza azt írja ma 20:00, a csomagpont pont 8-kor zár (bár google értékelések alapján ha úgy van kedvük bezárnak hamarabb is). Mindegy, ha hazaértem leballagok megkérdezem, ha semmi akkor még zárás előtt leballagok mégegyszer, 250 méter.
-
lord_m
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #5380 üzenetére
Nem lehet, hogy csak még nem került be a rendszerbe?
-
-
alakesh
tag
válasz
T0mBd1gg3R #5378 üzenetére
track17-en próbáltad nézni?
-
Van itt valaki aki esetleg a német alzával is képben van?
Rendeléshez amit kaptam trackingszám azt írja a szállító cég oldala ahova linkelték (ppl.cz), hogy "Shipment not found"
A tracking szám DHL-esnek tűnik, 2-essel kezdődő 12 számjegyű.
A DHL azt jrja rá, hogy "Unknown Shipment"
Live chatet nem találok a német alzán ami az otthonin van.
Csak abból gondolom hogy DHL-es a tracking, hogy a PPLcz oldalán ott díszeleg a DHL logú (gondolom valami helyi leányvállalat) és máshonnan rendeltem mást amit a DHL hoz és az is 12 számjegyű 2-essel kezdődő. -
M_AND_Ms
veterán
Sziasztok!
Visszaküldenék egy cuccot a 14 napon belül. Meg is találtam a Áruvisszaküldés menüt, ahol ki is tudtam választani a visszaküldést. Kötelezően meg kellet adnom az okot... megírtam. A művelet végén, mint a Reklamációm közé került az ügy. Ez nem is zavarna
A kérdésem, hogy akkor nekem most fel kel adni postán a cuccot, aminek a költéségét én állom és az Alza meg se téríti? Csak azért, mert az ÁSZF idevonatkozó része - szokás szerint- ködös, nem egyértelmű
"Ha a Vásárló a szokásostól eltérő fuvarozási mód választásával küldi vissza a terméket, az Alza nem köteles az ebből fakadó többletköltséget megtéríteni."
Én nem a "Szokásostól eltérő fuvarozási módon" küldeném vissza, tehát a fenti mondat szerint az Alza megtéríti a költséget. Vagy hogy is van ez? -
zzola
titán
Üdv!
Rendeltem Alzától FOXPOST automatába. HA nem veszem át a csomagot és visszaküldik az eladónak, akkor így el tudok állni a vásárlástól? Vagy át kell vennem, majd vissza kell küldenem? Nem tudjátok a nyitó kóddal vissza is lehet küldeni a csomagot náluk?
-
Pemethe
csendes tag
Szia van. Nem pletyka amit hallottál, hanem tény. Én kifejezetten javítást vagy cserét kértem, erre kiállítottak egy jóváíró számlát. Szervizlapot kérésre sem adtak. A kártyát szintén nem adják vissza. Más egy hangos ventilátor miatt vitte vissza és annak is benyelték a kártyáját. Nehezen hiszem, hogy ne lett volna javítható. Most irogatok a gyártónak, hogy az Alza visszaküldte-e nekik a kártyát. A számla alapján a kártya még mindig a cégem tulajdona, így szerintem jogtalanul tartják vissza. Kizárólag javításra, illetve cserére adtam le, nem arra, hogy indoklás nélkül benyeljék. Valószínűleg per lesz a vége.
-
ajapi
tag
Realme mobilt szeretnék garanciában javíttatni. Alzához kell vinnem, vagy van Bp-en garanciális szervizük, ahová közvetlenül lehetne vinni?
köszönöm -
redhunter
senior tag
Sziasztok ,olyan problémám van ogy nem tudok bejelentkezni az alza fiókomba,mert amikor loginolok akkor kér egy kódot amit elméletileg a telomra küldene,de nem jön semmi.Már futottam 2 kört ügyfélszolgálatnál oda leirtam a telefonszámot hátha tévesen adtam meg anno,és visszairtak hogy frissitették de ugyanugy nem kapok kódot.
-
fatal`
titán
válasz
Executioner #5363 üzenetére
Ez nem teljesen így van. A többségét igen, de vannak gyártók, akik szervizelnek itthon Alzás termékeket, pl. Tefal.
-
Executioner
tag
válasz
NdrewSunix #5362 üzenetére
Az alza egy cseh cég. Minden terméket Csehországban szervizelnek.
-
Az első mondatod: "Van egy rossz hírem, tökmindegy mit hol veszel, ha elromlik, mindenhol sokáig tart az ügyintézés."
Majd ezt írtad: "A kereskedelmi láncolaton keresztül a legtöbb termék visszakerül a gyártóhoz...
...Kivéve ha a terméknek van hazai kizárólagos importőre vagy esetleg márkaszervize."
Segíts akkor ezt értelmezni nekem kérlek. Tehát én visszaküldük egy Xbox kontrollert az Alzába, mert hibás, akkor ők mit csinálnak vele 30 napig minimum, ha a Microsofttal küldöm vissza aki 1,5 hét alatt hozza/viszi/ javítja v cseréli? -
válasz
NdrewSunix #5360 üzenetére
Sajnos nem tudod értelmezni az írásomat. A Microsoftnak is van márkaszervize és valószínű a telefonnak is. Csak ezeknél megy gyorsan az ügyintézés, ahol közvetlenül a gyártóhoz küldhető a termék. Az összes többi gyártónál LASSÚ.
-
Értem, tehát mégsem tart mindenhol sokáig az ügyintézés, pont erre voltam kíváncsi. Ki is derült, hogy az MS-nél sokkal gyorsabban dolgoznak, ezért legközelebb oda fogom küldeni a vacak termékeiket, nem oda ahol vettem.
Leírásod szerint tehát az MS a pult alatt javít, mondjuk nem igazán érdekel hogyan csinálja, neki megy a tapasztalatok szerint, ez a lényeg.
A párom vacak telefonját a Telenorba visszaküldve 1,5 hét alatt javították, pedig ők is szervízbe küldték tovább. Érdekes, akkor azt hogy csinálták? Mégis van ahol gyorsabban megy? -
válasz
NdrewSunix #5357 üzenetére
Van egy rossz hírem, tökmindegy mit hol veszel, ha elromlik, mindenhol sokáig tart az ügyintézés. Egyesek valamiért azt gondolják, hogy a pult alatt javítgatják a termékeket az eladók. Nem, nem ott. Az az idő elmúlt. A kereskedelmi láncolaton keresztül a legtöbb termék visszakerül a gyártóhoz, főleg ezért tart legalább egy hónapig az ügyintézés. Kivéve ha a terméknek van hazai kizárólagos importőre vagy esetleg márkaszervize.
-
omfgk
veterán
válasz
NdrewSunix #5357 üzenetére
A legtöbb magyar bolt kapcsán ez nagyjából elmondható...
Vannak kiemelkedően szar szervizek. Logitech féle Fixit hazai szerviz. Mindent visz.
Telemax. Velük szerencsére régen volt utoljára dolgom.
Nemrég nagyszülők TV-jét küldtem vissza gariba. Háromszor egymás után. Szellemkép BT nevezetű létesítmény.
Szerintem koboldok dolgoznak ott is. Értetlen kókler marhák. -
Van bárkinek pozitív tapasztalata szervízbe került termék javítási idejével?
Leginkább azt látom mindenhol, hogy igyekeznek kihasználni a 30 napot, ha indokolja az eset, ha nem. Sajnos nekem is csak rossz tapasztalatom van erről. Azt hiszem a jövőben nem csábulok el a jobb ár miatt, mert a szervíz egy nagy 0 az Alzánál. -
Rendeltem egy "használt" AMD-s alaplapot.
Erre kiküldtek egy alaplapot fém hátlap, a CPU hűtő lefogató műanyagok és a backplate nélkül.
Megy vissza.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
ScomComputer #5354 üzenetére
oké.. köszi :)
-
ScomComputer
veterán
válasz
aprokaroka87 #5353 üzenetére
Látod milyen ügyes vagy,meg is adtad magadnak a választ !
"ott szerintem sokkal értelmesebb módon van megfogalmazva"
Szarul van megfogalmazva,a postán fogsz fizetni... -
aprokaroka87
nagyúr
Üdv!
Elnézést ha béna kérdést teszek fel, csak valamit nem értek.
Szeretnék rendelni valamit, viszont csak személyes átvétel az opció.
Ki is jelöltem, azt a Posta hivatalt ami útba esik.
Eddig stimm.Viszont fizetés, az készpénzes megoldással történne.
Viszont ott az a szöveg van " hogy fizetés a futárnak átvételkor "Most akkor a futár jön el oda a posta hivatalba és ő adja át, vagy pedig a Posta hívatalban dolgozó néni / bácsi :)
Szoktam E-Mag.hu-ról rendelni, de ott szerintem sokkal értelmesebb módon van megfogalmazva a dolog :D
-
omfgk
veterán
válasz
Ron Swanson #5351 üzenetére
Tele van az alzabox gondolom.
-
Ti is tapasztaltátok mostanában, hogy az Alza nem tudja betartani a weboldalon feltüntetett szállítási időket? Az utóbbi 5 vagy 6 rendelésem mind késett.
Hétfő este rendeltem valamit, azt írta legkésőbb csütörtök reggel 8-ra az alzaboxban lesz. Erre most jött a mail, hogy "elnézést valószínűleg késni fog de mindent megteszünk" (tapasztalatok alapján, ha ez az email jön akkor 100% hogy késik).
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Elegáns és igen kompakt NVIDIA Blackwell VGA-t villantott az MSI
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Synology NAS
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- További aktív témák...
- Latitude 7450 14" FHD+ IPS érintő Ultra 5 135U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- ASUS Dual GTX 1660 SUPER OC 6GB DDR6 Videokártya!
- ASUS P8H77M i7 3770 3.4GHz 12GB RAM 256GB SSD 500GB HDD GTX750 komplett
- HP Omen RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 Videokártya! BeszámítOK
- Gainward RTX 3070 Phantom 8GB GDDR6 Videokártya!
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro - Deep Purple - Használt, karcmentes, 100% akku
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock H310CM i3 9100F 8GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB AeroCool Strike-X 500W
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest