Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz laleeee #41921 üzenetére

    Általános szabály hogy dispute csak a vásárlói védelem ideje (Purchase Protection time) alatt kezdeményezhető, kivéve, ha leigazoljuk a megérkezést, ami után még 15 napon belül lehet dispute-t indítani.
    Dispute indítás végső határideje a szállítási védelmi idő lejártát követő 15 nap, ilyenkor a rendszer teljesítettre zárja a vásárlást, de ne várjon senki a 14. napig.
    Ha a szállítási védelmi idő vége közeledik, érdemes elgondolkodni hogy kérjük a szállítási védelmi idő növelését az eladótól. Sajnos a postai szállítás ideje kiszámíthatatlan, néha csak adni kell még pár napot.
    Ha az eladó feladta a megvett terméket, a feladás napja után a 11. napon lehet dispute-ot nyitni.
    Ha a védelem lejárta előtt nem indítható dispute, mert az AliExpress rendszer felad egy későbbi érkezési dátumot, vagy azt hogy folyamatban van a szállítás, akkor azt követően legyen elindítva, itt is van lehetőség maximum 15 nap dispute-ra, de annyi napot ne várjon senki és ne fogadja el az újraküldés lehetőséget az eladótól.
    A "megszakított" Cancel dispute (dispute megszakítása) esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le.
    Az eladónak a megindított dispute-ra 5 naptári napon belül kell reagálnia, ha nem teszi meg, akkor automatikusan megkapjuk a refund összegét 3-15 munkanap alatt.
    A visszatérítés - refund - automatikusan fog visszakerülni arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.

Új hozzászólás Aktív témák