Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ANOka #34421 üzenetére

    Válaszolok pászka helyett, átverte az eladó, kamu nyomkövetést adott meg, nem a terméket értékeled hanem a vásárlást, az ilyen dolog negatív értékelést érdemel.
    Kérik értékelni fő szempontként ezt: How accurate was the product description? régebben ez a vásárlás elégedettség volt, az hogy átnevezték hogy kamu értékelések szülessenek az egy dolog, ki a fenét érdekel hogy milyen a termék leírás? Ez ugyan miért fontosabb miunt az hogy elégedett vagyok a vásárlásalvagy nem vagyok elégedett?
    Azután kérik ezeket:
    How satisfied were you with the store's service? Egyáltalán nem vagyok elégedett a szolgáltatással, de milyen szolgáltatás volt? Nem reagált a kérdésemre, hülyített ez mi lenne?
    How quickly did the store ship the item? Ami nem ért ide az nem értékelhető, az 1 csillag az a Very slow, ez még annál is lassabb volt és ezt a pontot nem lehet kihagyni, pedig értékelhetetlen.

Új hozzászólás Aktív témák