Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9345) szasanyi válasza Laraxior (#9326) üzenetére


szasanyi
félisten

Azt gondolom, nem kell különösebben magyarázkodnom, mindamellett négy fontos megjegyzést kívánok tenni azért, hogy senki se gondolhassa azt, amit te sugallni próbálsz! Ráadásul ezek ismeretében válik inkorrekté az a fajta "mutatvány" amit te itt megpróbálsz erőltetni.
Előljáróban annyit jegyeznék meg, hogy többször, többeknek adtam már el új, és használt hardvert egyaránt, DE soha senkivel és semmivel nem volt problémám, sem nekik velem. Ez magabiztosan, és nyugodt szívvel jelenthetem ki, mert biztos vagyok abban, hogy senki sem tudja, és nem is akarja ezt megcáfolni.
És lássuk, mi is az üzlet tárgyát képező alaplap körüli helyzet - az én szemszögömből:
- gyakorlatilag te beszéltél rá az alaplap eladására, az általad ajánlott áron, amiből egyértelműen következik, hogy fel sem merülhet olyan feltételezés, mely szerint én szóztam rád egy - esetlegesen - hibás lapot, mert esetleg meg akartam tőle szabadulni

- a megbeszélt helyen és időben (sőt előbb ugye, mert neked úgy volt jobb) én átadtam neked egy újszerű állapotú, bontatlan kellékcsomaggal ellátott Gigabyte P35-DQ6 alaplapot a dobozában, ami nálam teljesen jól műdödött, DE elmondtam előre (!), hogy nálam alapon üzemelt, majd utólagos kérdésre azt is, hogy korábban használt Kingston HyperX DDR2-1066 RAM KIT nálam sem ment 1066-on, a GeIL BC DDR2-1066 KIT igen - és semmilyen különlegességekkel vagy jósolt tuningpotenciállal nem kecsegtettelek

- szintén előre közöltem veled, hogy 2008. dec. 20-is garos a lap, ha erre szükség lenne - 3 napos próbagarról, tuningpotenciál vizsgálatról és egyéb visszavásárlási garanciáról (amit te utólag vetettél fel) szó sem esett sem előtte, sem a lap átvételekor, majd a te utólagos felvetésre mondtam, hogy az én véleményem szerint HA nem működik az eladott hw, arra vonatkozik az általában szokásos PH! gari

- miután megírtad, hogy a lap nem megy hibátlanul az általad használt hw-ekkel és órajelekkel, mondtam, hogy teszted a gyártói ajánlásokban is szereprő eszközökkel és alapon (!), és ha úgy nem működik jól, akkor intézem a garanciát - amit meg is beszéltem azzal az ismerőssel, akitől a lapot vettem, valamint hozzátettem, hogy a garanciális feltételek és a hibásan leadott eszköz vizsgálata rajtam kívüleső körülmény, amiket NEM tudok befolyásolni

Hátra van még egy garanciális ügyintézés, amit vállaltam és teljesítek is szükség esetben, de az ott megállapítottakra sem tudok befojással lenni - ráadásul megadtam neked hol és mettől meddig dolgozom (Debrecenben ahol te laksz, nem máshol) ahova hozd el a lapot, ha valóban hibás. Ehelyett, te ide írkálsz, nem azon vagy, hogy hamar indítsuk el és zárjuk rövigre azt a garanciális ügyintézést.

Ezek után mondja meg valaki: mi az amit én vállaltam, DE nem teljesítettem, és ami miatt velem kell vigyázni a későbbiekben esetleg üzletelő embereknek? :U

Ugyan miért és mi alapján kellene visszavennem a lapot úgy, hogy nálam hibátlanul ment és az ráadásul még garanciális? Miért nekem kell vállalni a felelősséget - amit a gyártó sem tesz meg(!) - esetleges kompatibititási gondokért, feltételezett de meg nem valósítható tuning potenciálért, vagy - ne adj' isten - azért, ha az user széthajtotta, agyonfeszelte, tönkretette az eszközt? :F
Ki az, aki nem a gyártói garanciát próbálná meg érvényesíteni ebben az esetben, hanem ahelyett visszavenne egy olyan lapot ami 4 napja még hibátlanul müködött, de most leht, hogy rossz? Mert ha garanciában való vizsgálatkor megállapítanak olyat, hogy tényleg rossz, DE felhasználói okból (amit pölö korábban említettem) akkor se lap, se pénz.
Én nem engedhetek meg magamnak ekkor nagyvonalúságot, és nem látom semmilyen okát ami alapján ez kéne tennem. Te sem várhatod el, hogy az én pénztárcám rovására próbálj meg tuningrekordot dönteni, majd visszakérni a pénzt azzal, hogy "sz@r a lap".
Ez persze nem állítás, csak egy lehetőség a sok közül, de a te részedről nem korrek a dolog, ha a garancia helyett ezt várod el.

Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.