- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- bobalazs: Alulfeszelés profilok tesztelése és százalékos eltérés a gyári profilhoz képest
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Lalikiraly: Letiltott a Marketplace
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
szkury
aktív tag
-
válasz
pakfong #2833 üzenetére
Ezt így konkrétan nem tudom már, én olyasmire emlékszek csak, h továbbosztani tilos, de hát ez teljesen egyértelmű.
Viszont lakáson belül meg lehet osztani.
Az már más kérdés, h a szolgáltató az nem szereti a routert, mert a szolgáltató azt szereti, h egy gép = egy net előfizetés. 'nyád.Az új IP-TV-s előfizukhoz már alapból wi-fi-s modemet adnak, úgyhogy elég értelmetlennek tartom, h még mindig erőltetik ezt a ne használj routert témát.
Mondjuk a telefonos ügyintézőnek meg lehet azt mondani, h ki van kötve a router, de a hiba nem szűnt meg, úgyhogy tessék szépen felvenni azt a hibalapot. Erre úgysem tud mit mondani.Ezért nem is értem, amit MaTMaN mesél, h Pestről kellett dirigálni a vidékieknek, én nem tudom hogy mennek a dolgok a T-homenál, de ha ezek után nem távolítják el az ajkai helpdeskest, akkor megérdemli a T-Home, h az előfizetők másik szolgáltatót válasszanak.
Én simán kiperelnék a dolgozóból egy kis vigaszdíjat is. Az elégedetlen ügyfél nem termel profitot a T-homenak. Lehet szidni a nagy multikat, de jelen esetben nem a T-Home a hibás, hanem a hatáskörét túllépő helpdeskes kollega, aki valamiért azt hitte, jogában áll lerázni az ügyfelet. Hihetetlen, h mik vannak. :/
Ráadásul el tudom képzelni, miféle presztízsrombolást képes véghezvinni, ha ezt minden hibát bejelenteni akaróval eljátssza.. :S -
mttssz
senior tag
válasz
pakfong #2833 üzenetére
Megnéztem, csak a modemig és egy kábeles kapcsolatig garantálják, de szét szabad osztani.
Update a supportról:
Ismét felvette velem a kapcsolatot a tegnapi segítőkész dolgozó, és szólt, hogy voltak kinn szerelők, a lakásig megnézni a kábeleket, mérni sebességet. Bp-ről kellett szólni az ittenieknek hogy mozduljanak meg. Ő vette fel a hiba részleteit, és ő adott le hibajegyet, ő rendezte el hogy majd felvegyék velem a kapcsolatot és jöjjenek kicserélni a modemet. Szóval számomra ennyit az segítőkész ajkai ügyfélszolgálatról.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus Corsair 850W
- LG 34WK95U-W - 34" NANO IPS - 5120x2160 5K - DCI-P3 98% - HDR 600 - ThunderBolt 3.0/Type-C
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest