Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • TIT

    veterán

    válasz DarkFater #2250 üzenetére

    Nem vagyok kezdő mert 27 éve dolgozom kereskedelembe.
    Ilyen átverések csak a számtech.-be és a mobiloknál vannak máshol nem,mert azoknak van hivatalos szervízük ahol max.2 hétig csücsül a cuccos és nem 2 hónapig.
    Nem úgy vettem észre,hogy a fogyvéd az ügyfelet védené,sőt még az oldal is engedi a szélhámosokat,aki jelenti azt meg törli.
    Meg lehet nézni azt a 2 terméket amit 1 nap ill.10 nap után visszavittem milyen állapotban volt,azt kérdezték ez ki volt bontva?
    Hardverker isminek bontott,poros vgát adott el,mondanom se kell,hogy fél óra után meghalt a kártya,persze a sok majom bámul miért bontom ki a kártyát.
    Aquába nagyon nincs raktárkészlet és később is jön mint igérik,garira persze pár nappal korábbi dátum kerül mint hogy kézbe kapom.Gariztatást el is utasították valakinek,mondván koszos az egér,de átvételkor is az volt.

  • DarkFater

    tag

    válasz DarkFater #2250 üzenetére

    2. Minden raktáron van, de gyakorlatilag mégsem

    - A raktározási költségek az 5 évvel ezelőttinek a HÁROMSZOROSÁRA emelkedtek

    - Egy bolt fenntartási költsége, azaz rezsije a duplájára és a munkaerő költsége is a duplájára nőtt. A munkaerő ráadásul folyamatosan minimum évi 10%-ot drágul.

    - A jelentős forgalmat adó közintézmények eltűntek a piacról, azokat a FIDESZ becsatornázta állami központi beszerzésbe, azóta pl az iskolák a tonert nem vehetik meg boltokban, hanem a Fideszes beszállítótól veszik azt időnként szarabb minőségben, de minimum 30%-al drágábban.

    - A "mezei" ügyfelekért pedig sokkal keményebb a harc, mert a neten minden sokkal gyorsabb és jobban áttekinthető. Régen Budapesthez képest egy világvégi faluban a helyi boltos lazán 30%-al drágábban kínálta a terméket és az emberek nem háborogtak, mert azt az árat látták.. Igaz a másik oldalról nézve helyben volt a bolt és a szakértelem, meg ebbe belefért némi ügyintézés, baráti szervizelés is. A boltos így élt meg a kis forgalomból. Ma ugyenezért az árért ott is háborognak az ügyfelek és inkább megrendelik a neten az olcsóbbat, a helyi boltos meg becsukja a boltot vagy csak szervizel aranyáron, mert így tud megélni.

    - A webshopok a boltokat és egymást a kisebb árrésekkel ütik, hogy árgépen ők legyenek előrébb. Aki árban már nem tud lejjebb menni de élni akar és nem gátlásos az elkezdi "okosba" intézni a dolgokat, hogy versenyben maradjon, emiatt viszont ha gondod van akkor a garinál szívja a fogát, mert fekete beszerzésnél gar az nincs így inkább lazán kibaszik az ügyfelekkel. Ezek az un gyorsan eltűnő, gyakran nevet váltó boltok.

    - Ezt még lehet fokozni, ha külföldi cégen keresztül intézi a szaki a webshopot, mint pl Kander aki sokszor itt veszi az árut Magyarországon, de valahol útközben elveszíti az áfát, így már egészen pofás, versenyképes árat tud ajánlani.

    - További árcsökkentő tényező néhány ügyeskedő fórumokban, facebookon nyomuló áfázó csávó, akik csinálják már 10-15 éve ismerik a dörgést és tele vannak lóvéval, sokan napi szinten milliókat forgatnak!!! Jobban megy nekik, mint egy-egy menő boltnak Azt nem kell mondanom, hogy a NAV leszarja őket ezek meg vagan élnek a világba és közben vidáman szétbasszák a piacot.

    - A drága raktározási és bolt költségek miatt a webshopok és boltok mennek össze kisebb helyre, hogy spóroljanak. Plusz ugye a fenti okok miatt a haszon is kisebb, így a boltok ma MÁR NEM TARTANAK raktárkészletet.

    - A problémát fokozza, hogy 10 éve ha valakinek volt 500 terméke, azzal vígan megélt és még raktáron is tartott egy csomó mindent. 5 éve már minimum 2-3 ezer féle terméket kellet kezelni az ügyfelek felé manapság ez minimum 5 ezer, de inkább 10. A legnagyobb boltok mint IPON, AQUA, 220Volt, eDigital és Hardverker minimum 20 ezer terméket figyelnek, kezelnek. Nagyker oldalon ez azt jelenti, hogy a SPECIALIZÁLT nagykerek is minimum 3-5 ezer termékkel foglalkoznak, a legnagyobbak mint Ramiris, CHS és társaik, akiknél teljes a lefedettség pedig 30-50 ezer terméket kezelnek.

    - Mindemellett az árgépen és társain ma már emberszámba sem veszik azt a boltot akinek nincs raktáron

    - A végeredmény logikus. Túl sok termék, kevés hely, magas elvárás: MINDENKI BEHAZUDJA hogy van, akkor is ha nincs.

    - A tisztességesebbek persze azt írják, hogy van, DE KÜLSŐ raktáron. 2 munkanap. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a kisker webshop neked gyakorlatilag a nagyker raktárkészletét mutatja.. Ha megrendeled, akkor a webshop egyenesen onnan foglal, aztán elmennek érte és elhozzák neked a boltjukba.

Új hozzászólás Aktív témák