Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz j.bravo #2840 üzenetére

    Nem olasz motorral, de van erről tapasztalatom.
    Az osszes 2005-2009 magyar suzuki (de más japánok is, pl. Toyota) szenved hasonló hibával, annyi különbséggel, hogy ott nem tilt le semmit az ECU, csak dob egy check lámpát.
    Gagyi a katalizátor, illetve ahhoz mérten szűkre volt szabva a "fűtés", ezért a hibakod.

    Rendes, de drága megoldás a katalizátor cseréje gyárira! Utángyártott annyira se való, mint ami benne van "rossz".
    Családba 1.8 benzin xara picassoval ugyanez volt, szagszerviz utángyártott katalizátorral orvosolta a hibat, még rosszabb lett...
    Nem NKH konform, de olcsó és jó megoldas, hogy a 2-es lambdaszondat hálózatos a motortérbe, így mindig tiszta levegőt kap, így nem lesz check engine. Suzukihoz van olyan " adapter", amit be lehet csavarni a lambda 2 helyére, és abba még bele csavarni lambda szondát, így semmit nem mer, azaz pont megint nem lesz check engine.
    Az elv ugyanez minden benzinmotornal, én megpróbálkoznak ezzel.

    Illetve ha ezek már jelentkeztek, akkor ranezetnek az EGR-re is, még a folytoszelepre, hátha tisztítani kell.

Új hozzászólás Aktív témák