Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Disney + újra három hónapos promócióban.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nagy chili topic. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
edeleny
őstag
Én anno a GT-1, GT-2-n szocializálódtam. Ott szívás volt a liszenc!
Nem mondom, hogy aranyra, de a nagyrésze az első két próbálkozásra sikerült.Ami trükkös volt, az a Laguna Seca azzal a Formula autóval....., elhinni, hogy be is fog fordulni! Úgy lett ezüst, hogy hagytam benne jócskán, főleg a pálya második felében. (amikor eléred az utolsó kanyart, már nem akarsz hibázni..)
Egyébként 1.05-ös időt megy a gép. A pályacsúcs 2012-es Frerrari F1 szintén 1.05-ös idő. Úgy hogy papíron ennek a Formula3000-nek valahol 1.20 lenne a reális.Az Esős SPA trükkös, olyan 5-6 próbálkozásból kétszer mentem végig, a másodikra meg lett. Bronz, de így maradt!
Amit figyelembe kell venni az az esős felszáradó pálya. Kerülni kell az ideális ívet, a kerékvetőket, és a festéseket. Itt ott látszik a száraz ív, azon kell menni. És kell hozzá jó adag türelem.Anno volt olyan, hogy Time Trial, meg Arkád mód. valahol lehet az összes pályán , sacc per kábé az összes autóval vezetni gyakorolni, a karrier módokon kívül?
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz ako001 #10757 üzenetére
Bocs, de előfordult már valakivel, hogy ezek a tickettek nem a legkisebb nyereményt adták?
Már egy csomót beváltottam, de nekem mindig a legkisebb összeg jött ki.
Más, így nem is tűnik soknak az a rengeteg pálya. Nekem anno a High Seed mellett a Mini ring volt a nagy kedvenc. Kicsit hiányolom.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Messze nem tartok még erre, de a GT1-GT2 után voltak meglepő dolgok.
Felborultam a Minivel!
Az Ellenfelek kilökhetnek! (az annak idején is olyan volt, hogy mindig útban voltak)
Sikerült már többször elmérni a féktávot, irány a dzsindzsa, mire össze szedem magam mindenki elmegy, és mire kiérek az útra, visszább rak vagy 200 méterrel.Egy kis saját vélemény a Creditről
Nem tudom milyen volt előtte. Én ennyi év után úgy indultam neki a játéknak, hogy hagyom magam szenvedni az elején. Ez nem jött be. lóvé van elég, és meglepimre az első háromba kell csak lenni. Pénz van elég a fejlesztésekre, az autókat meg úgy adja , mintha nem lenne holnap. A versenyek miatt idáig egy autót kellett venem, a többit megoldottam a nyereményekből.
Slick gumi chip tuning bőven elég mindenre.
Egyenlőre.....Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Anno a bal kis joystickal kormányoztam, és a jobboldalon két alsó gomb volt a fék és a gáz. (x és a háromszög, valami ilyesmi)
Pár futam volt megszokni , hogy nem az a gáz..., igaz az elején volt, hogy nem értettem miért nem megy az autó...Nekem jó így a pénz! Élvezni akarom a vezetést, a többi majd jön magától...., később lesz pénz lóvéra..., is
Amit nem értek, bekapcsolva hagytam a sávos fékezési segédletet. Sokfajta verseny, sokfajta autó, jobb így a tanulás. Viszont nem mindig jó! Van kanyar ahol fékezni kell, és nem jelszi. van olyan , hogy ha ott kezdek el fékezni ahol mutatja, szó szerint meg állok a kanyar előtt, és ennek az ellentetje is van, hogy a fal fog meg! Tanulni jó, de versenyezni jobb nélküle.
Ami viszont nem tetszik! WTC700 futam. 5 kör, 20. helyről indulok, és -33 másodperc.
Komolyan ezek azt hiszik ez így élvezet. Körönként 6 másodpercet adni? Ha olyan autód van akkor ez nem gyorsasági, hanem kikerülős verseny!Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Menu book végig víve.
És most?Komolyan Mrs Hirosima azt találta ki nehezitésnek, hogy éjjel, amikor a gyertyalángok miatt egyébként sem látok semmit, féktávon bevibrál, lekapcsol a lámpa?
Ettől már Mrs E ötlete is jobb volt, hogy az F1 futamokon randomba locsolják fel vízzel a pályát! 😁
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz undercover #10812 üzenetére
Ezt most nem értem. Az L1, a bal alsó a fék, felette az L2 a hátranézés. Jobbkézzel csak elengedem az R1-t és nem csinálok semmit, kipróbáltam. Egyébként végig myomogattam, fingom sincs melyik a lámpakapcsoló! Nem az L2-R2!
GT ChampionShup. 3. futam Mountpanoráma. Mindig csak a hegytetőn a szűk fordítókba csinálta. Nem minden féktávon villogott be.
Más!
Na akkor most jön a szenvedős rész! Nagyon szenvedős.
Jé kopik a gumi, fogy a benya, hatalmas csata az utolsó helyért, máramikor.....
Autót keresek, mert amivel megyek, azzal az egyenesekben is csak távolodom....
Kell egy jó PP600, PP700, PP800Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz hitchins #10817 üzenetére
De hát azzal a joystickval kanyarodok! Jó, hogy nyomom. El kell onnan rakni a lámpát. Ugy is automata. Világítson ha kell ha nem.
Más.
Lehet, valahogy nagyobb tankot tenni az autoba?
DeepForest 10 kör, Supra. 3,maximum ha a Fuel Map 6os,akkor 4 kört bír. A gumik bírnak. Valahogy át kellene tenni 1 kiállasra.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz ako001 #10845 üzenetére
Egyrészt egy régebbire:
Amikor lemerül a távirányítóban az elem, azt is jó erősen kell nyomni! Nem?Más:
Teljesen láma vagyok, de a videóba nem látom, hogy az 1300 PP-ből hogy csinál 599-t?Igen kicsit furcsa a GT7
Amíg megy a Cafe menu, addig olyan mint ha amatőr szint lenne. Aztán belecsöppensz a profi szintre.
Azt hiszed, hogy tudsz vezetni és jön a valóság.
Egy Aston Martint v12-t vettem. Sokadjára, fejlődgetve, de sikerült vele az első 800-as versenyt megnyerni.
A kör elején hogy állítjátok be a FuelMap-ot? Bal nagyujjal vezetek, és azzal kellene a le-fel gombokkal állítani, de ha kanyar van megy a full szerencsétlenkedés.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Segítséget szeretnék kérni!
Tegnap megvettem a Tomahawkot. A videó alapján beállítottam. (kellett vele játszani), mentem is pár kört.
Reggel is futottam egy versenyt. majd gondoltam kipróbálom más pályákon is.
Monza. Nem enged be PP1230.
És azóta bárhol bármit állítok ez nem változik. Kivettem a váltót, vissza tettem Full-ba újra kalibráltam, még csak több a PP semmivel sem kevesebb.Mit rontok el?
Utóirat:
Hogy lehet ezzel 1 perc 10 körüli időt menni? 1 perc 30 de az.......Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz [HUN]NIMROD #10867 üzenetére
Megnéztem! Úgy csinálom!
A gond az, hogy valami beakadt az elméjébe.Amikor megvettem az autót, nem tudtam mitől lezs PP 1300 -ból PP-600.
Elkezdtem állítani, és ki-ki léptem a váltó menüből, a háromszöggel mentettem, és szépen látszott, hogy jön le a PP.
Most bármit csinálok 1: kilépek, és mentek a háromszöggel, vissza megyek, és az eredeti váltó áttétel van. 2: kilépek, mentek, vissza megyek, a váltó áttétel a beállított, de a PP még nőtt is kicsit!A váltó állítás után nem aktív, pirosan villogó háromszog a bal felső sarokba. Szürke, mint ha semmit sem csinlta, volna.
Holnaptól meló, leghamarabb csütörtök délelőtt tudok ránézni.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Továbbra sem tudom PP-1280 alá vinni a Tomahawkot. Most már egy francia videó alapján is beállítottam, ott PP580 kellene lennie. de semmi változás. Valamit nagyon összekutyulhattam. Bár alig van valami amin lehet állítani.
El lehet valahogy adni?
Aztán pár nap múlva vennék ujat!Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz -Nándesz- #10906 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm, hogy segíteni próbáltok.
- jövő héten vissza térek rá, sajnos, a héten már nincs időm játszani.- volt egy francia videó. Látszólag ugyan azzal a problémával közdött mint én. Nem tudom mit állított, de a változás oldali PP helyett neki felkiáltójel lett háromszögben, majd a kerékdőlést állította és 599-re hozta le. Félig most úgy vagyok.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz -Nándesz- #10906 üzenetére
Össze jött a Tomahawk, de nem így!
New Sheet létrehozva. Már az furcsa volt, hogy a váltó áttételnél az 1.410-től lefelé ugyan azok a beállítások maradtak, csak a 9-eket kellett álítani. PP 1310. Aztán eszembe jutott a Francia videó, és elkezdtem ide-oda tologatni a kerékösszetartást. először bejött a PP szám helyett a Háromszög felkiáltó jellel. Majd lett egy beállítás PP-545-re. Úgy is maradt!
1.16 egyenlőre a legjobb időm, de volt már jobb csak a büntetések....., érthetetlen hogy osztogatja.
Az első hat kör az intereken a túlélésről szól. Az utolsó körökre, mikor a legjobb lenne a pálya, mindig felidegelem magam.....
[ Szerkesztve ]
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz -Nándesz- #10921 üzenetére
PP 545 Intermedier-el, 585 Hard gumival.
Interen kezdek, 6. körben csere, tankolás és onnan keménygumis vágta. Csak a végére mindig felbosszantom magam az elizésekkel.
(nem a Tomahawk-val, Monza is így lett meg a nagy verseny. 6 kör közepesen, majd 4 lágyan, fogyasztás 4-re állítva.)
DeepForest. 0,54,440 mennyire jó idő?
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Ezt az uj K-Light kupát mifajta gepjárművel lehet megcsinálni?
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz ProEvoFan #11034 üzenetére
Lehet, én vagyok halál béna, de azzal a videóban linkelt NSX - el messzire nem jutottam. Még ugy sem, hogy sikerült a PP számítást úgy bugolni, mint a Tomahawk-val. 608 lóerő, RM gumi, de az istennek se akar kanyarodni. Most már túltuningoltam, mert PP615 alá nem jön. Nagy ötlet, az uj motor, majd kipróbalom.
Boxkiálás. 11030-ban mutatott autó. Lekörözöm a mezőnyt. Utolsó kör, utolsó kanyar, ketten mennek előttem a boxba.......
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz ProEvoFan #11038 üzenetére
És, az a szép, hogy mi sem vagyunk egyformák.
Én szeretem, ha stabil az eleje, és következetes.
Úgy megyek, hogy nagyon sokszor a kanyarba befelé még fékezem. Azt hiszem Barichello volt ilyen az F1-ben, vagy most Ricciardo.
Ezek szerint nekem ezért lett életidegen az NSX. Meg, ha egyszer elveszted az elejét, nehéz újra tapadásra bírni.
De veszek bele egy új motort, és kipróbálom a beállításait.A Gran Turismo 1-ben lehetett nyerni/venni egy Mitsubishi FTO-t. Azt igen imádtam.
Most egy Peugeot VGT-vel csinálom a Vision versenyeket. Nem győztem, de nagyon élvezem.
És akkor egy kis off topic.
Egy jó kört menni nem nagy kunszt. Nálam néha már a 10 kör is sok, elkalandozik a figyelmem, pláne , ha egyedül megyek, és már jön is a fű. Kyoto-ban meg lenne az első hely, de mindig csinálok valami butaságot, Wéber szerint megnyalom a füvet, vagy valami ilyen.
Ha az ember jó akar lenni, akkor fejben ott kell lenni. nem fáradtan, nem erőltetve,
És ez nem is az F1 még, csak ülünk a karosszékben....A kollégákkal gokartoztunk.Amolyan csapatépítés. Majd vacsora.Én tudtam mire számítsak, de a többiek nem. Két markáns vélemény volt: - ennyi körön keresztül nem lehet koncentrálni. - öt kör után úgy lihegtem.., nem kaptam levegőt.na nekem ezek után senki ne mondja, hogy az autóversenyzés nem sport...
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
-
edeleny
őstag
Tudom, hogy a pálya autózás csúcsa, de....
Sardegna.
Ha már ott pénzfarmolok kipróbálom a Dirt pályát is!
Az első három helyezett kap pénzjutalmat, úgy hogy ketten indultok....
Ha lazán túlélésre játszom a második díj + Clear bonusz laza 4 percért 48 000 Cr
Kínlódva némi Semi-contakt-al nyersz 52 000 cr
(harmadik még nem voltam, de rajta vagyok az ügyn...)viszont!
Szeltétek már át a célvonalat, repülve fejjel lefelé, előzés közben?
0,164-vel lettem második (repülés közben célba érve), ez annyira megzavarta az elméjét, hogy ugyan a második helyezett pénzösszeget adta, de kiírta, arany serleggel, hogy én lettem a bajnok!
Zsír!Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Nem tudom, engem semmi új kártya nem várt.
Ami érdekes, hogy ugyan azt az autót nyertem ma is mint tegnap.....Más.GT 1 versenyek.
Látom a Tomahawk az egyik ellenfél, be lehet úgy allutani, hogy beférjen 950 be? Nekem továbbra sem jön 1300 alá akár mit csinálok.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Nyilvánvalóan messze állok tőletek.
Hogy a manóba csináljátok, hogy váltogattok menet közben Kipörgésgátló 0, 1, 2?Azzal a kezemmel vezetek.
Az amcsi GR1-es versenyt azzal buktam, hogy kifelé a boxból át kellett volna állítani a FuelMapot 1-ről 6-ra. Ezt oválon csináld meg...., úgy belerongyoltam a dzsindzsásba hogy csak na...Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Van némi problémám:
Ezt a SAuber mercit hol lehet megvenni?
Az új menüből egyetlen egy Mazdát sem találok?Suzuka megkínoz rendesen.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz Lackooo84 #11141 üzenetére
Igen az, mármint nem a legnehezebb pályák egyike Suzuka. Ráadsául több éve tudom fejből. Az előző versenyeken szerettem, alig vártam, simán győztem, de most sehogy se találom a ritmust!
Ezekkel a GR1-es protoipusokkal egyszerűen nem érzek rá. Aztán meg ott az eső.....
McLaren VGT, Tomahawk S VGT, Még a 750-es Peugeot ami úgy ahogy az ízlésemnek való.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
5 hete most volt időm játszani.
Nem úgy volt, hogy valamelyik frissitésel lesz Suzuki Escudo PikesPeak?
A GT 7 legutálatosabb fejlesztése, hogy ha kicsúszol vissza rak a pályára. El tudnék beszélgetni Tamagocsi úrral!
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
............, ki az a hülye aki kézikönyvet olvas.... 😁😁
Nem jártam még a beállitásokban, majd megkeresem.
Ha már így vagyunk.
Az extra menüben ugye autókat kell venni?
Az egyik Hondát továbbra sem találom.Ezt, a LegendCar-t továbbra sem ertem, ha megvettem egy autót, minek kínálja tovább.
Tudom en, 2022 t írunk, a vakond is internetezik.
De akinek nincs, vagy6csak korlátozott net van otthon....?[ Szerkesztve ]
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
A Neo_Classik Willow Springs-el kinlódom. Ott ha lemész, akkor lent vagy!
Mondom 5 hétig be se volt kapcsolva..
Előtte Suzuka volt a mumus.
Bekapcsoltam gondoltam egyet, és az Mazda LM55-t megvettem a neten fellelhető beálítással. Csak ki akartam próbálni. 3. körben jött az eső, és kiatrtott a végéig. ÉS csodák csodája most én mentem el mindenki mellett, mint, ha álltak volna.
Csak azért nem lettem első elsőre, mert az utolsó körökbe már úgy voltam vele, hogy legyen meg.Sauber Merci! Háát.
Willowra nem az igazi. Van beállítás Sargedna-ra is, de ott 26 perc alá nem tudtam vele menni. Inkább 26 perc közepe.
A régebben linkelt Toyota Hybrid Youtube-os beállításaival 25 közepe, eleje. Az tetszik.Most valamiért a napi kilométer után 4-5-6 csillagos kártyát dob.
Nyertem egy Bugatti lehetőséget. Megvettem a gépet, de még nem próbáltam ki.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Kérdés, TimeTrial-ban miért vagyok gyorsabb, mint a versenyen?
LM55
Sardegna
Miután megszoktam az autót 1, 40.5 volt a versenyen futott leggyorsabb kör. Nem is igen éreztem ugy, hogy hagytam volna benne.
Ugyan ezekkel a beállitasokkal ugyan itt Time Trial 1 másodperccel gyorsabb voltam elsőre, apró hibakkal!Time Trial, mint ha nem is ugyan az a pálya lenne kinézetre. Rendesen keresni kellett a megszokott fekpontokat.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Hipotetikus kérdés.
Mit teszel?
Utolsó kör kezdődik, fodulsz rá a célegyenesre, ki írja, hogy 0.9 körre elég a benya. Negyedik vagy, az első három pedig a boxban.......
Willow Springsben vagy, ahol előtte soha se voltál 4.-nél jobb...Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz ProEvoFan #11258 üzenetére
Automatával megyek.
5-ös Fuelmap-val végig lehet menni, csak én levettem 4 re egy előzéshez. Úgy maradt.
Egyébként tovabb mentem, 6-on,és vitorlaztam ahogy lehetett. Az utolsó kanyart így is elbénáztam, de kitartott a benzin......, vagy tudom is én mi...
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz -Nándesz- #11267 üzenetére
Sauber Mercedes, de Wiilow Spring nekem is szerencsével lett meg.
Igaz én nem voltam olyan bátor, hogy Hard-on játsszak.
A neten van pár videó beállítással.Érdekes, mert én meg épp a 787b - t szeretném megvenni, vagy az Escudo-t.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Na, megjött a szokásos frissítés.
És a szokásos méreg....Heteken kersztül tökéletesítettem Sargednára az LM55-öm.
A 800 PP-ből 820 lett.
Konkrétan majdnem vezethetetlen lett a kezesbárány.
Az alig kopó Hard gumik jó ha kibírják a versenytáv felét
Értem én, hogy a GT sohasem a törésről volt híres, ha 300-al belerongyolsz a falba, akkor nincs tovább, de ez már a ló másik oldala! Ha leteszem a fűre a kereket, fél körön keresztül húz a kormány, ugyan ez van ha érintőre veszem a falat.Fél percel mentem rosszabat versenytávon.
Escudo. Amikor én utoljára mentem vele, akkor volt egy beállítás, amivel a High Spees ringen az első kanyart padlógázon majd 400-al lehetett venni. Olyan 48, 52 mp-s köridővel. Igaz akkor még csak lemez volt......DVD
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz Sanyi.mTs #11288 üzenetére
Azt nem mondanám, hogy csal. Csinál érdekes dolgokat!
10 mp-vel vezetek, egyszerre megyünk ki a boxba, én nem cserélek kereket, ő igen, látom. Aztán a kiállás után 5 mp-re csökken az előnyöm. Jó lenne tudni, hogy csinálja.
És akkor el is érkeztünk a múlt heti témához, kinek mi nem tetszik a GT7-ben!
Hát a Mesterséges Inteligencia, ami nagyrészt csak mesterséges. Amit az ellenfelek művelnek a pályán... nekik meg van írva, hogy az ideális íven, mekkora sebességgel kell menni. Ha te ott vagy, akkor így jártál, simán beléd mennek. Azt nem lehet csinálni, hogy az egyenes vége felé előzöl, és be állsz középre, hogy eszébe ne jusson iannen-onnan vissza előzni, simán kiforgat!
Nem csal a gép, de azt nem hiszem el, hogy Sargedna-n a 15 körből 10 körben a felső gyors "S" kanyarban érek utol valakit! persze, mintha állna.Kicsit unalmas, hogy mindig gördülő rajt, mindig te vagy az utolsó. Így az elsőtől minimum 2-3 másodpercel gyorsabb köröket kell futnod, ami nem teszi élvezetessé az előzéseket. Az első pár körben néha a régi kvarcjáték élményem van, ahol két pixellel egy olajfoltot stilizáló harmadik pixelt kellett kerülgetni, az volt az autósjáték.
És van olyan futam, ahol akár milyen gyors vagy, ha az első körben nem jutsz el a dobogó közelébe, akkor esélyed sincs. Márpedig lesz olyan része az első körnek, amikor 4-en öten szerencsétlenkednek előtted.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Mesterséges (un)inteligencia.
Watkins Glen.
Ugye ott a boxbejárat az ideális íven van.
Nem tudok úgy a boxba menni, hogy ne kapjak büntit.
Oké, betartjuk a vonalakat a bejáraton is. Ez azal jár, hogy az ideális íven kóricálsz. Na a mögöttem 3-5 másodpercre jövő úgy kiütött, hogy a boxbejáratot elkerültem.
Mondom neki meg van írva az ideális ív....Szintén WatkinsGlen.
Egyetlen darab felhő nincs az égen, soha nem is esett.
Sorjáznak mögöttem a boxba. Nézem Intermediert! Maga Nooomális?Fuji
Szakad. Intermediert. Csúszkálunk. Majd lassan el áll, szárad a pálya. 8.-9.- kör, ha menni kéne a boxba, de nem kell, akkor már slickeket tennék fel.
Erre mit lép a mesterséges inteligencia?
Hard esőgumi!
Köszönjük Emese!Kérdés, ha már idáig elolvasta valaki.
A legendás autók majd jók lesznek valamire, lesz rájuk verseny, vagy csak, hogy van ilyenem is a garázsba?Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz undercover #11297 üzenetére
Ez a készíthetsz olyan versenyt, ez hogy működik!
Már nem ma múltam 24, anno megrekedtem a GT1, GT2 szintjén de imádom ezt a játékot!
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz Sanyi.mTs #11309 üzenetére
Én egy GR3 as Peugeot VGT vel csináltam végig. Munkás, de jól kanyarodik.
Aztán egy Audi VGT - t vettem hozzá, pont az ellenkezője, egyenesben gyors.
Na!
Ha van lóvé, akkor Mazda LM55 VGT.
Most bucira vertem velük őket.
Aztán ha mar előjön a Sargedna 800, csak a mezőnyt lehet lekörözni vele 750 000 kreditért.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
A tapasztalt játékosokat kérdezném.
A Legendás autók közt lévő McLaren F1 BMW ér valamit?
A másik 18 millás egy kalap....., 18 ezret sem ér!Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Remélem most már örök időkig így marad, hogy a hónap végi frissítéssel variálják a PP számítást.
Nevetségesek.
Van olyan kocsi ami ezek után le sem tudok oda vinni, ahol eddig versenyeztem vele.Ahogy látom, a futómű beállitásokat kivették belőle, és a szárnyak állása is kevesebbet ér.
A teljesítmény ér sokat.Az LM55-t PP800-ra csak úgy tudtam levinni, hogy 512 lóerőről levittem 486-ra.
Jó, mert az ember kutatgat a neten, és a talált beállítások szinte mind használhatatlanok.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Megvettem a Legendás autók közül azt a ventilátoros jószágot.
Aztán később a Tuning boltba a könnyített kasztnit hozzá.
Na, ez hülyeség volt.
Vissza lehet valahogy csinálni?Régen, ilyenkor nem mentettem, és ha nem jött be a valtozas, egyszerűen kileptem, és vissza állt az eredeti állapot mint ha misem történt volna.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
A hétvégén nem volt bekapcsolva a gép. Ma azzal fogadott, hogy beszéljek a Caffe-ba Sára-val. Mondom mi a fene, nem volt frissítés. Hát Happy Birthday - t kívánt ( valóban a napokban lesz), és kaptam egy kocsit ajándékba! 😁😀
Azért kérdés.
1, a BrandCentralba két LM55 van. Van közöttük különbség?2, Abba a szutyok fehér RX7 be kell motort cserélni? Már az RX7-hez van egy csomó Tuning cuccom
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz Mezcal #11346 üzenetére
Sardegna
Most már megint sikerült levinnem a 787B vel 25 percre a futamot.
Amúgy a masodik, és a harmadik csak kétszer áll ki.Hát, igen.
Az ellenfelek Mesterséges Intelligenciaból az intelligencia nagyon hiányzik.
Esküszöm, 25 éve a GT1 ben értelmesebbek voltak a gépi ellenfelek.
Csodálkoztok, hogy a belépő online versenyen a játékosok állandóan ütköznek?
Már rászoktam arra, hogy lekörözés közben hogy tudom a falbatenni őket.
Ideális iv6, nincs más. Ha ott vagy neked mennek.Suzuka. GR3as verseny. Elvileg élvezetesnek kellene lennie, mert pár tizedre autózunk. Ha egy két tizeddel elnézel egy kigyorsitást, 10ből ötször kiforgat.
Ja, 1 órás SPA.
Befelé a boxba rámentem a fehér vonalra. 3 másodperc bünti. Elveszi a gázt. 3, 2,, 1. Csatt, forog, csatt jön a fal. Visszacsúszik irányíthatatlanul, újabb csatt. Vagy öten jöttek belém. Hál istennek, nem volt gáz, mert csak a körüket vettek vissza, de roppant rühellem[ Szerkesztve ]
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Találtam Szardíniára a 787B-hez egy jó beállítást. 24,5 perc.
Király.Másik.
Atlanta GR1.
Hogy a manóba csinálja meg a gép 1 kiállással?
A kettő is szenvedős, de akkor csak vele vagyok egy tempón.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz HaZsolt #11362 üzenetére
Az a kisebbik baj, hogy nem huzódnak le, de ha úgy van simán neked mennek!
Néha az az érzésem, hogy csak nehezítésnek vannak benne.
Nem tudom elhinni, hogy tök véletlen, hogy abból a 7-8 körből, amikor játszanak a lekörözöttek, 5-6 alkalommal valaki mindig kóricál a pálya vegefelé lévő gyors jobbos-balosban.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
Én még ilyet nem tapasztaltam.
Övék az ideális ív, es sehova!
Szardínia, ha jól szamolom akkor a 7-es, 8 as kanyar.
A padlógázas jobbos balos törés.
Előzöm, ő van az ideális íven. Jön a másik kanyar, ott már én leszek az ideális iven, mellette vagyok, és simán belém jön oldalról.Azt aláírom, hogy kóricálnak össze vissza, és teljesen kiszámíthatatlanok, de övék az ideális ív!
Sargedna, a legnagyobb sebességkünbség a vége felé a nagyon gyors "S". A végéről számoléva a 3.-4. kanyar. Soha, még csak meg se kisérelték, hogy vahogy félre álljanak, vagy elengedjenek. Szívtam már miattuk sokat ott.[ Szerkesztve ]
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz edeleny #11366 üzenetére
Mennyire nem intelligens a Mesterséges inteligencia.
Atlanta, Gr1 futam.
Elszámoltam magam az üzemanyaggal.
Utolsó kör, a sikán után, a dombon felfelé fogyott el a benya.
Gurulok, hol máshol, mint az ideális íven, harmadik vagyok. A cél előtt pár méterrel belém jön, és belök a célba! 😁😁😁
Simán megelőzhetett volna, de nem!Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz SH4D0W2011 #11372 üzenetére
Bár sokat valtoztattak rajta, nekem ez jön be a legjobban.
Az új Atlantai pályán még nem találtam jobbat.
Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
-
edeleny
őstag
válasz SH4D0W2011 #11372 üzenetére
SZóval, vedd meg nyugodtan!
Szardíniában egy óra alatt visszahozod az árát!
Kemény gumi, Egy kör 6-os FuelMap-on, vagy végig 2-3-ason. 8.ban csere, tankolás, onnan végig FM1.
Atlanta: 3x kiálni, FM5, ha bátor vagy akkor csak a 15. perc után egyszer cserélsz gumit. De a vége trükkös üzemanyag szempontjából, mert ha túl gyors vagy mehetsz még egy körre, és arra már nem biztos hogy jut.....
Suzuka-t, és a másik Japán pályát is ezzel csináltam meg, Franciába viszont kevés.Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motorolaj és szűrő topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xbox Series X|S
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Azonnali mobilos kérdések órája
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűnyíró topik
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- További aktív témák...
- Xbox Series S kontroller + venom akku pakk +razer kraken x lite
- Nintendo Switch Játékok
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One X 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- PS2 FMCB + MX4SIO adapter 64GB SD-vel (minden típushoz!)
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen