Azt azért vedd figyelembe, hogyha járhatatlanok az utak, akkor bizony a repgépek sem fognak leszállni a frontvonal közelében! Oda még az amerikaiak sem telepítettek perforált lemezes kifutókat. Csak kiépített utak és repterek képesek ilyenkor forgalmat bonyolítani. Márpedig ez nem állt rendelkezésre akkoriban (sem) a frontvonal közelében. Ilyenkor csak egy dolog az, ami közlekedni tud: a helikopter/konvertiplán! Az előbbi akkoriban még igencsak gyerekcipőben járt, az utóbbi pedig nem is létezett. Szárazföldi szállítás esetén a probléma némileg áthidalható a lánctalpas/féllánctalpas eszközökkel, ahogy ezt Te is említetted. A légi szállításnál nem.
A legi szállítás napjainkban is a legdrágább szállítási forma, és a legkevésbé gazdaságos.
''Hogy még tisztább legyen: a németek méltánytalanul kis prioritást adtak a légi szállításnak, ill. a szállító rep.gépek gyártásának, ellenben az USA-val, noha utóbbit lehet ''más kategóriának'' nevezni elérhetetlensége miatt!''
Na ezt kellett volna már az eredeti hsz-be is beleírni. Eredeti formájában ugyanis azt sugallja, hogy a légi szállítás az egyetlen járható út.
Az oroszoknál az Aeroflot mindig is a katonai szállítóalakulatok tartaléka volt (tán még törvényben is rögzítve van ez), úgyhogy nem foglalkoztak olyan baromságokkal, mint az átfestés.
Kurszk után a németek elvesztették a stratégiai légi fölényt a keleti fronton. Onnantól kezdve csak a harcászatit tudták kivívni. A stratégiai légi fölény nélkülözhetetlen az utánpótlásszállítás szempontjából! Akkori viszonyok között ez annyira nem volt létfontosságú, köszönhetően a harcászati repülőerők korlátozott hatósugarának.
Mit érsz 48 átszállított löveggel, ha nincsen mellette a kezelőszemélyzete, és legfőképpen a szükséges lőszermennyiség? A Gigant egyáltalán nem volt megbízható gép (márcsak a hat motor miatt sem), ezért egy századnak szinte sosem volt 7-8-nál több bevethető gépe. A Geschwader-eket csak '43-ban szervezték át 4 Gruppe-re és Gruppe-nként 4 Staffel-re. Előtte 3-3 leosztásban működtek, időnként kiegészítve speciális feladatú egységekkel.
''A C-47 és a Li-2 emelőkapacitása a Rep.enciklopédiában pl. 4.536 kg és 4.500 kg (28, ill. 20 utas). Előbbi motorjának teljesítménye 1.200 LE/db, utóbbié 900 LE/db. Szóval érdekes, kis ''számháború'', ami most éppen nem mindegy (tudja a répa, melyik a helyes, majd egyszer...).''
Ezzel nem értem mit akarsz mondani. Ebből semmit sem lehet kiszámolni. A fajlagos teljesítmény a motorteljesítmény/max felszállótömeg, míg a fajlagos teheremelőképesség a max hasznos terhelés/max felszállótömeg hányados. A max hasznos terhelés természetesen nem tartalmazza a kenőanyagok, tüzelőanyag, hidraulikafolyadék és a személyzet tömegét. Ha kiszámolod a fajlagos teheremelő képességet, akkor azt látod, hogy a Skytrain kétszer annyit emel, mint az Arado!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Robert07:] Intel SSD DC S3500 - kiváló ügynök volt
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/del.png)
#65675776
törölt tag
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Redmi Note 10 5G
- Fanatec Clubsport Universal hub V2 + Fanatec Nascar kormány
- GPU / Videókártya Hűtés Szerviz - AMD Thermalpadozás 6600 6700 6800 6900 XT 7600 7700 7800 7900 XTX
- Garanciás Samsung Galaxy S24 Ultra+2db Samsung tok eladó
- ASUS 15,6"FullHD,5.gen.core i5,12GB RAM,SSD+1TB HDD,Új töltő,jó akku, szép állapot