- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Poco X7 Pro bemutató (videó)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Internet fejlesztés országosan!
- Szólánc.
- Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jimmy399
senior tag
Szevasztok!
Lenne egy nagy problémám, én még nem rég kezdtem 3dsmaxozni, és még nagyon kezdő vagyok még ebben a témában. Nszal, nekem elég a 3dsmax R3 bár vannak újabbak, de egy kezdőnek szerintem elég.
A probléma: mikor elindul a program, akkor a ''perspective'' nézet egyáltalán nem jelenít meg semmilyen alakzatot, az egész szürke és csak az XYZ koordonátarendszer látszik. A többi nézet: Top, front, left szépen megjeleníti a tárgyat. Ezt Direct3D-s driverrel csinálja amit a Customs->preferences->viewports fülön állítok be.
Itt a Viewports lapon van még egy ''configure driver'' de ezt is hiába állítgatom, csak nem akar összejönni.
A másik az, hogy ha átálítom az előbb megadott módon a OpenGL-re akkor meg a perspective nézeten amikor mozgatom, vagy forgatom az adott tárgyat akkor elpikszelesedik az egész kép. Itt is próbálom beállítani a fentebb megadott módon de ez sem jár sikerel. Valami 5let??
/A config: A videókártya egy GeForce4 MX 460 64Mb-os kártya az illesztőprogramja 2004. 10. 29-i és a verziója 6.6.9.3; egy PIII Celeron(Tualatin)-1455Mhz-es proci, fél giga Sdram, 40Gb Maxtor Winyó; Windows Xp SP2./--- N/A ---
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Bombaformában futott be a Poco X3 NFC
- Xbox Series X|S
- Hálózati / IP kamera
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest