Kezdetben vala a mozi. Ezen épületekben lehet megnézni azokat a jó és rossz alkotásokat, amelyeket filmgyártók prezentáltak az egyszerű pórnépnek. Gyakorlatilag mindegy volt, hogy az adott mű mennyire élvezetes, a régi szép időkben ugyanis volt a plakát, amit itt-ott kiragasztottak, kifüggesztettek, valamint a reklámszpot, amibe összevághatták még egy pocsék film legjobb jeleneteit is, így a pórnép elment megnézni legalább egyszer minden terméket, legfeljebb nem ismételte meg a látogatást.
Aztán jött az ördög termékei, a zinternet, meg a nagy sávszélesség, amivel vége szakadt a jólétnek. Persze a reklámszpotok még mindig csak a legjobb jeleneteket tartalmazzák, de ha valaki tényleg kíváncsi egy filmre, akkor letölti magának, megnézi, aztán ha arra érdemesnek találja, akkor elmegy a moziba megnézni a szóban forgó alkotást nagy vásznon, meg térhanggal. Persze a letöltés üldözendő dolog, hiszen így már nem lehet eladni a legalacsonyabb mércét sem megütő termékeket, hiszen ami rossz, azt a kutya sem nézi a moziban, tehát veszteséges. Megindultak hát a tankok a különböző p2p szolgáltatások ellen, földbe taposták a világ legnagyobb bittorrent trackerét, a ThePirateBay.org-ot... de ez nem elég, hiszen sok egyéb szolgáltatás is működik a zinterneten, amivel információkat cserélhetnek a megcélzott fogyasztói rétegek, így megtalálták a következő célpontot.