Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40451) BIZ0906 válasza Tarokk79 (#40436) üzenetére


BIZ0906
aktív tag

Ugyan így szívok én is csak én google hitelesítővel. Tegnap amcsival cseteltem de átirányított a magyar oldalra mert ugye itt regisztráltam. Csak egy sms megerősítő kódot kellett volna küldjön és kész is lett volna.

Mindenki: Mennyibe fájna nekem egy sms amcsiból?

(#40452) V/ válasza BIZ0906 (#40451) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az a gond, a magyar fiók a Luxemburgi PayPal-hoz tartozik, az másik cég, Írországban van az ügyfélszolgálatunk és az USA embereik nem látnak bele a dolgainkba, ami nem véletlen.

(#40453) BIZ0906 válasza V/ (#40452) üzenetére


BIZ0906
aktív tag

Így már értem. Bár az fura volt, hogy tudták a nevem mobilom és bankkártya számom, akkor ez most hogy is van?.. De fura hogy csak bejelentkezve tudnak segíteni a magyar oldalon de azt meg nem tudok mert gyári beállítások visszaállítását végeztem a mobilomon ezzel az összes google hitelesítős fióknak (sajnos 6 ilyen volt google fiókba nem szinkronizálta ami érthető hisz erre van kitalálva) szenvedek a visszaszerzésével. :(

[ Szerkesztve ]

(#40454) Lackooo84 válasza V/ (#40449) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Tegnap este megint írtam nekik azon a felületen, kitöltés után ígéri, h 24 órán belül jelentkeznek, persze az előző kettőnél is azt írta ki, na most még a telefonszámomon kívül azt is megírtam, hogy mettől-meddig vagyok elérhető (CET), szóval ha most sem keresnek meg, akkor nem tudom mit tudnék még tenni.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#40455) titi880526 válasza V/ (#40449) üzenetére


titi880526
csendes tag

Természetesen igen!
Azt megköszönném!

T.

"...ha meg kell baszódni akkor meg kell baszódni..."

(#40456) Matzel


Matzel
csendes tag

Na jelzett a paypal hogy nem tudják jóváhagyni a személyes dokumentumokat amivel a címemet igazoltam. Nem találják a dátumot rajta. Egyébként telefonszámlával igazoltam. Az első oldalon a fejléc alatt ott a dátum. Úgy néz ki vakok. Most elküldtem a lakcímkártyám másolatát remélem jó lesz :W

(#40457) V/ válasza Matzel (#40456) üzenetére


V/
Topikgazda

A telefonszámla lakcím igazolásra csak vezetékes telefon esetén jó. Nálunk a lakcímkártya az elsődleges beküldendő ehhez, azután egy helyhezkötött szolgáltatás, gáz, víz, villany Internet -nem mobil- és esetleg bankszámla.

(#40458) Matzel válasza V/ (#40457) üzenetére


Matzel
csendes tag

Ó! Így már értem a problémát. :C Akkor most hogy javítottam elvileg jó lesz. A többi adattal hála istennek nincs gond.

(#40459) Lackooo84 válasza V/ (#40457) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Itt is agyhalottak vannak.... De hát US mit vár az ember...

Be tudnád linkelni a magyar accountokhoz tartozó kitölthető oldalt? Köszi.

The Truth is out there...

(#40460) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Na végre siker, a tegnapi emailre válaszoltam, hogy olvassák el figyelmesen amit írtam, erre ma hívtak írországból, és vééégre tudtam beszélni embei lénnyel. Pikpak kikapcsolta nekem az sms autentikációt. Viszont DIGI-re nem jönnek az smsek. A csajszi azt mondta azért nem, mert nem volt megerősítve a telefonszám de ez hülyeség, mert nincs is ilyen opció sehol. Küldött még egy emailt, hogy kell negerősíteni, de nekem nincs olyan opció, csak szerkesztés gomb van megerősítés nincs ahogy ők írják, hiába adok meg egy tök szűz számot. Most megadtam a másik vodás számom most azzal okés minden pöccre jönnek az smsek. Ja meg persze megírtam nekik a szitut, hogy a DIGI ISP-vel valami nem okés, oldják meg.

The Truth is out there...

(#40461) BIZ0906


BIZ0906
aktív tag

Telefonhívásos módszer működött nálam is. Bár mire elmakogtam ki vagyok és közben chat üzenetben kérte írjam vissza amit smsben kaptam megerősítő kódokat necces volt de sikerült :) írországból telefonált.. ilyen is ritka sőőőt :D

(#40462) Tarokk79 válasza BIZ0906 (#40461) üzenetére


Tarokk79
aktív tag

Örülök, hogy sikerült neked is :). Most tuti nem állítok be authentikatort :).

(#40463) V/ válasza Tarokk79 (#40462) üzenetére


V/
Topikgazda

Tuti hogy ez jobb, főleg ha hordozott telefonszámod, vagy DIGI mobilszámod van, mert most már javítva a "költöztetés" módszere és ha megfogadod a tanácsomat hogy mielőtt másik telefont használná, vagy újraraknád a telefont akkor ezt a hitelesítést addig leállítani. Mert azért van hardver kötődése is.

[ Szerkesztve ]

(#40464) Tarokk79 válasza V/ (#40463) üzenetére


Tarokk79
aktív tag

Igazad, van, hogy jobb a biztonság, csak az a bajom, hogy amikor megcsinálom megint, ezt tuti el fogom felejteni. Illetve, ha tönkre megy, mert mondjuk leejtem, akkor is ez vár rám :).

(#40465) V/ válasza Tarokk79 (#40464) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, mert ha beállítod a Google új mentési dolgát akkor nem lesz ilyen probléma, normálisan használható az is hogy több eszközön van beállítva az alkalmazás, vagy ha a QR kódot eltárolod amit persze minden adat frissítés után újra generálsz.
Persze még ott az sms módszer is, ha késnek vagy nem jönnek meg az sms-ek azért 2-3 múlva javítják a hibát ha a PayPal-nál van, kivéve azt amit az előbb írtam.

[ Szerkesztve ]

(#40466) viktorhu válasza V/ (#40465) üzenetére


viktorhu
veterán

Én állok vissza lassan mindenütt az sms autentikációra :( Túl sokszor futottam bele az újratelepítős problémába.

[ Szerkesztve ]

(#40467) BIZ0906 válasza Tarokk79 (#40462) üzenetére


BIZ0906
aktív tag

Meglepő hogy ilyen rugalmasak.

#40466 viktorhu
Én is :D

(#40468) V/ válasza BIZ0906 (#40467) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos nem rugalmasak, eleve működni kellene a telefonos ügyfélszolgálatnak, nem levélben könyörögni hogy hívjanak fel és a múlt hétig elejéig még ez visszahívás sem volt opció a részükről. Gondolom az ügyfelek többségének tele lett a hócipője az elérhetetlenséggel és muszáj volt nyitni csatornákat.

(#40469) BIZ0906 válasza V/ (#40468) üzenetére


BIZ0906
aktív tag

Akkor csak nekem volt szerencsém, hogy most történt velem ilyen bár vírus idején nem csodálkozom semmin.

(#40470) ssgt1981


ssgt1981
senior tag

Egy három hónapja nem meg érkező termék miatt indítottam egy caset, azonban ma megjött a csomag. Hogy tudom ezt az ügyet visszavonni?

(#40471) V/ válasza ssgt1981 (#40470) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol tart most? Lenni kell egy cancel lehetőségnek ha még nem volt döntés benne.Vagy megoldottnak jelölöd.

[ Szerkesztve ]

(#40472) ssgt1981 válasza V/ (#40471) üzenetére


ssgt1981
senior tag

Itt tart az ügy:

Sehol sincs törlés opció.

(#40473) V/ válasza ssgt1981 (#40472) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt most hol nézed mobil vagy böngésző? Mert ez időrendnek tűnik nem pedig magának a dispute-nak. És Chrome vagy Firefox?

[ Szerkesztve ]

(#40474) ssgt1981 válasza V/ (#40473) üzenetére


ssgt1981
senior tag

Chrome mobil

(#40475) V/ válasza ssgt1981 (#40474) üzenetére


V/
Topikgazda

A böngészős Resolution Centerben kellene megkeresni a dispute-t és ott ránézni.

(#40476) Veron


Veron
őstag

Kis segítséget kérnék, mert nem állt össze teljes egészében az info az olvasottakból.
Egy használt ingóságomat szeretném értékesíteni külföldre, a vásárló PayPalon fizetne vevőként (nem barátként). Mind ő, mind én magánszemélyek vagyunk.

-Szükségem van PayPal.me-re vagy email címmel tud utalni?
-3%-ot von el a PayPal tőlem a végösszegből, ugye?
-Kell-e adóznom a magyar törvények szerint értékesített használt ingóság után?

Köszönöm!

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#40477) V/ válasza Veron (#40476) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem átverés (Jófogás hirdetés és nem magyarul ír rád egy vevőjelölt aki még a szállítást is intézi) akkor csak a Paypal azonosító e-mail címed kell hogy megadd, (nem kell PayPal.me).
De ilyenkor érdemes egy pénzbekérőt "számlát" készíteni, amire te ráírod hogy mit adsz el, milyen feltételekkel és állapotban és a vevődtől a bekért adatait, kell a PayPal azonosító e-mail, név, cím, telefonszám. Ezt elküldöd és ő kifizeti. Később az esetleges vitában lényeges hogy az adott dolog állapota megfelelően legyen leírva, ne zsákbamacskát vegyen.
A jutalék függ attól is hogy mely országban regisztrált a vevő és hogy milyen devizában fizet, így a jutalék 3,4%+90 Ft - 5,4%+90 Ft közt lehet.
Ha nem üzletszerű az eladás akkor évi 600000 Ft-nak megfelelő ilyen jellegű bevétel szja mentes, úgy hogy ennek 25% a jövedelem 200000 Ft, ha nincs igazolt értéke.
Így szól a szabály:
A jogszabályi előírások alapján nem kell bevallani, ha az ingóságok értékesítéséből származó bevétel (minden pénzösszeg amit a vevőktől kapott) éves szinten a 600.000 Ft-ot, vagy az ingóságok értékesítéséből származó jövedelem (bevétel csökkentve a költségekkel) éves szinten a 200.000 Ft-ot nem haladja meg. Ha nem ismert az ingóságok beszerzési ára, akkor kedvezményként nem a teljes bevétel minősül jövedelemnek, hanem annak csak 25%-a.

[ Szerkesztve ]

(#40478) parkr válasza V/ (#40477) üzenetére


parkr
őstag

van cross border fee is nem? ha más valuta

(#40479) V/ válasza parkr (#40478) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahhoz tudni kellene hogy miben fizet és honnan, de beleszámoltam ezt és írtam, azért látsz 5,4 %-ot mert ez max 2% és ha nem €. (Lehet 3,4% vagy 3,4%+0,5% vagy 3,4%+2%)
De az Összefoglalóban bene a díjszabás linkje, aki pontosabban akarja látni megtekintheti.

[ Szerkesztve ]

(#40480) Veron válasza V/ (#40479) üzenetére


Veron
őstag

németországi a vevő és EURban fizet, milyen levonással számolhatok?

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#40481) V/ válasza Veron (#40480) üzenetére


V/
Topikgazda

3,4%+90 Ft. Legyen €-os egyenleged ha nem nem vettél volna fel, mert akkor a pénz €-ban marad.

(#40482) Veron válasza V/ (#40481) üzenetére


Veron
őstag

köszönöm. nekem jó, ha átváltják HUF-ba, vagy a rossz konverzió miatt ezt ne preferáljam?

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#40483) ssgt1981 válasza V/ (#40475) üzenetére


ssgt1981
senior tag

Megkaptam à visszatérítést az időközben megkapott csomag után. Ilyenkor mit lehet tenni?

(#40484) V/ válasza Veron (#40482) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor megérkezik rögtön váltja, egyáltalán nem jó ötlet ezt hagyni, jobb ha €-ban marad. Főleg azért mert rögtön nem fogsz hozzáférni a vásárlói védelem miatt és ha vissza kell adni a pénzt, akkor lehet hogy addigra több forintra lesz szükséged, míg ha 100 €-ot kaptál az 100 € fog maradni.

[ Szerkesztve ]

(#40485) V/ válasza ssgt1981 (#40483) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyenkor én felveszem a kapcsolatot az eladóval és jelzem neki hogy megérkezett és újból kifizetném. Aztán ahogy ő megadja úgy rendezem.

(#40486) Veron válasza V/ (#40484) üzenetére


Veron
őstag

köszönöm ismét.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#40487) Lackooo84 válasza ssgt1981 (#40483) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Csendben maradni... ;]

The Truth is out there...

(#40488) ssgt1981 válasza V/ (#40485) üzenetére


ssgt1981
senior tag

Korábban négy üzenetet írtam neki, egyikre sem válaszolt.

(#40489) Veron válasza Veron (#40486) üzenetére


Veron
őstag

visszatérve ezekhez a külföldi eladásokhoz. ez most nem átverés az esetemben, de ha csak paypal/email címet ismerik, nem tudnak sok kárt okozni. vagy van más, amire nem gondolok?

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#40490) V/ válasza Veron (#40489) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az email cím a lényeg. Küldenek egy hamis fizetés igazolást és te elküldöd. Kifizetik, de amikor elküldöd akkor eszébe jut hogy nem ő fizetett és ezzel a bankjánál kopog, az meg küld egy pénzvisszakérőt a PayPal-nak ami hivatalos és a pénzt visszaküldik, azt mondja hogy a szállítónak kell előre fizetni de még nem fér a pénzéhez hozzá küld már el azt az 50 €-ot aztán visszaadja a vételárral együtt.
Nem jó amit küldtél, ezért visszakéri a pénzt, de nem küldi vissza a megvett dolgot.
Csak néhány apróbb probléma, ami előjöhet és nem az e-mail címhez kötődik.

(#40491) Veron válasza V/ (#40490) üzenetére


Veron
őstag

de ezt sehogy sem lehet kivédeni akkor. ha az egyértelmű jeleket kizárod, amit írtál is (Jófogás hirdetés és nem magyarul ír rád egy vevőjelölt aki még a szállítást is intézi), ezek megléte nélkül is simán átverhetnek így.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#40492) szeva000


szeva000
addikt

Sziasztok!
Nem nagyon használom, de a múltkor jött a mobilon egy értesítés, hogy 267000ft jött a számlára :DBeléptem, tényleg láttam, de nem stimmelt a telefonszámom utolsó két számjegye.
Nem is foglalkoztam vele, úgy voltam, hogy majd eltüntetik, ha elqrták...
Így is lett, az összeg eltűnt, utána a telószámom is jó volt.
Visuont a két mentett kártyám asatai is oda lettel, az egyiket most be tudtam újra regisztrálni, nem is volt baj, viszont azóta ez fogad.
Milyen vállalkozás? Én nem vagyok az és nem is akarok lenni :D
Vagy töltsem ki és utána rendben be is tudok lépni?

(#40493) V/ válasza szeva000 (#40492) üzenetére


V/
Topikgazda

A fiókod személyes vagy üzletiként lett regisztrálva? Be van kapcsolva a kétlépcsős azonosítás valamelyike?

(#40494) szeva000 válasza V/ (#40493) üzenetére


szeva000
addikt

áá.személyes volt, néha vásárolgattam vele ebay...stb...az este próbáltam vásárolni,de egy 4€-s értékre is azt mondta, hogy korlátozva vagyok.
Az éjjel le tudtam mindkét kártyát regisztrálni és meg is erősíteni, de a helyzet változatlan maradt.
Azt viszont néztem, gyakorlatilag egy tranzakcióm sincs meg. mintha nem is használtam volna.
Kétlépcsős azonosítás nem volt.

(#40495) V/ válasza szeva000 (#40494) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha belépsz akkor a jobb szélen fent a fogaskerék ikonra kattintva a személyes fiók kinézet jön elő és ott van bal oldalt az Account options-nál az hogy Upgrade to a Business account?
Ha nem akkor át lett állítva. Ekkor eltűnnek a régi vásárlások (ha jól emlékszem) hiszen azt még magánszemélyként vásároltad
Valahogy jelezd nekik, mert problémáid lesznek. Mert kell majd vállalkozási dolgokat is igazolni.
A kártyákat el kéne távolítani amíg nem derül ki hogy mi történt és ha nem DIGI mobilos telefonszámod vagy Telenorhoz hordozott van akkor az sms belépési védelmet állítsd be.

[ Szerkesztve ]

(#40496) szeva000 válasza V/ (#40495) üzenetére


szeva000
addikt

Vodás vagyok.
Ha be akarok jelentkezni, azonnal ez a vállalkozói sz*rság jön elő. a kapcsolatokra rámegyek,akkor ennyi van a fogaskerék menüjében.
A kártyákat eltávolítottam azért :)Én nem tudok angolul, fingom nincs hogy jelezzek :D

[ Szerkesztve ]

(#40497) V/ válasza szeva000 (#40496) üzenetére


V/
Topikgazda

A Google fordító is segíthet. Az lenen a lényege amit írni kellene hogy tévedésből lett az üzleti fiókra történő átminősítés kérése és legyenek szívesek személyes fiókra visszaállítani.
Ezt a következő elyen kell elküldeni:
Alul vagy valahol a Contact Us, a megjelenő képernyőn az Email Us valahol itt:
Select "My Account" as the topic, select "Changing Account Type" as the subtopic, and then select "Downgrade My Account" as the message subject.

Downgrade a business account to a personal account amit kérni kell.

(#40498) szeva000


szeva000
addikt

Írok egy privátot :D én feladtam :D

(#40499) Veron


Veron
őstag

paypalon fizettem, be van állítva, hogy a bank váltson devizát. zárolt egy összeget a PayPal, vásárlás tényleges árfolyama később derül ki, ugye?

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#40500) V/ válasza Veron (#40499) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyánál a bankod zárolja a pénzt, a PayPal csak átküldte a devizás összeget a bankba. Vagy egy kicsivel kevesebb vagy több lesz levonva a könyvelés napi árfolyam függvényében. Attól függ hogy miként számolja el bankod.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.