Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40401) V/ válasza Szoftbazár (#40400) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem topik téma. Nem néznek bele semmibe, majd te igazolod a dolgokat ha vizsgálat alá vonnak, illetve küldik a hivatalos megkeresést a PayPal-hoz, ha szükséges. Megvan ennek a hivatalos folyamata.

[ Szerkesztve ]

(#40402) fmark


fmark
újonc

Volt mostanában valaki, aki sikeresen adta hozzá az USD TransferWiseos számláját a PayPal fiókjához? Sajnos jelenleg a telefonos ügyfélszolgálatuk szünetel, így csak a Help centerben tudtam nekik írni. Azt a választ kaptam először, hogy semmilyen TW számla nem használható, mivel a TW egy virtuális bank, majd a következő levélben azt írták, hogy európai PayPal számlához csak "Checking" amerikai számla adható hozzá (a leírás szerint a TW számla Savings). :((

(#40403) V/ válasza fmark (#40402) üzenetére


V/
Topikgazda

Eddig nem ezt írták, de így viszont módosítom a leírást.
Az a probléma hogy a bank már megnevezésben tartalmazza COMMUNITY FEDERAL SAVINGS BANK, bár a bankszámla az nem klasszikus megtakarítási számla, hanem inkább folyószámla, bár ugye ezt eddig mivel virtuális számlának kategorizálták nem engedték hozzáadni.
De lehet checking (folyószámlának) neveznünk így azt lehet jelölni a hozzáadásnál és a bank nevét ha valahol írni kell akkor CFSB bank legyen.
Persze nincs garancia arra hogy tényleg el is fogadják.

(#40404) odrif


odrif
MODERÁTOR

Üdv!
A mai napon próbáltam egy terméket megvásárolni, de többszöri próbálkozás után sem jöttek meg az SMS-ek a belépéshez, vagy ha megjöttek akkor későn.
Most zárolták a fiókomat.
Hova kell forduljak hogy újra tudjam használni a fiókot?

20 éve a Prohardveren

(#40405) V/ válasza odrif (#40404) üzenetére


V/
Topikgazda

Várj 2-3 órát vagy holnap.
De várd meg hogy az sms kérés 10 perce elteljen és nem kell jelszót meg ilyesmiket változtatni.
Milyen szolgáltatóhoz késnek az sms-ek, mert a 30-as Telekomra 3 mp.

(#40406) odrif válasza V/ (#40405) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Telekomra.
Valamiért nagyon lassan jött meg amikor próbáltam.
Na mindegy.
Várok holnap reggelig.
Köszönöm!

20 éve a Prohardveren

(#40407) V/ válasza odrif (#40406) üzenetére


V/
Topikgazda

Ma 3 alkalommal is beléptem és 3 mp körül volt, de nekem most jó a térerőm és nem mozgásban vagyok. Esetleg 2G-re állítani a telefont?

(#40408) odrif válasza V/ (#40407) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Most már jó.
Várni kellett, és azonnal meg is jön az SMS.

20 éve a Prohardveren

(#40409) vmarci21 válasza fmark (#40402) üzenetére


vmarci21
tag

Nekem azt írták, hogy sajnos nem támogatják a TransferWise számlaszámokra való kiutalást..

>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

(#40410) V/ válasza vmarci21 (#40409) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azt írták hogy azért mert virtuális és finanszírozási eszközként nem használható?

(#40411) vmarci21 válasza V/ (#40410) üzenetére


vmarci21
tag

Nem, egyértelműen azt írták, hogy TransferWise számlaszámot nem adhatok hozzá PayPalhoz, indoklást nem adtak hozzá..

>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

(#40412) kevinbest


kevinbest
tag

Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem.
Még 2019 szeptemberében vásároltam 2 órát amiből az eggyik selejtes volt,éltem is a visszaküldés jogával egyeztettem a webshoppal ahonnan vettem. Az ügy húzodott igérgettek csak hogy törétnik vmi de nem történt semmi. Paypalon nyitottam egy disputeot amit meg is nyertem és a paypal összefoglalomban látom is a visszatérítést viszont ezt az órát még a régi bankkártyámmal vetem ami az előző bankomnál volt, ahonnan eljöttem még 2019 év végén. Ilyenkor mi a teendő? probáltam felhívni a paypalt de nem fogadtáák a hívásomat.
Volt vkinek hasonló sztorija?

szenvedés nélkül nincs győzelem

(#40413) V/ válasza kevinbest (#40412) üzenetére


V/
Topikgazda

Többünknek. Ezt a volt bankodnál kell intézni nem a PayPal-nál. Egyébként sem működik még a telefonos ügyfélszolgálat a PP-on, még ezt írják ma is.

Ahol volt ez a bankszámla abban a bankban kell a refund PayPal-on való megjelenési dátumától számolt 5-7 nappal később besétálni, vinni a számla, bankkártya adatokat, az eredeti fizetés és a refund PayPal tételeit kinyomtatva és meg kell kérni az ügyintézőt hogy a bejövő devizás számlájukon (feltéve ha devizában és nem forintban lett fizetve) keressék meg és utalják az új bankszámlaszámodra.
Azt a mesét hogy visszaküldték nem kell elhinni, 30 napig dekkol a jóvá nem írt tételek számláján és azután küldik vissza. Archívként még a megszüntetett számla is 8 évig hozzáférhető a részükről.
A készpénzes pénztári felvétel esetén vonhatnak le költséget. Némelyik bank szokta értesíteni a volt számlatulajdonost ha futna be később pénz.
Ha kifogsz egy kevésbé értelmes dolgozót, akkor a fiók vezető is jó lesz neked, ha igaz lenne, hogy visszaküldték, arról természetesen kell egy igazolás neked, hogy a PayPal-on tudj valamit kezdeni, így azt adjanak már. Persze nem lesz ilyenjük, ha még 30 napon belül vagy. Majd a pénzt találják meg.
Ez a módszer működik az Erste Banknál, a CIB Banknál (ott ők hívtak, hogy jött pénz menjek be annak ellenére, hogy már nem voltam az ügyfelük) és az OTP-nél is.

[ Szerkesztve ]

(#40414) kevinbest válasza V/ (#40413) üzenetére


kevinbest
tag

köszönöm a részletes választ :R

Ez a számla a Raifaisennél volt. A megszüntetésről még megvannak a papírok és akkor az alapján amit írtál a paypalos doksikat nyomtassam még ki és találjak bent egy kompetens ügyintézőt :D

szenvedés nélkül nincs győzelem

(#40415) Matzel


Matzel
csendes tag

Sziasztok!
Tegnap reggel jött email hogy erősítsem meg a személyazonosságomat. Meg is tettem azonnal. Az a kérdésem mennyi az átfutása általában? Most addig nem is tudom használni a paypalt míg ez nem rendeződik?

(#40416) V/ válasza Matzel (#40415) üzenetére


V/
Topikgazda

Bizonyos részét lehet használni, majd írja hogy mit nem, 72 órától 2 hét.

[ Szerkesztve ]

(#40417) Matzel válasza V/ (#40416) üzenetére


Matzel
csendes tag

Köszönöm a gyors választ! Csak ennyit látok én a fiokomban: [kép]

(#40418) V/ válasza Matzel (#40417) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem zárhatod le de azt gondolom nem is akarod. :) Vásárlás az azért megy, a többi meg ráér ilyenkor a pénzkiküldés bankszámlára az ami a jelöléstől függetlenül nem menne. Ha működne a telefonos ügyfélszolgálat akkor indoklással persze azt is lehetne.

(#40419) Matzel válasza V/ (#40418) üzenetére


Matzel
csendes tag

Köszi
A lényeg hogy vásárolhatok vele. Az ebay licitálás miatt aggódtam hogyha megnyerem és nem tudom fizetni akkor nehogy ejnye-bejnye :) legyen nekem belőle.

(#40420) V/ válasza Matzel (#40419) üzenetére


V/
Topikgazda

Kártyával is lehet fizetni az eBay-en, annyi hátrány hogy akkor csak egy vásárlói védelmed lesz, az övék.

(#40421) viktorhu


viktorhu
veterán

A Gearbest paypal vitában elfogadta, hogy küldjem vissza a terméket refundért.

Ilyet még csak Alin csináltam, ott ilyenkor megjelenik egy mező, hogy írjam be a tracking számot, és az alapján kapom vissza a pénzt, amikor az megérkezik az eladóhoz.

Itt semmi ilyen nincs, ha nem eszkalálom, simán bezáródik a vita.

Hogy kell ilyenkor csinálni, hogy a paypal védelme alatt küldjem vissza az árut?

(#40422) V/ válasza viktorhu (#40421) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne egészen értem. Indítottál egy dispute-t a minőségi kifogásra az adott vásárlánál. A Resolution Centerben ott kell lenni a visszaküldésre vonatkozó dolgoknak, de azt ugye a GB-nek kellene elfogadni ténylegesen. Azután értesít a PayPal hogy ez a döntése az eladónak, küldd vissza az árut és majd add meg nyomkövetési számot a PP oldalán. De nézd meg hogy a dispute sor végén a link mit ad fel?

[ Szerkesztve ]

(#40423) viktorhu válasza V/ (#40422) üzenetére


viktorhu
veterán

Ennyit látok.

(#40424) V/ válasza viktorhu (#40423) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez mobil app nézet? A böngészős oldal egyértelműbb a kezeléshez.
Itt azt írják hogy küldtek RMA-t vagy mit ehhez a T20051800456 számú ügyhöz, azt kellene megkeresni.
Alul a Továbbítás a PayPalhoz gondolom valami továbbvitele a dolgoknak link, lehet hogy azt kell ha nem találod az RMA-jukat, bár nekem a PayPal magyarított oldalai értelmezhetetlenek.

(#40425) viktorhu válasza V/ (#40424) üzenetére


viktorhu
veterán

Az RMA-t elküldték a gearbestes ticketben, azzal nincs is gondom. Csak ugye így nem küldhetem vissza, mert le fog záródni a paypalos vita, és vége a védelemnek.

A továbbítás a paypalhoz az eszkaláció lenne, de elvileg megállapodtunk, szóval nekem csak az kéne, hogy beírhassam a tracking számot, hogy a paypal felügyelhesse a refundot, de csak az alis tapasztalatokból tudok kiindulni, itt viszont teljesen más a felület.

(#40426) V/ válasza viktorhu (#40425) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, ahhoz hogy a folyamat a PayPal-on menjen az kell hogy a PayPal-on valaki, vagy a GB vagy a PayPal ugyanerre a következtetésre jusson és ott legyen a visszaküldés a döntés, azután az időrend és a tevékenység már ott könyvelődik.

De ha megegyeztél velük ezért van az pont hogy megoldódott a probléma, akkor minek a PayPal védelem?
Az egyezség után időkre nincs semmi. Ha nem érkezik meg hozzájuk és nem kapod meg a pénzt azon a PayPal sem fog segíteni.
Ugyanúgy 21 napod van fenntartani a megnyitástól a dispute-t, mert ha letelik akkor zárul.

Az AliExpressen volt már olyanod hogy visszaküldted a dolgot és azután lett rendezve a dolog? Sokan a postaköltség nem visszatérítése miatt inkább nem küldik vissza.

[ Szerkesztve ]

(#40427) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Van ezeknek a férgeknek magyarországról hívható CS számuk? Már hónapok óta nem tudok belépni a k. accomba, mert nem jön meg a kódos sms, és sehol nem reagálnak...

The Truth is out there...

(#40428) V/ válasza Lackooo84 (#40427) üzenetére


V/
Topikgazda

Van magyar szám 1 777 7944 angolul beszélnek, de a telefonos ügyfélszolgálat még nem működik a járvány helyzet miatt. Ha Telenoros hordozott szám akkor arra azt jelezték hogy megjavult.

[ Szerkesztve ]

(#40429) Lackooo84 válasza V/ (#40428) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Köszi, egyébként DIGI mobil. Decemberben még működött, április elején már nem. (uhm ez kérdés most miért is off? :U )

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#40430) V/ válasza Lackooo84 (#40429) üzenetére


V/
Topikgazda

A "megnevezésük" miatt némi Prohardver ÁSZF moderáció összeütközés. Én is arra várok hogy működjön az ügyfélszolgálat mert én sem tudok egy DIGIS mobil szám értesítőt kikapcsoltani. A másik fiókon keresztül írtam már nekik, de telefonos azonosítás nélkül nem kapcsolják le az sms védelmet.

(#40431) Lackooo84 válasza V/ (#40430) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

?? A féreg egy állat, nem értem mi a baj vele. :U :DDD

Hát akkor várunk... kérdés meddig lesz ezeknél COVID riadó, mert kb. már sehol nincs, csak dél amerika-afrika...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#40432) Bonifani


Bonifani
csendes tag

sziasztok
hasonló a kérdésem a fent említett néhány esethez.
2019 decemberben vásároltam telefon kijelzőt, amiről a beszerelés után derült ki, hogy nem egészen van rendbe. Megreklamáltam ebayen, amit "elfogadott" az eladó azzal, hogy postára adott egy új kijelzőt. Ezt tracking nélkül. Eltelt az idő, az áru nem érkezett meg, megkifogásoltam, de időközben kifutottam a reklamációs időből.

Ezután nyitottam én is dispute-ot a PayPalon. Ez az első esetem, ami így folytatódik, amit az ebayen nem sikerült lezárni

Ezen a felületen azt ígérte az eladó, hogy visszafizeti a pénzt. Vagyis elismerte.
A kérdésem, hogy mi a következő lépés? nekem most várnom kell, amíg kifizeti ? vagy nekem kell beadnom az igényt ?? A dispute határideje június 2, ha addig nem érkezik jóváírás akkor vége ??
előre köszönet a segítségért

(#40433) V/ válasza Bonifani (#40432) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha június 1-ig nem érkezik meg a pénz akkor kéred a PayPal segítségét. Lásd egy kicsit feljebb egy dispute kép alsó részén a linket, Továbbítás a PayPalhoz

[ Szerkesztve ]

(#40434) Bonifani válasza V/ (#40433) üzenetére


Bonifani
csendes tag

köszi
a linkhivatkozásod nem működik, megküldenéd újból ??

(#40435) V/ válasza Bonifani (#40434) üzenetére


V/
Topikgazda

10-el feljebbi link :) Üres karakterek varázsolódtak nem jó helyre és ezért nem jó :O

(#40436) Tarokk79


Tarokk79
aktív tag

Sziasztok,

A fiókomhoz használtam a Microsoft Authentcatort, de tegnap újratelepítettem a telefont és nem tudok hozzáférni a fiókomhoz. Este chateltem egy "segítőkész" operátorral, aki azt mondta, hogy azaz account kuka és csináljak egy újat, mert a kódok nélkül nem fogok tudni belépni.

Valaki már járt hasonló helyzetben? Mit lehet tenni?

Előre is kösz

(#40437) V/ válasza Tarokk79 (#40436) üzenetére


V/
Topikgazda

Pont a múlt héten változtatott a Microsoft hogy egyszerűbb legyen az átköltöztetés, sok helyen írták.
Itt folyamatosan írtam ha változik az eszköz akkor le kell állítani a PayPal-on ezt a hitelesítést és az új eszközön újból aktiválni, mert amíg az említett változtatást nem csinálták meg pont ilyen gondokat okozott.
Meg kellene nézned a MS segítségi lehetőségeit.
Aki a PP részéről válaszolt az ezek szerint nem tudja hogy a hitelesítést ők ki tudják kapcsolni akár az hitelesítő alkalmazás akár az sms-ről van szó. Annyi a probléma, hogy ez csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges, az viszont ahogy tegnap írtam még nem érhető el.

(#40438) Tarokk79 válasza V/ (#40437) üzenetére


Tarokk79
aktív tag

Írtam levelet nekik. Már hívtak Írországból, de nem tudtam felvenni. Kaptam egy levelet tőlük, hogy ahhoz, hogy elintézzék nekem, mindenképpen beszélnünk kell :). Szóval lehet megoldódik.

(#40439) Lackooo84 válasza Tarokk79 (#40438) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hová írtál? Mert én ugye bejelentkezés nélkül csak az oldalukon található mező kitöltős szarságon tudok írni, ott már 2x írtam 0 válasz, de még automata email sem jött, hogy fogadták volna, ami ilyenkor szokás. Twitteren egy hónapja válaszoltak, hogy továbbítják vmi specialistának, azóta semmi válasz. Egyszerüen nem értem hogy tehetik meg, hogy egy valódi pénzekkel foglalkozó szolgáltatásnak egyszerűen nincsen elérhető supportja. Remélem a szart is kiperelik majd belőlük...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#40440) Tarokk79 válasza Lackooo84 (#40439) üzenetére


Tarokk79
aktív tag

Én is ott írtam, de nekem 24 órán belül intézkedtek. Felhívott egy hapsi, aki beazonosított és küldött egy kódot sms-ben, amit vissza kellett diktálnom és törölte a telefonom a belépéshez. Nem volt 5 perc sem, és jól érthető angolsággal beszélt.

(#40441) Lackooo84 válasza Tarokk79 (#40440) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Menjenek a büdös p...ba akkor de tényleg. Most kitöltöm harmadszor is azt a szart, de ha nem hívnak fel elküldöm őket az anyukájukba.

The Truth is out there...

(#40442) parkr


parkr
őstag

Azt tudja valaki hogy a paypal von-e le valami jutalékot fizetéskor ha a bankom van beállítva váltónak?
vagy olyan mint ha kártyával fizetnék, és ugyanannyi lesz az összeg, mint amit a bank oldalán látok?

(#40443) V/ válasza parkr (#40442) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem. Ha fizetésként megy a pénz és bankkártyánál a banki váltás van, akkor a PayPal lényegében csak továbbítja a devizában lévő összeget, nem is tesz hozzá és nem is vesz le belőle.
A második kérdésedet nem értem. De ha valami 15 $, akkor a PayPal vásárlási történetben 15 $ van és bankod is 15 $-nak megfelelő pénzt küld el.

[ Szerkesztve ]

(#40444) titi880526 válasza V/ (#40285) üzenetére


titi880526
csendes tag

Szia,

Tudsz róla esetleg, hogy a telefonos ügyfélszolgálat elérhető e már?

Köszi!

T.

"...ha meg kell baszódni akkor meg kell baszódni..."

(#40445) GAbre


GAbre
veterán

Üdv!
Eladtam ebayen 1 régi bontatlan érintőt nem sokat ér,igazából alig kaptam többet érte,mint a ~700Ftos sima posta.Ha egyeltalán ebay fee után több jött érte.
De a vevő paypal ügyet nyitott ahol a részleges visszatérítést nem fogadta el.(posta nélküli árat) Próbáltam kicsit többet ajánlani érte,de azt se.
Kértem videót,vagy képet,de azt állítólag nem tudott küldeni.Illetve azt mondta képen nem iis látszik,hogy nem jó.
Felterjesztette az ügyet.Válaszolnom kéne paypalnak.
De nem tudom,hogy ilyen helyzetben mi lesz?
Ilyenkor,ha a paypal neki ad igazat(mert mindíg a vevőt védik),akkor nekem ez többe fog fájni azon kívül,hogy bukom a postaköltséget?Számol fel külön díjat paypal erre?
Mert nem is fer követelőzni bizonyíték nélkül.
Van valakinek hasonló tapasztalata,infója?

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#40446) parkr válasza V/ (#40443) üzenetére


parkr
őstag

Az árfolyamra gondoltam, hogy a bank oldalán kiírtakkal számolhatok-e.
Akkor gyakorlatilag ugyanaz mint a kártyás vásárlás, csak ilyenkor él a védelem is?

(#40447) V/ válasza titi880526 (#40444) üzenetére


V/
Topikgazda

Még mindig ez van: Due to the coronavirus (COVID-19) emergency, our phone lines are currently closed.
De nagyon nem értem mert Írországban is már csak a minimális védekezés van előírva, működhetne a telefonos ügyfélszolgálat.
Jiába írok nekik, csak ezt a fenti szöveget ismételgetik. Ez a megoldásuk nagyon egy gagyi, értelmetlenül túllihegik márt ezt a védekezést. Dan Schulman felébredhetne már a Csipkerózsika álmából, nyilván megint egy alkalmatlan személy vezeti a céget.

(#40448) titi880526 válasza V/ (#40447) üzenetére


titi880526
csendes tag

Köszi! Sajnos azóta sem tudok belépni :/

"...ha meg kell baszódni akkor meg kell baszódni..."

(#40449) V/ válasza titi880526 (#40448) üzenetére


V/
Topikgazda

Megint rájuk kérdeztem. Tudnál velük angolul kommunikálni ha ők hívnak fel? Lásd ezt.
Mert akkor megpróbálhatjuk azt, hogy elküldöm nekik az adataidat, hogy segítsenek már.

[ Szerkesztve ]

(#40450) V/ válasza parkr (#40446) üzenetére


V/
Topikgazda

Lényegében igen, de meg kell nézned hogy milyen módszerrel számolja a bankod a devizás vásárlásoknál forintra a devizaösszeget és arra is figyelni hogy a zárolásra kerülő összeg és pár nappal később a könyvelési összeg is eltérő szokott lenni.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.