Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40101) Wind-Storm


Wind-Storm
őstag

Sziasztok!

A Paypal ahogy észreveszem, akár angol akár magyar nyelvbeállítás mellett változatlan sorrendben írja ki a beállításoknál a nevet. Elbizonytalanodtam, mert emlékeim szerint fordítva adtam meg regisztrációkor, ezt viszont tudnom kéne máshoz, hogy miként lett megadva, de újabban módosításnál sem derül ki, mert csak dokumentumot lehet feltölteni, nem lehet például néhány betűt kijavítani, mert nem dobja fel. Előbb vezetéknév utána keresztnév, vagy fordítva?

(#40102) V/ válasza Wind-Storm (#40101) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha Kocsis Tibor a neved és belépsz az oldalra és az angol nyelvű felületen Hello, Tibor! van kiírva és a fogaskerék ikonra kattintva balra fent a Profile Kocsis Tibor látható akkor jó a név sorrend. Magyar nyelvű oldalon. Kedves Tibor! és Profil Kocsis Tibor látható.

Csak akkor kell kérni okmányokkal igazolt változtatást ha nem így látod.

Nekem ezen opciókat adja fel:

[ Szerkesztve ]

(#40103) Huawei


Huawei
tag

Sziasztok!

Szeretnék rendelni netről egy telefont és paypal-on keresztül szeretnék fizetni. Már viszonylag régen volt használva a fiókom és sajnos el is felejtettem a jelszót, de ezzel a részével nincs gond, mert vissza lett állítva. Sajnos továbbra se tudok belépni, mert valami sms kódot kér, ami nem érkezik meg, és attól tartok, hogy még 06-al lett megadva a telefonszámom és ezért nem érkezik meg. Régi a fiók, szóval használtam már sokszor probléma nélkül, de most elakadtam. Ezzel a helyzettel mit lehet kezdeni? Hogy tudok úgy belépni hogy ne kérje a telefonon küldött kódot?

Köszönöm a segítséget!

Üdv

(#40104) V/ válasza Huawei (#40103) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor megadtad a telefonszámot akkor ellenőrzésként és jóváhagyásra kaptál egy sms kódot, ha akkor ez ment és azután be tudtál lépni akkor a telefonszám jó lett megadva.

Ha ez a jelszó változtatás jóváhagyó kód és az eleve felajánlott és nem írható +36-os országhívó utáni rubrikába nem a szolgáltatói számmal indítottál tehát 20, 30, 70 akkor valóban nem lett jól megadva.
Annyi a gond hogy ezt csak a telefonos ügyfélszolgálaton lehetne rendezni, de az a COVID-19 miatt le van állítva, lehet írni, de ezt hogy telefonszám változtatás, nem lehet írásban orvosolni.

(#40105) Huawei válasza V/ (#40104) üzenetére


Huawei
tag

A jelszó visszaállítás sikerült, tehát az új, általam megadott jelszóval tovább tudok lépni, viszont elakadok bejelentkezés során a telefonos sms résznél, mert nem jön kód a telefonomra.

Szóval, ha jól értem, akkor valószínű a telefonszámom van rosszul megadva. Egy kicsit még bonyolítja a helyzetet, hogy a telefonszámom "hordozott" szám. Eredetileg Vodafonos volt, de átmentem a Telenorhoz, viszont nyilván a hívószám maradt 70-es. Ebből feltételezem nem lehet gond.

(#40106) V/ válasza Huawei (#40105) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos más a probléma, de ezt megint csak a telefonos ügyfélszolgálat tudná megoldani, mármint az sms azonosítást kikapcsolását.
Itt már sokat foglalkoztunk vele, hogy a Telenornál lévő hordozott telefonszámokra nem érkezik meg az sms, a Telenor azt állítja hogy nálunk minden rendben van, a PayPal is azt hogy náluk oké minden és a többi szolgáltatónál a hordozott számokra rendben megérkeznek az sms-ek és az eredeti 20-as Telenor számra is rendben megérkezik.
Hiába próbáljuk a Telenornak elmagyarázni hogy valami szinkronizációs probléma van a hordozott telefonszám adatbázis és köztük, csak azt válaszolják hogy nem érkezik sms. Azt is hogy eddig legtöbben valami flottához voltak csatlakozva, hirtelen nem is emlékszem hogy lett volna olyan aki nem.
Volt tavaly hasonló gond a Vodafone-nál ők megtudták oldani.

[ Szerkesztve ]

(#40107) Huawei válasza V/ (#40106) üzenetére


Huawei
tag

Ja és igen, az enyém is flottás (e-nett). Az esetleg megoldás lehet, hogy létrehoznék egy másik paypal fiókot, de ugyanazzal a hitelkártyával és létrehozáskor esetleg ki lehetne kapcsolni az sms hitelesítést? Enged ilyet?

(#40108) V/ válasza Huawei (#40107) üzenetére


V/
Topikgazda

Elméletben igen, lehet másik regisztráció mert mivel nem lehet nekik telefonálni és megoldani a problémát ezzel felülírták azt a szabályukat hogy egy embernek egy fiók. Az hogy ezután a két fiók összevonható lenne arra azt mondom nem valószínű, nem hallottam ilyet, az ellenkezőjét viszont olvastam.
Viszont a kártyarendszer figyeli a kártyaszámokat és egy már valamely fiókhoz hozzárendelt kártya nem adható másikhoz.

[ Szerkesztve ]

(#40109) balinlin válasza V/ (#40108) üzenetére


balinlin
senior tag

Megoldás lehet pl. egy Curve,Revolut,stb kártya közbeiktatása

(#40110) Huawei válasza V/ (#40108) üzenetére


Huawei
tag

Értem! Köszönöm szépen a gyors segítséget! :)

(#40111) V/ válasza balinlin (#40109) üzenetére


V/
Topikgazda

Az volt a kérdés hogy ugyanazon kártya. Az amit te írsz már másik kártya az természetesen hozzáadható az új fiókhoz, a PayPal rendszere azt fogja látni, nem azt hogy miről kerül rá a pénz.

(#40112) balinlin válasza V/ (#40111) üzenetére


balinlin
senior tag

Pontosan, jól látod a helyzetet. Mindössze megoldási javaslatot adtam.

(#40113) V/ válasza balinlin (#40112) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez valóban jó megoldás mindenkinek akinek beragadna kártyája egy másik PP regnél.

(#40114) taranis válasza taranis (#40085) üzenetére


taranis
addikt

Számomra is hihetetlen, de 2 hónap szívás után jött most egy értesítő a Paypaltól, hogy technikai hiba miatt anno rosszul bírálták el az esetemet. Most korrigálták, és teljes refundot kaptam!

colorizer.net

(#40115) V/ válasza taranis (#40114) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem arra válaszul amit nemrég küldtél el?
Az inkább problémás hogy egy német üzlet nagy ívben tett a fogyasztóvédelmi előírásokra.

[ Szerkesztve ]

(#40116) taranis válasza V/ (#40115) üzenetére


taranis
addikt

Arra nem kaptam választ (még). Csak jött egy utalás, aminek a memójában az volt amit írtam. Lehetséges, hogy a legutóbbi levelem miatt kezdtek el nézelődni, ez egyelőre nem derült ki.

colorizer.net

(#40117) TungurKnivur válasza V/ (#40100) üzenetére


TungurKnivur
csendes újonc

Nem kellett.

Ma minden komment nélkül megjelent a Paypal számlámon. :C Mindössze 17 napot kellett rá várnom...

(#40118) Wind-Storm válasza V/ (#40102) üzenetére


Wind-Storm
őstag

Szia!

Köszönöm a válaszod.
A közelmúltban írtam nekik, mert úgy emlékszem fordítva volt megadva a nevem, de az auto válaszon kívül semmilyen módosításról nem kaptam értesítést, okmányokat sem akartam amiatt feltöltögetni, mert rossz a sorrend.
Ezek szerint megfordították a sorrendet, és a kisebb változtatás opciót is kiszedték.. :U
Vagy ez csak megint egy technikai probléma...

[ Szerkesztve ]

(#40119) V/ válasza Wind-Storm (#40118) üzenetére


V/
Topikgazda

A kép közvetlen akkor készült amikor az üzenet, Firefox 75.0 (32 bites) alatt most megnézve (06:44) az angol nyelvű felületet ez látható:

Ha nálad nem egyezik ezzel akkor böngésző a problémás

[ Szerkesztve ]

(#40120) hodostamas válasza V/ (#40106) üzenetére


hodostamas
addikt

WOW... nem gondoltam hogy ilyen még előfordulhat.. Múltkor feldobta hogy erősítsem meg a volt vodás, most Telenoros számomat és nem kapom meg az SMS-t. 1-2x próbáltam azt hittem csak simán a paypal szar de akkor ezekszerint ez a gond.

:R

[ Szerkesztve ]

(#40121) V/ válasza hodostamas (#40120) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem sürgős akkor várnunk kell addig amíg elkezd a telefonos ügyfélszolgálatuk működni akkor kérni az sms védelem kikapcsolását és vagy igazi Telenoros számot megadni, vagy másik szolgáltatóét vagy áttérni a hitelesítő alkalmazásra.

(#40122) Parson


Parson
addikt

Sziasztok, mennyire bevett szokas, hogy a paypal-ban megadott bankszamla egy kimondottan netes vasarlasokra fenntartott szamla csak ( ezzel is növelve a biztonsagot)? Par helyröl hallottam ilyen megoldast...

[ Szerkesztve ]

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#40123) V/ válasza Parson (#40122) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha magyar fiókod van akkor a bankszámla nem fizetőeszköz, így ennek nincs értelme.
Vagy a PayPal egyenleg vagy egy bankkártya lehet fizetőeszköz, ez utóbbi esetén egy csak Internetes vásárlásra szolgáló kártya, amelyre ráadásul te akkor adsz rá pénzt amikor fizetnél az tényleg biztonságos, célszerű a kétlépcsős belépési azonosítást is aktiválni.

(#40124) gyulaszu válasza Parson (#40122) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Még V/ válaszát azért kiegészíteném azzal, hogy az olyan kártya mögött általában egy olyan számla van, amit te is írtál.
Pld CIB-nél az 560-as alszámla...

gyulaszu

(#40125) Parson válasza gyulaszu (#40124) üzenetére


Parson
addikt

En tudok bankkartyat es bankszamlat is hozzaadni.
Viszont akkor csak jol gondoltam... egy ilyen extra szamla kell, a hozzaadott kartyat meg tudom hasznalni pl apple pay-yel is, es akkor tuti biztonsag van. Köszi. :R

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#40126) V/ válasza Parson (#40125) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell extra számla, eleve van egy pénzforgalmi számlád, a bankkártyák vagy ehhez a számlaszámhoz vannak kötve vagy van egy kártya alszámla van ezen belül hozzá. Ez bank függő megoldás.
A kártya lehet normál bankkártya és csak Internetes fizetéshez használt kártya, ez lehet csak virtuális kártyaszám.

(#40127) Wind-Storm válasza V/ (#40119) üzenetére


Wind-Storm
őstag

Nálam pedig 81.0.4044.122 verziójú Chrome privát módban változatlanul nem mutatja az utolsó opciót hiába is frissítettem, korábban viszont mutatta, szóval én nem tippelnék böngésző hibára.

47.0.2 nem tudom hány bites Firefoxon is ugyanez a helyzet.

(#40128) V/ válasza Wind-Storm (#40127) üzenetére


V/
Topikgazda

A Chrome azért szokott hibázni, a privát mód ide nem kell, a Firefox meg régi.
Töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat. Újraindítva előkerül..
De akkor Chrome Verzió: 81.0.4044.113 most 8:25

(#40129) szaki7


szaki7
tag

A Paypal nem enged be a szokásos jelszóval, azt írja, hogy nem tud azonosítani és a segítségemet kéri.
Ahhoz, hogy emailt írjak az ügyfélszolgálatnak, be kell jelentkeznem. :N
Hát próbálok bejelentkezni, elrontom a jelszavamat, azt mondja: nem jó a jelszavam, írjam be újra. Beírom a helyes jelszót, azt mondja nem tud azonosítani és a segítségemre van szüksége.
A kör bezárult, ezt hívják sóhivatalnak.
Ezt az url-t látom: "paypal.com/authflow/verification-failed/ "
amiben az authflow talán a túl sok bejelentkezés miatti túlcsordulást jelentheti?
Kérek szépen egy nagytudású embert, hogy segítsen!

(#40130) Parson válasza V/ (#40126) üzenetére


Parson
addikt

Már hogy a viharba ne kellene.
1. Van egy bankszamlam, és egy hozzá tartozó kártyám. A pénz a számlámon fekszik, nem a kártyán. A kártya csak egy kapu a szamlához, ahol a pénz fekszik.
2. Na mármost a bankszamlamhoz nem akarok hozzaferest adni a paypalnak, sem kártyaadatok sem bankszamlaadatok megadásával, ezért jön a logikus megoldás hogy vagy alszámla és ahhoz tartozó kártya, vagy 2. bankszámla és ahhoz tartozó kártya kell. Alszámla az én bankomnál nem opció, igy vagy ugyanennél a banknál, vagy egy másiknál nyitok 2. számlát. A másik banknál azért jobb, mert még az is extra védelmet ad (plusz egyéb okok).

[ Szerkesztve ]

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#40131) V/ válasza szaki7 (#40129) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vagyok nagy tudású de esetleg próbálok válaszolni.
Most már várnod kellene 1 napot.
Hogyan szeretnél belépni melyik böngésző, mert ma reggel például a Chrome velem is eljátszotta ezt mókát, de közben kiderül hogy épp frissítette magát.
Kezd azzal hogy ne legyen anonim böngészés, VPN, a böngészőben legyen engedélyezve a 3. fél süti is, reklámblokkoló leállítva PayPal-on, törölni a böngészőből a PayPal sütiket és a gyorsító tárat.
Én böngészőről ezen a linken lépek be. Most megpróbálhatod a PayPal appról történő belépést is. Ha ott is elutasít akkor pihentesd holnapig.
A jelszó cserére figyelj, ha sms a jóváhagyása akkor a telefonszámodnak pontosnak kell lenni.

(#40132) V/ válasza Parson (#40130) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt szeretnéd:
a bankszamlamhoz nem akarok hozzaferest adni a paypalnak, sem kártyaadatok sem bankszamlaadatok megadásával

Ha magyar a fiókod akkor a PayPal egyenlegedet banki utalással fel tudod tölteni bankodból a PayPal Unicreditnél vezetett bankszámláján keresztül, ekkor nem osztasz meg semmit a PayPal-al és teljesül amit szeretnél.
Tudsz vásárolni bankkártya bankszámla hozzáadás nélkül, tehát nem kell másik számla másik kártya.

Bár nem fér hozzá a PayPal a bankszámládhoz. mert semmi szükség rá és lehetőség sincs.

[ Szerkesztve ]

(#40133) Parson válasza V/ (#40132) üzenetére


Parson
addikt

Ez valoban jo opcio, de:
mivel más internetes vásárlási opciot is szeretnék használni (pl apple pay-t) igy az extra számla nem baj... aszem sikerült szépen levezetnem és saját magamat meggyöznöm a helyes útról. :D

Ha a késöbbiek folyamán pedig nincs ilyen szinten szükség a 2. számlára akkor azt még mindig meg lehet szüntetni, vagy lehet használni simán biztonsági tartalék-számlaként.

[ Szerkesztve ]

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#40134) V/ válasza Parson (#40133) üzenetére


V/
Topikgazda

Világos de akkor a másik kártyához csak lesz hozzáférés :))
Ha bankodnál nem lehet Internetes kártyát igényelni a számlacsomagodhoz akkor neme tudsz mit csinálni.
De nem másik számla kell hanem javaslom a Revolutnál a regisztrációt és az ő bankkártyájukat csatold a PayPal fiókhoz.
Nem lesz + számla fenntartási költséged, kedvező a deviza árfolyam és el van választva a 3 rendszer a bank, PayPal, Revolut. A felmerülő kérdésekre a srácok a Revolut topikban szívesen segítenek.

(#40135) Parson válasza V/ (#40134) üzenetére


Parson
addikt

Másik kártyához?
- Az elsödleges bankszámlához és annak kártyájához nem lesz hozzáférése, mivel azok nincsenek megadva a paypal-nak.
- A másodlagos bankszámla és annak kártyája meg pont azért kerül megnyitásra és használatba, hogy a paypal müködhessen (paypal saját egyenlegén nem tárolt pénzzel) és mellette pl az apple pay is - extra biztonsággal.

Speciel németországi megoldások érdekelnek csak, itt élek már egy ideje...

[ Szerkesztve ]

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#40136) V/ válasza Parson (#40135) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, sajnálom nem ismerem a német viszonyokat, amelyeket javasoltam az magyar viszonyra értelmezendő. De a Revolut még neked is jobb megoldás mint egy másik bankszámla. Viszont célszerű ha érdekel a Revolut a másik topikban is utalni rá hogy német viszonylatról van szó.

(#40137) Parson válasza V/ (#40136) üzenetére


Parson
addikt

Különösebben semmi különbség nincs, ezért is kérdezem ezeket az általános dolgokat itt.

Viszont egy kérdés: online fizetés után, küld a paypal levél értesitöt arról, hogy használva volt? :F

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#40138) V/ válasza Parson (#40137) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen és sms-t is, ha az is be van állítva és a számlatörténetben is látod pár percen belül.

(#40139) szaki7 válasza V/ (#40131) üzenetére


szaki7
tag

Köszönöm!
Várok egy napot, azután újra próbálom.

(#40140) csikfer2


csikfer2
friss újonc

Sziasztok! Vagy 15 éve használom a PayPal-t, gond nélkül. Ma fizetni akartam vele egy Webshop-ban, de nem sikerül. Valószínűleg az új Eu. szabályozás (ill. kivitelezése) kavar be.
Fizetéskor, teker, amíg a tranzakciót végzi/végezné, ezalatt látszik egy villanás, amikor talán valamit is kiír, majd további gondolkodás után közli, regisztráljak egy másik kártyát, mert ezen nincs fedezet.
Fedezet volt, de miután már zárolta az összeget, majd még egyszer, akkor már tényleg nincs.
A zárolás 10 perc - 1 óra múlva storno. Próbáltam mobilon is, nem sikerül. SMS-ben nem kapok semmit, nem kér megerősítést, csak próbálkozik kétszer.
A telefonszámot rendesen +36... formában csak a mobilon lehet megadni a PC-n a 06... formát fogadja csak el. A mobilon módosított telefonszám a PC-n nem látszik, de a mikor megerősítést kért (egyszer miután a mobilos app után PC-léptem be) akkor a mobilon megadott +36... formában megadottra nem volt képes SMS-t küldeni. Szóval nekem ez az egész igen zavaros, és a lényeg, hogy nem tudok fizetni.
Bár nem tartozik a témához, de a profilomnál miért csak egy időzóna választható, a csendesóceáni?

(#40141) V/ válasza csikfer2 (#40140) üzenetére


V/
Topikgazda

Az időzónával nem kell foglalkozni, magyar fiók esetén nem állítható, de nem is kell.
A telefonszámnál nem kell beírnunk a +36-ot csak azt ami utána jönne, de PayPal felületen 06-al írja, de az jó.
Melyik bank és milyen típusú kártya? Hol szeretnél fizetni?

(#40142) gyulaszu válasza csikfer2 (#40140) üzenetére


gyulaszu
senior tag

Én hasonlóan jártam pár napja [link]
Vagy neked is telenorhoz hordozott számod van?

gyulaszu

(#40143) ans


ans
aktív tag

Sziasztok!
A megadott bankszámlaszám adatait hogy lehet megnézni? Csak a bank nevét látom, meg a számlaszám utolsó négy számjegyét, én a teljes számlaszámot szeretném látni.

(#40144) marciart11


marciart11
aktív tag

Sziasztok!

Tegnap utaltam pénzt a pay pal számlámra megadott azonositóval, de elkövettem egy hibát hogy a beállitott számla a netbankom számlája és amiről utaltam az a saját számlám. Kérdésem ilyenkor is megjelenik az összeg vagy ha nem, hogyan tudom vissza szerezni?

(#40145) V/ válasza ans (#40143) üzenetére


V/
Topikgazda

Sehogy, tudnod kell, hiszen te adtad meg. Ugyanannál a banknál van több számlaszámod?

(#40146) V/ válasza marciart11 (#40144) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem amit írsz, ha mindkettő bankszámla neveden van akkor azokról lehet utalni a PayPal egyenlegedre.
Attól függ hogy mikor utaltad.
Teszteltem 20-án dél körül utalva és 21-én 0:47-kor az egyenlegen jóváírva,

(#40147) Parson válasza V/ (#40136) üzenetére


Parson
addikt

Nos kicsit utánanéztem ennek a Revolut-nak, elég érdekesnek tünik, lehet ez a tuti megoldás arra ami amit keresek. Köszi szépen! :R

───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

(#40148) ans válasza V/ (#40145) üzenetére


ans
aktív tag

Kösz a választ. Változott, ugyanaz a bank maradt, de nem emlékszem, hogy módosítottam-e. Majd kipróbálom pár száz forinttal.

(#40149) marciart11 válasza V/ (#40146) üzenetére


marciart11
aktív tag

refund már jött pp ről a virtuális számlámra. tegnap 21 kor inditottam az utalást. Ha netán nem jön meg mi a teendő?

[ Szerkesztve ]

(#40150) V/ válasza marciart11 (#40149) üzenetére


V/
Topikgazda

A 3 nap sem sok, várj egy kicsit.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.