Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40951) Gyula84


Gyula84
veterán

Üdv

Vettem volna pár ruhát egy oldalon, de visszadobta, hogy fizetési probléma viszont netbankban látom a zárolt összegnél. Ilyenkor mi fog történni? :F

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#40952) V/ válasza Gyula84 (#40951) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd a bankod feloldja a zárolást és újból elkölthető lesz ez a pénz, legalább 24 óra.

(#40953) Gyula84 válasza V/ (#40952) üzenetére


Gyula84
veterán

köszi szépen :)

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#40955) #04441088


#04441088
törölt tag

Sziasztok!
Ha Paypalra kapok visszatérítést dollárban, ami automatikusan megy vissza bankkártyára, akkor nekem az OTP melyik árfolyamon fogja vissza váltani?
Azon ami akkor volt aktuális, mikor megjött a visszatérítés Paypalra vagy azon ami akkor lesz majd aktuális, amikor megérkezik a bankkártyára? :R

(#40956) V/ válasza #04441088 (#40955) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, az aktuális az napi árfolyam amikor beérkezik a bankba és könyvelik.
Itt a szabály, 59. pont:

[ Szerkesztve ]

(#40957) V/ válasza #20749568 (#40954) üzenetére


V/
Topikgazda

Várni és később megpróbálni, persze ne ez legyen az elsődleges ha több számlád van.

(#40959) Gyula84 válasza V/ (#40952) üzenetére


Gyula84
veterán

amúgy ilyen fizetési problémát lehet tudni miért volt? frissen akkor adtam hozzá a kártyát amiatt lehetett?

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#40960) V/ válasza Gyula84 (#40959) üzenetére


V/
Topikgazda

Több oka lehet, nem csak PayPal, hanem az eladási hely beállítása és banki dolog.
Ha megkaptad az értesítőe-mailt hogy hozzáadtad akkor azután lehet vele fizetni. Még két dolgot szoktunk tenni, a kártya megerősítésnek mondott pénzküldési limit eltörlést és azt hogy a bank (vagy akitől kaptad a kártyát) váltsa a devizát. Ez utóbbi lényeges mert adott esetben ha a devizát a PayPal váltja, akkor lehet hogy kevés lesz az a forint összeg ami a kártyához van rendelve. Arra is érdemes odafigyelni hogy a kártyához vannak a bank által beállított limitek, pl vásárlási darabszám, akkor amikor hozzáadod a kártyát az elvisz egy darabot aztán ha fizetni akarsz nem lesz elegendő lehetőég emiatt ha előtte használtad esetleg a kártyát.
A visszautasítás szövegéből lehet következtetni a problémára.

(#40961) Gyula84 válasza V/ (#40960) üzenetére


Gyula84
veterán

köszönöm a kimerítő választ

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#40962) viktorhu válasza V/ (#40949) üzenetére


viktorhu
veterán

Sajnos már a második választ kapom, nem veszik fel a kapcsolatot a claimsesekkel, csak kimásolják a várható lezárási dátumot a panasz státuszából.

(#40963) GAbre


GAbre
veterán

Valaki esetleg tudja miért van az folyamatosan,hogy security chalange,nem vagyok robot szar.
Aztán meg:
"Something went wrong on our end
We're sorry, we're having some issues completing your request right now. Please try again shortly."
Minimum mindíg egyszer,de akár 3-4x is meg kell ismételnem mind2 dolgot!
Idegtépő! :W

Avatar

(#40964) V/ válasza GAbre (#40963) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a Security Chalange ez valószínüleg állandó lesz, a GDPR és a sütikezelés valamint a nem emberi belépés miatti védelem.
Töröld az eltárolt belépési eszközöket Fogaskerék ikon, Security, Manage your logins és a
ne jelöld a belépési ablaknál a Trust this device jelölőnégyzetet, miután elküldeted az sms-t, az hitelesítő alkalmazást nem tudom ez miként érinti, ekkor kevesebb Something went wrong ...... várható.
Csak jelölnöd kell a security chalange-t
Persze nálam a PayPal átengedve a tűzfalon és a reklámblokkolón is.

[ Szerkesztve ]

(#40965) Mexildos


Mexildos
aktív tag

Sziasztok!

Paypalon belefutottam valami account limitation problémába. Kért a Paypal, hogy küldjem el a személyim meg lakcímkártyám meg minden ilyen képes igazolványt. Ezt meg is tettem. Viszont ha belépek akkor folyamatosan az fogad, hogy a számlámhoz való hozzáférés limitált. Úgy tűnik, mintha nem küldtem volna el az adatokat de ez megtörtént.

Ti is belefutottatok már?
Általában hány napig kell várni a feloldásra? Nagyon bosszantó. Múlt hét szerda óta várok. Normális, hogy ennyi ideig ülnek az adatokon, hogy kitalálják én vagyok-e én?

Másik kérdés, hogy nem értem mi a gond. Money send-el nem lehet küldeni 1100 eurót, de Ebay-en ki tudtam simán fizetni 1540 eurót. Ki érti ezt? Furák ezek az EU-s irányelvek.

Köszönöm ha valaki tudna segíteni.

(#40966) V/ válasza Mexildos (#40965) üzenetére


V/
Topikgazda

Írj nekik ha úgy gondolod sok idő eltelt már.
A vásárlás és a küldés eltérő kategória és van a pénzmosási elleni törvény amikor egy bizonyos összeget meghaladó pénzküldés esetén kötelesek ügyfélátvilágítást újból megcsinálni, valamint a fogadó fél státusza is ellenőrzésre kerül.
Gondold el milyen kellemetlen lenne ha te elküldöd, viszont annak akinek menne annak meg némi jogi, pénzügyi problémái vannak.
2500 € az alap pénzforgalmi limit, ekkor vagy ennek megközelítésekor kell a személyazonosság megerősítése. Ha ez megvolt akkor is kérhetnek be okmányokat a későbbiek folyamán.

(#40967) hard74


hard74
senior tag

Sziasztok.
Eonon.com oldalról szeretnék rendelni egy fejegységet. Viszont paypallal történő fizetésnél ezt az üzenetet kapom. Mi lehet a gond?

LG K990 Viewty-->LG P920 Optimus 3D-->LG G2-->Lenovo Vibe Z2 Pro-->LG G4(G2)-->O+3-->Huawei Mate 10Pro-->OnePlus 7pro-->OnePlus 8T-->Asus Zenfone 8-->Pixel 7

(#40968) V/ válasza hard74 (#40967) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg hogy milyen feltételekkel lehet a PayPal-al fizetni náluk, lehet hogy kell bankkártya háttér pénzforrásnak. Ha kártya akkor meg nincs elegendő pénz rajta vagy valami banki limitbe futottál bele.

(#40969) hard74 válasza V/ (#40968) üzenetére


hard74
senior tag

Az az érdekes, hogy kártyás fizetésre ugyanezt a hibakódot dobja.Ugyanez azOtp-s kártya van a paypal alatt is. Az online limitet is bőven a fölé állítottam.

LG K990 Viewty-->LG P920 Optimus 3D-->LG G2-->Lenovo Vibe Z2 Pro-->LG G4(G2)-->O+3-->Huawei Mate 10Pro-->OnePlus 7pro-->OnePlus 8T-->Asus Zenfone 8-->Pixel 7

(#40970) V/ válasza hard74 (#40969) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kártyás fizetés esetén is hibás akkor banki dolog lehet a háttérben, de milyen a kártyád MC vagy Visa?
De valamiért érdekes módon kitérnek az ilyen jellegű hibára, akkor csak náluk lehet valami gubanc.

Accepted Payment Methods
PayPal
Our website supports PayPal. After you finish shopping, you will be guided to PayPal's platform. Your order will then be processed via the PayPal site where all of your information will be securely protected.
For verification of a business PayPal account: sales@eonon.com
To learn how to use PayPal, please visit http:

Credit Card
You can pay by Visa and Mastercard directly if you select credit card payment method. (also called Braintree payment method) You can pay by MasterCard, Visa, Discover and American Express by logging in Paypal account if you select PayPal payment method. Pay with Confidence Our company has been registered under the provisions of the Business Registration Ordinance (Hong Kong). Our PayPal account is verified. Why I can’t finish the payment after entering PayPal site?
If you have entered PayPal’s website successfully, but are still unable to finish the payment, the problem may have been caused by the following 2 reasons:

You are not in the region where you have opened your credit card account. For example, if your credit card account was originally opened in the US, but now you’re using it outside the US. (Some cards have such limitation, while others don’t.)

If you could previously shop and complete your payment online with your credit card, but it is currently not working with Eonon, you may have reached the credit limit of your credit card. In which case, consult your bank for further details.

[ Szerkesztve ]

(#40971) baandii


baandii
senior tag

sziasztok!

a tegnapi napon volt egy téves fizetésem bankkártyával paypal-on keresztül amit szerencsére vissza is utalt az akinek elküldtem. megjött róla a paypal-tól az email is, hogy az ilyen és ilyen számú bankkártyára vissza utalásra került az összeg.
a kérdésem az lenne hogy ez az összeg mikor kerül vissza a kártyára mert ott még nem látszódik? mennyi az átfutási idő?

(#40972) nagyonjjo válasza V/ (#40925) üzenetére


nagyonjjo
tag

Hogy szopatja a népet ez a köcsög paypal is. :W
Elküldtem a csomagot,elküldtem a számlát,a screenshotot a fürgefutár megrendelésről is.(címem,címzett,track number minden rajta)
Erre köztik velem,hogy küldjek olyan képet amin rajta van a csomag és a cím is.
Hogy a francba várhatják el,hogy rakjon fel az ember egy képet csomagról,miután elvitték a csomagot?
Az a köcsög futár is 2 percel azelőtt telefonál,hogy ideért,és 10 percel azelőtt jött az email,hogy ekkor vennék fel,persze csak akkor ért rá futár is.
És semmi időm nem volt még körbefotózgatni se.Főleg nem miután átadtam és rárakta a kis címkéjét cimmel eggyütt.
Nem mellesleg ez a buzi oldal is,most először,ahhoz hogy ezen a fúromon írjak újra be kellett lépnem.
De persze máshol(hardverapro,gamepod) hiába voltam bejelentkezve.Neki ott prohardveren újra kellett loggolnom. :W

"Még 2 alkalommal küldhet be visszaszállításidíj-visszaigénylési kérelmet a tranzakcióval kapcsolatban."
Most akkor még 2x tudom módosítani,ha megint szívóznak velem 2x,már többet nem is ugrálhatok?

[ Szerkesztve ]

(#40973) V/ válasza baandii (#40971) üzenetére


V/
Topikgazda

Banktól függően 2-5 munkanap

(#40974) V/ válasza nagyonjjo (#40972) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem, a 3 több mint az 1.
De a feladásii bizonylatot azt úgy képzeled el hogy a Magyar Posta feladóvevénye, amelyen rajta van a feladó és a címzett adatai, címe, a nyomkövetésiszám és a cég pecsétje ami azt átvételt is igazolja valamint postaköltség, ehhez szoktam mellékelni a postától kapott fizetési nyugtát.
Nem a PayPal intézi szóval nem őket kell szidni, hanem a TELUS International Europe-nak küldöd be, ők akik a PayPal nevében eljárnak. A leírásodból arra gondolok hogy nem igazán látják át a dolgot, mert nem egyértelmű az amit beküldtél hozzájuk.
De itt írják hogy mi kell:
Milyen adatokat kell megadnom a Visszatérítési kérelmemmel?

1.A szabályosan kitöltött Visszatérítési kérelem űrlapot.
2.Önnek a visszaküldéseket cseh, finn, görög, magyar, román, szlovák, bolgár, litván, szlovén, horvát, lett, észt, ciprusi, máltai vagy portugál normál postai úton, futárral vagy bármely szokásos szállítási módon vagy szolgáltatással kell elvégeznie. A visszaküldési költségek kifizetési módjának megfelelően, Önnek a következőket kell elküldenie:

a.Ha a tétele visszaküldéséhez nyomkövetést tartalmazó postai vagy expressz futárszolgáltatást vett igénybe, csatolja az igazolás egy példányát vagy fényképét, amelyen látható az Ön által kifizetett összeg és a kereskedő/értékesítő szállítási címe.
b.Ha a tétele visszaküldéséhez normál postai utat választott (nyomkövetés nélkül), csatolja a szállítási költség igazolásának egy példányát vagy fényképét, továbbá egy fényképet a csomagról, amelyen látható a kereskedő/értékesítő címe.
c. Ha a visszaküldési költségeket levonták a tétele visszatérítési díjából, csatolja a következő 2 dokumentumot:
a kereskedőtől vagy a PayPaltól kapott fizetési e-mail másolata, amelyben olvasható az Ön által visszaküldött tétel eredeti ára

a kereskedőtől vagy a PayPaltól kapott visszatérítési e-mail másolata, amelyben olvasható az Önnek visszatérített összeg.

Az eredeti dokumentumok másolatai, fényképei vagy lapolvasóval készített változatai csak akkor fogadhatók el, ha tisztán olvashatók. Ezeket a dokumentumokat a tranzakciójának részleteinél elérhető Visszatérítési kérelem űrlapból kell feltölteni. Minden esetben gondosan őrizze meg az eredeti dokumentumokat, mert előfordulhat, hogy Visszatérítési kérelme ellenőrzésének folyamata során be kell mutatnia azokat, ha a beküldött másolatok nem olvashatók.

(#40975) nagyonjjo válasza V/ (#40974) üzenetére


nagyonjjo
tag

"Töltsön fel egy dokumentumot, amelyen látható a különbség a tételért kifizetett vételár, valamint a visszatérített összeg között."
Most meg ez a bajuk! :W
A legjobb az egészben,hogy max 2 dokumentumot lehet feltölteni.Valamit le kell cserélnem,ami eddig kellett nekik.
És ezt se tudom teljesíteni,mert még vissza se kaptam a pénzt.
És elvileg ezt nekik nagyon jól kéne tudni,mivel paypalon fizettem ki,és elvileg paypalon is kellene visszakapnom.
És amúgy is minek kell ez nekik?
Nem jelöltem be ezt:"A szállítási költséget levonták a visszatérítés értékéből."
És vagy a teljes összeget.Vagy a termék árát kell visszakapnom.Eggyiknek sincs köze a visszaküldéshez!

[ Szerkesztve ]

(#40976) GAbre válasza nagyonjjo (#40975) üzenetére


GAbre
veterán

Hát elég érdekes 1 történet,több gondot okoznak,mint ami pénzt képesek lennének visszaadni.
Esetleg próbálj rájuk írni üzenetben.

Avatar

(#40977) V/ válasza nagyonjjo (#40975) üzenetére


V/
Topikgazda

Valamit nem jól töltöttél ki, e ahogy írod nem megfelelőek az igazolások, ilyen panaszt még senki nem írt, nálam sem variáltak amióta ez a rendszer él.
Mindig volt a szállítótól hivatalos számlám, nyugtám és mindig tudtam csatolni olyat ahol látszanak az elvárt dolgok hogy kitől, kinek milyen számon, mennyiért.
Egy dolog eltért a tiedtől, nálam az eladóknál mindig volt visszaküldési lehetőség, ahol az eladó nem adott meg ilyet, ott nem is próbálkoztam, hiszen olyanra nem vehető igénybe ez a szolgáltatás.
De írtam már a Telus nem lát bele a PayPal adataidba. Független a kettő. De gondolom arra van lehetőségük hogy a vásárlás adatit ellenőrizzék
De akkor itt megfelelően jelölted hogy te fizetted a szállítást?

[ Szerkesztve ]

(#40978) V/ válasza GAbre (#40976) üzenetére


V/
Topikgazda

Vannak előírások aminek meg kell felelni, itt nem teljes a dolog.

(#40979) nagyonjjo válasza V/ (#40977) üzenetére


nagyonjjo
tag


Ahogy láthatod,én úgy töltöttem ki már az elejétől fogva,ahogy mondtad.
Kaptam a mai nap egy emailt:PayPal & TELUS International -tól.Ez nem feltétlen 2 külön céget jelent.De a fizetési igazolást paypal kéri a rendszer,ha ők kérik,miért nem adják meg nekik ők maguk!?
Hogy közben nem fogadták el,a címzett igazolást se.
Fürgefutár oldalon rendeltem meg a szállítást.Csatoltam számlát tőlük.
Feladásnál meg ott van a kép,amit látok fürgefutáron:
Címem,címzett,track number,szállító futár.Minden.Le is írtam a képre,hogy ott lehet nyomonkövetni,dpd oldalán még a címzett címét is lehet látni.
Nem tudom ezen mi nem egyértelmű.
De ez meg felháborító amit művelnek.

(#40980) V/ válasza nagyonjjo (#40979) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, de az ugye világos hogy hivatalosan mivel az eladó úgy hirdette meg hogy no return a vissza szállítási költségtérítés nem vehető igénybe.
A Telus mit írt? Mert akkor válasszuk már ketté a dolgokat, hiszen két folyamat fut, eddig egynek tünt.
A PayPal meg a refund miatt kérheti, mert az eladóval ezek szerint nem jutottak ők sem előrébb és akkor a saját költségükből állják, nem az eladótól szedik vissza.
Volt ilyen nálam, is elveszett a csomag, de nem tőlem lett a vételár visszaszedve és a vevő is visszakapta.
Higgadtabban kéne hozzáállnod.

[ Szerkesztve ]

(#40981) nagyonjjo válasza V/ (#40980) üzenetére


nagyonjjo
tag

Köszönöm a segítséget.
De akkor álljunk meg egy pillanatra.
Évente 12x tudok ilyet kérni.Itt van valami TELUS is.
Én most nem tudom ez mi,biztosító vagy micsoda.
Én azt hittem,hogy havi 1x van lehetőségem kérni ilyet,mert a biztósító vagy maga a paypal állja.
Most ha csakis eladótól hajtják be,akkor ez minek van korlátozva?
Rendelhetek többször is,és akár 12-nél többször is összejöhet,hogy vissza kéne küldenem.
Nem látom az összefüggést.
Telus: képet kért a sikeres kézbesítésről és a visszatérítésről.

Could you please be so kind as to upload a screenshot of the confirmation email from the merchant that the item has been received or of the confirmation email from PayPal that you have been refunded with the date visible so that we can successfully process your claim as we can not accept the documentation you have uploaded as sufficient proof of delivery.

Lehet higgadtabban kéne hozzáállnom.De 2-3 hetet vártam,hogy eladó visszaírjon.Ujjabb 2-3 hetet vártam mire elfogadta visszaküldést.+ olyanokat kértek,amiket nem tudtam,és tudok megadni jelenleg.
Nem mellesleg aliexpress megrendeléssel is gond van és napok óta focizok vele is.
+ Még a revolut is szopat,3x töltöttem fel a személyim,de csak nem akarják elfogadni.
Talán érezhető,hogy türelmem határán járok...

[ Szerkesztve ]

(#40982) V/ válasza nagyonjjo (#40981) üzenetére


V/
Topikgazda

Tisztázzuk már a szituációt.
1.Azért küldöd vissza mert hibás és ezután amit kifizettél vételárat azt visszakapod, ezt szoktuk case, dispute néven elindítani az eBay-en, vagy a PayPal-on és refund-ként emlegetjük az így visszakapott összeg. Ez az egyik folyamat. Ez természetesen az eladótól jár vissza alapból.

2 Mivel a case, dispute keretében az van előírva hogy visszaküldés az előfeltétel, ezért a terméket visszaküldjük, ennek díjának visszaigénylése történik a Telus-on keresztül. Ez lenne a második rész, de ehhez lenni kell egy 1.-nek. De ezt nem az eladótól hajtják be, ez a Paypal szolgáltatása.
Ilyenkor nincs jelentősége annak hogy megérkezik vagy nem, hiszen csak fel kellet adni és azt egyértelműen, nem screenshottal, hanem egyértelmű dokumentumok képeivel igazolom. Így 5 napon belül ezt a költséget visszaadják.

A vételár pedig akkor kerül refund állapotba és visszautalásra ha az eladóhoz visszakerül a termék és ezt vagy ő, vagy én igazolom a postai nyomkövetéssel hogy átvette.

(#40983) cocka


cocka
veterán

Na akkor Oliverda-hoz hasonlóan, most én mondok neked ellent V/. De nem azért, mert ez a heppem, hanem azért, mert ezek a tények.

Tehát annak rendje és módja szerint, Link a US bank accountra rámegyek, kiválasztom, hogy checking stb... beírom a tw-s adatokat és természetesen "you can't link this bank account right now." a válasz.

Írtam a PayPal ügyfélszolgálatnak hogy segítsenek, pár perc múlva jött az automata segítség, arra válaszul elküldtem ugyanezt a kérést.

Tegnap vártam több, mint 24 órát az ügyfélszolgálatos chates ügyintézőre. Nem jelentkezett senki. Szóval az bőven nem pár perc volt. Konkrétan azt írtam, hogy adják hozzá az US számlámat, itt vannak az adatai. TW-ről egy kukkot nem írtam, nehogy a virtuális bullshit miatt ne sikerüljön.

I have successfully added this bank for you.

Ja persze, csak ez nem így megy! Lehet hogy ment régebben, valamikor, amikor még azt a posztot írtad, de az már több, mint egy éve volt, tehát változtathattak azóta a policyjükön.

Ma hívott Írországból egy hadaró nőci, hogy ugye én vagyok én, és hogy ő most akkor küld egy security smst, amit diktáljak neki vissza.

A chaten a válasz ez volt:

Thank you for accepting my call today. As you passed the security check, Please try again to add your US bank.

Tehát elvileg a jó kódot diktáltam be és úgy mond sztornózta a próbálkozásaimat.

(Please note that you may not be able to add a virtual bank). We don't recommend virtual banks as there is a risk of lost transfers. If you have a virtual US bank, please consider adding a local Hungarian Bank instead

Nekem igazából az jutott eszembe, hogy ha valakinek valódi számlája van a Community Federal Savings-nél, akkor vajon ő hozzá tudja adni a sajátját? Vagy a számlaszám és a routing number valamilyen módon utal rá, hogy "virtuális"? De hát ezek gyakorlatilag fizikailag létező számlák.

Természetesen újrapróbáltam és nem sikerült, egyik opcióval se.

Úgyhogy amire hivatkozol a leírásban és amit írsz én simán átfogalmaznám, hogy valóságközelibb legyen.

Biztos csak véletlen az is, hogy a Paypal community fórumon számtalan "nem tudtam hozzáadni a bankszámlámat" típusú topic van.

(#40985) V/ válasza cocka (#40983) üzenetére


V/
Topikgazda

Mire érted hogy ellentmondasz? Mire? Mi a problémád velem? Nem egészen értem ezt az egészet. Mit is szeretnél?
Ne vádolj azzal hogy valótlant írtam ezzel a szöveggel valóságközelibb legyen. az igazságot írtam le, úgy ahogy történt. Ha mást írok az a hazugság. Ezen nincs mit megcáfolni. Mert cáfolat az lenne hogy nem úgy történt, márpedig ez így volt, ez tény.
De ha felmerül mindig írom hogy nem mindenkinek működik, az leírás elején is írom: Van rá megoldás, bár nem mindenkinek sikerül a PayPal ügyfélszolgálattal feloldatni a számla hozzáadás blokkolást.
Többen megtudják erősíteni, hogy hozzá lehetett adni és használjuk is.
Te is azt szeretnéd hogy töröljem ezt a tapasztat leírást, mert neked nem jött össze?
Ami meg virtuális nyavalygásuk illeti, mert azt azt írják, ami egyébként nincs benne a PayPal szerződési feltételekben, addig hülyeség az elutasításuk, a Gránit bank is virtuális lényegében azért meg nem szólnak. Ezzel a téveszméjükkel én nem tudok mit kezdeni, nem az én felelősségem.

De hidd el rákérdeztem hogy melyek az ismérvei ennek a virtuális dolognak és miként értékelik hogy ez bank az amerikai banki jogszabályok alapján működik így nincs nagyobb kockázata a pénzkezelésnek, mint a PayPal-ra bízni a pénzünket. Természetesen erre még nem sikerült válaszolniuk.

(#40987) Gyula84


Gyula84
veterán

Üdv újra megpróbáltam megint a vásárlást, az oldal visszadobott hogy üres a kosár, de most a bank el is számolta a pénzt mit tudok csinálni? :W majdnem 250euro

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#40988) V/ válasza Gyula84 (#40987) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem teljesül a fizetés akkor majd a bankod a zárolást feloldja, de ez mindegyiknél változó idő, pontos információt az ügyfélszolgálatuk talán tud adni.

(#40989) V/ válasza #20749568 (#40986) üzenetére


V/
Topikgazda

Érdekes, akkor 6 nap múlva meg törölheted, ki érti ezt?

(#40991) cocka válasza V/ (#40985) üzenetére


cocka
veterán

Mit is szeretnél?

Mondjuk hogy módosítsd az összefoglalót, hogy ilyesmi IS legyen benne. Ugyanis jelen állapotában nem teljesen jó, mert ha valaki végigcsinálja és ott akad el, ahol én is (ennek mondjuk nagyobb a valószínűsége, főleg ha TW-vel próbálkozik), akkor anyázhat egy sort. Ha meg még éppen csinálja és nem jutott el a végéig, akkor előzetesen az a benyomása támadhat, hogy hát ez nem is olyan bonyolult.

Ha mást írok az a hazugság. Ezen nincs mit megcáfolni. Mert cáfolat az lenne hogy nem úgy történt, márpedig ez így volt, ez tény.

A te esetedben, amire a téma összefoglalóban hivatkozol.

Te is azt szeretnéd hogy töröljem ezt a tapasztat leírást, mert neked nem jött össze?

Objektív tájékoztatást szeretnék, ahogy szerintem mások is. Nem pedig törlést. A hozzászólásom törlése nem fogja kevésbé macerásnak feltüntetni az US számla hozzáadást.

a Gránit bank is virtuális lényegében azért meg nem szólnak.

Kérdés, hogy mit értünk virtuális alatt. Ha egy fizikai fiókja sincs?

Természetesen erre még nem sikerült válaszolniuk.

Sejtettem. Mikor küldted el nekik a kérdést?

(#40992) cocka válasza V/ (#40985) üzenetére


cocka
veterán

Ja egyébként szerintem üzleti érdekük miatt nem teszik lehetővé a tw használatát. Amit már csak azért sem értek, mert tudtommal, ha üzletszerűen bizniszelgetsz és paypallal fizetgetnek neked dollárban, akkor a paypal mindig a fogadótól vonja le a sápját, tehát elvileg megkapják a kis jussukat, tudtommal nem is keveset, ez az árfolyam sáp már csak hab a tortán.

(#40993) V/ válasza cocka (#40991) üzenetére


V/
Topikgazda

De mit módosítsak? Az a kiemelés nem elegendő hogy nem minden esetben megy a dolog?
Akkor amikor kolléga megreklamálta.
Azután azért nem foglalkoztam vele mert több volt a sikeres mint a sikertelen.Meg nekem működik.
Most meg arra várok hogy átértékeljék a hozzáállásukat, mert egy online bank bankszámlája az jogilag sem virtuális. De minek vegyem ki addig?
Viszont nekem jön a reklamáció és a PayPal-ra meg senki nem kérdez rá, hogy miért van gondjuk ezzel a bankszámlával, mi a valódi ok, mert amit állítanak az hülyeség.
Neki ki kell utalni a pénzt, technikailag nincs különbség hogy egy normál magyar bankszámlára, egy IBAN számos bankszámlára vagy az USA bankszámlára kell utalni, ezeket a számlákat magyar fiók esetén nem lehet fizetésre használni, így amitől valószínüleg félnek, az szóba sem jöhet. Nem az ő pénzükről van szó. De már belefáradtam hogy én magyarázzam el ezt nekik.

(#40994) cocka válasza V/ (#40993) üzenetére


cocka
veterán

Aha OK. Majd értesíts a fejleményekről. Kíváncsi leszek. Végül is jogosak az érveid.

(#40995) V/ válasza cocka (#40994) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért gondolom hogy lépni fognak, mert EU-n belül már él a nyílt bankolási szabályozás, egy kicsit hülyén nézne ki hogy be akarnak lépni erre a piacra, viszont korlátozzák a bankok hozzáférését, ez a szabályozás azért egy kicsit két irányú. Persze ha ők belenyugodnak abba hogy hamarosan az eBay-nek nem ők lesznek a fizetési szolgáltatója és ez némi ügyfél csökkenést és anyagi veszteséget okoz és nem akarnak nyitni új dolgok felé, akkor persze hiába az én elgondolásom. Ketyeg az órájuk.
Gondolat ébresztőnek egy cikk.
Nem mindig olvasható el, ha a süti dolgukra kattintasz akkor eltünteti, de itt egy kivonat.

[ Szerkesztve ]

(#40996) Aliendej válasza V/ (#40995) üzenetére


Aliendej
tag

Sziasztok!
Mit lehet tenni ha korlátozva van számlám? Gondolom nem léptem vele be jó ideje... Csak akkor oldják, ha a bankszámlám hozzárendelem, amit nem szeretnék. Eddig ment a Paypal bankszámla hozzárendelés nélkül is. :((

Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van

(#40997) V/ válasza Aliendej (#40996) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell hitel kártya lehet a normál kártya. A bankszámla hozzáadás pedig csak az hogy beírod a számlaszámot és ha egyszer lesz a PayPal egyenlegeden pénz és azt ki akarod utaltatni a bankszámládra nem kell a számlaszámot bepötyögni, egyszerű adat megadás előre, hiszen magyar fiók esetén a bankszámla nem lehet pénzforrás. Ez csak egy kifelé irány.
Egyébként sincs rajta mit "védeni" aki megtudja az csak utalni tudna rá. de itt csak a PayPal látja és fogja használni ha te "utasítod" őket.
Más.
A bankodnál a nyílt bankolás miatt nyilatkoznod kellett, hogy hozzájárulsz-e ahhoz hogy bank a számlaadataidat harmadik félnek kiadhassa, ez a problémásabb nem az hogy a PayPal-nak leírod hogy hova utaljon.

[ Szerkesztve ]

(#40998) Aliendej válasza V/ (#40997) üzenetére


Aliendej
tag

Nem akartam, de megpróbáltam. A saját bankszámlám nem engedi hozzárendelni, Erstés vagyok. A HK-mre pedig azt írja egy másik fiókhoz van hozzárendelve, a Revolutot pedig szintén nem engedi.

Hogy férek hozzá így a pénzemhez?

Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van

(#40999) Aliendej válasza Aliendej (#40998) üzenetére


Aliendej
tag

Vajon ki csatolja és mikor? Nincs másik számlám és ezt a kártyát még sose csatoltam se Paypal-hoz, se máshova.

Le akarom szedni a pénzem ami rajta van, elküldeni ismerősnek bárkinek, és megszüntetni a számlát. Körülményes, sokat levon fizetéskor (ebay, ali) nem férek hozzá a saját pénzemhez és már Elon Musk-ot se kedvelem (az Agymenőkbe mondjuk jó volt).

[ Szerkesztve ]

Fordítva ülsz a lovon és a ló is patával felfelé van

(#41000) Met válasza Aliendej (#40999) üzenetére


Met
nagyúr

sokat levon fizetéskor (ebay, ali)
Hogy mi? Amikor Ebay-en veszel valamit annyit von le amennyi a termék ára, csak akkor von jutalékot ha neked küldenek pénzt valaminek a fizetségeként.
Ali-n nem is lehet PP-al fizetni.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.