Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Valaki össze tudná nekem, mint egy teljesen hülyének, foglalni, hogy mi a gond az 1,4-es TSI motorokkal? Nézegettem ezt a láncszakadásos történetet, de valahol azt is olvastam, hogy az újak már nem is láncosak, de akkor ez most jó-e vagy sem? Octaviákat nézegettem 140LE-s 1,4 TSI motorral, nincsenek extrém elvárásaim, csak egy belülről is szép nagy, normálisan felszerelt (tempomat, ülésfűtés, normális gyári zene bt kihangosítóval, esetleg ha nem túl drága, akkor navival) családi autót szeretnénk, viszont a dízel nekem szerintem sose hozná vissza az árát. A 7,5 éves Astrámban most van 97k km, karácsonyig valószínűleg meglesz a 100k, 8 éves korára ezek alapján kb 102-104, ami évi durván 12k km körül van. Fogyasztásban 7 liter körülit teljesen jól el tudok fogadni vegyes üzemben, a mostani 105LE-s 1,6-os is kb ennyit eszik. Nem sürgős a dolog, valamikor a jövő év folyamán (inkább a második felében, vagy akár a vége felé) lesz majd reálisan esedékes a csere, csak jó lenne tájékozódni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.