Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
az az 1.2 TCe az egyenlő a Nissan 1.2 Dig-T-vel, és az híresen sz.r motor
https://hu.motor1.com/news/559772/renault-motor-hiba-per/
a korai 1.5 dci-knek is voltak csapágyazási gondjaik, főleg a hajtókarnál: [link] de alapjában véve jobb motor, mint a benzines, és a módosítot verziók tényleg a világból kimennek
a másik meg: 2,6-ért én bizony megnéznék pár J asztmát.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell