Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BlacKSouL
addikt
Illetve ha teljesen szabványos átmérőjű az eredetije, akkor egy nagyon buher megoldással esetleg meg lehet oldani, csak előtte meg kell nézni hogy hogyan lehet leszedni úgy, hogy akár azt, akár az újat vissza lehessen rá tenni, mert ha megoldható, akkor az új keretes ventiről csak le kell vágni a keretet, mégpedig a motortartó kerek műanyagrész körül a négy távtaró átvágásával, vigyázva a kábelekre. A felerősítésről nem tudok mit mondani, mert már rég volt a kezemben ZM hűtő, és akkor sem azt néztem rajta, hogy hogy lehet rajta ventit cserélni
De én őszintén szólva nem kockáztatnék, és nem bántanám.
Aláírás (nem kötelező megadni)