Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
Aktív témák
-
Noobi
tag
Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy Blade-et a telenornál... (helyszínen nem lett kipróbálva) hazavittem, gyönyörű tft-jén kapásból csillogott 1, 2 majd 3 pixelhiba... a kijelző jobb felső sarka pedig abszolút fakó egy kb 1x0,5cm-es részen... jobban átnézve (fekete háttérnél) pedig sok kis apró kék pixel vigyorgott rám... ma reggel vissza is vittem és cserét kértem. Először nem akarták észrevenni... majd kb 15 perc győzködés után csak észrevették és belátták problémám jogosságát egy "de ez nem hiba, majd egy "nem is zavaró" kijelentés kíséretében. Sem kicserélni nem akarták, sem a pénzt visszafizetni... felküldik a "szervizbe" bevizsgálásra, mikor bármelyik laikus szabad szemmel láthatja... kb 2 hét, de legfeljebb 30 nap múlva értesítenek, hogy jogos-e a problémám vagy sem... rettentő mód csalódott vagyok, kiadtam érte 39990Ft-ot és van nálam egy memóriakártya, egy hátlap, egy sim kártya és egy papírdoboz mindezért cserébe
Már számítok arra a válaszra ( ilyen fenemód nagy korrektség mellett ), hogy a szervizből visszaérve "nincs hibája" minősítést kap Nem tudom mitévő legyek...
-
Noobi
tag
Köszönöm srácok!
Igyekeztem kulturáltan eljárni... de szerintem akár rájuk is boríthatom az asztalt... pozitívan nem fogja előrébb lendíteni az ügyemet... -
Noobi
tag
válasz atillaahun #24645 üzenetére
Egyértelmű a hiba, de a boltvezető "nem meri bevállalni a cserét" fél, hogy "rajtamarad", vagy valami ilyesmit mondott... szóval nem volt más választásom...
-
Noobi
tag
válasz atillaahun #24652 üzenetére
Ki bizony... a részletekbe nem mennék bele, nem célom lejáratni őket ( még ha ilyen csúnyán is kitoltak velem) de az azért picit gyanús volt, hogy feltört zárócímkés dobozt akartam rámsózni először... aztán ma pedig csak úgy kivettek a dobozból 1-et mutatva hogy nézzem meg ez is olyan... ( persze nem volt, hanem csak a bekapcsolásnál alapból felvillanó 4 pöttyre mutogattak.... ) ám azt nem adták volna ide
-
Noobi
tag
válasz kelzsoca #24661 üzenetére
Nos, ehhez csak annyit tudnék hozzászólni, hogy ezt az ócsárolás témát ÉN írtam le először, hogy nem mennék el addig... de a tapasztalatomat ugye megírhatom? Nem írtam nevet, székhelyet, és semmi mást... csak egy megtörtént esetet meséltem el... (remélve hogy talán tud vki segíteni, azaz tanáccsal szolgálni ha már ott ilyen kedvesek voltak) ...melyet most folytatnék... felhívtam másik közelebbi nagyvárosban lévő telenor üzletet... az eladó készséges volt ...azt mondta, hogy 1 pixelhibánál is cserélni szokta a készüléket... kezdtem megörülni.... aztán folytattam és kiderült... bizony neki is ő a főnöke, így mindenképp meg kell várnom amit a FŐNÖK intéz... központot is felhívtam, tájékoztattak, hogy jogában áll így eljárnia... az már más kérdés, hogy mennyire szimpatikus cselekedet... node sebaj... így jártam
Tehát szerintem abszolút nem keltettem rossz hírét a társaságnak, ezen postban leírtam félig pozitív tapasztalatom is... dehát én biztos nem voltam szimpi ezért kellett így eljárni esetemben... Ha az olvasók közül valaki magára ismer még 1x szeretném megköszönni a korrektséget és segítőkészséget.
-
Noobi
tag
válasz kelzsoca #24722 üzenetére
Szerintem félreértesz De lehetséges, hogy "idegességemben" nem pont a legérthetőbb és legjobb formában fejeztem ki magam... De a lényeg: nem szándékoztam" belédkötni" semmilyen szinten és téren, mivel hálás vagyok segítségedért ( segítségetekért ). De tényleg elszomorító dolog, hogy pont azzal tesz(nek) ilyet aki nem 2-3 telót és mégtöbb szemüveget vásárolt náluk... vagyis nála évek óta... No de ez van és sajnos szerintem egyre inkább ilyennel kell szembesülnünk mindenhol.
-
Noobi
tag
Hidd el elég magabiztosan álltam eléjük, több mint 1 órán át magyaráztam is, hogy márpedig nem engedek... és hiába...
Egyébként úgy vittem el, hogy sajnos elvileg pont záróra előtt tudtam csak beérni a boltba ( ma már a főnök pontosított, hogy 16:30-ig vannak ott... ezzel szemben nekem az ügyintéző azt mondta, hogy 16:00-ig vannak és még én éreztem magam kellemetlenül, hogy 16:05-kor kötöttük meg a szerződést )... ebből következően rábólintottam azon javaslatra, hogy majd otthon beteszem az akkut, a simkarit és bekapcsolom... ( nem volt képem pofátlankodni, hogy látom, hogy sietsz de azért pepecselj már vele... ) Igen, én is hibás vagyok... -
Noobi
tag
Végre pozitív irányba lendült az "ügyem". Ma reggel kaptam sms-t, hogy megérkezett a teló a szervizből ( pedig csak jövőhét végére ígérték ) és a hivatalos szakvélemény az, hogy tényleg cserélni kell mert hibás. Viszont az üzletből már az összeset elkapkodták, így várnom kell hétfőig vagy csütörtökig attól függően melyik "szállítmányban" lesz Blade. Addig pedig visszakaptam a pixelhibás szörnyetegem és együtt várjuk a hétfőt ( mert másfajta teló nem kell )
-
Noobi
tag
Véééégre kicserélték a telómat! És még rendesek is voltak Mostmár van kedvem olvasgatni a fórumot, kutatva az új infók és hack-ek után
Aktív témák
Hirdetés
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Hálózati / IP kamera
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- EA Sports WRC '23
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest