Hirdetés
Aktív témák
-
Glatius
őstag
válasz infectedmann #24636 üzenetére
Az akaratosság erre rossz megoldás, a lényeg, hogy hűvösen és kimérten kell kérni a javítást, cserét egyebet. Ha nem teszik, akkor körül kell nézni, hogy hol a vásárlók könyve, és bele kell firkálni pontosan hogy mi történt. (Erre azonnal megjelenik az üzletvezető, és ha valóban jogos az igény biztosan alkut fog kínálni. Erre időt kell adni ;-)) Ha nincs kéznél a könyv, akkor azt is bele kell vezetni, annak ugyanis mindig elérhető helyen kell lennie, használható tollal együtt! Egy ismerősöm, úgy cseréltette az iPhone-ját, hogy odaadta a nagybátyjának, aki azzal kezdte a dolgot, hogy leordította az üzletvezető haját: "Ma az hogy kerekesszékkel nem lehet bejutni a boltba???"
A fenti helyzet csak a viszonteladókra értendő, nekik ugyanis ismét el kell játszaniuk ugyanezt a szolgáltatónál. Cseregaranciát csak a szolgáltatónál érdemes kérni, ott pedig meglepően túlkorrektek, a fenti számokat is figyelembe véve..
[ Szerkesztve ]
Mérnökkel vitatkozni olyan, mint varacskos disznóval iszapbirkózni. Hamar rájössz, hogy piszokul élvezi! :-P
Aktív témák
Hirdetés
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- BMW topik
- Gaming notebook topik
- AliExpress tapasztalatok
- 3070 -> 4070 Super
- PlayStation 5
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest