Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kriszz08
újonc
Megoldottam!
Az avast akasztja be valamiért. Remélem hasonló problémával küzdőknek sikerült segítenem.
-
Kriszz08
újonc
Srácok segítsetek plíz!
Full kezdő vagyok c#-ban. Igazából android appomhoz írnék/írtam egy kis toolt. A problémám a következő:
Akár debug akár release exeket indítom a visual studion kívül semmi se történik töltikézésen kívül. Konkrétan a total commander is kifagy tőle. Gondoltam csinálok egy új, üres projektet és azzal meg nézem és úgy se. Kipróbáltam másik gépen ott se működik. Visualon belül debug módban mindig elindul release módban mikor milyen kedve van. Ötletek?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Téma tudnivalók
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Nikon DSLR topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- DDR4 vs DDR5 vs DDR6 – melyik kell neked?
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
- HP 14 Pavilion FHD IPS i5-1135G7 4.2Ghz 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- Aoc 1080p 75hz 27" GRÁTISZ ALZAERGO MONITORKAR!