@Pala: Az a helyzet, hogy a jelenlegi gépekkel mindenhogyan kompromisszumos az ut3. Vagy vsync mellett sima a mozgás és mouse lagod van, vagy nincs lag de tearing van. Tearing ellen vagy a magas képfrissítés (100-120Hz vagy több), vagy a még magasabb (200 fölötti) fps használ. Az én monitoromon (75Hz lcd) a konstans 250-300fps a legsimább. Ez sajnos csak régebbi játékokkal kivitelezhető (quake1-2-3, ut99, ut2004)
Próbálkoztam én is vsync-el trükközni (pl ha kicsivel a képfrissítés értéke alá korlátozod az fps-t akkor alig van lag) De rá kellett jönnöm, hogy ilyen pörgős játékokban még kicsi lagot sem tudok tolerálni...
Csak próbaképp hagyd bekapcsolva a disableoneframethreadlag-ot, vsync off, framereate smoothing off, és tölts be valami kisebb, kevésbé részletes pályát (pl.: Penetrated, vagy ut2004-es pályák: Rankin, Grendelkeep) Na ezeken 230-280 fps körül megtapasztalhatod milyen a direkt irányítás: no mouse lag, tearing meg szinte semmi!
Ha 100+ fps kapsz bekapcsolt vsync-el, akkor nem megy a vsync, még ha be is van bekapcsolva a játékban. Csak fordulj körbe és ott lesz a tearing...
@Feree: egy dologban sajnos még mindig az xp-nél a labda. Egyelőre bármit csinálsz nem tudsz olyan pontos lenni lenni mint xp alatt, mert a win7 rátesz valami minimális simítást az egérmozgásra, ami alig érezhető, de ott van, és nem olyan direkt az irányítás. Remélem hamar lesz javítás (patch, crack bármi) mert ez így nem maradhat. Nagyon sok játékost zavar ez a dolog.
Jobbára ártalmatlan...