Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz
Cathfaern
üzenetére
újra itt vagyok
tegnap próbálkoztam meg visszarakni az eredeti ubuntus vga drivert, de nagyon nem akart menni (lehet egyszerűbb, ha újrarakom az ubuntut)
először is envyből uninstaláltam az ati drivert, aztán resi, utána a zárt meghajtóknál telepítettem az atit, resi és csak annyi, hogy jó felbontásba benn van, de amúgy rossz az egész, gondoltam, visszarakok egy régi xorg.conf-os backup-ot, lehet a mostani az envyre van átírva, restart, és ugyanaz, gondoltam újratelepítem a snapticból a xserver-xgl -t, de az sem segített... ezekután a terminálban a glxinfo-ra kiírja, hogy direct rendering: no, de le tudom futtatni a glxgears-ot, átlagban 80 fps, de a rendszer többi része katasztrófális, rosszabb mint envy alatt, úgy vélem, nem sikerült visszatelepíteni az eredeti ubuntus drivert, de nincs több lövésem, hogyan kellene
ezek után meg a zárt meghajtóknál az ati kártyára azt írja ki, hogy nincs használatban (de telepítve van, mert ott a kicsi pipa mellette)
mit kellene csinálnom, hogy rendbehozza a dolgokat?
Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3361, 100% Akksi
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- BESZÁMÍTÁS! HUAWEI MateBook 14 üzleti notebook - i5 1135G7 16GB DDR4 512GB SSD Intel Iris Xe IGP W11
- Apple iPhone 12 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok