Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 2 – Főzés: szabályok, vagy szabadság?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
TP-Link WDR3600 - N600 router
Új hozzászólás Aktív témák
-
oba
addikt
válasz
jimmy1801 #10298 üzenetére
mercury browserben hosszú érintés a letöltő linken és download link, és letölti... ha van jailbreak akkor cydiaból lehet felrakni safari download plugint is
amúgy url alapján nem tud letölteni? kimásolod a torrent file linkjét és bemásolod transmissionbe... vagy ilyesmit nem lehet? mert az itransmission tud ilyet ami szintén cydiaból telepíthető -
oba
addikt
Hi!
Help pls, amatőr vagyok a témában. Ezt a routert vagy a 1043v2 -őt akarom majd megvenni. Openwrt -t akarok majd rárakni, usbn egy külső hddt rádugni és torrentezni. Olvasgattam már a témában, láttam, hogy lehetséges a dolog. A kérdésem, hogy melyik openwrt -t ajánlanátok egy teljesen kezdőnek? Ne nagyon kelljen minden egyes apró modult külön letölteni és konfigolni. Ok, egy pici linuxos ismertem azért van, de inkább az egyszerűbb megoldást választanám.
A másik kérdésem, hogy valaki ipaddel használja ezt a rendszert? Tudni fogok majd ipaddel torrentet hozzáadni az openwrt -s transmissionhöz? És a külső hddn lévő tartalmat (leginkább sorozat részeket) el tudom majd érni ipaden? Van olyan lejátszóm ami tud dlnat, ftpt, upnpt, http streamet... gondolom akkor mennie kell majd a dolognak.
Illetve még azt mondjátok meg nekem pls, hogy a fentiek figyelembe vételével ti melyik routert vennétek a kettő közül és miért?Előre is köszönöm szépen a segítséget!
-
oba
addikt
válasz
Thaddeuss #8277 üzenetére