Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yerico

    senior tag

    válasz Denniss #754 üzenetére

    Ismét egy felhasználó, aki sikeresen mélybe rántja az amúgy sem túl magas intelligenciaátlagot.
    Informatikai cégem van, és mint ilyen, megkövetel bizonyos mértékű hardverfluktuációt (remélem, érted ezt a szót). Ezért nem egy monitort veszek 3 év alatt, ha érted a célzást.
    De mindegy is, úgyse idevalósi vagy, különben tudnál róla, hogy miért is bukott meg a bolt. Max a tanyán nem volt ez téma, mert ott nem volt áram.
    Ja, és még egy megjegyzés: Meg lehet nézegetni, hogy nagy hipermarketláncok milyen cégformában működnek itthon. Csak meg ne lepődj, ha kiderül, hogy Bt. Nem véletlen, egy kft már nem jelent semmit, mikor félmillió tőke kell csak hozzá, amit a gépekből összeadnak. Aztán semmi felelősséget nem lehet a cégvezér nyakába varrni, de a sok hülye paraszt szerint a kft az akkor is komolyabb, mint a bt.

  • yerico

    senior tag

    válasz _Erik_ #707 üzenetére

    Hmm, egy TP-Comp fant idiótázik le a kedvenc boltjának eladója :)

    Ezt a topicot lassan le lehetne zárni, és nyittatni egy újat a Matcompnak. A Tépékomposzt megpusztult, az új bolt nem jogutód.

  • yerico

    senior tag

    válasz DJ. Ru$y #669 üzenetére

    A túl olcsó termékeknél alig van a boltnak haszna, az pedig az esetleges garanciális ügyintézésnél károsan jelentkezik az ügyfélre nézve, ráadásul a bolt nyereségessége is hajszálon függ, emiatt könnyebben csődölnek be. Másfelől a webshop esetében nem kell üzlethelyiséget bérelni, alkalmazottat fizetni, aki mindig mosolyog és kedves a vevőkkel, emiatt tudnak olcsóbbak lenni.
    Kinek mi éri meg, aszerint válasszon.

  • yerico

    senior tag

    válasz faszacsaj #599 üzenetére

    Tudod, igazán izgalmas olyan hozzászólásokra válaszolni, amikor a válasz válaszában az előző hozzászóló megcáfolja magát, és nem érti, mi a probléma. (mindenki kétségbe van esve vs. aki komolyan gondolta, eddig se náluk vásárolt)

  • yerico

    senior tag

    válasz faszacsaj #595 üzenetére

    "és most hogy tönkre mentek mindenki kétségbe van esve, hogy hol fog vásárolni"

    Ismerősi körömben már évek óta senki sem vásárolt náluk, mindenkinek átkúrták valamivel a fejét, úgyhogy nem a kétségbeesés volt a jellemző érzés a hírrel kapcsolatban.

  • yerico

    senior tag

    válasz kano #591 üzenetére

    Az Electroworld ki akar vonulni Magyarországról, tehát nem csak Pécsen akar bezárni. Amúgy is az Electroworld a városhatárra települős stílus híve, míg a "hülyeazértnemvagyok" a városközpontokat szokta megcélozni.

  • yerico

    senior tag

    válasz Hunter2 #589 üzenetére

    "Az meg hogy egyel több számtechbolt lessz pécsen az nekünk csak jó, több bolt-> árverseny->alacsonyabb árak."

    ...tönkremenő kicsik...bedőlő garanciás ügyek.

    Jó dolog a verseny. Eddig ugye már bezárt az Elektropont, most az Electroworld készül éppen összepakolni. A nagy műszaki bolthálózatok fele lassan bezár Pécsen. Akkor majd pont a kicsik fogják bírni?

  • yerico

    senior tag

    válasz kano #544 üzenetére

    Csak annyi apró megjegyzést, hogy te, mint aki az elmúlt egy hónapban kimaradtál a világ történéseiből, nem vetted észre, hogy a tépékomposztos árlista szeptemberi árakat tartalmaz.Márpedig az elmúlt hónapban eléggé sokminden történt világgazdaságilag.

  • yerico

    senior tag

    válasz Ariadne #406 üzenetére

    Nema akarok én senkit sem perrel fenyegetni, de amikor lekurvaanyázzák a bolt tulajdonosát, az nem sima véleménynyilvánítás, mert fórumon történt, és az illető nem politikus, akinek hivatalból el kell ezt viselnie. Szerencsére kimoderálták. Nem kebelbarátom a tulaj, az gondolom nyilvánvaló, de ami sok, az sok.
    A bizonyítása meg nem bonyolult.Volt egy hasonló eset, egy ifjú feltette a szomszédját egy "homo" társkereső oldalra bosszúból. Először a szomszéd nem volt boldog, mert mindig csörgött a telefonja, majd az ifjú nem volt olyan boldog, mikor a rendőrség kopogtatott nála, és bíróságra kellett miatta járnia. A rendőrség az IP cím alapján jutott el hozzá, az időt csak az igényelte, hogy a szolgáltató 6 hét alatt adta ki az adatokat.
    A BTK és a PP keverése jogos. És abban is igazad van, tényleg mindenki csak ahhoz szóljon hozzá, amihez ért.

  • yerico

    senior tag

    válasz Andrew1987 #396 üzenetére

    "A mi ennek a felszámolónak a neve? - kérdőmondat, csak dühömben hangzott el... Csak úgy mondtam. Szoktak az emberek mondani ezt-azt.
    Amúgy ez a mondat sem tartalmaz semmi olyat, hogy én pereskednék velük."

    Azt hiszem, összeteheted a két kezedet, és hálát adhatsz Lorettonak, amiért kimoderálta a tegnapi nagybetűs beszólásaidat, mert ha az érintett személy tudomására jut, hogy itt anyázod a fórumon, akkor olyan személyiségi jogi pert kapsz a nyakadba, hogy nemhogy állást nem kapnál, hanem igen szép pénzeket kellene fizetned neki. A fórum ugyanis nagy nyilvánosságnak számít, ami itt elhangzik, az bőven belefér a BTK idevágó passzusaiba (aminek nem tudom a pontos nevét, jó hírnév megsértése, rágalmazás, stb.). Ráadásul könnyen bizonyítható, a rendőrség szíve-csücske az ilyen ügy, két kézzel kapnak utána.

  • yerico

    senior tag

    válasz jeti93 #340 üzenetére

    Valaki mindig szeretné megváltani a világot.

    Akkor még egyszer. Nem érdekel, ha a bolt olyan szervízzel van kapcsolatban, ami képtelen normális (értsd 15 nap) alatt megjavítani valamit. A szervízhez nekem semmi közöm, a bolttal vagyok szerződésben, és csak a bolt és a köztem fennálló jogviszony, ami számít. A garanciális javítás folyamatából csak annyit kell tudomásul vennem, hogy leadtam, és 15 napon belül át akarom venni a kijavítottat. Az, hogy a szervízben nincs alkatrész, az egyéni szocprobléma, a bolt ad egy újat (a garancia természetesen újraindul), és a háttérben leveri a költségeit a szervízen. Ennyi.
    Legalábbis idáig kellene eljutni, persze ehhez szükséges, hogy a kereskedői lánc megfelelően működjön, és a vevő - kisker - nagyker - gyártó kapcsolatban mindenhol korrektül menjen az ügyintézés. A gyártót nem kell sajnálni, eleve belekalkulálja az árba a hibás termék miatti veszteséget.

    Az, hogy neked nem lényeges a kijavítási idő, az meg a te egyéni szocproblémád, de amikor pénzt keresni kell a gép, akkor nem mindegy, hogy 2 vagy 4 hétre kell a megvásárolt termék helyett beszerezni (bérelni) addig egy másikat. Pl. amikor elmész egy ügyvédhez, aki közli veled, hogy a számítógépe éppen szervízben van, ezért várj 3-4 hetet, mert akkor kapja vissza, és akkor írja meg neked a szerződést, akkor lehet, hogy felkapod a vizet. Mellesleg az ügyvéd elbukhat 3-4 hétnyi bevételt, ha nem szerez be másik gépet, ami miatt meg ő kapja fel esetleg a vizet, márpedig ügyvédék érdekesen tudnak garanciális ügyet intézni.

  • yerico

    senior tag

    válasz CPT.Pirk #341 üzenetére

    Beszélgettem Electroworldös eladóval, aki mondta, hogy van olyan, hogy amit ők visszavesznek hibás termékként, és adnak helyette újat, azt a forgalmazó nem minősíti hibásnak, és a nyakukon marad. Egyes szervízek eleve nem is foglalkoznak a 15 napos javítási idővel, hanem bőszen húzzák tovább. Amúgy gond nélkül cseréltek nekem is ott már cuccot, nem volt az, hogy "elküdjük szervízbe".

  • yerico

    senior tag

    válasz dunc #328 üzenetére

    Ha valaki privátba akar anyázni, akkor azt egyszerűen letiltom, és kész. Ez nálam a KK kategória. (Kérdezz bátran te is.). A tiltás ezek után a legésszerűbb dolog volt, mielőtt a felmenőket kezdted volna el emlegetni.

    Mi az, hogy nagy guru? Speciel hogy ellenőrzöd le ott helyben a boltban, hogy egy frissen vásárolt vinyó bebootol? Biztos a gyár tesztelte. Avagy hogy ellenőrzöl egy olyat, hogy a videokártya alacsonyabb frekin megy, mint a gyári speckó, de a forgalmazó szerint tökéletes minden, és nem hajlandóak cserélni? Valamit az is jelenthet, ha egy informatikai cég hardverese évi kb. 50 komplett konfig beszerzése mellett kijelenti, hogy XP céggel nem lehet rendesen garanciális ügyeket rendezni, ezért másik beszállítót keres.
    Nekem az is rossz ajánlólevél, ha egy cég nyíltan kijelenti, hogy nem érdekli a fogyasztóvédelmi törvény, ők azt újraértelmezik.
    Na mindegy, aki akar, itt vásárol. Remélem, hogy az utóbbi időben előnyükre megváltoztak, senkinek sem kívánok semmi rosszat, legyen sok bevételük és még több elégedett ügyfelük. Persze ezután sem vásárolok ott, de ez egyéni szocprobléma, a boltosoknak meg nagy öröm és bódottá. És ez így jó.

  • yerico

    senior tag

    válasz nok #326 üzenetére

    Furcsa, hogy egy 1 hozzászólásos newbie azonnal boltdicséretbe kezd. Nekem ebből az jött le, hogy a bolt regisztrált egy usert, hogy valaki dicsérje már őket is.
    Ám ki tudja, lehet, hogy az elmúlt pár hónapban kicserélődtek, és tényleg ők lettek a világ legkorrektebb boltja. Csodák márpedig lehetnek.
    Ellenben a pécsi informatikusok körében elterjedt hírnéven nehéz lesz változtatni.

  • yerico

    senior tag

    válasz SohaRobi #321 üzenetére

    Muszáj volt egy ilyen kérdést feltenni ennyi hozzászólás után?

    Igen, vegyél meg ott mindent a tépékomposzt a város legkorrektebb boltja, kedvező árakkal, udvarias kiszolgálással, korrekt garanciális problémakezeléssel. Ennyi elég?

  • yerico

    senior tag

    Na, elkezdtek baszogatni a tépékomposztosok a wiwen :) . Ezek szerint mégis az elevenükbe tapintottam, nemhiába mondják rájuk sokan, hogy bunkók :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

  • yerico

    senior tag

    válasz _Erik_ #313 üzenetére

    "Nyilván semmilyen érdekünk nem fűződik ahhoz, hogy ne legyen kicserélve bármi is"

    Ó, dehogynem, elég, ha a nagyker nem hajlandó visszavenni, és ott marad a nyakatokon a hibás cucc.

  • yerico

    senior tag

    válasz _Erik_ #307 üzenetére

    Szívesen megszerzem ezt az örömöt nektek.
    Mint ahogy a cég, ahol dolgozom, sem vásárol már tőletek egy ideje. Tudom, évi 30-40 - nem alap - konfig + az apróságok eladásától elesni nem nagy érvágás egy ilyen nagy kaliberű cégnek, mint a tépékomposzt. Erre semmi ráhatásom sem volt, elintéztétek magatok is. Éljetek csak abban a tudatban, hogy ti mindent megtesztek a vásárlókért, csak a sok hülye bunkó kelti a rossz híreteket.

    (most jut eszembe, eddig 2 pécsi cégnek volt itt topicja, a másik a Mistral. Az már csődbe ment...)

  • yerico

    senior tag

    válasz compost #300 üzenetére

    Nehogy azt hidd, hogy nem éri meg a dolog. Ha biztos vagy az igazadban, nyugodtan vidd a dolgot bíróságra, kezdve egy fizetési meghagyással, akár a perig. Nincs is szebb (kár)öröm annál, mikor egy 15 ezres alaplapért a végén kipengetnek egy többszázezres perköltséget pluszban a szakértői és ügyvédi díjakkal. Ráadásul kérheted a perköltségeknek az elengedését is, hivatkozva nehéz anyagi helyzetedre, tehát lényegében ingyen megúszhatod az egészet (mivel az ítélethirdetésig, avagy fizetési meghagyás megítéléséig neked kell viselni a kötségeket).

    Egyébként meg nem hinném, hogy perre menne a bolt, nagyon nem éri meg neki. Bár ki tudja, lehet, hogy mégis csak megéri????

  • yerico

    senior tag

    válasz Siskanyi #299 üzenetére

    Hagy ne érdekeljen már, hogy az eladónak éppen rossz napja van, vagy megjött neki, és azért nyűgös. Ez szakma, amihez hozzátartozik, hogy a VÁSÁRLÓ (így nagybetűvel) megérkezésekor mosolyra nyílik a száj, és elhangzik a bűvös "Miben segíthetek" kérdés. Csak ennyit akarok látni, semmi mást. Avagy ha nekem rossz napom van, akkor gond nélkül bunkózhatok másokkal, majd csak megértik? Nem túl előnyös magatartás az üzletkötéseknél (kivéve, ha a vagyonod annyi millióban, mint másnak a havi fizetése).

    De továbbra is tessék csak itt vásárolni, hajrá-hajrá. Kicsit bunkók, tesznek a fogyasztóvédelmi jogszabályokra, a garanciát nem szeretik érvényesíteni, de hát mégis csak itt kell vásárolni.

    A TP névről jut eszembe egy sztori: volt egy gyerek, aki discókba szerelt össze cuccokat. A fényeknek a VP + szám nevet adta, a füstgépeknek az FP + szám nevet. A VP a Vakulj Paraszt, az FP a Fulladj Paraszt rövidítése volt. De akkor mi a TP?

    (Az EW más dolog, ott a dolgozóknak van egy kiképzés, hogy miként kell eladni egy bizonyos terméket, és attól eltérniük nem igazán ajánlatos. Ebbe beletartozik, hogy a TV-det kipróbálják, nehogy később emiatt tudj visszamenni reklamálni. Mondjuk jártam már ott úgy, hogy mire megvettem a notebookot, a vevőszolgálatnál a garanciális papírok kicsomagolásakor már nem az a gép volt a dobozban, amit hivatalosan megvettem, hanem egy másik modell. :) )

  • yerico

    senior tag

    válasz _Erik_ #285 üzenetére

    ''Azért azzal a visszaszámlázással csak óvatosan. Érdekes volna, ha ilyen árcsökkenés mellett, mint ami a számítástechnikai termékek esetében megfigyelhető, az eredeti vételárat fizetné vissza az üzlet/forgalmazó/gyártó/akárki. ''

    Perre is mennék, ha nem kapnám vissza az eredeti vételárat, és gond nélkül meg is nyerném. (Tapasztalat.) Az pedig egy másik, hogy létezik még az olyan bolt Pécsen, aki magasról tesz a fogyasztóvédelmi törvényre, és ezt még nyíltan hirdeti is. Tessék csak itt vásárolni, tessék csak.

    (Amúgy meg, ha valaki törvényesen óhajt cselekedni: vásárlónak visszaadja a pénzt a bolt, boltnak a nagyker, nagykernek a gyár, gyár eleve belekalkulált az árba X% selejtet, mindenki jól járt, boldogság, stb. Valaki kis köcsög, és megszakítja a láncot, anyázás, veszekedés, stb.)

  • yerico

    senior tag

    válasz Gergő_ #268 üzenetére

    ''Hogyan lehet egy 10k-s deszkába 30k-s károlyt tenni.Szerintem egy középkategóriás kari(gondolom akkor 1600pro az volt) megérdemel egy asus,msi,gigabyte etc. ... lapot''

    Minek???? Sohasem szoptam még nagyobbat, mint az Asus lapommal, sehogyan sem akart stabil lenni, de a helyette megvásárolt ECS lap atomstabil volt. Eddig két lapom szállt el, mindkettő Gigabyte volt. Mostanában az MSI-ről az a hír kereng, hogy a lapjai nem igazán stabilak, de erről nincs személyes tapasztatom.
    Szóval a drága lap vásárlása nem több, mint sznobizmus, vagy egy komoly tuningpotenciálra törekvés. Akinek nincs rá szüksége, tökéletesen elegendő egy low-end lap is.
    30.000 forintos kártyával meg nem nagyon kell komoly grafikát várni, gyakorlatilag játékra a 20.000-es a belépőszint,
    Az Asrock egyébként Asus gyártmány, csak low-end, gyakorlatilag nem fizeted meg benne a brandet, és nem lehet úgy tuningolni. Egyébként nagyon jók a vélemények a márkáról.

    90E-ből egy játékgép, hehehe. Ennyiből vehetsz egy olcsó lapot (15), egy olcsóbb procit (25 / 4400+), valamilyen kisebb videokártyát (30 /7600 GT), és RAM-ot (20 / 2 GB). A sallangok, mint vinyó, optikai meghajtó, táp, ház, hűtés, egér, billentyűzet már pluszként jönnek.
    Ugyanakkor ez a gép még igencsak harmatos teljesítményt fog nyújtani a játékokban, de a legtöbb játék meg fog szólalni rajta, legfeljebb nagyon rondán néznem majd ki. Lehet persze kevesebb RAM is a gépben, de akkor sem férsz bele a 90-be, és akkor még nincs szó monitorról. Pl. a LOTRO ilyen gépre valahol Low/Medium beállítások között futkározik el.

  • yerico

    senior tag

    válasz _Erik_ #274 üzenetére

    Mindez nagyon szép és nagyon jó, de akkor miért olyan a híre a cégnek, amilyen? Utóbbi nem véletlenül alakult ki, azért sokat kellett tenni.
    Kedvenc példám, amikor a tönkrement vinyó helyett garanciában cserélt új!!! hirtelen bebootolt egy windowssal. Tudom, a gyár így teszteli a termékeit, stb., és nem a tépékomposzt adott a cseredarabként egy használtat (igaz, azzal soha sem fodult elő semmi baj).

    Annyit még egyszer megjegyeznék: a fogyasztóvédelmet el lehet felejteni, a legjobb dolguk lerázni a vásárlókat, akiknek az érdekeiket kellene elvben védenie. A Mistral elleni panaszokra is csak annyit tudnak reagálni, hogy hát igen, sok a baj velük, de nem tudnak mit tenni. Aki úgy véli, neki van igaza, vigye a békéltető testület elé az ügyet, vagy menjen bíróságra.

  • yerico

    senior tag

    válasz _Erik_ #172 üzenetére

    Ugye viccnek volt szánva, hogy egy 7600GS / X1600 ''felső középkategóriás''? Már csak azért, mert akkor egy 7600GT már felső kategória lenne, pedig ő jelenti a középkategória alját.

  • yerico

    senior tag

    válasz bebar #160 üzenetére

    Tudja a halál, azóta sem tettem oda be a lábam. Jópár ismerősöm ezt megtette még utánam, azóta már ők sem itt vásárolnak.

  • yerico

    senior tag

    válasz hajnika9 #152 üzenetére

    Szerintem a fogyasztóvédelmet nyugodtan ki lehet hagyni, érdemes egyből ügyvéddel odamenni (ilyenkor nem hátrány, ha a házastárs éppen az persze :) )
    Az ügyvéd előtt meg kell őket kérni, hogy ismételjék el a mondandójukat, majd ennek alapján lehet lépni. Az, hogy a X1600 videokártya irodai használatra való, ez egy bődületes baromság, bármire használható.
    Ugyebár mostantól lehet kérni az azonnali cserét javítás helyett, válaszd ezt. Elméletileg elutasíthatják, hogy ez számukra jelentős költségtöbbletet jelent, te viszont számon kérheted rajtuk, hogy a javítás idejére kénytelen vagy egy másik kártyát szerezni - gyakorlatilag venni, mert bérelni nem lehet - aminek a költségét akkor rájuk hárítod - avagy adnak addig egy ugyanilyen tudású cserekártyát. Bármelyik esetben is 15 nap a javítás ideje, de nem vagy köteles elfogadni a javítást. Egyszóval kérd az azonnali cserét, ha nem tudják teljesíteni, akkor a pénzt visszafizetését, ha ezt nem akarják, akkor mehet ellenünk a fizetési meghagyás, ami a teljes összeg + a kamatok + az ügyvéd költsége + az eljárási illetékből áll legalább. Pár hónapig elszuttyog rajta a bíróság - akinek ugyabár 30 napja van rá, tehát röptiben törvényt sért ő is - majd kimegy egy levél a tpkomposzthoz, hogy mit reagálnak rá. Ha nem fogadják el a fizetési felszólítást, akkor perré alakul a dolog, és a végén a perköltségeket is elbukják. Ha nem ellenkeznek, akkor kb. fél év alatt leszel a pénzednél. (elméletileg 30 nap + 8 nap + 30 nap a maximum ideje a folyamatnak).

    Ja, azonnal venni kell egy másik kártyát egy másik cégnél, hogy a gépet lehessen addig is használni.

    Még egy jó lépés tud lenni elvinni a békéltető kamara elé az ügyet. Az ő döntésük nem kötelező érvényű, de ha nem teljesítik, akkor mehet egy cikk az újságba, hogy csúnya-csúnya tpkomposzt nem akarja kiszolgálni a vásárlókat ,senki se vásároljon náluk, ekkor nem perelhetnek hitelrontásért.

    Az újságcikkel fenyegetés egyébként egyszer már bejött az Acer képviseletnél. Azonnal kontráznak persze, hogy akkor beperelnek hitelrontásért, de nyugodtan lehet rá válaszolni, hogy amennyiben nem tudják bebizonyítani, hogy hazudsz, akkor bukta a per, neked meg tanúid vannak.


    [Szerkesztve]

  • yerico

    senior tag

    válasz Dodder #147 üzenetére

    Mondjuk a példád lényegében igaz, mert ha 2 és fél év múlva kéred az UGYANOLYAN (ugyanaz a gyártó ugyanaz a modell) termékre a cseréjét, akkor 99%-ban azt már nem fogják gyártani, tehát nem fogják tudni teljesíteni a kérésedet. Ekkor már nyugodtan elállhatsz a ''szerződéstől'' és kérheted az eredeti állapot visszaálítását, azaz pénz vissza, videokártya visszaad.

    [Szerkesztve]

  • yerico

    senior tag

    válasz Dodder #143 üzenetére

    Ez nem teljesen így műxik. Beszart a 120 ezres videokártyád, beviszed, kérhetsz cserét, de CSAK ugyanolyan termékre. Ha nem kéred, akkor javítják meg. Ha NEM sikerül megjavítani, akkor kérheted vissza a VÉTELárat, tehát a 120K-t, és nem a jelenlegi árát.

  • yerico

    senior tag

    válasz Bandus99 #123 üzenetére

    Na ja, csak 15 nap után illene ugrania, hogy cseréli a terméket, vagy visszaadja a pénzt, nem pedig a vásárló kéri erre. Bármilyen meglepő, de erről szól a jogszabály. (Egészen pontosan törekednie kell, hogy 15 napon belül kijavítsa, azon túl pedig csak valami különlegesen nagy indokkal tarthatja szervízben a terméket (kb. Godzilla kijött, és megette a szervízest, a másikba meg villám csapott). Szóval vevőként a 15. napon nyugodtan lehet követelni a termék árának visszafizetését (ajánlom ezt a 3 év garis termékekre, ahol az AKKORI vételár jár vissza.) Cserekészülék biztosítása már nem feltétel, 15 nap egységesen a határidő.

  • yerico

    senior tag

    válasz yerico #17 üzenetére

    Azért megosztom veletek, hogy miért is akarom kipróbálni a monitort. Van egy Belinea 10 20 20-as monitorom, amit látatlanban vettem meg az akkor még nagymenőnek számító 3 betűs boltban (szintén Pécs). Kb. fél órai használat után elkezdett sercegni, majd szépen szikrázott is belülről. Gyorsan visszavittem, nekiláttak tesztelni, persze semmit sem találtak. Elhoztam, de a cégnél, ahol dolgozom gyorsan bekapcsoltam, és megkérdeztem a többieket is. Naná, hogy mind látta a szikrázást. Visszavittem, és erősködtem, hogy rossz a monitor. Persze megint nem találtak semmit. Erre megemlítettem, hogy a cégünknél is , az XY Kft-nél is hibásnak találták. Azonal kicserélték. Hiába, akkor tőlük vette a cég a gépeket, márpedig évi 50 konfiguráció jelentős mennyiségnek számított akkoriban.
    Ja, a számker cég azóta szépen lecsúszott, már nincsenek többoldalas reklámjai a helyi újságokban. Pont a TP-Comp ütötte ki a pozíciójából.

    A lényeg csak annyi, hogy az ilyen hercehurcának óhajtom elejét venni a vásárláskori kipróbálással.

  • yerico

    senior tag

    válasz walaky #6 üzenetére

    Hirtelenjében kerestem pár hozzászólást a TP-Comp témához
    Ajánlom a 138. hozzászólástól elolvasni.
    http://prohardver.hu/rios3_forum.php?mod=40&id=26932&start=120

  • yerico

    senior tag

    válasz Den #3 üzenetére

    Ügyvéd a menyasszonyom, nem nagyon hiszem, hogy a jogi dolgokkal ne legyen tisztában.

  • yerico

    senior tag

    válasz walaky #6 üzenetére

    1. Egyedül voltam a sorban, se előttem, se mögöttem.
    2. Nem érdekel, hány ermbert szolgált már ki aznap, az eladó elsődleges dolga eladni, ezért fizetik, ha nem tetszik, mondjon fel, és keressen másik állást. Ha bemegyek, ugráljanak körbe. Sajnos mára ez fajta mentalitás eltűnőben, minden ágrólszakadt lehet már eladó.
    3. Egy darab PC-re dugva kiderül sokminden, pl. egyáltalán bekapcsol-e, a geometriai torzítások szépen előjönnek, minden sarokban derékszöget zár-e be, stb.
    4. Bontatlan terméket max alaplapot sikerült még vennem számítástechnikai boltokba. Legyen rajta ujjlenyomat, nem zavar, de ki akaropm próbálni. Normális helyeken ki van téve 1 db. mutatóba, azt lehet tekergetni, buzergálni.
    5 A TP-Comp taplósága közszájon kering már a városban, de eddig nem hittem nekik. Olyan cégnél dolgozom, ahol évente több tízes nagyságrendben vesznek új PC-ket. Próbálták a TP-Compot, de a hardveres srácok váltottak, mert a garanciát érdekesen intézték - inkább sehogy, a vállalt határidőkkel csúsztak, sok gond volt a beszerelt alkatrészekkel.
    6. Átvevőhely, vagy szervíz, részemről egykutya, én velük vagyok jogviszonyban, így tőlük követelhetem meg a törvényi előírások betartását. Tudom, ez a csökönyös kis agyadba nehezen fér bele, de az, hogy rossz terméket hoztak el a nagykerből, az engem nem érint, ez a TP-Comp és a nagyker közötti jogviszony alapján rendezzék le ők. A cserekészüléket ezek alapján a TP-Compnak kell biztosítania, lévén az átvételi papíron nem az XY budapesti cég neve szerepel, hanem az övék.
    7. Taplókám, képzeld, én is dolgoztam szilveszterkor, meg karácsony után, és sorba is álltam mindemellett a TP-Comp szervízében dec-29-én, kint az utcán, mivel annyian voltak ott. Elhiszem, hogy unták a banánt, ezért nem is pedzegettem a cserekészüléket...eddig. Ja, és ne kelljen már őket sajnálnom, mert ott dolgoznak. Kissé röhejes a hozzáállásod. Azért sajnáljak valakit, mert van hol dolgoznia. Heh.
    8. A cég korrektségét nem kell ecsetelned nekem, mint ahogy a Mistralét sem. Több konfignyi cuccot vettem a Mistraltól, voltak velük problémáim, eddig mindig megoldották, nem kötözködtek. Tp-Comp...hirtelenjében 3 kollégám adta elő, hogy miért utálnak a TP-Compban vásárolni, és miért szoktak át a Mistralba.
    9. A kis agyadba már nem hatolt el az az információ, hogy a topicindítás előtt negyed órával voltam a cégnél, márpedig te, mint a TP-Comp fogadatlan prókátora biztosan tisztában vagy azzal, hogy ilyenkor a szervíz már nincs nyitva. Ezért is kérdeztem rá, hogy esetleg máskor ki lehetne-e próbálni a monitort, mire egy határozott nemleges választ kaptam.
    10. Jogi következményekkel tisztában vagyok, pereljenek be, csak akkor lehet belőle bajom, ha nem tudom bizonyítani az állításomat. Mellesleg ezért a hozzászólásodért én is lazán perelhetnélek téged becsületsértésért.
    11. Nem vagyok és nem is leszek törzsvásárló náluk. Anno mikor megnyíltak, valahogy ez a garázsbiznisz nem volt bizalomgerjesztő. Mára megerősödtek, az áraik még mindig jók, de a modoruk nem az igazi.
    12. Te nem teljesen tisztában a dolgokkal. A legjobb szervízese a Mistralnak van. Olyan dolgokat is helyrerakott már, amire másik boltban simán alaplapot akartak cserélni. Többször voltam már ott, mindig egy órán belül megcsinált bármit. Erről itt a forumon sokan hasonlóan nyilatkoztak már. A pécsi Mistralnak sikerült valahogy felülemelkednie az országos Mistral image-en, és egy elfogadható kiszolgálást, de kiváló szervízt felmutatnia.
    13. Hasonlóan az előző ponthoz a TP-Compról sokan vélekednek itt úgy, mint én.
    14. Lehet, hogy minden más ott dolgozó ember a kedvesség mintapéldánya (bár eddig kb. 15-ször fordultam meg ott, és bár nem voltak azok, de normálisak voltak), és a kezüket törve igyekeznek kiszolgálni a vásárlót, most pont nem így történt. Azonban ez már túl ment minden határon, és a cég dolgozója minősíti a céget is.
    15. Te sem álltál a sor elején, mikor a jómodort tanították.
    16. Hogy ne mondják, hogy név nélkül vádaskodom:
    Pápai Tamásnak hívnak, és történt mindez 2004.01.16-án kb. 16.50-kor.

  • yerico

    senior tag

    válasz yerico #1 üzenetére

    Ja, ezek után elmegyek a Mistralba, és veszek ott egyet. Ott, ahol sokkal kedvesebbek az emberrel, márpedig ott sem osztják ki a vevőremosolygás nagydíját egyhamar.

  • yerico

    senior tag

    Akik pécsiek, tudják, melyik boltról beszélek.
    Elhatároztam, hogy veszek egy 17 colos CRT monitort. Frissen indult a Bt-m, gondoltam, veszek a nevére egyet, úgyis leírom költségként. Kinéztem egy LG EF-710PH-t a neten, hogy szimpatikusak az adatai.
    Bemegyek a boltba (történt ez negyed órája). A paciképű ( a lóarc finomabb formája) eladó nyugodtan tököl, hozzám nem szólna, hogy mit is akarok. 5 perc szemezés után elunta magát, és megkérdezte, miért is óhajtom őt kizökkenteni az aktív semmittevés bonyolult, erős szellemi koncentrációt igénylő műveletéből. Mondom, egy 17-es CRT monitort szeretnék vásárolni. Bámul rám, mint borjú az új kapura. Mondom, kinéztem egy LG-t, és azt szeretném megnézni. Esetleg egy Samsung 765MB is érdekelne. Lazán közli, hogy Samsungot ők nem árulnak. Ezek szerint az árlistájukban egy másik Samsung csak átverésként van bent. Nem baj, unott és a legkevésbé sem felhasználbarát eladókkal is megbírkóztam én már.
    Jó, akkor megnézem az LG-t (EF-710PH).
    Lerakja elém bedobozolva, LERAGASZTVA. Mondom, ki szeretném próbálni. Azt nem lehet. Kérdem, csak most, vagy máskor sem. ''Máskor sem''. Anyád!!!!!!!!!
    Na ja, majd veszek találomra egy monitort, ami agyba-főbe torzít, vagy már gyárilag rossz.
    Itt a történet vége, szó nélkül eljöttem. Faszikám nyúljon magához, ott többet nem vásárolok.

    UI: Hétfőn megyek érdeklődni egy szervízbe beadott cucc iránt, amit még tavaly adtam be. Most már csakazért se jövök el cserekészülék nélkül, ha nem készültek el vele (valszeg nem is fognak, mert már eleve úgy indítottak, hogy január végére várható). Ha ők bunkók lehetnek, akkor én meg élhetek a jogaimmal.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés