Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Ázsia Expressz 5
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
Sziasztok
Elgondolkodtam egy új hibrid corollán. Bár ezek az árak.
Igazából tetszik az autó. Hibridet már vezettem, igaz az yaris volt. Egyedül a bőgő motor igénye megszokást. A vezetéstámogató rendszerei is egész jól működtek. Gondolom ez a corollában is ugyanilyen lehet.
Szóval mire kell figyelni a hibridnél? A városi járatot ez sem feltétlen szereti hosszú távon, igaz? Arra gondolok, hogy mondjuk télen is, hidegen, beröffen a motor, működik 1 percet, majd leáll, megint beröffen, megy 20 mp-et, és így tovább. Szóval így a motor folyamatosan hidegüzemben fog működni. Mennyire bírja az ilyen jellegű használatot?
Egyébként nem városi autónak akarnák, családi utazóautónak alacsony fogyasztással és lehetőleg alacsonyabb karbantartási igénnyel. Most egy dízelünk van. Ezt sem nagyon használjuk városban, ritkán csak. Ez maradna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen