- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
Új hozzászólás Aktív témák
-
hhenry
őstag
válasz
RetepNyaraB #148 üzenetére
Honnan vetted?
-
RetepNyaraB
veterán
válasz
Ereshkigal #147 üzenetére
Kösz!
Ma el is indultunk a lejtőn egy 2009-es kiadású P3 premium (gyöngyházfehér, piros bőrbelső, a napelemes tetős,búgbaszikcsiripel)társaságában. Ordenáré májerül festReméljük jó lesz nekünk együtt. Kb. egy hét az átadás, a második lányom persze közben fog megszületni, de bejelentkezem, tuti.
-
Ereshkigal
őstag
válasz
RetepNyaraB #146 üzenetére
-
kenguru99
senior tag
válasz
Ereshkigal #141 üzenetére
"csak annyi helyen emlegették, gondoltam egy kis kényeztetés nem árt"
Ezek az adalékok semmit sem érnek, csak a pénztárcád lesz laposabb. Novoth
azt mondta egyszer korábban akkor már add oda azt a pénzt az első koldusnak. -
Ereshkigal
őstag
válasz
kenguru99 #140 üzenetére
Nem, semmi, csak annyi helyen emlegették, gondoltam egy kis kényeztetés nem árt.
Légszűrőt, pollenszűrőt cseréltem, motorolaj+szűrő csere lesz még, esetleg gyertyák. Ezt a recsegést megnézetem.
Ja, meg a csomagtartó nyitógombját cserélem, mert ma ahogy beletenyereltem, olyan volt, mint a szurok...Dluinet:
Na, én pont fordítva kevertem volna: az adalékot a "teli" tank benzinbe.
-
kenguru99
senior tag
válasz
Ereshkigal #138 üzenetére
Amúgy van valami probléma az autóval, hogy tisztítani akarod az injektorokat?
-
válasz
Ereshkigal #138 üzenetére
Évente egyszer, hosszú út előtt, Xado Atomex benzines (ez a legjobb, ha nem volt még, akkor elsőnek mehet bele)
Negyedévente Mannol Injector Cleaner (filléres tétel, olcsóbb mint a prémium üzemanyag felár)
Közvetlenül a tankolás előtt az adalékot felrázni és beletölteni a tankba, majd rá az benzin.
Mehet bele a 95-ös. Az adalékok is a sima 95-öshöz használd.
100-ast csak akkor érdemes, ha nem autózol el 2 hónap alatt egy tank benzint.
Tankolj mindig tele, de csak egy kattanásig (túltöltés tönkre-teszi/teheti a karbon kanisztert), és két csík alá ne enged a tankot, vagyis ne autózd ki mindig üresre a tankot, mert az üzemanyag szivattyú károsodik. -
Ereshkigal
őstag
Köszi!
Olvastam több helyen (tőled is), hogy lehet próbálkozni injektor tisztító adalékkal. Van annak reális esélye, hogy valahol valamit leold, ami nem tud távozni, és problémát okoz, pl. üzemanyagszűrőnél?
100-as benzinre is van értelme ráönteni ezt, vagy abban úgyis van elég adalék, és inkább öntsem majd bele akkor, ha 95-öst tankolok? -
válasz
Ereshkigal #136 üzenetére
Első: gyújtás és ready hangok (normális)
Második: elektromos fékrásegítés felépül vagy leállítás után kienged (normális)
Harmadik: fék, dobfék (normális, vagy tisztítani kell)
A fékpedál nincs összeköttetésben a fékekkel (csak a rögzítőfék a hátsóval), csak egy potmétert nyomogatsz. -
Ereshkigal
őstag
Üdv!
P2-ben felvettem pár hangot (bocs, kaka a minőség), ezekről kérdeznék:
Indításnál egy hosszú, majd két rövid csipogás. Ezek jelentenek valamit? [link]
Néha hallani egy zizegést, gondolom a villanymotorhoz van köze, ez így ok? [link]
Elindulásnál, mindegy, hogy hátra, vagy előre, ha a féket lassan engedem ki, ezt hallom. Először a karosszériára gondoltam, hogy itt-ott ropog, de lehet, hogy mégis a fékhez van köze? [link] -
Kovi1987
tag
válasz
kenguru99 #130 üzenetére
Csakhogy a P2nél meg a szíj tud elszakadni és a túlmelegedéstől az is tud hengerfejes lenni. Ilyenre is volt példa. Olyan nagy alattomosságot nem véltem felfedezni a P3 vízpumpa tönkremenetelében. Techstreammel rá kell nézni, ha a valós fordulatszám mondjuk több, mint 10%al nagyobb, mint a Target, az egy előjel, hogy cserés lesz lassan. Időnként rá kell nézni/nézetni. Abban tudok legfeljebb egyetérteni, hogy a vízpumpa P3nál drágább, 80-100e Ft. Én ezt belekalkuláltam az üzemeltetésbe, ahogy az időnkénti EGR tisztíttatást is.
-
Acapulco
csendes tag
P2-nél az első kerekek elött kopatók vannak,vagy azok sárfogó gumik? Sokszor felakadok vele járdára. A bal oldali már el is veszett valamikor. Gondoltam leveszem a jobb oldalit is. Vagy inkább pótoljam a bal oldalit? Van valami fontos funkciója?
-
kenguru99
senior tag
válasz
Kovi1987 #127 üzenetére
Csakhogy a P2 ékszíjjal hajtott vízpumpája egy egyszerű, olcsó, mechanikus szerkezet. A P3-é pedig villanymotor hajtású és drága. Kifejezetten alattomosan szokott megpusztulni. Mire az autó kigyújtja a túlmelegedést jelző piros lámpát a műszerfalon, addigra 99%, hogy hengerfejes az autó. A sokat futó autóknál (pl. taxi, nagyon gyakori hiba).
-
Ezt itt hagyom:
Szerintem ezt imádni fogjátok.
Most találtam a leveleim közt. Még 2011-ben írta a műsoromba egy hallgató, amikor az egyik adásban az Egyesült Államokból behozott Priusról volt szó. Az elképzelt sztori az USÁ-ban játszódik.
ÜLJ ÁT!
Csendes vasárnap délután van. Egy V8-as pickup mellett állok meg a lámpánál. Az óriási, krómozott felnik a Priusom kilincséig érnek. A négy kipufogócső úgy gurgulázik, akár egy komphajó motorja. „Nem semmi!” - gondolom. Egy baseball-sapkás krapi rágózik bent. Ő Joe.
Joe nemrég szerelte föl a gallytörőt és nagyon büszke rá, mert így már bárkinek nekimehet, anélkül, hogy összekarcolná a fényezést. Az ajtón egy "God bless America" matrica árulja el, hogy Joe szeretné, ha Isten megáldaná. A lámpánál várva azon bosszankodik éppen, hogy a kék-piros mini USA-zászlójának tapadókorongja miért nem tapad az utóbbi napokban rendesen. Ahogy melléérek, végignéz a Priuson. Szemeiben egy szardíniás doboz villan fel. Mosoly ül az arcára és azon töpreng, hogy megmutassa-e nekem a három ujját, jelezvén, hogy ő akár három mosógépet tud egyszerre vinni a platójan. "Te kis tetű" - gondolja Joe - "Úgy bepörkölök neked zöldnél, hogy leég a szőröd!".
Zöldre vált a lámpa. Joe pickupja iszonyatos hörgéssel lő ki, és úgy húz el, mint egy rakéta. Autó rajongóként és technika szerető emberként nem mondhatom, hogy nem szép zene egy V8-ast gyorsulni hallani. A visszapillantótükrében Joe figyeli, ahogy a Prius két fényszórója lassan egyre közeledik egymáshoz. Élvezi. Büszkén markolja meg a kormányt száguldás közben és extra nagyokat rág rágóján. "Ezaz vazze!" - kiabálja és mégföljebb tekeri a zenét a kocsiban. Pezseg a vére. Röpül. Mivel az Alfa még két évvel ezelőtt hasonló élményekkel kényeztetett, őszintén magamba nézve átérzem Joe örömét. Gyorsulások szép emlékei lassított felvételként folynak le szemeim előtt. Romantikus, halk zene szól, a néző a könnycseppkicsordulás határára ér...
... mikor hirtelen elsötétül a vászon, elhallgat a zene és drámai hatással bombaként robban be a fordulópont, mintegy fölrázva a nézőt az álomból: már megint egy piros.
Joe pickupjának fékei sikítanak, az öv megszorít és a monstrum megáll. A helyzetet hátulról követve, egy fújtató, kanos tapír rohama ugrott be, aminek hirtelen egy véletlenül útbaejtett vastag fatönk véget vet. Joe összehúzott szemöldökkel figyeli visszapillantótükrében, ahogy a Priusszal lassan újra beérem. A Hupikék Törpikék zenéjét hallom füleimben, ahogy pár másodperc múlva elegánsan becsorgok Joe mellé a lámpánál az akkumulátor egyre följebb ugráló töltöttségjelzőjére pillantgatván. A Priusszal fékezni olyan, mint mikor az ablakot kinyitva az ember friss levegőbe szippant. Szinte érezni, amint a generátor az akksinak ajándékozza a mozgási energiát. Ebben a pillanatban úgy érzem, ha lenne rágóm, most én is jó nagyokat rágnék rajta. Joe újra megnéz. "Kis geci már megin’ itt vagy?" - kérdezi tekintetével. Idegesen tolja üresbe a váltót és lép a gázra, megremegtetve a környék ablakait. Megint végignéz a Priuson, a szeme a "Hybrid Synergy Drive"-on egy villanásnyira megáll, de erőszakkal elkapja pillantását.
Zöld. Újra kilő. Mint az őrült, elviharzik előlem, teljes padlógázzal karcol. A Prius hangtalanul, indul meg utána. Joe kőkeményen repeszti az aszfaltot és jólesően sóhajtgat. Nagyon szereti az érzést, ahogy 3 tonna a lábfeje legkisebb mozdulatai szerint ugrik. A pickupjában ő a főnök, ő uralkodik, arra megy és akkor, amikor akar. Aszfalt, szántóföld, erdő, szikla, hó, mocsár, vagy homok, az ő pickupja bármit leigáz, magaalá gyűri a legmakacsabb földi akadályokat, bár valószínűleg más bolygókon is jól elboldogulna. A szabadság ízét érzi. Joe lenyitja a kesztyűtartóját, hogy egy elégedett pillantást vessen 9mm-es Colt-jára. Biztonságban érzi magát, hiszen nem csak hogy bárkinek nekimehet új gallytörőjével ha kell, és nem csak hogy bárkit le tud lőni ha kell (legyen az aszfalton, szántóföldön, erdőben, havon, sziklán, homokban, vagy mocsárban), hanem egyre jobban megy neki az oldalbukfenc is. Büszke.
Nem tart sokaig, míg Joe pickupjának féklámpája újra felvillan előttem. A következő pirosnál ismét begurulok mellé csendben. A V8 ismét dühösen dübörög mellettem. Várja, hogy aszfalt, szántóföld, erdő, hó, szikla, homok, vagy mocsár jön-e, vagy esetleg egy hídról kell-e leugratni. A TV-Maci zenéjét dúdolom. A fogyasztásmérőm nullát mutat. Joe nem örül. Már nagyon lerázna. Mérgesen hajít ki az ablakon egy kólásdobozt. Újra ránéz a Priusra, ezúttal a felnit vizsgálgatja. Soha nem vallaná be, de igazából tetszik neki a sportosan elegáns, áramvonalas forma. Ideges. Eszébe jut, hogy épp a múlt héten vett a szomszédja is egy ilyen kis szardíniás dobozt, aki büszkén újságolta Joe-nak, hogy évi kétezer Dollárt spórol a Priusával az előző autójához képest. Ez azért csattanósan felbizsergette Joe mellbimbóit, mert az utóbbi időben egyre inkább fáj neki megállni a kútnál. Eszébe jut az is, ahogy a szomszédja próbált neki magyarázni valami ökológiai lábnyomról, meg fenntarthatóságról, bár azt nem vágta, hogy ehhez neki mi köze. Sőt, a szomszéd arról is mesélt Joe-nak, hogy amióta Priusa van, antiterror dzsihádot hirdet, hiszen rájött, hogy minden tankolással Bin Laden kasszájába penget. Ez különösen mélyen megkavarta Joe-t.
Joe hurrikánként zúz át a következő piros lámpához. Minden sejtje tiltakozik, prüsszög, köhög, köpköd. Utálja a Priust. Utálja a szardíniát, utálja az alacsony fogyasztást, utálja az antiterrort, utálja az ökológiai lábnyomot, utálja a fenntarthatóságot, és utálja a szomszédját. Joe úgy érzi, az egész világ összeesküvőben van ellene, és a szabadságára kezd törni. Az nem lehet, hogy egész életében azért tekert, hogy hat másodperc alatt elérje a százat és bármilyen terepet leigázhasson (legyen az aszfalt, szántóföld, erdő, szikla, hó, mocsár, vagy homok), erre most kezdenek szaporodni ezek a kis idegesítő paraziták és azt mesélik, hogy ez mind nem kell és őmiatta lesz armageddon!?!?
Üvöltő gumikkal indul meg újra a V8 négykerékmeghajtás, tűzforró benzingőzt okádva a kipufogócsöveken. Joe siet. Nagyon.
Az egész városon így megyünk végig. Számtalan lámpánál játsszuk el ugyanezt, egészen addig, míg a város vége tábla végre föloldja a feszültséget. Ott aztán Joe dühében komolyan a lovak közé csap. Még látom, ahogy a horizonton eltűnik a pickup. Újra romantikus zene kezd halkan szólni, tekintetem elmered es felelevenedik az Alfa sebességmutatója kitakarván a 200-as feliratot. A néző kezd újra elérzékenyülni és már keresgéli a zsebkendőjet, mikor pár perc múlva egyszer csak újra megpillantom a pickupot és mellette Joe-t. Egy kútnál babrál idegesen a tanksapkájával es közben Istennel tárgyal a matricájára mutogatva.
Mielőtt elsuhanok mellette, letekerem az ablakot, és berakom csutkára a "Mint a mókus fenn a fán"-t.
Ember. Ülj át!
Először fejben. -
Vismajor01
addikt
válasz
Kovi1987 #127 üzenetére
Hát ez nem tudom, hogy jött ki. Én is nagyrészt onnan tájékozódom. Nekem az jött le, hogy P3-ban a Vizpumpa és az inverter az ami elromolhat. P2-ben nem tudok ilyenről, inkább az istállószag és akku venti tisztitás szokott szembe jönni. Ha nem lennék lusta akkor előbányásznám a 300 ezret futott p2-m szervizkönyvét h volt e vizpumpa csere de szerintem még nem
-
Kovi1987
tag
válasz
Vismajor01 #126 üzenetére
Csak szólok, hogy egy P2ben állandóan jár a vízpumpa, amikor a benzinmotor jár. A P3ban csak akkor jár a vízpumpa, mikor a motorvezérlés úgy gondolja, hogy mennie kell. Mire egy P2 és egy P3 eléri mondjuk a 200 000 km fut
ásteljesítményt, üzemidőben sokkal több van a P2 pumpájábanA Prius Clubbot eléggé követem, többet foglalkoznak a P2 tulajok a vízpumpával, mint a P3 tulajok. Utóbbiak, mint például én is, csak Techstreammel csekkolják az állapotát. Az enyém még jó, pedig 360 000nél járok.
-
Kovi1987
tag
válasz
Vismajor01 #121 üzenetére
"p3ban vizpumpa is vagy elromlott vagy elfog romlani." Elárulnád, hogy ez miért hiba? A vízpumpa egy P2ben is eltud romlani. A különbség, hogy egy P3-ban drágább a csere. Mellesleg Jenőtől vásárolt P3-m van, fele se igaz, amit leírsz róla
-
válasz
Vismajor01 #121 üzenetére
Nehéz megítélni, de Jenőnél nincsenek rohadó darabok, és motorjuk akkujuk rendben van.
Klubtárstól venni és Jenőnél átnézetni az egyik lehetséges opció.
Amikor néztem az autókat, voltak szebb példányok is, kevesebb kilométerrel, mint Jenőnél.
De vagy szét volt rohadva az aljuk, vagy az akku a végét járta, vagy annyi olajat evett, hogy a katalizátor sem húzna tovább fél évnél.
Nyilván ezeket is be lehet vállalni, csak akkor ezeket a félmilliós téttelekkel is számolni kell. -
Vismajor01
addikt
1. Elmentem keringtem vagy 10 percet a krva melegbe, kutya sem szolt hozzam. Bent se volt senki, meguntam
2. Hahun talaltam hirdetve egy p3at, elmentem megint, varattak 20 percet, kiderült h szentendren van az auto, nem kísértek el, ott a szerelo az autóról semmit se mondott
-
hhenry
őstag
válasz
Vismajor01 #121 üzenetére
A jenős dologgal részben egyetértek,rengeteg eladó autója van ami nagyon levetett szarnak néz ki (nem azok általában),de igazából a Prius clubbosok akkora reklámot csinálnak neki,hogy nyugodtan hozhat szarabb esztétikai állapotú autókat. Én is szoktam őt ajánlani,de inkább második,harmadik lehetőségként.
Nálam az Auto329+ToyCar kombó a nyerő.
Mi volt a gond a ToyCarral?
-
Vismajor01
addikt
válasz
Soulfly842 #119 üzenetére
Szia
Jenő eléggé selejtet arul es vastagon fog a ceruzaja. Persze kilehet fogni, de en nem ajanlom. Toycar szinten, 3x jartam naluk auto ugyben es mindharomszor ugy jottem el h tobbet nem megyek oda. (Ertekesites, a szerelés teljesen rendben volt)
En Prius klubtarsak hirdeteseit neztem es onnan vettem, ezt tudom ajanlani.
P3at akkor vegyel ha megvan ra a 3m egy szep peldanyra. P2 alapvetoen jobb konstrukcio(bar p3 sztem is iobban nez ki) nem zorgosek a muanyagok, inverter tul van meretezve ezert alig romlik el p2ben, p3ban vizpumpa is vagy elromlott vagy elfog romlani.
En is p3ban gondolkoztam de Zsuffa Bela lebeszelt rola mrg amugyis 2.5 volt a max. Igy 1.8ert lett egy gyönyörű p2.
-
válasz
Soulfly842 #119 üzenetére
83 feletti a sebességeken az ertenek (eretnekség) módban érdemes használni, angolul heretical mod. Ez a legkíméletesebb hajtásmódja. Nézd meg, ahogy 67-68-nál beesik 1100-as fordulatra.
Télen kicsi lesz az eltérés, nyáron nagyobb.
Nem a fél liter különbségen érdemes spórolni, amúgy is rengeteget spórolsz a javítási költségeken.
Látod hogy pörög ez a topik is.
Max azt beszélhetjük meg, hogy milyen extra illatosítót vettünk az autóba ebben a hónapban. -
Soulfly842
addikt
Beleszerelmesedtem én is a Prius témába, még egy kis gyűjtögetés van előtéren, de pár hónapon belül meg lesz nekem az első Priusom
Tekintve, hogy városban a ~45 helyett nekem 55-60 sok esetben az utazó tempóm városban és emellett főutak: ezért egy p3 lesz a kiszemelt (megjelenésben is szerintem már szebb valamelyest
).
Pálya nagyon ritkán van csak (rövidebb hébe hóba), 400-800 km párszor csak egy évben.
Általában 1-2 megyén belül autópálya mentesen lesz ingázgatás.
Kérdés:
Mennyire jelentős a fogyasztás beli eltérés 90-es utazótempóval, ill ~105-vel ?
Kérdés 2:
Jenő alkuképes egyébként minimálisan?
Lehet Nyh-ról nem fogok Bp-re menni kocsit venni, de nem kizárt
-
Acapulco
csendes tag
Ok,köszönöm az infot !
-
válasz
Acapulco #116 üzenetére
nexen n blue 4 season 195/55 r16
Halkak, városban, takarékos vezettessél nem fognak elkopni.
2.8 BAR-ra lehet fújni.
Tavasszal és ősszel cserélni kell az elsőket hátra, a hátsókat előre, hogy egyenletesen kopjon.
Ha te nem tudod cserélgetni, akkor egy ismerős/szomszéd a parkolóban megtudja csinálni 4 sörért.
4 év (8 szezon) után valószínű, hogy kukázni kell, ha nem is koptak el. De ez minden mostani gumira érvényes. -
Acapulco
csendes tag
Sziasztok!
Használ valaki 4 évszakos gumit? P2-em van.
Mennyire kopnak a 4 évszakosak? Városi közlekedésre gondoltam,kb 15.000 km/év. -
Amiket írtam, az előző tulaj nem csináltam meg, ezért 100-as EVOplust tankolok, de csak a plusz tisztító adalék miatt kell nekem.
Az injektorok nagyon koszosak voltak, és rengeteg olajsár és kokszlerakódás van a motorban.
Most minden tankoláskor öntök még bele az injektor tisztítóból, így már az 5 tankolás után már szépen csendben jár a motor.
Tavaly július óta 2× cseréltem benne olajat.A motor, bontás nélkül helyrerázódott.
Ebben a videóban láthatod hogy néz ki belűről a motor, a gyári csereperiódus betartása miatt.
De van még videó: 1 2 -
Gondtalan kilométereket!
-Félévente olajcsere (akárki, akármit mond).
-Indítás után az első két percben csak óvatosan adagold neki.
-EV gombot ne piszkáld.
-Minden negyedik tankoláskor, vagy hosszabb út előtt ezt öntsed bele a tankba, csodákat művel. Nálad meg megelőzi a bajt. Van drágább is, más márkában, de felesleges.
-Különben használd úgy, mint más autót.
Ha így teszel, akkor az 1 millió kilométer is simán meglesz. -
parkasz
senior tag
Sziasztok!
Hát végül sikerült a prius 2 projekt!
Azt gondolom sikerült egy szép példányt kifogni, seaside pearl színben.
107ezer km futással. Ezt azóta a toyota márkaszervíz is megerősítette. Tavaly októberben volt az utolsó németországi szervize 103ezernél.
Icipici esztétikai hiba.
Van benne szinte minden, na jó lbl hifi nem, van ülésfűtés.
Szóval öröm, boldogság! Remélem sokáig velünk marad. Még egyszer köszi a tanácsokat! -
hhenry
őstag
-
XL-től nem kell féli. Nyugodtan meg lehet venni.
Nem lesz hangosabb, komfortra ugyanaz, súlyban pedig nagyobb eltérés van a különböző gyártok abroncsai között, mint az XL és az XL nélküli között.
Ebben a méretben max 2% lehet a súly különbség.
Vannak típusok/méretek amiből nem is gyártanak XL nélkülit.Az lenne a gond, ha XL előírás helyett, XL nélkülit raksz fel.
A fogyasztás miatt az első kerekeket 3,2BAR, a hátsókat 3BAR-ra fújom, mert ez hozza a legtöbbet fogyasztás csökkentésben. De nem kell követni a példámat.
Az enyémen is XL-es van, mert nincs belőle XL nélküli.
Hangerő a gumi márkájától/típusától, az autó külső hangszigetelésétől, és felfüggesztés hangtovábbításától függ, nem az XL-től.
A gyártok a gumi külső hangját adják meg, nem azt amit bent fogsz hallani.
Lehet hogy kívülről halk, és autón belül hangos, vagy kívülről hangos, autón belül meg halk. -
huan
őstag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 215/50 R17-es nyári gumi vásárlásában egy Prius+ -ra.
Sok helyen olvasom, hogy az XL-es jelölésű abroncsok sokkal kevésbé komfortosabbak, nehezebek és jobban rázzák az autót. Van ennek valós alapja?
A legfontosabb számomra a fogyasztás és a gördülési zaj lenne (meg hogy ne rázza szét a kocsit), ezért melyik típust ajánlanátok?
Vagy egészen mást?Bridgestone Turanza T001
Goodyear EfficientGrip Performance
Pirelli Cinturato P7 Blue EcoImpact XL
Continental PremiumContact 6 XL
Michelin Primacy 4 XL
Dunlop SP Sport Blue Response XL
Pirelli Cinturato P1 Verde EcoImpact XL
Continental EcoContact 6Köszönöm!
-
hhenry
őstag
válasz
Vismajor01 #100 üzenetére
Teljesen elérhetetlen volt?
-
válasz
Vismajor01 #100 üzenetére
Pedig Juhász Jenőre köpködnek, hogy nem 100%-os autókat hozz be. De ő legalább mindent elmond az autóról, ha rossz azt is, és vásárlás után fel lehet hívni.
Jenő biztos szeret nyugodtan aludni.
Maszlag Nándort pedig istenítik, hogy ő aztán tényleg csak a jót hozza.
Én Jenőtől vettem, és 0 gondom volt eddig vele.
Szélvédőn van karc, a magnézium felnik karcosak, beltérben is van 3 karcos rész, a könyöklő is újrahúzva, de rondán és elég kopott gumikkal kaptam. Plusz hiányzik a motortérben ködlámpa reléjének a dobozának a fedele és a motorháztető belső zajcsillapítása.
Ezekkel együtt tudok élni, mert az akku jó, motor nem eszi az olajat, csendes és keveset fogyaszt. Rozsda pedig nincs, a most már 13 éves autón.
Emberek megállítanak, parkolóban futnak utánam, hogy kérdezzenek a Priusról. Közeli és rohadt távoli ismerősök felhívnak, hogy kipróbálhassák.
Rendőr nem állít meg.
Elég érdekes érzés. -
hhenry
őstag
válasz
Vismajor01 #100 üzenetére
na ez érdekes,róla még nem hallotam rosszat mondjuk nekem alapból nem szimpatikus úgyhogy nem is jött se a P2-nél se a P3 Plug-Innál
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Kolink KL 500W
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest