Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Két autó fordult meg nálam (egy saját, egy testvér) ami közvetetten vagy közvetlenül Nándortól származott. Mindkettővel volt baj bőven, korrektség 0, üzenetre 0 válasz, -400 ezer ft lehúzás. Biztos több jó vélemény jut rá mint rossz, de gondoltam leirom.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Pali23
csendes tag
Szép napot. Érdeklődni szeretnék, ajánlanátok-e prius 2-est napi 30-35 km ingázásra, melyből kb 2 km földút, homok (viszonylag jól járható csak enyhén bakhátas). Jelenleg egy 1.6 B Zafira van ezzel gond nélkül közlekedünk, mellé keresek egy gazdaságos második autót. Előre is köszönöm a segítséget.
-
nagyúr
Arra figyelj, hogy az eladót Maszlag Nándornak, vagy Juhász Jenőnek hívják. Ha a keret engedi akkor a Toycar-nál is nézzetek autót, mert ők 1 év garit is adnak.
Ha máshonnan szeretnétek be, akkor a kiszemelt autót Juhász Jenőhõz vigyétek be átnézesre.P2- nél nincs olyan dolog ami ellenőrizhető kívülről, a rozsdát alulról kell nézni a többit pedig tapasztalatból kell érezni (sok P2-t vezetni) esetleg az akkut műszerrel mérni. Továbbá az adatokat lekérni a Toyota szerviz rendszerből. Nem a carvertical-os, totalcar-os vagy más hasonló biztosítos lekérdezésre gondolok.
IPA egy nem megfelelően működő extra. Megléte ne legyen érv egy autó mellet sem. Vele saját magától letudna parkolni vele az autó, de olyan lassan csinálja, hogy közben mindenki le fog dudálni.
A beépített navi is sokaknak felesleges.
Városban baleseteket nem jelzi, ahogy a sebességkorlátozást és trafikat sem."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
A családi igények megváltozása miatt egy második autó beszerése vàlt időszerűvé.
A prius 2 lenne a kiszemelt.
Látom itt is elégedett vele aki használja.
Vásárlásnál miket érdemes mindenképp mrgnézni, megnézetni a szokásos dolgokon kívül? -
huan
őstag
Sziasztok!
A jobb első tompított fényszóróm és a helyzetjelzőm sem működik.
Bonyolult magamnak cserélnem? Milyen típusú izzók javasoltak bele?
(nem ledes P+ 2013) -
nagyúr
Teszi a dolgát.
Ahogy megvettem megjártam vele Horvátországot és Boszniát. Akkor 4.2-t evett, de Boszniában 80-as korlát volt, viszont rengeteg hegymenettel. Sima 95-ös benzint tankoltam (másra nem is nagyon volt ott lehetőségem), de erős gyorsításkor kopogásos égés hangja volt.
Ez a kopogásos hang a vétel után az első 95-ös tankolás után már hallatszott.
Szeptembertől már ÖMV 100-as benzint tankoltam, így a kopogásos égéshang megszűnt. Valószínűleg a dugattyúk tetején lerakodott korom okozott öngyulladás.
Fogyasztás 10%-kal megemelkedett a 100-as üzemanyagtól. Addig 4.6 volt városban 10 km alatti utakkal, 100-as benzinnel ez 5 liter lett.
A fogyasztás jelző továbbra is 4.6-ot mutatott, de a tankolásnál, már több jött ki.
A hétvégén Ausztriába mentünk vele a családdal. Most már 95-ös maxxmotion-t kapott.
Kopogásos égés már nem jött elő.
Most nyomtam neki hegyen, autópályán, autóúton. A végén 4.6 lett a fogyasztás mérv és tankolva is. Most az olajból is fogyott a pörgetés miatt.
Valószínű a héten gumi csere lesz, 4 évszakosra, amit már 2 hónapja megvettem.
Olajcserét tervezem, de ezt csak a hideg beállta után döntöm el milyen olaj kerüljön bele.
Ez attól függ, hogy általánosan használva mennyire melegszik fel a motor 3-4 fok külső hőmérséklet esetén.
Ebbe belejátszik, hogy a fűtés miatt járatja a motort, de nem tudom, hogy hány fokig melegíti.
Valószínűleg 5w30 dexos1 gen 2 specifikációjút veszek."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
huan
őstag
Sziasztok!
Engem egy kis műszaki helyreigazítás érdekelne az e-CVT váltóval kapcsolatban.
Olvastam, hogy a P3-ba már nincs lamellás lánc. Akkor mi van benne?
Tudna valaki linkelni valamit, ahol látható pontosan milyen a váltó szerkezete P3 és P+ esetében? -
nagyúr
válasz Johnny198612 #75 üzenetére
P2-ben nincs EGR meg minden sokkal egyszerűbb és jobb minőségű benne.
Nincs gond a P3-mal, csak nem éri meg a felárat.
P2 2 millió
P3 3 millió"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
hhenry
őstag
válasz Johnny198612 #75 üzenetére
Elvileg több gond van P3al de ez szerintem hülyeség p3 plug-in nem jöhet szóba?
-
nagyúr
Erre P2 vagy ha otthon tudod tölteni és van rá pénzed, akkor P3 Plug-in.
Ilyen távon 4.5, télen 5 liter fogyasztásra számíthatsz. Ha télen sokat állsz dugóban, akkor 5.5-ös fogyasztás is lehet. Ha nagyon ügyes vagy 4.2 vagy alatta is lehet.
Plug-in esetében ebből levonhatsz 1 vagy 2 litert.Prius pont erre a felhasználásra lett kitalálva. 10 km alatti távoknál nagyobb a fogyasztása, arra elektromos autó vagy Plug-in az ideális. 50 km feletti távokra pedig jobb a dízel.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Johnny198612
tag
Sziasztok,
Érdekelne, hogy ingázáshoz érdemes lenne-e Priusra beruházni?
Pest megyében lakom, ha autóval megyek kb. 30-35 km az út a melóhelyig, viszont van benne kb. 10 km M0-zás. Néha kicsit több is, ha a waze nem hoz le az M3 bekötő előtt a dugó miatt.
M0 előtt többnyire 50km/h sorban araszolás, utána szokásos BPest reggeli forgalom.
Érdekelne, hogy reálisan szerintetek ez kihozható-e 4-5 liter/100km átlagfogyasztással ?
Azt halottam az sem mindegy, h P2 vagy P3?
Normál hibridre gondolok, nem Plugin-ra.
Köszi szépen előre is -
Kovi1987
tag
P3nál a gyári 17" öt ágú alufelni sima alumínium és nehéz, én eladtam és 15"-re váltottam. A gyári P3 15" felni viszont magnézium ötvözet, de nem különösebben könnyebb, mint egy sima 15" alufelni.. Komfortosabb, olcsóbb a gumi és pár deci fogyasztáscsökkenés is van. Cserébe bénábban néz ki.
A srácnak P3 Pluginje van, ott nincs power mód, tudtommal
[ Szerkesztve ]
-
huan
őstag
Sziasztok!
Jövőre kell nyárigumit vennem 215/50R17 gyári méretben P+-ra. A Facebook-csoportban rengeteg félét ajánlanak, de megkérdezem Tőletek is, mit ajánlanátok nyárra?[ Szerkesztve ]
-
hhenry
őstag
Felnik lesznek kicserélve rajta
-
nagyúr
Ma valamilyen sugallatnál fogva üresbe akartam rakni gurulás közben, erre mintha kuplungoznék teljes erővel beleléptem a fékbe, és az erős lassulástól le sem tudtam venni róla. Szerencsére nem jött mögöttünk senki.
Hiába, még néha bevillan a manuális váltó, még több ezer km után is."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Kovi1987
tag
Én Priusom is (P3 2011) Jenőtől van
-
zoltan.bagi
csendes tag
2003 benzin Focus magas (Ghia) felszereltséggel, nagyon korrekt állapotban. (Garázsban tartott, magyar, nagyszerviz (350ezer HUF) után)
Kereskedő ki sem jött megnézni és mondott egy olyan árat, ami az utolsó szervizt sem fedezte volna 🤣 Második megnézte, de szintén kiábrándító árát mondott.
Magánban eladtam a 3szorosáért 4 nap alatt az első érdeklődőnek. 🤘 Kb a kategória alsó harmadaba skalaztam, mert akkor volt egy kiszemelt P2, de így is késő volt.
Tény, hogy a sok import a porba vitte az árát... ☹️[ Szerkesztve ]
-
hhenry
őstag
válasz zoltan.bagi #55 üzenetére
Ha nekem is írsz én is tudok javasolni
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #51 üzenetére
Nekunk lesz egy elado, de sajna ugy tunik, h az uj majd csak November vegen vagy December elejen erkezik... Ha ugy is erdekel a dolog akkro irj egy privatot es megbeszeljuk a reszleteket
-
hhenry
őstag
válasz zoltan.bagi #51 üzenetére
P1 volt vagy mi?
-
No.01
őstag
Eladni szeretnek illetve elotte bevizsgaltatni, h az uj vevo is nyugodt legyen
Valtani fogunk P2-rol Corollara.
-
No.01
őstag
Akkor meg 1 kerdes. Ki az a korabban emlegetett - jaj de fazom ilyet leirni - "Prius Papa"?
-
No.01
őstag
Aham... No offense, de az annyira nagy dolog? (sajat vedelmem erdekeben azert beirom, h Hollandiaban elunk es FB sincs )
-
No.01
őstag
Szabad kerdezni, h milyen matricarol van szo?
-
hhenry
őstag
Egy képet lősz róla?
-
-
nagyúr
Imádom a hangvezérlést, telefont összepárosítva, csak mondom a nevet és felhívja, vagy a hőfokot és arra áll be a klíma.
A key less mód nélkül már nem tudom elképzelni az autót.
Tolató kamera, 6 Cd-s tár, a nagy hely, a kartámaszok stb. nagyon tetszenek.
Már megjártuk vele boszniát és horvátországot is.A 450 oldalas használati útmutató már nem a szívem csücske. A navigációt még nem használtam, az nagyobb falat lesz, mert iGo-hoz szoktam.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
hhenry
őstag
Gyertek Priusosok
-
Kovi1987
tag
Napi ingázásomat betakarná mondjuk egy első generációs Leaf (ez a legkisebb full villanyautó, ami számomra megfelelő lenne méretben) Csak itt is az a baj, hogy meg kellene tolni pár millió forinttal a Priusom eladásából befolyó pénzt és most jelenleg nincs forrásom cserére. Talán pár év múlva full villannyal fogok járni, de még marad a Prius. Elégedett vagyok vele, sok pénzt nem kért eddig a kötelezőkön kívül. A munkáltatóm által adott 15Ft/km üzemanyag hozzájárulás úgy ahogy, de betakarja a benzinköltségemet.
[ Szerkesztve ]
-
Kovi1987
tag
Néha megfordul a fejemben az upgrade, de elvetődik bennem az ötlet mindig, több okból is.
1. Másra kell most a pénz
2. Ha majd kiesik a zöldrendszámosok köréből a P3 plugin (előbb utóbb be fog következni), némileg csökkenni fog szerintem az áruk a használt piacon. Én nem tudok sokat profitálni a zöldrendszámból, szóval ráérek a cserével. -
Kovi1987
tag
-
Kovi1987
tag
Nekem van egy 2011es Prius3, 2016 szeptemberében vettem 231 000 kmel az órájában, 308 000 kmnél járok most.
Mire vagytok kiváncsiak?
-
hhenry
őstag
Senki?!
-
huan
őstag
Sziasztok!
Jöhetnek a tapasztalatok, érvek, ellenérvek a Prius-okról, szervíz-tapasztalatokról, hibákról és megoldásokról.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest