Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dvd24

    senior tag

    válasz alibiman #43961 üzenetére

    A vigorous az egy lehetséges talent aranyszínű testpáncélon, ha ilyet hordasz akkor minden heal "overheal" lehet ha többet gyógyítana rajtad mint amennyi a maximum életed. Tehát ha mondjuk épp a 3 életerő szegmensedből csak kettő van meg mert lőttek téged, és elnyomod a a gyógyításodat ami akár 2 szegmenst is visszagyógyítana, akkor nem csak maximumra gyógyulsz hanem a maximum fölé. Vizuálisan ez így néz ki a normál életerő csík fölött a zöld csík az overheal effekt, és legközelebb miközben lőnek, előbb annak kell elfogynia, mielőtt a normál életerőd fogyna.

    A másodikra a válasz a Barret testpáncél, ez egy exotic páncél és az az egyedi talentjének a lényeges része, hogy kapsz +10% skill powert amíg nem indul el a "visszaszámlálás" (ez a cooldown) valamelyik skilleden, hogy újra használhasd. Addig van "cooldownon" egy skill amíg nem tudod használni újra egy használat után.

    A harmadik kérdésedre meg ott a válasz: mivel a seeker mine skill "cooldownja" csak akkor indul el amikor felrobban, nem pedig akkor amikor effektíve használod ezért a seeker mine használata után van pár másodperced, ennél a buildnél, hogy használd a második skillt is úgy, hogy arra is érvényes legyen a +10% skill power (és ugye a skill power az a tulajdonság ami meghatározza, hogy milyen erős egy skilled, mekkorát sebez, mekkorát gyógyít, stb.)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés