Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ditoo0225

    aktív tag

    válasz Kicsimix #3281 üzenetére

    Én még mindig azt tudom mondani, hogy szerintem túlgondolod a dolgokat. Ez a játék nem mmonak készült hanem rpg-nek, nem a Diablo hanem a Division. Azért, mert van benne egy kis mmo feeling ez még nem lesz Diablo. Az pedig, hogy milyen cuccot dob valami az %. Az pedig onnantól szerencse. Tehát nem függ a játékidőtől és a bele ölt időtől. Lehet valakinek 200 óra alatt dobja ki a fegyvert még másnak pár óra alatt. Szerencse kérdése. Még mindig fenntartom azt a véleményem, hogy nem a beleölt idő ,miatt lesz valaki erős és sikeres. Azt is cáfolom, hogy valaki a sok játéktól lesz ügyes. Ez érzés kérdése. Szintén van, aki több100 óra játékidő alatt sem lesz olyen ügyes mint más 2-3-4 óra alatt. De ez minden játékban így van.

    Nyilván egy mmoban ahol zongorázni kell a billentyűn annyi skill van ott számít a játékidő, hogy mennyire áll rá a kezed és tanulod meg a többi kaszt gyenge pontját. De itt ilyen nincs. Szóval hiába mondtad, hogy "ezek a játékok így működnek". Igazad van benne , de ez nem abba a kategóriába tartozik ahová te szeretnád besorolni :)

  • birorichard

    őstag

    válasz Kicsimix #3281 üzenetére

    Jó, csak azt azért ne felejtsd el, hogy a D3-ban nem pusztán egy PVP és PVE hibrid területből áll az endgame content, és bár lecsupaszítva ott is annyi a lényeg, hogy egy-egy itemet megpróbálsz kifarmolni, de ott a csúcsra járatták e mellé a körítést a riftekkel, gr-ekkel, azoknak a szintjeivel, a (leg) gemekkel, setekkel, stb., stb., van már kanai cube, set dungeon, stb., szóval van tartalom rendesen, a season-ök bevezetése is hatalmas ötlet volt, ügyesen variálnak a patchekkel, mindig van valami újdonság, amivel visszacsalják a régi játékosokat, és négy éve óta még mindig megy a játék... Nyilván lesz olyan, aki ebbe is bele fog rakni 2-300 órát, vagy még többet, de az átlag 50-60, DLC-kkel együtt 90-100 órát beletol és megy vissza a "főjátékához" kockulni. Nem is szeretném, ha nagyon túl akarnák bonyolítani, mert biztosan nem fog felérni a diablohoz, csak a hype megy ezerrel, aztán meg jön a pofára esés... Arról nem beszélve, hogy ott max az frusztrál a legjobban, ha kadala nem dobja ki ezredjére sem azt, amit szeretnék, itt meg hamar felb*szhat, ha valami nagy lootomat lenyúlják a kivonási pontnál. Szerintem legyen egy jó nehéz single, rengeteg mellékküldivel, egy jó survival mód és ennyi. 40-50 órát biztos elleszek ezzel, a deadzone-ban is el lehet tötyörészni, pláne jó csapattal, ha meg még lesznek jó kis dungeon-ok, insták, az már csak hab a tortán, ott is a 100 óra, és arra azt mondom már, hogy megérte.

  • mettek

    addikt

    válasz Kicsimix #3281 üzenetére

    Mivel ez egy alapvetően fedezékrendszer alapú tps így nem hiszem hogy a karakter ereje számottevő lenne. Bár a beta szintkorlátos volt de mikor kezdtem egy új karaktert akkor se éreztem magam elveszve mivel DZ-ben is az npc-kre mentem. Ha meg valaki/valakik rouge-olnak akkor a csapat dönt szerintem...ha van csapatunk meg pár idegen normális játékos akkor lenyomjuk azt a 2-3 rouge-ot de ha egy 4 fős tapasztalt csapat rougeol akik tudják melyik háztetőre lehet befészkelni akkor ott nem lehet mit csinálni akárhányas szintűek vagyunk. :) jól ki van találva szerntem.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés