Keresés

Aktív témák

  • Sipi

    addikt

    válasz ge.k.ko #2320 üzenetére

    Úgy egyébként topikon kívül: miért is nulla a support? A részletektől eltekintve, a lejárt garanciájú gépedhez még mindig tudsz venni alkatrészt. (Az más kérdés, hogy a hivatalos szervízben horror áron.) Ez miért nulla support?

    Az pedig, hogy egy darabból általánosítasz, ne haragudj, de nevetséges. Nekem meg van egy öt éves gépem, aminek az akksija 2000-ben került ki a gyárból. Az akksik általános paramétereit figyelembe véve már kukában a helye, nekem mégis kb. egy órát bír. A gépnek sincs semmi baja. Mi több, alkatrészt is kapok a lejárt sorozathoz, akár hivatalosan, akár magáncsatornákon.

    Megértelek és sajnálom, mert tutira idegesítő, de EGY darabból (amin nem is értem, hogy lehetett 1,5 év gari a szokásos 1 vagy 3 helyett) ennyire durva minősítést megfogalmazni nagyon furcsa.

    Sipi

    [Szerkesztve]

  • Shadowfax

    addikt

    válasz ge.k.ko #2320 üzenetére

    és a support gyakorlatikag egy nulla

    Hol nulla a support? :F Egy ritka alkatrészről van szó (ui. 1,8''-as notebook vinyót Te se nagyon találtál más pc üzletben), másrészt az IBM központi raktárában segítőkészen elmondták, hogy kit kell keresni a partnercégnél (két elérhetőséget is adtak mobilszámokkal), mert náluk most éppen kifogyott (nyilván kereslet sincs nagyon rá).
    Próbáld ugyanezt meg mondjuk egy másik ''márka'' szervizében, ahol két hónapig ülnek rajta, majd a fedlapot agyonkaristolva visszaadják a gépet, hogy megjavították, de a hiba megmaradt. Vagy benyögik, hogy ez kérem nem garanciális, bevizsgálási díj 20ezer forint és viszlát. :o

Aktív témák

Hirdetés