Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#77) egy vevő


egy vevő
újonc

Üdv,
csak azért írom le hogy, tanuljatok belőle:
A 110 000 Ft-os tabletnek annyi, hála a silány szerviznek!
A Magyar Lenovo szerviz valami botrány, már annyi a panaszos, hogy cikkeket írtak róluk: http://tech2.hu/lenovo-szerviz-magyarorszag-2538336
FIGYELEM, bárki, aki szervizbe adja gépét fotózza, videózza le. Nekünk első körben a vadi új, de szoftverhibás Lenovo tabletünket összekarcolták, majd második körben egy hegyes tárggyal ( mi egy csavarhúzóra gyanakszunk) betörték a kijelzőt. Mindezek után visszaküldték a gépet azzal az indokkal, hogy "Külső mechanikai behatás érte", és nem javították meg. A betört kijelző ellenére a szoftveres problémával semmit nem kezdtek.
A csomagot triplán is becsomagoltuk: vissza tettük a gyári csomagolásba, azt betekertük bubis fóliába, és ezt betettük egy kartondobozba. (a gyári csomag is elég lett volna, de biztosra mentünk... hiába)
Érdekes, hogy ez a postaszolgálat szállít nekünk folyamatosan, soha nem hozták ki törötten a megrendelt termékeinket, pedig rendeltünk már itthonra telefont, sőt tv-t is! Biztosak vagyunk benne, hogy a Lenovo szervizben tördelik a cuccokat, hogy ne kelljen megjavítani. Amilyen silány a vevőszolgálat kitelik tőlük!
A LENOVO viszonylag jó terméket gyárt, de ugye az ember nem csak terméket vesz meg, hanem egy szolgáltatást is. Ez ami itt folyik, felháborító!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.