Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#461) Logo válasza UfoZoli (#460) üzenetére


Logo
csendes tag

Az a röhej, hogy a TMX pattintott le, olyan lekezelő szöveggel, hogy csak pénzért hajlandóak, amikor jeleztem, h kicsit bővebben magyarázza el, ne egy mondatban, akkor azzal jött, hogy nem ők javították, amire írtam, hogy a helyi márkaképviseletbe vittem be a telefont, amit látok az oldalukon is (tmx.hu). Akkor jött a csodamondat, hogy forduljak a gyártóhoz. Újra megkerestem a Samsungot, ahol a hölgy elkérte az adatokat, hogy tudjon egyeztetni a TMX-el.Nem írom, hogy szervíz, mert ahol minden beazonosítható adat nélkül azt mondják, hogy nem is ők javították, az szememben nem az.
Most várok a visszajelzésre Samsungtól.
Az egy év is fura. Azon kérdéseimra, hogy mennyi ideig van a kijelzőre jótállás, nem jött semmi válasz.
Remélem nem kell menni a fogyasztóvédelemhez, vagy a békéltető testülethez.
Tudom kishal vagyok, de remélem a note7 baki után ilyen esetekre kiemelten figyel a Samsung, mert jelen álláspont szerint ott van, hogy részemről Samsung terméket továbbiakban nem veszek, és az ismerőseimet is lebeszélem erről, hisz a régebbi tapasztalatok (1 napos prémium garancia, hibátlan javítás, panasz esetén azonnali intézkedés stb) a múlté.
:(

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.