Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#459) Logo


Logo
csendes tag

Sziasztok!

Segítsetek, hogy mit tehetek az ügy érdekében.

tavaly nyáron Amerikában vásároltam egy Galaxy S8 készüléket. Nem volt semmi gond vele, de hirtelen berepedt a kijelző majd az alsó része teljesen vak lett, amikor már úgy döntöttem, hogy javíttatni kell.
Azt már előtte megtudtam, hogy a Samsungnak nincs nemzetközi garanciája, ami kicsit meglepett, de úgy voltam vele, hogy annyira bejön a telefon, hogy kicseréltetem a kijelzőt saját költségen.
Bevittem a hivatalos szakszervízbe, ahol 86K-ért ki is cserélték. Mindenki örült. Ők a hülyének, aki ennyi pénzt kifizet egy javításra, én meg, hogy újra szépen működik a telefonom.
Pár hétre rá észrevettem, hogy pixelhibás a készülék, így visszavittem a boltba. Azt mondták, hogy 3 pixel alatt nem cserélnek, mert nem zavaró, és ha mégis cserélni kell majd akkor pénzes. Teljesen meglepődtem, hogy egy beépített kijelző 2018-ban nem kap semmi garanciát ?
Írtam a samsungnak direktbe, ahol javasolták, hogy a szervízzel vegyem fel a kapcsolatot.
Ezt meg is tettem, amire az a válasz jött, hogy csak fizetős keretek között tudják javítani, minden indoklás nélkül.
Egy kemény mondattal leráztak. TMX az illető.

Kérdésem: Mit tudok tenni az ügy érdekében? Nekem nagyon zavaró a pixelhiba és ha esetleg el szeretném adni a telefont, akkor nincs az az ember aki megvenné, de inkább úgy mondom, h nincs akinek jószívvel eladnám, tudva, hogy bármikor több pixel meghalhat a panelon.

Minden javaslatot meghallgatok.

Köszönöm

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.