Az az office csomag, ami frissítésként jön, nem valami nagy szám. Nem erőltette meg magát a microsoft. Céges felhasználású programokról van szó, úgy mint:
- Lync: Communicator utódja - chat, voip, stb...
- OneNote: jegyzeteket lehet készíteni vele, tud képeket beszúrni, rich textet formázni, stb. Kicsit lassú vele, mert SkyDrive-ra szinkronizál mindent... Szóval nem az az "előkapom, hogy felírjak valamit" jellegű dolog.
- PowerPoint Broadcast: ezt nem használtam még soha, de állítólag meetingeket lehet vele lebonyolítani...
- Doc Connect: SharePoint szerverrel való szinkronizálásra használatos.
Ezeken kívül van még valami Exchange Serveres cucc is, de azt nem tudom, hogy ez egy külön levelező, vagy csak a beépített levelezőhöz egy Exchange kliens megvalósítás. Céges levelezéshez jó.
Pontosabban csak lenne jó az én esetemben, mert nálunk nem engedik a mobilra való szinkronizálást adatvédelmi okokból