Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
[Ez] a cikk süt a hülyeségtől. Ennyire azért nem kellene utálni a villanyt mégha bezingőz van a fejünkben akkor se.
Idézem:
ekkora akkuval (0,86 Ah) nem is lenne értelme
Sejtem, hogy gyár b@szott el valamit, de akkor is szégyen a magyar suzukira (mint Nemecsek ). Ki az a hülye aki elhiszi ezt? A jóval kisebb Swift 3Ah kezd majd 10Ah módosítja a 12V lithium akksit. Az mild, a Vitara strong.
A másik nagyhiba az "Ah" nem olyan fontos paraméter egy villamos hajtásnál ha tudjuk "Wh" értékét. "Wh" amit használni kell, és információ tartalma van. Természetesen meg lehet adni a feszültséget, mert az már információ a "Wh" mellett. A meghajtott motor teljesítménye is információ. Ha megnézitek még a modellesek akksiján is ott szerepel a "Wh". Azért gondoljon már bele az a cikk írója hogyan mozgat meg egy kb. 1t autót egy AAA méretű elem?
Nézd meg a rajzot. Ott egy bazi nagy méretű akkupakk van. Az nem 0,86Ah. Ha igen akkor nagyon nagy marhák a Suzukinál, mert akkor ez mild, és semmi strong. Jó nagy átverés, vagy jó nagy trehány ember ül magasan, mert tudása az nincs. Szerintem az utóbbi igaz. Tipikus magyar valóság.[ Szerkesztve ]
-
válasz Cunaja #57234 üzenetére
Hát fiúk, ha lenne pénzem erre az új Vitarára biztos, hogy [ezt választanám]. Többet eszik, de fülig szalad a szád mikor padlót nyomsz.
-
-
válasz mefistofeles #56863 üzenetére
Igen, de a kézi kidob 20km/h alatt, vagy még előbb. Talán 40-nél.
-
válasz mefistofeles #56859 üzenetére
-
válasz mefistofeles #56859 üzenetére
Ha jól írta akkor csak az automatánál megvalósítható az araszolós követés. Kézinél nem látom értelmét.
Bp-i dugóban használhatod a messenger-t (ami nem szabályos), mert az autó követi a forgalmat egészen 0km/h-tól. Érthető miért jobb az automata erre. A start-stop pedig a motor leállítós nem szeretem valami.[ Szerkesztve ]
-
válasz 2ozzmexy #56856 üzenetére
Végre valaki leírta a lényeget a tudatlanoknak.
Én se tudtam mi a fene ez a stop&go.
Részemről az új Scross-ra szavazok. A többségnek pozitív dolgokat ad, vagy amit megint csak díjaznék.
Az a néhány lóerő ha valakinek hiányzik akkor maradjon a réginél. Kevesebbet fogyaszt, sokkal több szolgáltatás, és nekem jobban tetszik, de ez szubjektív. -
válasz burgatshow #56650 üzenetére
FAT32 nem NTFS a file format, és bizony jó hosszú idő. Légy türelmes. Nem hiszem, hogy elrontod. Ha többieknek sikerült akkor neked is kell. Tehát jó a forrás. Lenovo-hoz nem, vagy úgy gondolom hogy nem jó. Röviden ennyi.
-
válasz SyMbioTe #56648 üzenetére
Semmi gond.
Szerintem a Suzukinál sokkal "megengedőbb", vagy később lép működésbe az automatika. Ebből jön az, hogy a kerék bizony kipörög, az autó hátragurul a lejtőn, és a vészvillogó csak nagy sebességkülönbségnél kapcsol be. A határok sokkal magasabbak. Bezzeg a csipogója az nem. -
-
-
-
válasz 2ozzmexy #56587 üzenetére
"a keylessGo kulcsok pedig aktív transceiver-ek, ezért kell bele az elem."
Nem tudhatod, mert hagyományos kulcsod van. Ha kimerül az elem akkor is el lehet indítani az újakat. Benne a használatiban a módszer. Közel kell tartani a Start gombhoz. Tehát van benne passzív RFID.
-
-
-
Mint már említettük korábban tök mindegy, hogy használod, vagy se az SS-t akkor is EFB kell bele.
A saját Suzukidon is láthatod. Tartsd nyomva a fogaskereket kb. 10 secig. Akkor látod az akksi feszültségét menetközben. Ott azt fogod látni, hogy sokszor 12V körül lesz menet közben. Ezt egy tescos akksi kb. egy évig bírja. Viszont tied a döntés. Azt veszel bele amit akarsz. -
válasz zsolt19900 #56358 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy a Suzukinak is meg kell mondani az akkucserét. Valakinek volt itt már cseréje fiatal Scross-ba. Emlékeim szerintem nem mondta a tulaj, hogy laptoppal játszott volna a szervizes. Egyébként néha megjelenik itt is egy szervizes az el tudja mondani a tutit.
Nem kell puffer se az akksi cseréhez, mert az újak nem felejtenek. Tehát ilyen feltanítás baromság. Itt az alapjáratra gondolok.[ Szerkesztve ]
-
válasz Gyöször #56332 üzenetére
Gondoltam, de a megerősítés fontos. Köszi.
A BM tulajdonképpen a feszültségszabályozó program angol neve battery management. Azt a kis feszültséget nem hiszem hogy szeretni fogják az egyszerű akksik. Nálad nem lesz gond, megúszhatod a csepptöltés miatt.
Szerintem a központi egység kikapcsolja az SS-t fagypont alatt, és ilyen a tünet mikor hideg van. Nekem is csak most tünt fel. Az is igaz hideg tél régen volt itt a fővárosban. -
válasz Gyöször #56306 üzenetére
Én ha veszek biztos nem ilyen "belevaló" akksival fogok próbálkozni, hátha nem működne a startstop az kész havaj lenne :-)
Ezzel a többieket megtéveszted, mert semmi köze ahhoz, hogy használod-e az SS-t. A parasztos akksi SS használat nélkül megdöglik egy év alatt, mert a többség nem használ csepptöltőt (én se). Mindezeken felül az SS nem a fő akksiról működik. Az új BM fogja megölni a parasztos akksit. A Fordnál már van tapasztalat. Nyilván nem márkaszervíztől kell vásárolni, de nagyon ajánlott a hasonló képességű akksi. Ha EFB akkor EFB, vagy AGM akkor AGM. Az teljesen midegy milyen márka, de ne a létra aljáról válasszatok.
Nálam volt még egy másik tünet az egérmozin. Amikor a kis akksi rásegít akkor a "battery"-től az "engine"-ig kék nyilacskák jelennek meg. Ezek nem jelentek meg bár a "battery" pálcikák mutatták, hogy működik. -
-
-
Swift új töltési rendszere meglepett egy kicsit, vagy a mostani akksim gyengül. Tünet SS nem működik. Gondoltam hideg van azért nem áll le, de egyszer már gyanús volt, hogy meleg, és még se áll meg. Az ok amit találtam egészen meglepett, pedig a Ford után azt hittem nincs új a nap alatt. Megnéztem a kijelzőn az akksi feszültségét, és amikor haladok akkor 12-12,8V-t látok. Ha megállok akkor 14-14,5V. Ilyet egy parasztos akksi nem bír ki. Leparkolok minden létező fogyasztót, fűtést bekapcsolok 14V. Hát szerintem érzi a hideget, és nem engedi leállítani a motort. Először még jó is volt, mert milyen rendesek vigyáznak rám nehogy megfázzak. Szóval nem úszom meg a jó drága akksi megvásárlását, mert egy mezei akksi összecsinálja magát egy év alatt. Új tulajok ránézhetnének erre. Ha beindult a gép akkor a fogaskereket kell tartani, és menűben ott lesz az akksi fesz. Leállítás után rendesen jön vissza, vagy kiléptek a "házikóval".
Ez városi tapasztalat nem pedig országúti. Ebben a jó hidegben nem kedvező ez a viselkedés. -
-
válasz tboldi #56211 üzenetére
Érdekes ez a 48V hibrid. Az elején 9,5-11 volt a fogyi. Ez kb. Bp-nek megfelelő fogyi. Természetesen lesz majd aki 3 litert fog fogyasztani pl. az a fószer aki 40 000km után az Scross-án az első tárcsa sima volt. Semmi váll. Na ezek a majmok szoktak 30-cal menni.
A végén már büszkén mutatta a 7-es fogyit.
Azért szebb mint a régi, és több új technika van benne.[ Szerkesztve ]
-
válasz Gyöször #56079 üzenetére
Belső keringetés mellett mindig. Ha az ablakfűtés gombot megnyomod akkor automatán külsőre vált, és néhány másodperc alatt eltűnik. Ez tipikus user error. Egyébként én inkább törölgetek, mert katasztrofális büdös a városi forgalomban az előtted menő olajkályha, de mondhatok benzinest is, mert abból is dől a büdi.
-
Új Swift tulajotoktól kérdezném mennyi volt a számlán az éves KGFB? Tudom ez szóhat nagyon, de azért mégis. Főleg Bp.
-
válasz Moleman #55874 üzenetére
Nekem ha csak 1cm-t is akarok mozdulni akkor is be kell kötni magam. Az ok rém egyzserű, hijack-nak veszi, és ordít a riasztó. Ez a vezető ülés. A másik ok, nem egyszerű leállítani. Első alkalomal legalább 5 percig ordított. Probálj meg nyugodtan gondolkozni abban a hangzavarban, és a többiek néznek, hogy "nézd azt a köcsög autóst".
-
-
-
Egy kis hír morzsa az új érkezőkről. Nekem az jön le, hogy a Swift nem lesz átemblémázott Yaris. 48V mild hibrid lesz, és Suzuki ötlet. A szigeten már több éve forgalmazzák. A mild változatot nagyon lenézik, de az a 32kmpl nagyon ott van. A nagy kérdés, hogy a valóságban ez mennyi lesz.
[link]
Látom nem mindegyik böngésző hozza amit akartam. Azoknak itt egy picit idézet.The stronger mild hybrid system will also help the new Maruti Swift to compliant with upcoming stricter emission norms, which will be applicable from 2023. The hatchback is likely to receive the existing 1.2-litre K12 Dualjet petrol engine, which currently powers the existing model. In the current form, this engine produces 89bhp of power and 113Nm of torque. It is yet to be confirmed that the India-spec model will get the 48V system.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Moleman #54743 üzenetére
Gondolkodj egy picit. A hibridnek semmi előnye autópályán. Sőt hátránya van, mert cipelni kell plusz súlyt (akksi). Kizárólag városban van előnye. Pont, és nem több. Egyenletes sebességnél ugyan mi a fénét segít a hibrid technológia? Megmondom semmit. A kolléga autópályás tempót írt jó kis fogyasztással, de nem írta a tempó nagyságát. Van itt egy másik kolléga aki 3lit/100km fogyival büszkélkedik. Felajánlottam neki menjük egy karikát egymás mögött, félúton helyet cserélünk. Semmi válasz, mert kiderült volna, hogy az a hármas 60km/h tempónál igaz egyenletes sebességnél. Ezt énis tudom produkálni. Csak ki megy 60km/h-val autópályán éjjel?
A részletek fontosak. A benzin típusa, az olaj típusa...[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz mefistofeles #54690 üzenetére
Most olyan vagy mint az egyszeri technikus. Csak kérdez, és kédez. Az egyik okos fönököm ilyenkor visszakérdez " és mit mértél?". Remélem érted. Van akinek nem lehet tanácsot adni, vagy nem tud mit kezdni vele. Remélem nincs harag. Csak gondolj bele egy picit.
-
válasz mefistofeles #54688 üzenetére
Nézz meg egy másikat, és nyisd ki a motorháztetőt. Hasonlítsd össze belülről is. Remélem nem szállítási sérült darabod van. Bár sok mindent már nem tudsz tenni. A rétegmérő is segíthet ebben, mert a magyar biztos vastagabban fest. Csak miért sérülékenyebb mint a többi rész? Valamit kihagytak. A japók biztos nem. Ők egyforma vékonyra csinálják. Esteleg egy macska szeret rajta aludni, ahogy a többiek mondták.
-
A reggeli hideg jól megijesztett. Bejelzett a TPMS. Mire beértem emelkedett nyomás. Talán nem szög volt.
Kíváncsi vagyok hazafelé jelezni fog-e, mert ha nincs baja akkor a limit fölött lesz. Este azért biztos pumpálni fogok. Nálam olyan 215 alatt villog. Hiába emelkedett a nyomás az üzenet ott pislogott az arcomba. -
válasz mefistofeles #54539 üzenetére
Ezek szerint akkor jobb lett a világítási képed.
Ha ráérsz annyit tegyél meg, hogy benézel a motortérbe, és leolvasod az akksi típusát. Onnantól érdekes, vagy érdekelne ez ha Varta valamilyen EFB-s verzió lenne. Az újakat ilyesmivel adják. Esetleg egy cimke foto.
Az sokat elárul. Gondolom a tied is 55Ah-s, és kicsi. Nehéz találni ilyet. -
válasz mefistofeles #54498 üzenetére
Húúú, ezt nézd meg, és írd meg.
-
-
-
válasz 2ozzmexy #54409 üzenetére
"M0-n is tompítottal kell menni vasárnap délben felhőtlen égbolt esetén is..."
Ezt rosszul tudják. A DLR elég még a KRESZ, és az EU szerint is. A bünti fékezés pedig hallatlan nagy bunkó viselkedés.
Az AA témához csak annyi, hogy lényeges a teló chipset is. A snapi jó, az MTK-t nem szereti a suzi.[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt19900 #54400 üzenetére
Az újabb Suzukikban van "auto" állás. Az dönt helyetted, és nem is rosszul. Feledékenyeknek jó. Majd próbáld ki.
-
-
válasz zsolt19900 #54355 üzenetére
Ne törödj velük. A miénk is X-s. Most már kisebb a különbség. Az automata vészfék asszisztens fékezést a csajok miatt választottam, és nálam is működött. Kicsit feljebb reklamálták a működését. Nálam mindig kiderült, hogy a vezető nézte be, és nem a kocsi. A kattogás pedig az ABS, és a hajtáslánc. Hiszen te a gázt nyomod, mert nem látod a bajt. Most is azt venném. A légkondi szabályozás is verhetetlen. Nálam nem bólogat mikor bekapcsol a frigó.
-
válasz Brogyi #54181 üzenetére
Itt az én fényképem.
A kérdés lehet-e csak egyszerűen csavargatni, vagy ha jól láttam az a fém koronás anya állításával működik?
Ugyanis az egyik mélyedésben egy fekete műanyag pöcköt láttam.
Más.
Azért szégyen ha a szerviz ezt nem tudja, és nem is tudják állítani. Természetesen az enyém is rosszul van beállítva. -
-
válasz mefistofeles #54160 üzenetére
Jól érezted. Nézd csak ezt.[link]
Nagy érv ez, mert sok ismert márka elhasal. Pl. a Cross is. -
válasz 2ozzmexy #54103 üzenetére
"akkor ad jelet amikor forog, tudtommal."
Nem-nem. Nálam többször leeresztett. Ugye ilyenkor ott a hibajelzés a műszerfalon. Nekem egyből lejött, hogy kell a gyujtás. Magyarul mentem egy kört, hogy lássa mind a 4 kereket. Megálsz, fújod a kereket, és addig mutatja amíg alacsony, és ha eléri a szintet akkor már nem látod. Ilyenkor kell bemenni a menűbe, hogy pontosan lásd.
Én azért akartam látni, mert lesz@rom, hogy mennyi a nyomás, én arra fújom ami jó a szekérnek. Hiszen ő fog sípolni ha alacsony. Természetesen mindenki odaállítja ahova akarja.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz mefistofeles #54051 üzenetére
Új tulajok! Megnéznétek a sebességfüggő hangerő beállítás melyik szinten van alaphelyzetben?
Az egyik szervíz után kikapcsolódott. Gondolom a hülye update miatt. Köszi. -
-
Reggel ment mellettem egy új Swift, és a tükörben sárgán égett valami visszajelző. Nálam az a tükör fűtés.
Csak nem valami holttér figyelő van a Swift-ben? -
válasz zsolt19900 #53468 üzenetére
3 év után jöttem rá, vagy figyeltem fel az automata klima működésére. Swift-ről beszélek. Messze jobb mint a manuális. A venti belassít, néha kikapcsolja a klimát. Mivel nincs hőhullámom így ez nekem jó. Nem jeges zuhany. A felfedezésem csak annyi volt, hogy ha kint hideg van akkor a lábadra fújja, ha pedig meleg van akkor a fejedre. Ismeri a fizikát. Tetszik. Természetes amötörködhetsz magad is, és van páramentesítő állás is.
Ha megteheted akkor ne gondolkozz rajta. Nagy a különbség.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz DIEGO15 #52253 üzenetére
Ahogy írták. Auto állás, és a kart előre nyomod. A szerkezet olyan érzékeny, hogy a közvilágításra már nem engedi a reflektort. Szinte csak tök sötétben engedi. Persze az enyém is Swift. A kart nem nyomod előre akkor nem csinálja. Így auto állásban nem tudsz reflektor kapcsolni ha világos van. Villantani azt tudsz. Sok paraszt használhatná az auto állást.
Talán felszereltségi plusz. Valszeg GL nem tudja csak a GLX. Milyen a tied?[ Szerkesztve ]
-
-
válasz tboldi #51678 üzenetére
Valószínűleg a felhasználó nem tudja megváltoztatni a régiekben. A riasztóval egyszerre nyitja zárja szerintem.
A BCM tudja csak programozni kell. Ha nagyon zavaró akkor pénzért megcsinálják, és ezért nincs kint a neten.
Végső esetben ilyenre csinálták, de én ezt nem hiszem. Lehet, hogy egy riasztó beszereléssel foglakozó ember azt mondja "persze lehet melyiket építsem be?". -
-
Az ajtó nyitós manusnak szántam. Bocsi.
Egyszerűbb lenne ha sok Suzuki tulaj előásna egy használatit.
Próbáljuk meg kitalálni a meglévő infók alapján.
- Fordítsd el a kulcsot, hogy lásd a központi kijelzőt.
Kell lenni valami tekerőnek amit még nyomkodni is lehet-
- Állítsd a tripp/odometer-re.
Ezt szokták tankolás alkalmával nullázni.
- Nyomd meg a gombot, és tartsd.
A beállító menűbe kell bejutni. Ha valamit nem jól csinálsz akkor csak a napi számlálót törlöd.
Először valami Clock feliratott kell látnod. Esetleg CL.
Ez az óra, de ez most nem érdekes.
Ahogy nyomogatod betű kombinációk jelennek meg.
A neked fontos a következő:
d1-SL1 Ez az egy gombos verzió. Minden ajtó nyilik.
Tippem szerint addig kell játszanod míg az apró "sel" megjelenik itt.
A gomb tartásával próbálkoznék.
Az alap beállítása a
d1-SL2 Valahol kisbetűvel egy "sel" is lesz, mert ez van kiválasztva.
Mivel nincs ilyen masinám csak találgatok. Az első lépés juss be a beállítás menűbe, és szokatlan jeleket kell látnod mint ahogy írtam. Probálgass, és találgatunk még.
Állítólag a régieknél számít az is, hogy nyitva, vagy csukva van az ajtó. Gondolom a legtöbb ember behúzza maga után ezért ez a default.
Ha otthon nehezen használod a távszabályozót akkor nehéz, vagy lehetetlen lesz.
Az "End"-nél megnyomva kilépsz.
A gomb forgatásával a felső menűben lépkedsz. Ha pedig megnyomod akkor az aktuális menű részleteit látod.
A "bACK" vagy a "-bAC"-nál nyomás pedig a főmenűbe ugrik.
A valóságban sokkal egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
-
Több mint 3 év után ma először egy ökörködés után bekapcsolt a majré villogó. Hát erőset fékeztem az biztos.
Kíváncsi vagyok lesz-e még új "feature". A kipörgésgátlóra is azt mondtam, hogy nincs. Csak egy jeges részre kellett rámenni, és jéé ez is van benne. Egész felnőtt ez a Swift. -
" a LED-es meg 100k+"
Ez nagyon alá van árazva. Nekem 220-250k volt az ajánlat. Nem olyan olcsó. Tavalyi árfolyam. -
-
válasz Gyöször #50834 üzenetére
Azért az óvatosság nem árt. Simonjoe-nak is igaza van. Volt rá példa, hogy egy egész évet állt a polcon az akksi mire megvette valaki. Egyes típusok még el is viselik ezt, de én azért nem hagynám ki a töltést. Ha csak néhány másodperc a Lidl-s töltővel akkor abba nem halsz bele.
-
-
Hazafele +10°C volt, de mintha jégen csúsztam volna. Először a körforgalomban csúsztam le az ívről, és utána már tudatosan próbálgattam. Még kettesben is villogott az ESP pedig ez csak egy K12C. Nem egy erőgép.
Szóval csak óvatosan.
Érezhető volt, hogy ABS, és az ASR nem csoda. A fizikát ők se tudják áthágni.
Minap elöttem totyogot egy "fauvé" über autó a csúcsban. Start/stop-ra lettem figyelmes. Olyan nagyot pislantott minden indulásnál. Büszke lehet rá,hogy germán über autóban ülhet, mert a Suzuki fényéveket ver rá. Nem csoda, hogy 2-3 évig jó az akksi benne. Bocsi, de ezt az über márka hülyeséget ki kellett írnom magamból. -
-
-
-
-
"Normál üzemben gyorsításkor (nem induláskor) bekapcsol egyáltalán?"
Nem mindig. Pl. ha kicsi a "bohóc" akksi töltöttsége akkor nem, és még sok minden mástól is függ. Magas töltöttség mellett gyakrabban bekapcsol. Ez olyan hülye gyerekeknek való, mert nyomni kell a gázt, hogy legyen töltöttség. A jó oldala ha nyomod neki városban akkor nem hirtelen ugrik a fogyasztás.
A turbó témához még annyit. Vegyünk egy női tulajdonost aki nem műszaki, és a start/stop be van kapcsolva.
130km/h tempó után simán lekapcsolja a motort. Ez ilyen, és erre is kell hogy érvényes legyen a garancia, mert nem kibújási alap a "nem rendeltetésszerű használat". Ha CPU ilyen bután van programozva akkor az a Suzuki baja. Simán beperelném őket ha elzavarnak. A programozó hibázott, akkor fizessen a Suzuki.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Tom1939 #49837 üzenetére
Hát igen. Itt EU-ban az Exide kerül bele. Nem rossz név, csakhát panaszkodnak rá. Szerencsére az enyém nem esztergomi. Így Yuasa, vagy annak clone-ja van benne. Három év után még 100% egy teszter szerint.
"Hétfő reggel éppen de nem indult be." Ez egy átlag autósnak halott. Tapasztaltnak pedig csak jel, és hogy mit kezd vele az már más téma. -
-
-
-
válasz Tom1939 #49733 üzenetére
Tőlük motor akksit vettem, mert ők voltak szombaton nyitva. Persze, hogy szombaton döglik be.
Arra figyelj, EFB, vagy AGM legyen. Ne azt figyeld, hogy Silver/Black. Az csak a suttyóknak szól.
Reklám. Az nagyon hülye duma, hogy a Tesco-s olcsó jó lesz. 10 éves autóba igaz, de a tied nem 10 éves.
Nekem sajnos nem fér be nagyobb. Nem hiszem, hogy nálad nagyobb hely van. A cserénél nagyon figyelj oda, hogy valami tartsa a feszültséget a buszon. Veszni fognak a beállítások. Nem nagy kaland, csak kellemetlen.
Igazából kíváncsi lennék, hogy ezek a modern Suzukik mit csinálnak akku cserénél ha nincs backup akksi a hálózaton.[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz [CS]Blade2 #49570 üzenetére
Látod, te vagy a legjobb példa arra, hogy lépniük kell.
-
válasz dReFiX #49568 üzenetére
Látom te valamennyire szervízes vagy. A kuplung témához lenne pár ötletem. Talán valamelyik nagy fejű is olvassa ezt a topikot.
A managerek kedvence az Excel. Csak vezetni kellene, és a pivot mutatná konkrétan melyik típus érintett (pl. Swift GL). Régen csak a GLX volt hibrid. Erre is figyelni kellene. Szóval az évjárat is fontos. Ki volt a beszálítója az alkatrésznek.
Itt írta valaki, hogy a tizedik szervíz felvállata a kuplung cserét. No, annak a managernek ki kellene harcolni a kizárólagos kuplung cserét a garanciális kocsikon. Minden oldal csak nyerne. A szervíz kuncsaftot, mert futótűzként terjedne a hír. A Suzuki pedig gyors, és koncentrált visszacsatolást kapna. A csíkszeműek meg mikroszkóppal nézhetnék a rossz darabokat. Kizárt, hogy a kis japót nem érdekli ez, mert a kuncsaft vesztés pézvesztéssel jár. Ha nem harap rá a Suzuki akkor megérdemli a kuncsaft vesztést.
Nem is kellene hosszú idő. Csak egy hónap/hét mit tudom én, és aztán vissza lehet térni a megszokott szolgáltatáshoz. Simán lejátszanám ezt. Nem hiszem el, hogy a Suzukinak ez olyan nagy veszteség lenne. Sőt, azt mondanám nyereség, mert mit mondna a kuncsaft? Hú, ez a Suzki milyen figyelmes, nem is akarok mást.
Egy kicsit beindult az agyam.[ Szerkesztve ]
-
válasz Chereiose #49561 üzenetére
Nagyon enyhe lejtőn nem működik. Ne számolj vele, mert veszélyes. Csak egy példa.
Újabban minden új autóban van emergency brake. Nem fékezek, majd a kocsi fékez helyettem. Hát nem.
Azt hiszem a megállás pillanatában ha egy kicsit engeded visszagurulni, az is segít. Próbálgasd ha nincsenek mögötted.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz dethroner #49310 üzenetére
Köszi, ez jó tanács.
@blakey
Nálam mindig be van kapcsolva, mert az automata a hőmérséklet szabályzást preferálom. Így télen ha besüt a nap mikor fél úton vagyok elkezdi fújni a hideget. Igaz nem sokáig. Az első ablakot meg gyakran kell fújni, mert a belső keringetés átka a párásodás.
Köszi srácok. -
Említettétek, hogy hetente kapcsoljuk be a klimát. Most kb. fagypont, és akárhova tekerem a hőmérőt az nem fog bekapcsolni. Legfeljebb fűt, de az nem a klima. Hol a logikai bukfenc?
-
válasz SirKero #49037 üzenetére
Igazad van csak engem a 4-sel kezdődő fogyi azért meglepett egy ilyen méretű autótól. A sógornak ilyen van, de abban még nincs elem. Ő pl a klimát szokta kikapcsolni, hogy kevesebbet fogyasszon.
Furcsán néztem rá. Egyszer beállítottam a hőmérőt, és évek óta úgy van. Nem vagyunk egyformák. -
Gerhard Plattner magyar hangja Lukács László.
[link]
Érdekes neki nem 8,7l/100km jött ki. -
-
-
Nekem is lenne egy kérdésem a LED-es fényszórókról. Ezek beállítása mechanikus mint régen, vagy buszon keresztül? Tudom újak még, de hátha valaki tudja.
-
Ahogy ncc1701 írta nekem is le kellett hajtani a hátsó üléseket. Aki erre érzékeny annak kicsi lesz.
-
-
-
-
Sajnos van egy negatív vonzata is ennek a sok jóságnak. Ugye bekerült az ACC, RBS, esteleg DSBS.
Állítólag GL+ felszereltég. No, fiúk most már akkor gyakrabban kell nézni a visszapillantóba, hogy a paraszt milyen közel van a seggedbe. Ugyanis ezek a Fittipaldik fognak a seggedbe belecsúszni. Senkinek nincs olyan reakciódeje mint egy CPU-nak, és nem tehetsz majd róla. A rossz reagálás "akkor kikapcsolom".
Alá fognak becsülni, mert az csak egy Suzuki. Nálam már egy sz@ros biciklis életét megmentette. A neadervölgyi piroson, a zebrán hajtva ment át, mert rá nem vonatkozik a KRESZ. Ő még átfér, hiszen teker.
Mindegy szokjatok rá, hogy nézitek a hátsó forgalmat is.
Akinek volt ráfutásos esete annak tilos kikapcsolni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Lexus, Toyota topik
- Parfüm topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Google Pixel topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest