Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- 2024 őszi fórum peca
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
[Ezt] kellene az esztergomiaknak gyártani. Biztos vennék. A lámpája tetszik.
No turbo.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz 2ozzmexy #44749 üzenetére
"trükk indítást csinálni?"
Ez riasztó funkció. [Ez] tudja. Egyébként se egészséges az egy gombos indítás.
A kollégám erre azt szokta mondani ami kényelmes a tulajnak, az kényelmes a tolvajnak. Az egy gombos indítás/kulcs nélküli nyitás nem egy biztonságos valami. A riasztó ára magasnak tünik, de ezt mindenki saját magának kell eldönteni. Gondolom utcán parkol az autó, mert csak azoknak jut eszükbe ilyen.
[Itt] egy tipikus nyitás 30sec alatt. Ne gondold, hogy a Vitara más. Nem más, csak keveset ér. Ennyi. -
Brogyi
senior tag
válasz dReFiX #44773 üzenetére
Az említett riasztó egyéni, mert te választod ki, hogy milyen trükkel indul, és milyennel hamis. Persze a Suzuki keretein belül.
Más szóhasználattal NFC-s. Az-az nem a gagyi kulcsod kapcsolja ki a riasztót hanem az NFC amit állítólag nem lehet másolni, és a paraszt nem ér semmit a lelopott kóddal, mert nem az nyitja. Szerintem nem olvastátok el hiába adtam meg a linket. -
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #45039 üzenetére
Egyedül a városi forgalomban van különbség. Természetesen akkor ha az a töltöttségjelző azért legalább középen van. Egy picit másképpen kell vezetni ha közelíteni akarsz a 100%-os töltöttséghez. A dinamikus városi vezetés növeli a töltést, de én ezt nem figyelem. Számszerűsíteni nehéz a megtakarítást, de valami van.
-
Brogyi
senior tag
válasz Pist@bácsi #45064 üzenetére
A swift anyagár 280k köröl van.
-
Brogyi
senior tag
válasz spirit007 #45222 üzenetére
"Bizonyos helyzet: budapesti dugóban araszoláskor csökkenni fog a fogyasztás."
Ez így 1000% nem igaz a magyaroknál, mert mindenki kikapcsolja a start/stop-t. Igen, tudom az nem hibrid technika, de a Suzuki-tól a Toyota-n át mindenki beleszámolja. Szóval nálunk a felét se fogja tudni ezek a hibridek. Csak gondolj bele. Ezek turbós autók, és ugye az szentségtörés, hogy kikapcsoljuk a motort a pirosnál. Tudom ez csak egy pici részlet, de számít. -
Brogyi
senior tag
Hát fiúk pedig csak azt olvasom, hogy az első dolga a vezetőnek, hogy kikapcsolja a start/stop-t. Sőt, elektronikát raknak bele, hogy még véletlenül se legyen bekapcsolva. Hol itt a túlzás? 10-ből 10 Vitarás akinek 1,4T-je van ezt csinálja. Talán mégis van benne valami amit írtam. Igazából engem nem kell meggyőzni.
-
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #45268 üzenetére
Nyugodj meg van benne, és működik. Ezt a fajta reagálást megengedőnek hívják. A másik módszer hátránya amit várnál az csúszós úton nem tud elindulni, mert a gázt fogja. Ez egy kicsit engedi kipörögni. Mostanában nincs jég az úton. Akkor biztos lennél benne, hogy működik.
Ha működik akkor az ESP kijelzője villog. Először én is ezt hittem, de ez a jobb, vagy ez van, ezt kell szeretni. -
Brogyi
senior tag
Swift software update-ra behívtak. Valaki mást is visszahívtak?
-
Brogyi
senior tag
"muszerem nincs."
Nem is kell, mert ha van tapis kijelződ akkor a fogaskereket nyomva tartva bejutsz egy menübe ahol látod a software verziót. Nem is ez a lényeg. Megnyomod/megérinted a fogaskereket akkor a következő menüben a bal felső sarokban látod amit a központi egység érzékel. Ezt akár menet közben is láthatod ha nem vagy rákattanva a rádióra.
A Suzuki általában Exide-t használ. Jó márka. Abból kell kiindulni, hogy a gyári akksik jobbak. Ez a tapasztalat nagy része. Valószínűleg onnan ered, hogy a user már nem veszi meg másodszor, de harmadszor szinte 100%. Ezzel lehet vitatkozni, de így van.
Van még egy másik fajta akksi. Azt a Swift-ben láttam. Ugyanis az nem hazai.Valamilyen márkás clone. Most nem jut eszembe, de ez téged most nem is érint.
A [20. képen] látszik.
A lényeg ahogy tanácsolták nem kell vele foglalkoznod ha új autód van.
Persze a trükk azokon a verziókon működik ahol van ilyen kijező. Ezt is láthatod a csatolt linken.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Hát elég sz@r ügy, hogy itt készült, és nem vagyunk képesek kitalálni. Nekem nem tiszta az se, hogy egy gomb van, vagy kettő. Mindegy találtam valamit, és olyan komplikált, hogy akár jó is lehet. Nézzük.
- Indítsd be a motort.
-Tartsd nyomva a kijelző melletti gombot.
-Állítsd le a motort.
-Indítsd be újra a motort. No, itt villognia kell a KM/L-nek.
Ha villog győztél, mert nyomkodással válthatod. Verziótól függően kettő vagy három állapot lesz.
Ezt nem tudom, mert nincs ilyenem.
Az alaphelyzetben KM/L, majd L/100KM, és talán még MPG.
-Ha kiválasztottad akkor kapcsold ki a motort.
-Enged el a gombot.
Nekem ebből az jön le, hogy nyomod a gombot, majd nyomogatva váltod, és nyomva tartod.
Ez olyan fura, hogy akár működhet is.
Persze mindenkinek az volt a válasza, hogy nézd meg a használatiban. Esetleg a korabeli SX4 is hasonlóan működik. Kíváncsi vagyok sikerül-e. Bátran próbálgass! Ha már villog az a KM/L akkor nyertél. -
Brogyi
senior tag
Egy kis gumis tapasztalat, amit ma reggel szereztem. TPMS tegnap bejelzett. Felfújtam mindet, mert nem akartam pumpálni menet közben. Este látom csökken. Másodszori tapogatásnál megtaláltam a facsavart. Irány a gumis. Bp.i lévén tudtam, hogy nem lesz valami kedvező az árfolyam. Ez nem is lényeges. Kész a gumi, fizetés, és valaki kiejtette a száján a műhelyben, hogy TPMS. Nem akartam balhézni, de ez az átb@szás, vagy ismeret hiánya. Minden árlistában 1000-1500Ft a TPMS szerelés állítás, de őszintén mi a fészkes fenét csinálnak egy Suzuki-val? Álmos voltam, és nem egy balhés típus vagyok, így csak szabadulni akartam. Esetleg a többieknek tanulságképpen írtam le.
-
Brogyi
senior tag
Itt topikban szokta valaki borzolni az idegeket 3l/100km-rel. Sejtettem, most már értem, hogy is jöhet ez ki.
[Itt] jól látszik. 60km/h-nál 3,3l/100km. Ez nem valós használat. Ilyen nagyon ritka, bár létezik.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz 2ozzmexy #45988 üzenetére
Igaz, mert mikor cseréltem 8 db jeladó volt a kocsiban, és tudta melyik a jó. Ezért se jelez hosszú állás után. Gurulni kell vele. A kocsiban, vagy a csomagtartóban lévő nem ad erős jelet, és nem forgó. Valószínűleg mint a mobilokon az NFC úgy működhet. Találgatunk. Sajnos az autószerelő is.
-
-
Brogyi
senior tag
válasz 2ozzmexy #46431 üzenetére
Az emlékeimben két nagy különbség van a gogli, és a Waze között. A gogli az autó GPS-t használja a Waze a telefonét. Itt lehet a különbség a működési tartományban. Az a locker jó lehet. Teszek vele egy próbát én is.
A telót a sebváltó elé szoktam rakni. Nem a legjobb, de régen nem volt gond a Waze-vel. -
Brogyi
senior tag
válasz Rico Muerte #46499 üzenetére
Nekem annak idején így égett le a Tipo. Kontaktos volt a főáramkör. Gondolom a szigetelés ledörzsölődött.
Akksi lemerült, vettünk újat, és az tudta tolni árammal. Le is égett. Gondosan, türelmesen kell átnézni.
Mondom én, aki nem tette meg. -
Brogyi
senior tag
Néhány napja valaki zsörtölődött, hogy milyen drága a Suzuki a hybrid miatt. [Erre] mit mondana.
Közel 7 milla, pedig azonos kategória Swift-tel. Én maradok a Suzukinál. -
Brogyi
senior tag
A BT-t telefon csatlakozásra használják, ami jó is, mert csak a kihangosítón keresztül tudsz telefonálni. Éppen ezért nálam mindig be van kapcsolva a BT. A rendőr "elvtársnak" hiába van fényképe, hogy a fülemnél van a telefon, az nem működik, ergo soha nem is teszem a fülemre az autóban. Természetesen nem zabálja az akksit. Sőt a wifi is állandóan be van kapcsolva. Ezek mai telók tudnak olyat is, hogyha regisztrált wifi hatósugár körön kívül vagy akkor mobil data-ra kapcsol, majd ha újra érzékeli akkor wifi-re kapcsol. Érdemes új telót venni nem a 10 évest használni, de ez a fiataloknál nem gond, mert a többség max. 2-3 évig használja.
@beef
Az a "500mAh" igazából 500mA. -
Brogyi
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen