Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz nyugis21 #5283 üzenetére

    nézd, ezt így nem igazán lehet, fejjel rohansz a falnak. tulajdonképpen te sem tudod hogy pontosan milyen eszközt akarsz használni, csak összeraksz apró részletekből valamit ami szerinted jó lesz. nem lesz jó.

    jelenleg az a helyzet, hogy egy SQL topicban kérdezel accessről (ami itt erősen témán kívüli) egy olyan feladatra amihez excel is bőven elég (ami megint csak messze van az accesstől hát még az SQL-től) és amihez a tudásod még alapfogalmak szintjén sincs meg (ami nem feltétlenül baj, sőt... ezért vagyunk itt, csak éppen kicsit lassabban kellene haladni neked is.)

    ahhoz, hogy tényeket rögzíts kb. idősorosan arra egy excel bőven több, mint elég, ahogy olvastam a feladatot, abból azt, ami reális cél (mások által nem módosítható módon rögzíteni tények X darab részletét, pl. téma, ügy, időpont, esemény típus, esemény tartalma, van-e határidő) tudja, és viszonylag könnyen tanulható autodidakta módon.

    erre rá kellene szánnod önállóan pár hetet, egy hónapot, és csak utána a tapasztalatokkal felvértezve, valós problémákon alapuló kérdésekkel megkeresni a releváns szaktopicot. idő közben kiderül, ha valamiért van olyan funkció amire szükséged van, de az excel nem tudja, viszont az access igen (meglepődnék) utána viszont az adatokat könnyű lesz már átvnni accessbe igény esetén.

    minden tiszteletem a kollégáké, hogy ilyen türelemmel próbálnak segíteni de úgy gondolom hogy ebből eredmény akkor lesz ha a fentieket megfontolod.

  • martonx

    veterán

    válasz nyugis21 #5283 üzenetére

    Ez esetben hogy segítsünk, ha az adatbevitelen kívül semmit se tudunk arról, hogy mit is szeretnél :D
    Az adatbevitel alapján erre egy Excel tábla untig elég.

Új hozzászólás Aktív témák