Na, első fejlemények:
- a lamdaszondát elég szarul hegesztette be a kipufogós, ezt már akkor láttam mikor védőgázas hegesztővel esett neki Csúnya és szerintem nincs is elég mélyen.
Mivel a fűtését nem kötöttem be, ezért nagyon érzékeny a visszahűlésre, mert az ikercső végén kapott helyet.
Ilyen időben jó negyed óra után kezd el működni. Egyből azt tapasztaltam, hogy nagyon szegény a keverék, ha 80-90 között haladok. De nagyon nagyon!
Állítottam a mennyiség szabályozón (gázszett!) és nagyon hamar átlendültem a ló túloldalára.
Azt vettem észre, hogy jó kis késéssel adja vissza a lezajló eseményeket.
A lényeg, hogy elég kevés állítással sikerült úgy beállítani, hogy általában lambda 1-1.02 között van, illetve ha jobban firtatom, akkor néha belecsúszik lambda 1.02-1.06-ba. Elméletileg itt a legkisebb a fogyasztás.
A további fejlesztési irány, hogy veszek egy másik ikercsövet, és az ikercső elejébe költözik be a szonda.
Retro