Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1301) Ysthvaan válasza rob210 (#1300) üzenetére


Ysthvaan
csendes tag

A karburátor valóban 5000 volt náluk.

Más. A hibám oka a rövidzárdugó HIÁNYA :)
Szétszedés előtt az ilyen apróságokat is meg kellett volna nézni :))
előnye is van, megértettem, hogy hogy működik az ablaktörlő, és tudom, hogy melyik vezetéken mi honnan hová megy :)
Valószínű hétfőn a bonó felé veszem az irányt, és megnézem, hátha egy újabb példányban van intervallumrelé, ha nincs végsősoron egy dugó is megteszi, meg persze egy drótdarab is.

(#1302) gaben200


gaben200
csendes tag

Na szereztem 4000-ért karbit Gyarmatról bontóból elvileg a szívató része is működik....Na holnap beszerelés,és remélem ez a probléma kipipálva.

(#1303) darius


darius
tag

Hétvégén nézegettem a kocsit, észrevettem, hogy nincs meg egy csövem :) :DDD
A karbiból jön egy kis gégecső előre, mintha ez kimaradt volna a legutóbbi szerelés óta....
Mondanom se kell, a légszűrő igen ramaty állapotban volt, miután bő 2 hónapon keresztül jártam így.

(#1304) rob210 válasza darius (#1303) üzenetére


rob210
nagyúr

Szépmunka:)
Azt a csövet én is lefelejtettem elég sűrűn, de amikor elpakoltam mindig észre vettem, hogy ez kimaradt.
Így én nem jártam két hónapig nélküle:)

Renault power

(#1305) favoRITA


favoRITA
csendes tag

Halihó! Tudna esetleg valaki linkelni valami szakirodalmat a szivargyújtó beszereléséhez? Másik problémám, hogy a kocsiban csak egy ilyen "lap" antenna van az ablakra ragasztva a visszapillantó előtt és sajnos néha elég gyengén fogja a jeleket! A tető antennát csak egyszerűen rá kell kötni ennek a kábeljére? Remélem valaki tud segíteni! köszi

(#1306) rob210 válasza favoRITA (#1305) üzenetére


rob210
nagyúr

Az antenna mehet ennek a kábelére, ha koax.
Remélhetőleg az, ha csak egy szál drót akkor érdemes átkábelezni, mert az is okozhatja a jel gyengeségét, hogy nincs külön árnyékolva a jel szál.

Renault power

(#1307) semetka


semetka
őstag

Gondoltam jelentkezek már olaj fogyás ügyében.
Na szóval múltkor mikor felöntötem olajjal, azóta mentem 300km-t (ez csak város volt) max 2500-ig pörgetve. Semmi nem fogyott. A hétvégén el kellett mennem vidékre, összesen 50km volt de nem hajtottam csak 60-70-nel mentem hogy ne menjek 2500 as fordulat felé. És lám ment lejjebb az olaj szint sajnos. Most fullon nem értem hogy akkor miért eszi az olajat mikor nem is pörgettem hanem úgy mentem vele mint a városban. Olyan lehet hogy a hosszú monoton utat nem bírja vagy esetleg olaj szar minősége miatt lehet ilyen?

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#1308) rob210 válasza semetka (#1307) üzenetére


rob210
nagyúr

Én már csak arra tudok gondolni, hogy hosszabb távon felforr az olajad és olyankor eszegeti.
Rövid városi szakaszokon, meg nem melegszik fel.
Így nem fogy.
Ebből következően az is lehet van egy kis repedés az olajdekniden és amikor meleg hatására kitágul a repedés akkor szivárog az olaj, de amikor hidegebb nem tágul úgy a repedés.
Ezen kívül másra nem tudok gondolni.
Legalábbis ezzel a hibával még találkoztam, ha ez nem áll fent akkor lövésem sincs hogy fordulhat ez elő.

Renault power

(#1309) semetka válasza rob210 (#1308) üzenetére


semetka
őstag

Én 2 dologra gondoltam eddig ezek alapján.
Szóval mikor volt cserélve a vezérműlánc, akkor fullon le volt mosva a dekni.
Tömítés cserélve. Most így egy év után látszik az olajdeknin az olaj mintha szivárogna de soha nincs alatta egy csepp sem. A másik az olajgomba de abban sem vagyok biztos. Az biztos h olajcserénél mind2 cserélve lesz azt tudom.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#1310) rob210 válasza semetka (#1309) üzenetére


rob210
nagyúr

Valami ezen a tákyékon lesz az tuti de okosabbat én se tudok mondani neked.
:(

Renault power

(#1311) gaben200


gaben200
csendes tag

Valakinek van valami tipje.....min kell állítani,kicseréltem a karbit indul hidegben pöcre.
Viszont megyek vele egy kicsit és 1-ben és 2 ben ha hirtelen gázt adok akkor megfulad...ma reggel be ragadtam a zöldnél is ez miatt:S:S.Alapjárat most olyan 1200 körűl van, és a szívató is rajt van.....valaki ha tud segítsen:):)

[ Szerkesztve ]

(#1312) rob210 válasza gaben200 (#1311) üzenetére


rob210
nagyúr

Az alapjáratot 900 közelébe kell állítani.
Két csavar van rajta a levegő és a benzin csavar.
Ez a két csavar állítja, hogy milyen arányban mit kap.
HA ezt a két csavart összehangolod nagyon jól fog menni a kocsi.

Renault power

(#1313) Tibcee


Tibcee
tag

Sziasztok,

Sajnos sikeresen meghúztam a Favi jobb hátsó ajtaját, így az lenne a kérdésem, hogy mennyiért lehet körülbelül bontóból szerezni egyet, illetve, hogy a 92' utáni ajtó kompatibilis-e a korábbival?

(#1314) rob210 válasza Tibcee (#1313) üzenetére


rob210
nagyúr

Kompatibilisnek kompatibilis de más.
Hiszen azokon már van amelyiken a felicia kárpit van.
Ha komplett ajtót akarsz az 12.000.-15.000.-
Ha átszereled az üveget emelőt ilyesmi akkor olcsóbban effektív 7.000.-8.000.- ért kapsz.

Renault power

(#1315) Tibcee válasza rob210 (#1314) üzenetére


Tibcee
tag

4000-ért találtam, akkor az elég baráti szerencsére.:)

(#1316) rob210 válasza Tibcee (#1315) üzenetére


rob210
nagyúr

Igen az nagyon jó ár vagy nagyon rossz állapotú.
Nézd meg alaposan, mert az ajtók sarka csúnyán szokott rohadni.

Renault power

(#1317) zjtuning


zjtuning
csendes tag

Sziasztok!
Zakov józsef vagyok,és örülök,hogy találtam egy ilyen fórumot ahol a régebbi skodatipusokkal foglalkoznak inkább. Autószereléssel és tuninggal foglalkozom,ha valakinek kérdése lenne,keressen bátran.
Csemegézzetek az oldalamon:http://www.zjtuning.eoldal.hu/

zjtuning

(#1318) Sanyo91 válasza zjtuning (#1317) üzenetére


Sanyo91
csendes tag

Egy favorit motort mennyiért tuningolsz ki(turbó meg minden rá)?

[ Szerkesztve ]

(#1319) Sanyo91


Sanyo91
csendes tag

Valaki eltudná magyarázni,hogy hogy működik a favorit szívatója?mert már nagyon idegesít.Télen nem akar menni,most meg jóformán álandóan megyen

(#1320) rob210 válasza Sanyo91 (#1319) üzenetére


rob210
nagyúr

A favorit és mindes autómata szivatós karburátor úgy működik, hogy van egy kis kerek izé mindegyik oldalán.
Amibe be van vezetve a víz.
A házon belül van egy bimetál, ami hőre tágul illetve összehúzodik, hideg hatására.
Ebből következik, hogy vagy van szivató vagy nincs.
Ha hideg van akkor rajta van a szivató mert több benzin kell, ha bemelegszik kevesebb benzin kell tehát kitágul és kikapcsolja a szivatót.
Ennyi.
Ennél egyszerűbben nem tudom leírni.

Renault power

(#1321) gaben200


gaben200
csendes tag

Szerintetek melyik elfogadottabb,a hátsó lámpa búrát lefújni lámpa festékkel....Vagy inkább lefóliázni? :F

(#1322) Sanyo91 válasza rob210 (#1320) üzenetére


Sanyo91
csendes tag

Köszi,ezt értem is ,de miért csinálja azt hogy nem akar kikapcsolni,télen nem akart menni most meg állalndóan megyen?

(#1323) rob210 válasza Sanyo91 (#1322) üzenetére


rob210
nagyúr

Valószínüleg rossz:)

Egyébként állítani kéne rajta.
Van a karbi oldalán 3 csavar azt fellazítod és elkezded óvatosan tekergetni azt a fedelet amit a 3 csavar rögzít.

Renault power

(#1324) rob210 válasza gaben200 (#1321) üzenetére


rob210
nagyúr

Leginkább a festék az egyszerűbb megoldás, no és szebb is lesz mint a fólia.
De én egyiket sem javaslom.
Havert már ezért is büntették meg.
:R
Neki festve van.

Renault power

(#1325) Sanyo91


Sanyo91
csendes tag

Azt tudom,és már próbálgattam is,lehet hogy azok a fekete nemtudom mik a rosszak?

(#1326) rob210 válasza Sanyo91 (#1325) üzenetére


rob210
nagyúr

Fekete?
Mire gondolsz?
Egyébként lehet szét van égve a bimetál akkor hiába állítod akkor csere.

Renault power

(#1327) gaben200


gaben200
csendes tag

Akkor le teszek róla,azért akartam mert a Golf ll GTI-n....is ilyen halvány fekete piros színű a búra nekem az igen bejön.Nem szeretem ezeket az átlátszó izéket nem ezekre az autókra találták ki:D:D....én meg szeretném picit feldobni a hátulját Remus díszvéget már megkapta:D:D

(#1328) rob210


rob210
nagyúr

Örülök is meg nem is hogy ilyen csend van.:)
Örülök mert mennek a szekerek.
Nem örülök mert csend van a topikban:)

Renault power

(#1329) semetka


semetka
őstag

Ha hiba kell akkor én írhatok. Megvan az olajfogyasztás bűnös, vagyis még nem teljesen.
Múltkor kitöröltem azt a tálcát ami az AC meg az olajgomba alatt van hogy jól nézzen ki. Aztán mikor múlltkor mentünk sokat vidékre újra olajos lett. SZóval mikor teljesen bemelegedik az autó akkor az olajgombánál vagy az AC-nál, de még az olajszűrőnél is jöhet az olaj. Olajcsere nemsokára van és ott minden tömítés ki lesz cserélve.

==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==

(#1330) rob210 válasza semetka (#1329) üzenetére


rob210
nagyúr

Az olajdekni tömítését minden képpen cseréld ki.
No ér ha tudsz szerezz nyomatékkulcsot, hogy jóra sikerüljön.

Renault power

(#1331) gaben200


gaben200
csendes tag

Rob te mennyiért veted a féltengelyt??.....Aszt is érdemesebb inkább párban cserélni....mert nekem a bal oldali kopog.
csak azért,hogy felkészüljek árban mire számítsak.

(#1332) rob210 válasza gaben200 (#1331) üzenetére


rob210
nagyúr

Én nem vettem féltengelyt, nekem recsegett a külső csukló.
Én a nálunk lévő gépműhelyben csináltattam.
Nagyon szépen esztergálnak a srácok.
11.000.- volt darabja de jobb lett mint amit boltban utángyártottat kapsz.
Ebben benne volt a szerelés és gumiharangok cseréje is.
Tehát nekem csak az autót kellett odavinni.
No és ráadásul kész lett 2 óra alatt.

Renault power

(#1333) Tibcee


Tibcee
tag

Üdv,

Előjött egy olyan hiba a Skodrányon, hogy ha jobbra indexelek és rálépek a fékre akkor nem villog az irányjelző hanem csak világít "beáll",de amint lelépek a fékről minden okés. Ez mi a fenétől lehet? :F

(#1334) rob210 válasza Tibcee (#1333) üzenetére


rob210
nagyúr

Kontakthiba illetve rövidzárlat.
A műszefal mögött a kábaleket feszítheti a pedál rudazata.
Első ötletre.

Renault power

(#1335) Joci77 válasza Tibcee (#1333) üzenetére


Joci77
csendes tag

nem kap rendes testet (kontakt hiba)elöl vagy hátul a lámpád...

[ Szerkesztve ]

(#1336) Tibcee válasza Joci77 (#1335) üzenetére


Tibcee
tag

Ott a pont, hátul nem kapott testet, kösz a tippet! :R

(#1337) darius


darius
tag

Most már biztos vagyok benne, hogy a kipufogó felől hallom a fura nyekergéseket. Álló helyzetben is erősen szitál a középső dob környéke. Bízom benne, hogy a középső gumifüggesztő cseréje megszünteti a hibát.
Találtam viszont másikat, de ezt már ki is javítottam. Az "okos" szerelő kicserélte az ac pumpa és a karbi közötti benzincsövemet valami nevesincs tömlőre, merthogy az nem volt jó kb fél éve. Mostanra tökéletesen szétrepedezett...
Akadt még egy kérdésem is :K Kicseréltem egy másik csövet is, ez a karbi hátuljából jön ki és megy az elosztófedél alá, csak a funkcióját nem tudtam behatárolni, vajon mi célt szolgál? :U
Lyukas volt a drága.

(#1338) Sanyo91 válasza darius (#1337) üzenetére


Sanyo91
csendes tag

Ha arról a vékony csorol van szó akkor az arra van hogy ha hirtelen gázt adol akkor az eloszto ad neki nagyobb elogyújtást,az nekem is lyukas volt én is kkicseréltem,de vissza kellet teni a régit mert csorogtek a szelepek

(#1339) darius válasza Sanyo91 (#1338) üzenetére


darius
tag

Igen, arra gondoltam! Remélem nem fognak csörögni a szelepek.

(#1340) rob210 válasza darius (#1337) üzenetére


rob210
nagyúr

Ahogy az el is hangzott a vákumos előgyujtás szabályzó csövet cserélted ki.
Ami csoda hogy eddig nem dadogott a kocsi.
Enélkül ugyanis írtó szarul kéne mennie, meg fulladozni gázadáskor.

A szelepeknek ehhez semmi köze.
HA a szelepek el kezdenek hangot adni akkor azokat be kell állíttatni, vagy meg kell csináltatni.
Egy vákumcső nem varjál semmit a szelepeken.

Renault power

(#1341) Sanyo91 válasza rob210 (#1340) üzenetére


Sanyo91
csendes tag

De nekem pedig úgy volt,mert vissza tettem és jobban ment meg nem is csorgot

(#1342) rob210 válasza Sanyo91 (#1341) üzenetére


rob210
nagyúr

Mert miután kicserélted volt rendes előgyujtás.
Be kellett volna állíttati vagy állatíni strobival.
Mert miután kicserélted sok volt az előgyujtás, ezért nem ment.
HA normál állapothoz lett volna beállítva rendes csővel akkor hidd el más a helyzet.

Renault power

(#1343) Sanyo91 válasza rob210 (#1342) üzenetére


Sanyo91
csendes tag

No ebben igazad van csak nincs strobim,da ha visszem elenorzésre akkor lehet hogy megnézetem,most meg a hétvégén a szőnyeget szedtem ki belole kimostam lefestegettem az alját.Múltkor meg a karburátornál azt a kis fehér pohárkát cseréltem ki mert javigatás kozben valahogy letortem a tetejérol a csovet

[ Szerkesztve ]

(#1344) Sanyo91 válasza rob210 (#1342) üzenetére


Sanyo91
csendes tag

De mondjuk így is megyen rendesen elég jó húzása van meg az enyém 136-os igaz hogy az eleje de jó a nyáron meg lehet hogy újfestést kap de azt még meggondolom hogy megére még nekem annyit,demonjuk nekem tetszik,és gondolkozoz a sotétítet uvegeken meg hasonló dolgokon csak nem tudom hogy mennyibe kerulhet

(#1345) rob210 válasza Sanyo91 (#1344) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát a óliával vigyázz ahhoz műbizonylat kell.
Különben a rendőr harap érte.

Renault power

(#1346) darius


darius
tag

Tegnap nem véletlen matattam a benzincsövek fölött. Benzinszagot éreztem néha-néha az elmúlt másfél hétben, de nem tudtam hová tenni. Nos, az AC pumpánál, egész pontosan a szűrőből csöpög a nafta. Vajon kicseréljem az egész szerkezetet vagy próbáljak valamit barkácsolni?

(#1347) rob210 válasza darius (#1346) üzenetére


rob210
nagyúr

Ha az ülepítő tartályra gondolsz akkor elég azt cserélni.
Azt ugyanis teljesen egyszerűen ki lehet szedni.
Más szűrőrül én nem tudok, hogy lenne az AC pumpában.
A tartállyal van valami, vagy az illesztésénél?

Renault power

(#1348) darius válasza rob210 (#1347) üzenetére


darius
tag

Igen, az ülepítő tartályra gondolok. Mintha elfáradt volna az illesztése, még nem tudom.

(#1349) zjtuning válasza darius (#1348) üzenetére


zjtuning
csendes tag

Valószínüleg a pohár alatti gumigyürűt kell kicserélned és megoldódik a probléma. Ha nincs szerencséd,a pohár van elrepedve.

zjtuning

(#1350) favoRITA


favoRITA
csendes tag

Hello, 175/60 15os gumi nagy a favoritra? jó ajánlatot kaptam csak ezért kérdezem!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.