Kicsit kiegészítelek, ha nem baj. ;) (Nekem a fűtés jó a 120-asomban, kábé a 2-3. perctől kezdve langyosat fúj és onnantól tovább melegszik.)
Először is, remélhetőleg a ventillátor rendesen tudja a levegőt az utastérbe küldeni.
Meg aztán reméljük nem hengerfejes a kocsi (nézd meg az olajbetöltő sapkát, ha nincs habostúrós szmötyi a tetején és körülötte megnyugodhatsz. Mondjuk ez elő tud akkor is fordulni, ha rövid távon használod a kocsit)
A fűtéscsap és a gomba valóban lehet még ok. A fűtéscsap azért mert nem tudod megfelelően elzárni, (a fűtéspanelről nem tudod rendesen átállítani, érdemes a bowdent és a házat átnézni) a gombánál pedig az alacsony hőmérsékleten leadott jel lehet probléma, ezutóbbinál csak a csere segíthet.
A műszerfalvilágítás cseréje nem ördöngősség, de kell hozzá kitartás és némi kézügyesség. Elölről a négy óratartó csavart kitekered, a kormányburkolatot eltávolítod, alányúlsz és kiakasztod a kmóra spirálját. Előrebillented a műszereket és jöhet az izzócsere. Visszafelé fordítva.
[ Szerkesztve ]
A 852-es kídlap telepötúsa sike#esen befejezádött.