Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Maxell Retro DJ teszt
Aktív témák
-
-Maci-
addikt
válasz
julianna01 #159 üzenetére
Hány km van benne?
-
julianna01
újonc
válasz
The Creature #1 üzenetére
nekem egy 2006 os 1.2 es fábiám van városban 7 lt eszik országúton 5, 5lt 6.
de épp most szóltak , hogy ki kell cserélni a gyújtótrafókat mert ez széria hiba a fábiáknál . ez kb 75-80 ezerbe fog kerülni. -
-Maci-
addikt
up
-
-Maci-
addikt
Még egy kérdés böki a csőrömet:
Fedélzeti computerrel rendelkező Fabia-ba mekkora költség/macera tempomat-ot varázsolni, ha alapból nincs benne?
-
-Maci-
addikt
válasz
DeadMeat #153 üzenetére
Értem!
Multkor próbáltam egy IV Golfot. A típus által rám tett benyomással nem offolnék, de ugy vettem észre, hogy semmivel sem húz jobban 120-130-ig a mi Fabiánknál... 130 fölött jobbn megy, de engem meg az már nem izgat túlzottan. Inkább az alacsony fogyasztásra hajtok!
Szeretném majd átalakíttatni a lelendő autót gázosra (vagy épp kifogni egy dual Fabia-t). azt hallottam, hogy a gáz némi teljesítmény csökkentéssel jár, ezért gondoltam, hogy a 100 lovas szerencsésebb lenne. (Egyébként a leg korszerűbb, szekvenciális gázrendszerrel számolok). Ezek szerint nem biztos, hogy érdemes...
Egyébként mostanában a Fabia-val járok dolgozni, napi 100km-t, autópályán ~120-szal (nem gyorsítgatok) és 6-6.5-et eszik az én nyugodt stílusomban... Erről nehezen mondanék le... -
DeadMeat
nagyúr
Szerintem normál használatra a 75-86 lovasok sokkal élhetőbbek átlagos használatra,mint a 100 lovas.Értsd: a nagyteso alul halott,4000-től kezd el élni,de akkor már leeszi a fejed.Próbáltam már párszor,van a környezetemben ilyen is.Míg a sajátommal elszüttyögök 40-el 5.ben,amaz 3-ast kér,mert lefullad.De felül
Ott jön ki igazán a különbség,mintha picsán rúgnák
De fogyaszt is rendesen... én nem cserélném le max olyanra,ami ugyan olyan karakterisztikájú mint a 75-ösöm...
-
-Maci-
addikt
Sziasztok!
Lenne hozzátok egy amatőr kérdésem! Nem értek túlzottan az autókhoz, ezért ha nagy baromságot kérdezek, kérlek nézzétek el nekem!
Az érdekelne, hogy egy 75 vagy 80 lóerős 1.4-es benzines Fabia-t (2007) át lehet-e (és van e értelme) átalakítani 100 lóerősre? Látatlanban arra tippelnék, hogy egy bontott gyújtáselektronikát kéne bele tenni, de ez csak tipp.
Van valakinek valami okos ötlete? -
Zolko001
tag
válasz
tomi_mod #148 üzenetére
Ugyan nekem nem volt még ilyen hibajelenségem, de most a szilentblokk cserekor az enyémbe is az Audi tömör változatát rakattam bele. Állítólag pár ezerrel többe kerül viszont évekig nem kell majd hozzányúlni mivel ez tömör.....így elkerülhető lesz az évenkénti szilentcsere ami állítólag Fabia betegség...na és persze a jó budapesti utaknak is köszönhető ez a "betegség"...mondjuk itt minden autó beteg lesz előbb vagy utóbb futóművileg.
-
tomi_mod
aktív tag
Sziasztok!
Segítségeteket kérném egy hiba kiderítésében! -lehetséges okok már vannak, de ha van más ötletetek akkor hajrá...
Újan vásárolt, most 1 éves Skoda Fabia. Fékezésnél 10 alkalomból talán kétszer balra elhúzza az autót, függetlenül a fékezés előtti sebességtől és a fékezés intenzitásától értem ez alatt a satut vagy normál fékezést.
Garázsban tartott eléggé kímélt autó, gyári alufelnik, "peres" gumival szerelt a jármű... de teljesen sima úton is előfordult, tehát nem nyomvájú viszi el!
Szervíz fékpadon mérte, de max 7%-os eltérés volt amire azt mondták bőven a megengedett hibahatáron belül van. Mivel a hibát nem tudták előidézni nem történt javítás és igazából így nem is kívánnak vele foglalkozni. Lehetséges okokat nem mondtak.Más szervízekben rákérdeztem hátha más típusú kocsikkal is előfordult, két gondolat merült fel:
-valamelyik fékcső meg van törve és nem engedi át a nyomást
Ezesetben miért nem folyamatos a hiba?
VAGY
-abs megzakkant és néha alapból elvesz olajat a jobb oldalrólSzerintetek?
-
szlosi
tag
segítsetek hól kell az erősítőhöz a tápkábelt bevezetni az utastérbe??? fabia 1.2 ... előre is köszi......
-
t_ferenc
őstag
Sziasztok!
Idén februárban vettem egy 2005. júniusi Fabia Sedan-t (1,2l 47kW). Leszögezem, első autóm (bár jogsim már tíz éve van), így sem összehasonlítási alapom, sem tapasztalatom nincs túl sok. A kocsit Skoda szalonból vettem, akkor ha jól emlékszem 45e kilométerrel.
Ami gondom volt vele:
- motordiagnosztikai lámpa kigyulladása, motor rángatása majd leállása -> gyújtótrafót kellett cserélni; egyet még gariban kicseréltek a háromból, majd nem sokkal később ismét előjött a probléma, ekkor kicseréltettem a másik kettőt is saját zsebre de már nem Skoda szervízben.
- most a világítással vannak gondjaim; konkrétan nem ég a jobb hátsó ködlámpa; haverral át fogom nézetni.
A szervízkönyvről annyit, hogy a garos cserét nem írták bele, így nem tudom mennyire bízhatok meg benne.
Az autóról egyébként rosszat nem tudok mondani, meg persze nem is akarok. Méretéhez képest tágas, a motor is elegendő arra, amire kell. Aki száguldozni akar, az vegyen mást, vagy ezt más motorral. Volt már megpakolva csurig plusz utánfutó magasan felcuccolva, azt is elhúzta. Igaz a fogyasztáson is meglátszott. Egyébként eddig legjobb fogyasztási értékem 5,7l vegyes használatban max 2-3 emberrel, szigorú 95-el városon kívül; de a nagy átlagot nézve sem eszik sokkal többet ennél.
-
Leko
újonc
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget vagy legalábbis tanácsot szeretnék kérni!
A történetem:
2006ban vettünk egy fabia sedant 1.2 HTP, rá két hónapra berakadtam a gázt, amit nem bántam meg mert baromi gazdaságos az autó!
Viszont nem sokkal később jött egy probléme, a műszerfalon kivillant a motordiag lámpa és az istenért nem tudták eltüntetni!
A szervízbe először azt mondták ha nem a gáz miatt van a problem akkor garanciába megy, de még ők se tudták mi a hiba!
Most 2 éves az autó, még mindig világít a lámpa, és 8 problemet listáz a computer, amiből nekem csak egy érzékelhető, az hogy baromi nehezen idul be!
Nos cserélni kell ami kb 250.000ft újonnan, a gázosok nem fogják kifizetni mivel szerintük nem miattuk van (mondjuk szerintem se), a szervízesek meg most már a gázra fogják, na akkor mit csináljak, senki nem fizet!
Most már azzal is jönnek nekkem hogy letelt a 2év gari :-), nevetséges 1,5 éve ez ea problem :-), na mindegy , segítséget inkább abban kérnék hogy ha valaki tud olyan szervízt ahol megbízhatóan dolgoznak, vagy ha tudtok olyat hogy hol lehet olcsón computert szerezni bele azt megköszönném!
De tanácsokat is szivesen meghallgatok hogy ilyenkor mi a teeendő!
Köszönöm -
Circ
újonc
Szia Ghost!
Nemrég vettem egy 2002-es Skoda Fábiát, 1,4-eset.
A kötelező olajcserét/olajszűrő/légszűrőt megcsináltattam (persze ismerős autószerelővel), kapott 4nyári gumit is, és most vagyok gondban...Két napja megjelent az EPC a műszerfalon...
Amikor beindítom nem világít, de az utam végére már ég.
Holnap hosszabb útra indulok, és már nincs időm szervízbe vinni, szerinted mennyire fog ez gondot okozni az úton?
Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nők, nőügyek (18+)
- Fujifilm X
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen légkondit a lakásba?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Tőzsde és gazdaság
- Gumi és felni topik
- Horgász topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest