- Brain turbó: Intel Xeon CPU asztali alaplapban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- lkristóf: Prohardver fórum userscript – hogy lásd, mikor neked válaszoltak
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2026
- MasterDeeJay: RAM gondolatok: Mennyi a minimum? DDR3 is jó?
- potyautas: Imádlak Bulgária
Aktív témák
-
törölt tag
Szia!
Ha szeretnél néha játszani, akkor felvehetnénk a kapcsolatot egymással! Hátha akad majd még néhány személy.
Mindig az ügyesebbektől lehet tanulni, én is igyekszem minden nap egy játszmát lejátszani. Csak sajnos még elég kezdő vagyok. Köszönöm, hogy írtál!Üdv,
robot21
-
törölt tag
Sziasztok!
Arra gondoltam a mai unalmas délelőttön, ránézvén a szekrényem tetején pihenő sakktáblára, hogy el kellene kezdeni fejleszteni a logikámat az interneten keresztül. Nos az ötlet egyszerű: aki szeret(ne elkezdeni) sakkozni, esetleg kiforrott játszótere van, taktikái, technikái, az írjon és hajrá!
Hozzunk létre egy sakk társaságot, kezdőknek vagy akár haladóknak, hogy ki-ki a maga szintjén találja meg eme régi játék élvezeteit...
Mielőtt bárki belekezdene, hogy ilyen már létezik, vagy egyszerűen keressek egy gamer oldalt, annak szeretném leszögezni, hogy utálok anonym-ként játszani, mert nem igazán bízom meg a többi játékosban. A fórumot pedig azért találom jó helynek a játszótárs keresésre, mert itt a hsz. alapján sok dolog kiderül az adott illetőről... Persze egy igazi pokerface-t is lehet díjazni, ha átver mindenkit... de ez más (nézőpont) kérdés.

Aki csak szimplán jó ötletnek tartja, az is legyen szíves egy UP!-ot nyomni nekünk!
Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- World of Tanks - MMO
- Itt az első hivatalos poszter a Galaxy S26 Ultrához
- VGA kibeszélő offtopik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)