Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:24:57

LOGOUT.hu

A Rust egy sandbox túlélő játék, amelyet a nagy sikerű Garry's mod fejlesztő csapata a Facepunch Studios készít. Olyan alkotások ihlették, mint például a DayZ, a Minecraft és a Stalker. A játékban egy ősembert alakítunk az apokalipszis után, ahol egy ellenséges környezetben kell megállni a helyünket, ahol az éhséggel, a szomjjal, a hideggel és természetesen a többi játékossal is meg kell küzdenie rákényszerítve minket a folyamatos fejlődésre.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#51) Blaise válasza FuRiONight (#49) üzenetére


Blaise
veterán

Hát ezt a elromló tárgyak dolgot nagyon elszúrták...egy közepes lootolási kör alatt tönkre is megy a fejsze.

(#52) yitsushi válasza Blaise (#51) üzenetére


yitsushi
csendes tag

talán pont az (is) volt a céljuk vele, hogy a kisebb házakat (pl shelter faajtóval) ne érje meg folyamatosan szétverni.

(#53) Blaise válasza yitsushi (#52) üzenetére


Blaise
veterán

Szerintem már egy ideje nem nagyon bántják a kis kunyhókat, hiszen akinek ilyenje van az valószínűleg csóró, szóval nincs mit elvinni tőle, a másik meg, hogy nyílt terepen percekig fejszével ütni az ajtót elég kockázatos.

(#54) yitsushi válasza Blaise (#53) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Hidd el igenis divat, mert:
3 ember nekiesik és 2 perc alatt kint van az ajtó a 4. meg fedezi őket. Nincs semmijük de fa és érc simán, ami pedig baromi hasznos. Ők még nem csináltak a kibányászott vasércből metalfragments-et és csináltak belőle m4-et amit valaki más már elvett tőlük vagy náluk van. A kezdők pont azok, akik mennek és ütik az állatokat és a köveket, de még nem tudják mire használni azt. Az AdminalFat pl haszontalan nekik, pedig a C4 egyik fontos összetevője.

Hidd el fa Shelterem volt fa ajtóval. 5 percre mentem arrébb vasat gyűjteni és mire visszaértem már nem volt ajtóm :)

Update: ez kb 1 hete volt.

[ Szerkesztve ]

(#55) Blaise válasza yitsushi (#54) üzenetére


Blaise
veterán

Hát nem tudom, én angol szerveren játszom, nem nagyon láttam még wooden shelter raid-et, mi is csak egyszer csináltunk, de semmi értelme nem volt.

C4-et azért nem olyan triviális csinálni, kell hozzá Explosives, amit csak a repülőgép dobhat le, és egy kidobott csomagnál mindig hatalmas tűzharc alakul ki.

(#56) yitsushi válasza Blaise (#55) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Itthon ez úgy megy, ahogy én láttam, hogy mennek az emberek tömegesen körbe aztán akit látnak lőnek (tökmindegy, hogy mi van nála csak "poénból") és ha házat találnak akkor ütik.

Explosives-ot meg csak egyszer kell szerezni és tanulható. Lehet ám azt venni is. Errefel divat, hogy akinek van az kvázi 1 tanulásig (tehát az elsőt is neki kell majd legyártania) kap egyet 100-200 LQM-ért.

(#57) Blaise válasza yitsushi (#56) üzenetére


Blaise
veterán

Na, hát ezért nem játszok magyar szerveren. :)

Mi a szomszédokkal összehaverkodtunk, persze a bizalmatlanság az megvan az idegenek felé, ha összefutok valakivel és nem mond semmi, ráadásul felém indul arra azonnal lövök, mert ahogy fentebb írtam volt amikor kővel akartak agyonverni.

Amíg nincs a játékban beépített üzletelés, addig mi garantálja, hogyha odamész valahova nem lőnek le mint egy kutyát és szedik el a cuccaidat amit cserére vittél?

(#58) yitsushi válasza Blaise (#57) üzenetére


yitsushi
csendes tag

semmi :) De ez inkabb a nagyobb csoportok kozott jellemzo, ahol kvazi az a biztositek, hogy tudja jol mindket fel, ha az uzletet csalinak hasznalja, akkor semmi masbol nem fog allni utana a jatek a ket felnek, mint a masikat raidelni folyamatosan. Meg errefele ez a fajta bizalmatlansag nincs meg. Ha jon valaki lovik, de ha valaki valakivel megbeszel valamit, akkor szoktak tartani, ha meg nem akkor mindenki mas "megveri" a szavaszegot.

Én nem igazán szoktam az ilyesfajta üzelmekben részt venni, de volt hogy ültem a hazikómban és a ajtóm elött üzleteltek. Rosszul jartak, mert 10 perc vita utan meguntam es lelottem oket, de hat ne vitatkozzanak mar 10 percig mas haza elott, hogy akkor hogyan legyen... =D

(#59) toeki


toeki
senior tag

ajh ajh
csodás ez az összeolvadás...
megint ugyanaz mint amikor kezdtem.
login, lépek kettőt -> killed by xy with m5
spawn, lépek 2őt - > killed by xy ...

spawn, kirohanok a világból, olyan helyre ahova negyedóra eljutni - > killed by... with m5

valahogy nem az igazi a leveling

(#60) Blaise válasza toeki (#59) üzenetére


Blaise
veterán

Ismerősök nélkül valóban küzdelmes a dolog, bár mondjuk az se normális aki távolban lévő pucér emerekre pazarolja el a lőszert :D

(#61) toeki válasza Blaise (#60) üzenetére


toeki
senior tag

ha egy 15 fős csoport napi szinten lerabol mindent akkor belefulladnak a lőszerbe, aztán csak céltáblaeffektusként nyomatják a pucérlövöldözést...

(#62) Blaise válasza toeki (#61) üzenetére


Blaise
veterán

Ha így van, akkor át kell menni másik szerverre, van választék bőven.

(#63) toeki válasza Blaise (#62) üzenetére


toeki
senior tag

vagy megpróbálni szövetségest keresni.
csak sajnálom, hogy egyedül szinte lehetetlen érvényesülni :S

(#64) FuRiONight


FuRiONight
őstag

rust.hu és playrust összeolvadt, mindenki maga döntse el, h ez jó e vagy sem

(#65) Viper26 válasza FuRiONight (#64) üzenetére


Viper26
nagyúr

A mai tapasztalat alapján nagyon nem...káosz, és emberi aljasság, így röviden...

Pixel 7 | FR955

(#66) FuRiONight válasza Viper26 (#65) üzenetére


FuRiONight
őstag

Én nem "válaszolhatom" ezt meg, csak kiváncsi vagyok, h ti mint tapasztaltok, de ezek szerint nem éppen lett jobb a helyzet :(((

[ Szerkesztve ]

(#67) eami válasza FuRiONight (#66) üzenetére


eami
addikt

uggyan már :D PVP szerver egy túlélő játékban... problem?

(#68) toeki válasza eami (#67) üzenetére


toeki
senior tag

Sajnos a játékban a "szintezés" marha rosszul van kialakitva, ebből kifolyólag a kezdőket simán levadásszák a "belakott" player-ek.
Viszont a playrusthu-n ha lelőttek akkor a legtöbb pro-ban volt annyi hogy otthagyta a batyu-t vagy abból valamennyit.
Rust.hu-n mint irtam is : spawn-olok-> kilőnek. spawnolok -> kilőnek, spawnolok,gyűjtök pár fát meg követ h tudjak vmit kreálni épiteni -> kilőnek
A kezdőket és a haladókat nem lenne szabad ennyire összeengedni szvsz

(#69) eami válasza toeki (#68) üzenetére


eami
addikt

gondolom olvastad már, de épp ezért lesz egy PVE ága is a szervernek. Amúgy nem tagadom, a népszerűbb helyeken elég nagy esélye van hogy lepuffantanak, de ha azokat kerülöd akkor azért meg lehet oldani.

Nem érdemes a motyód nagy részét magadnál hordani. Ott kell hagyni a házadban és ha le is lőnek akkor már nem nulláról indulsz.

(#70) yitsushi válasza eami (#69) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Így van. Én most egyedül vagyok, ahogyan az a Streameken is látszik, de nem gyilkolnak le 5percenkent. Pedig bizony van amikor elofodul. :) De ha figyel az ember es kepes jo spawn-t kapni és onnan gyorsan oda menni, ahol valoszinuleg biztonságban van, akkor túl lehet élni.

Én még senki se öltem meg (legalábbis wipe óta), de engem sem öltek meg.

[ Szerkesztve ]

(#71) adriano18


adriano18
tag

Hellosztok
Nekem olyan problémám van, hogy a Rust akad. A videókártyám miatt lehet? (Geforce 7600GT, 256mb) Sajnos az új vga-m elromlott és a régit kellett belerakni. A memória az 4 GB és a proci inter core quad 2,5 GHZ

[ Szerkesztve ]

(#72) FuRiONight válasza adriano18 (#71) üzenetére


FuRiONight
őstag

Az a vga sajnos nagyon kevés a játéknak, az miatt akad!

(#73) yitsushi válasza adriano18 (#71) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Próbáld meg levenni a grafikát minimumra, ablakos módban futtatni és a füvet kikapcsolni. Hátha segít.

(#74) Viper26


Viper26
nagyúr

Ha van több saját sleeping bag, akkor választható, hogy melyiknél spawn-oljon az ember, vagy teljesen random lenne? :F

Pixel 7 | FR955

(#75) yitsushi válasza Viper26 (#74) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Két álláspont van:

- Amelyiket utóbb raktad le (és még él)
- Amelyik közelebb van

Ezt a napokban ki is akarom próbálni, de én úgy tudom, hogy az előbbi az igaz, tehát időrendi sorrend van közöttük nem távolságbeli.

Annyi megkötés van a visszaélések miatt, hogy egy hálózsák fél óránként 1 halált enged. Ha meghalsz másodszor is, akkor az előtte lerakottnál teremsz meg, viszont 100 méteres körzetben együtt dolgoznak a hálózsákok.

Miért?

Régebben csinálták azt Raid-nél az emberek, hogy leraktak egy Shelterbe 40 hálózsákot és így tulajdonképpen végtelenül ott spawnoltak, mivel 40x csak nem halnak meg fél órán belül.

Sleeping bags now reset the use timers of all your other sleeping bags in a 100m radius. This prevents base “zerging”
Forrás: http://playrust.com/friday-features/ (Január 24.)

[ Szerkesztve ]

(#76) HoReSz1975


HoReSz1975
őstag

sziasztok,

az lenne a kérdésem, hogy ha épitsz, de nem tetszik, azt hogan lehet visszavonni, vagy lebontani :F

(#77) yitsushi válasza HoReSz1975 (#76) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Pillar, foundation és ceiling sehogyan. Minden mást lehet robbantani.

(#78) HoReSz1975 válasza yitsushi (#77) üzenetére


HoReSz1975
őstag

annyi lenne, hogy két fal helyett ablakot akartam volna berakni, aztán passz, hogy tudnám ezt megoldani :B :U

gondolom ütöm csákánnyal azt sz@rt sem ér :U :B :F

[ Szerkesztve ]

(#79) yitsushi válasza HoReSz1975 (#78) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Nem sokat. F1 grenade vagy explosive charge ajanlott, de az elég nagy pazarlás. Inkább rakj oda még egy foundationt és arra rakj ablakot.

(#80) Blaise


Blaise
veterán

Holnap wipe lesz a szerveren ahol játszom, ilyenkor elvesznek a már megtanult dolgok is?

(#81) FuRiONight válasza Blaise (#80) üzenetére


FuRiONight
őstag

Minden resetelödik, vagyis kezdheted előlről.

(#82) FuRiONight


FuRiONight
őstag

A Facepunch Studios az ígéretéhez híven keményen dolgozik azon, hogy folyamatosan épüljön és szépüljön a Rust, s noha a héten nem volt frissítés, a tervek szerint hamarosan három terülten javítani, illetve bővíteni fogják a játékot.

Az első a tárgyszerkesztő beépítése lesz, amit valahogy úgy kell elképzelni, mint a Team Fortress 2 esetében a sapkákat, vagyis a rajongók szerte a világon készíthetnek majd mindenféle tárgyakat, amik a közösség szavazatai alapján, majd pedig a fejlesztői szűrés után be is kerülnek a játékba. Előbb azonban egy új rendszerre van szükség a tárgyak menedzseléséhez, ami természetesen időt vesz igénybe.

A másik terület, amin változni fog a játék, az a kezelőfelület. Ez már egy régi álom a fejlesztők részéről, ugyanis a jelenleg használt NGUI a saját megfogalmazásuk szerint maga az ördög, s igyekeznek minél hamarabb megszabadulni ettől, aminek az lesz a jótékony tulajdonsága, hogy olyan dolgokat építhetnek be, amire eddig nem volt módjuk könnyen, ilyen például a tárgyak súlyának jelzése.

Végezetül jön a farmolás lehetősége, mármint az, hogy egy kis kertet létesítsünk, amit a sajátunknak nevezhetünk. Erről konkrét információkat még nem kaptunk, de a munka azért megy -- bár azt még nem tudni, mikor lesz kész a várható kisebb-nagyobb akadályok miatt.

Forrás: pcguru.hu

(#83) Blaise válasza FuRiONight (#82) üzenetére


Blaise
veterán

Itt az ideje, hogy valamit villantsanak, 1 hónapja játszok a játékkal és még semmi nagy újdonság nem jött, múlt hét meg ugye "Updatless Week" volt. A pénzt már bőven összeszedték, úgyhogy innentől nem lehet több kifogás a munkára :)

(#84) toeki válasza Blaise (#83) üzenetére


toeki
senior tag

tárgykészités: parasztvakitás, ha ebben a formában lesz, vagyis csak akkor ha 1 millió játékos csinál egy-egy tárgyat és abból 10-et beraknak a játékba. Ki fogja erre pazarolni az idejét?...
gui: ennek örülök, de csak ez nem tesz hozzá annyit az élményhez, hogy újra nekiüljek játszani
farmolás: ennek addig semmi értelme ameddig a szintezés nincs normálisan megoldva és ha elültetsz egy répát azt majd az erősebb gyűjti be. Farmolás most is van: Pro játékosok learatják a kezdőket...

(#85) FuRiONight válasza toeki (#84) üzenetére


FuRiONight
őstag

Én se látom, hogy a játék hova tart vagy hogy mit akarnak ebből kihozni, de egy új égbolt miatt (ami tényleg szép) nem kezdek neki megint.

Nem is értem őket: több mint 1 millióan megvették a játékot, van bevétel rendesen, de semmi változás.

Ha ennyire lassan haladnak, akkor bővitsék a csapatot, mert a jelenlegi helyzet eléggé siralmas.

2015 előtt nem is fog meglenne, ha folytatják a tempót.. :O

(#86) b05co válasza FuRiONight (#85) üzenetére


b05co
tag

Pont hogy felvették azt az arcot a csapatba, aki az eget csinálta. Elfelejtitek az is, hogy ez nem csak windowsos játék és az utóbbi időben sokat dolgoztak azon, hogy MAC-en és Linuxon is úgy fusson a játék mint a win rendszereken. Leginkább ezzel ment el az idejük.

(#87) yitsushi válasza b05co (#86) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Igen. Úgymond mindenki által érezhető játékélményjavulás nem sok volt (azért volt), de az új ég nem csak kinézet, hanem nagyon durva optimalizálás volt. Ezen kívül ugye Linux és Mac kliensek (én mac-en játszom) brutális javulást mutatnak.

Szóval lehet nem hoztak be 400millió új elemet, lehet nem oldottak meg minden mást, de láthatóan dolgoznak és lehetne gyorsabb, de azért nem lassan csinálják. Legalábbis az én szememben ez egy teljesen elfogadható tempó (mint project manager-nek). Persze lehet többen vannak, mint sejtem és akkor bizony lassú a tempó. Felvenni meg embert nem biztos, hogy gyorsabbá teszi a fejlesztést maximum drágábbá. Sok feladat olyan, hogy ha doglozik rajta 3 ember akkor mondjuk 7 nap, de ha 15 ember csinálja akkor is 7 nap lesz csak egy csomóan nem tudnak érdemi munkát végezni, mert egyszerűen nem lehet jobban szétbontani a feladatokat.

Volt annó egy példám valakinek, aki fel akart venni még programozót, de mondtam, hogy felesleges.

Ha pörköltet csinálsz, akkor fel kell kockázni a hagymát, a húst elő kell készíteni, be kell gyújtani a gázt etc etc etc. Ha nekiáll 3 ember bográcsban megfőzni, akkor mondjuk 3 óra múlva ehet mindenki. Ha ugyan ezt 15 ember csinálja, akkor se lesz belőle 1 óra, mert egy csomó feladat olyan, hogy függ egy másiktól (nem sütheted meg a húst előbb, mert az már fel van szeletelve, de a hagymát még nem kockázták fel). Ugyan úgy nem állíthatsz be egy embert csak arra, hogy a kis vizet felforralja a hagymának, hogy aztán másvalaki (miután felforrt) folytassa. Tudom, hogy nem a legjobb szemléltetés, de ő annó ezzel értette meg.

(#88) Blaise


Blaise
veterán

Na, hát ez a hét is frissítés nélkül telt el, remélem a jövő héten villantanak valamit.

(#89) adriano18


adriano18
tag

hellosztok
A fűvet hogy tudom kikapcsolni?

(#90) yitsushi válasza adriano18 (#89) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Megnyomod az f1 - et aztán beírod, hogy grass.on false

Nekem minden f1 után kell üres sort írnom. Ha sárgával visszaírja hogy beállította, akkor ok, ha nem akkor írd be Mégegyszer.

(#91) Blaise válasza adriano18 (#89) üzenetére


Blaise
veterán

Néhány extra konfigurációs parancs, amit beírhatsz a konfig fájlba, hogy mindig automatikusan induljon, ne kelljen kézzel beírni:

[link]

(#93) yitsushi válasza Blaise (#92) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Viszont javították az airdrop hibát és a foundationt is...

(#94) FuRiONight válasza Blaise (#92) üzenetére


FuRiONight
őstag

Egy hònap utàn màr ez is valami ;]

(#95) Viper26 válasza yitsushi (#93) üzenetére


Viper26
nagyúr

Meg ne szakadjanak. :DDD

Pixel 7 | FR955

(#96) yitsushi válasza Viper26 (#95) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Dolgoznak 3 nagy ujitason is szoval azert dolgoznak.

(#97) toeki válasza yitsushi (#96) üzenetére


toeki
senior tag

(#98) yitsushi válasza toeki (#97) üzenetére


yitsushi
csendes tag

Attól még dolgoznak rajta =) az hogy van-e értelme vagy szerinted van-e értelme az mindegy. Én csak azt írtam dolgoznak =D

(#99) toeki válasza yitsushi (#98) üzenetére


toeki
senior tag

ez igaz :D

(#100) Viper26


Viper26
nagyúr

Adott radioaktív területen mindig ua. a loot, vagy változik?

Pixel 7 | FR955

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.