Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Gabesz87 #2874 üzenetére

    Ez így szerintem nem jó.

    A Parkside a nem teljesen zsákutcás megoldást igényli, azaz a dokkoló mögött is kell neki terület, helyesebben vezetékelvezetés. Szerintem nem azért, mert feltételnül be akar menni oda is, hanem a tiszta vezetékutak / mágneses mező miatt. A túl közel, de nem közvetlenül egymás mellett futó kábelek meg tudják hülyíteni. Én például kísérleteztem a sarokba állítással, amikor a hátoldali vezeték egyből 90 fokkal jobbra volt kivezetve a dokkolóból, és azt az érdekes helyzetet eredményezte, hogy a gép hazaérkezéskor az utolsó tíz centin, már a dokkolón lapján tévedt el és elvétette a csatlakozót.

    A képen látható vezetés több sebből is vérzik. Az említett túl közeli (de még nem egymást kioltó) párhuzamos vezetékek a fentiek szerint problémásak, de a balról érkező, kb. 120 fokos sarkot kimondottan rossz nézni. Eleve nem ajánlott ilyen hajtűkanyarokat vinni a rendszerbe, de különösen a másik vezeték közelében ez komoly esélyt jelent a meghülyülésre, ami valóban tipikusan az egy helyben körözésben és a vezetéken kívülre szédülésben tud manifesztálódni.

    Szóval nem hülyeség, hogy elöl-hátul legyen meg az egyenes vezetékszakasz (nálam hátul elég a fél méter), és fél méteren belül ne legyenek párhizamos drótok.

    MaCS

Új hozzászólás Aktív témák