Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38851) axlfsi


axlfsi
veterán

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy van-e arra mód, hogy felsőbb szintre eszkaláljam a problémát, amennyiben nem vagyok elégedett a chates ügyintézéssel?
Van ebben tapasztalata bárkinek?

Szívesen leírom majd akár hosszabban is (most pillanatnyilag agyérgörcs kerülhet délután óta), de a lényeg, hogy be akarják zárni 3+ év után az accomat, mert nem értik meg, hogy az az enyém, nem a feleségemé, nem Ő regisztrálta, hanem én, neki van sajátja (amit a saját telefonján, a saját telefonszámáról, email címéről, nevéről, a saját appjában a mai napon szelfikkel és ID fotókkal igazolt is és jóvá is hagyták).
...azt hiszik valamiért, hogy a feleségem nyitotta az én accountomat 3 éve (ezt azóta sem értem miért gondolják így). Bizonyítani nem tudják, legalábbis, amikor kértem, hogy magyarázzák meg vagy mutassanak bármit, ami azt igazolja, arra nem válaszoltak.

Szerk.: időközben most egy már magam sem tudom hanyadik ügyintéző vette az ügyet, de hajthatatlanok.

Valóban nincs tovább hova fordulnom?:F

Az már csak hab a tortán, hogy pont ma hívtam meg (2 nappal a meghívós akció előtt) a két nagylányomat - nyilván buktam a pénzeket (2x12.500) illetve még majd az új kártyámat is rendelhetem meg postaköltségért (2 hete sincs, hogy éppen megjött a régi lejárt helyére az új, - ingyenesen):O:W

...nem megy a fejembe!

˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.