Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ABE

    őstag

    válasz z0d1AK #14 üzenetére

    Biztos gondban vannak, a rendszerüket nem tudták még felkészíteni. Nálam is sikerült szerződéskötés után deaktiválni a net csomagot, kijött egy durva számla, írtam nekik panaszlevelet, szerencsére jóváírták. Aztán a pannonline regisztrációval is volt gond, be kellett mennem egy Djuice pontba, hogy megcsinálják. Tegnap többszöri próbálkozásra engedett be a rendszer, aztán ki is dobott, ügyfélszolgálaton meg mondták, hogy ne nagyon használjam pl. szolgáltatás megrendelésére, mert még megbízhatatlan. MMS-el is volt gondom, hiába volt aktiválva, gyakorlatilag nem működött. Szóval vannak itt még problémák bőven. Ellenben becsületükre legyen szólva, hogy 1440-en eddig mindig egyből kaptam ügyintézőt, és segítőkészek voltak.

Új hozzászólás Aktív témák