Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) rankesz


rankesz
veterán

HA az említett bolt a becsület mintaképe, akkor azt magyarázza már meg nekem valaki, hogy egy februárban 82 ezerért vett vga ha beokádik és nem tudják cserélni, akkor miért a napi áron számolt vételárat adják vissza, ami több mint 20k-val kevesebb?

Ez így hol jogszerű? Abszurdisztánban? Majd 2 hónapot vártam az ugyanolyan típusra, majd 1 hónap után meguntam és visszakértem a pénzt, természetesene maximálisan kihasználták a rendelkezésre álló 8 napot az utalásra

Korrekt :(((

(#52) ch003067 válasza smiti (#50) üzenetére


ch003067
addikt

Látom, most mindenki engem támad, de nem baj.
Kicsit olvasgatni kéne itt, és mindjárt rájönnél, hogy honnan szedtem ezt a ragasztós dolgot ;)

(#53) DeFranco válasza rankesz (#51) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Ez szabálytalan. A számlán szereplő vételárat kellett volna visszakapd (vagy csere).

Meghallgatnám erről HUN]Repa-t.

@ch003067: nem az volt a kérdés, honnan szedted, hanem az, hogy ki látta azt a fránya dobozt. Te láttad?

[ Szerkesztve ]

(#54) smiti válasza ch003067 (#52) üzenetére


smiti
addikt

Nem ne érts félre nem téged támadlak. Végigolvastam a topikot, láttam hogy a topik nyitója írta, de fénykép az nincs a dobozról. :( Ezért nem értem miért engem próbálsz kioktatni.
Illetve nem az iPON-t akarom teljesen megvédeni, mert szállítás során bármi megtörténhet.De erre semmilyen bizonyítékkal nem tud a témaindító szolgálni.

Az ő postjára reagálva a kibontásról annyit, hogy ha el tudták küldeni akkor meg is érdemli. :B

Ha én meg akarok győződni a sértetlenségről akkor meg is teszem és meg is szoktam tenni.Legyen ez futártól átvétel vagy akár Inmedio üzletben . ;)

(#55) baluka26 válasza rankesz (#51) üzenetére


baluka26
veterán

Ez éppenséggel nem jogszerű. Egy "klasszikus" garanciális ügyintézést ne hasonlítsuk össze ezzel az esettel.

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#56) sagit válasza DeFranco (#53) üzenetére


sagit
addikt

xnace-től követeljetek képet, fog felrakni

egyébként facebookon írta hogy össze-vissza volt ragasztgatva... miért kamuzna?

Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||

(#57) baluka26 válasza ch003067 (#52) üzenetére


baluka26
veterán

Szerintem ez az egész futáros dolog olyan mint a postánál:

Ameddig nem fizetted ki a csomagot, nem érhetsz hozzá, ha meg már kifizetted, és össze van törve belülről, akkor meg nem fogják visszaadni a pénzt, mert nincs joguk hozzá... persze lehet, hogy ez futárnál nem így van..

Ezt lejjebb írtad. Részben van csak igazad. Kifizeted, átveszed, megmondod a postásnak/futárnak, hogy egy percet várjon (150 ft borravaló segíteni szokott), lecsekkolod, ha gond van, fel is tudjátok venni a jegyzőkönyvet (ez az eljárás), ha nincs gond, akkor köszönöm szépen, viszontlátásra.
Mindig ellenőrizni kell. Mindig.

A delikvens ezt elhalasztotta, ráadásul használatba vette a hibás terméket. Most akkor ez így mi?..
sagit: Ha ilyen egyértelmű jelei vannak valami "turpisságnak", akkor még inkább user error.

[ Szerkesztve ]

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#58) DeFranco válasza sagit (#56) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Követel a hímtagom, csak gondoltam jelzem a kollégának, hogy mielőtt ölre megy itt a poszt-tolóért, előtte győződjön meg róla, hogy jó embert véd.

Nem akarok itt senkinek a sérülés dolgában igazat adni, mert nem voltam ott, nem láttam. De hogy a szerző ezek után majdnem mindent megtett, hogy felszállhasson arra a bizonyos rollerre, az kétségtelen.

(#59) sagit válasza baluka26 (#57) üzenetére


sagit
addikt

kap egy rossz házat 50k-ért amit nem cserélnek neki.. mi ebben az user error?

hogy a helyszínen nem csomagolt és pakolt szét egy böhöm nagy és nehéz házat?

DeFranco: elég rég ismeri xnace-t ahogy én is... eddig minden üzletben korrekt volt, sosem kammerolt... (két telefont is vettem tőle 60 és 70k-ért)

többször találkoztunk is személyesen, maximálisan elhiszem hogy nem direkt tette tönkre a vadi új cseppet sem drága házat amit már nagyon várt. :R

[ Szerkesztve ]

Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||

(#60) baluka26 válasza sagit (#59) üzenetére


baluka26
veterán

Az, hogy átvesz egy sérült házat (aminek a csomagolása sem stimmel) , amit utána ennek ellenére használatba vesz.

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#61) sagit válasza baluka26 (#60) üzenetére


sagit
addikt

Rögtön felvette velük a kapcsolatot, ezért nem érheti kritika!

200k alkatrész porosodott az asztalon.. biza én is kipróbáltam volna a házat. Ez a hibán semmit nem változtat.

Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||

(#62) Jim-Y válasza baluka26 (#60) üzenetére


Jim-Y
veterán

A használatba vétel szerintem is hiba volt így, de nehogy már azt várjuk el tőle, hogy egy újságosnál, ami nem több 10nm -nél kipakoljon egy 50K-es házat, mondjuk egy olyan aluljáróban ahol hemzsegnek a "rossz" arcok.. Nem akarom elhinni, hogy valaki ezt rója fel neki.. Én senkinek sem adok igazat, de nem hiszem el, hogy azt kellett volna csinálnia, hogy még a helyszínen lecsekkolja, vagy megpróbálja lefizetni a postást. Szerintem az az elvárható, hogy otthon kibontja, ha látja, hogy sérült lefényképezi, majd visszacsomagolja és ír a boltnak. Mint említettem használatba venni hiba volt...

(#63) baluka26 válasza Jim-Y (#62) üzenetére


baluka26
veterán

Össze-vissza ragasztott dobozról van szó.
Ha sima, szép gyári csomagolás, én sem néztem volna meg, de ez azért gyanús.

Használatba venni, fenyegetőzni, és a levelet nyílvánosan megosztani volt komoly hiba. Más nem.

Mellesleg simán elképzelhető, hogy az inmedio-s/relay-os kolléga kukkantott bele, vagy a futáréknál csúszott ki, akármi (nem hiszem, hogy így lenne, de benne van a pakliban) :)

[ Szerkesztve ]

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#64) DeFranco válasza Jim-Y (#62) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Emailben meg fórumon keménykedni azt lehet, ahhoz van bátorság, de ha az újságosnál kér egy ollót, és elhajtják, akkor hazáig kell szaladni az 50k értékű házzal.

Vizuális típus vagyok.

---

No, de nem akarok itt pálcát törni senki felett, ha belegondolok, valószínű, hogy egész véletlenül kiszakadt a doboz alja szállítás-pakolás közben, és a kedvespostás kreatívan oldotta meg a problémát, hogy ne vesszen a prémium. Eddig a posztolónak van igaza.

Utána viszont több hibát is elkövetett, tetézve ezzel a stílussal, így sok jóra nem számíthat sajnos.

Két számítógépházláb a tanulópénz, most már szerintem szerzett elég tapasztalatot, hogy legközelebb ne faragjon rá.

[ Szerkesztve ]

(#65) Jim-Y válasza baluka26 (#63) üzenetére


Jim-Y
veterán

Azt, hogy ragasztott nem biztos, hogy észreveszi az ember, vagy ha ragasztott is nem biztos, hogy ott akar utánajárni, én biztos nem tenném, lehet te máshol laksz, vagy kevésbé vagy biztonságtudatos, de én átveszem és csak biztonságos helyen bontom ki.

"Használatba venni, fenyegetőzni, és a levelet nyílvánosan megosztani volt komoly hiba. Más nem." Ezt én is így látom ;)

Mellesleg simán elképzelhető, hogy az inmedio-s/relay-os kolléga kukkantott bele, vagy a futáréknál csúszott ki, akármi (nem hiszem, hogy így lenne, de benne van a pakliban)

Ilyen esetben meg nyitottnak kéne lenni a cserére, a szerzőnek nem így kellett volna hozzáállnia a dolghoz.., azt nem írom, hogy a boltnak se, mert ilyen levél után... másrészt amiket ide, ebbe a bejegyzésbe írtak a vélhetően iponos kollégák az egyáltalán nem volt pozitív..

(#66) sagit válasza DeFranco (#64) üzenetére


sagit
addikt

én is vizuális típus vagyok

elképzelem ahogy te fogod ezt a böhöm bagy dobozt, kibontod.. kicibálod a majd 15kg-os házat és egyesével végignyálazod minden porcikájaát... ( ez kb 25 perc minimum mire midnent lecsekkolsz)

én ezt a műveletet szívesebben csinálom otthon :B

Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||

(#67) Jim-Y válasza DeFranco (#64) üzenetére


Jim-Y
veterán

És ha kap egy ollót? felvágja a szalagot, és a ház tetejét látja, az egész ház felületének a 10%-át.. mit ér vele? Vagy ott a bolt közepén a többi 5 vásárló között szedje ki a dobozból, csavarja le a ház oldalát, szedje ki a ventiket, pörgesse meg őket? Nézze meg az alját, számolja meg a csavarokat? Nem akarom egész egyszerűen elhinni, hogy ezt ti megtennétek..

Egyébként, ha úgy tűnik is én nem értek egyet a bejegyzés szerzőjével, arrogáns hangnemben levelezett a bolttal ami nem hajtja előre a szekerét...

[ Szerkesztve ]

(#68) ch003067 válasza Jim-Y (#67) üzenetére


ch003067
addikt

+1...

(#69) DeFranco válasza sagit (#66) üzenetére


DeFranco
nagyúr

50k értékű áruról beszélünk. Ha nem nézed meg, a te bajod, de ezzel vállalod a kockázatot. Ez van. Be lehet menni a boltba is, és akkor nem kell az újságosnál szefózni.

Felhívnám a figyelmet azonban a #64 vonal alatti részére :U

@Jim-Y: nem rejtett hibáról van szó, ez a hiba szabad szemmel is jól látható. És akkor mi van, ha véletlenül egy kódegány házat talál otthon a dobozban? Vagy nincs is lába a háznak egyáltalán? Hogy bizonyít? Meg kell nézni. Ezt meg lehet tenni a boltban is, de itt olcsóbb, cserébe kényelmetlenebb. Ilyen a szelaví, a diszkont boltoknak is megvan a hátránya.

[ Szerkesztve ]

(#70) dr.bubo


dr.bubo
őstag

Idézet az Ipon oldalán található vásárlási feltételekből: ". Az iPon Computer Kft. a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 15 napon belül elvégezze."

Tehát nem kellet volna a 3-5 napos ügyintézésen felkapni a vizet az usernak és fenyegetőzni ügyvéddel.

Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

(#71) Jim-Y válasza DeFranco (#69) üzenetére


Jim-Y
veterán

Én elhiszem, hogy így működik a rendszer..sajnos, de ennyi erővel ha a boltban felvágom egy ollóval akkor használatba vettem, ugyanaz mintha otthon vágnám fel.. a boltos szerintem nem minősül szemtanunak, mi van ha kibontom ott, és amikor nem figyel ráülök úgy hogy eltörik a lába? Megmutatom a boltosnak és csak azt látja, hogy tényleg törött.. A biztos megoldás ha a boltban veszem át, bár én még az iponos átvételi ponton sosem nyitottam ki semmit.. Nem feltételeztem, hogy csakis abban az esetben ér valamit is a garancia, ha ott bizonyosodom meg a hibátlanságáról :U

Mondjuk ez már túl sok lesz a témában, így ne is válaszoljatok erre, mert már túlfilóztam én is a témát...

(#72) DeFranco válasza Jim-Y (#71) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Igen, túlfilóztad... :) Ezek azért eléggé nem életszerű dolgok... :)

(Volt már olyan, hogy egy komplett nagy kombinált hűtőt úgy akartak odaadni a metro-ban, hogy kívülről sértetlen volt a csomagolás, de belül a külső burkolat az oldalán konkrétan öklömnyi lyuk volt, mert valószínűleg benyomta a targonca villája. Ott is anyáztak, hogy miért bontatjuk ki, mielőtt elvisszük, most egy hűtővel bentebb vagyunk. Tudod mikor cserélték volna ki...)

[ Szerkesztve ]

(#73) Jim-Y válasza DeFranco (#72) üzenetére


Jim-Y
veterán

Mondjuk ez hasznos infó, magamtól simán rendeltem volna cuccokat, mert eddig abban a hitben éltem, hogy ha otthon fedezem fel a hibát, attól még tudom gariztatni, de így akkor odafigyelek erre is, köszi :R

(#74) smiti


smiti
addikt

Esetleg lehetne kérni, hogy a dobozról ide is kerüljenek képek? Csakis a kíváncsiság miatt! :K

(#75) baluka26 válasza Jim-Y (#71) üzenetére


baluka26
veterán

Pack-Pack pontos átvételnél hogy ne lenne a boltos tanú?
Először ő veszi át a terméket, utána meg Te tőle.
A boltos is megérti, hogy egy 50k-s tételnél megnézed. Nem arról van szó, hogy ott helyben beleépíted a gépet. Külsérelmi nyomokat kb 2 perc megnézni, ennyi ideje legyen az embernek.

Továbbra is user error szvsz.

Egyébként: 56-os hsz, sagit alapján:
"..egyébként facebookon írta hogy össze-vissza volt ragasztgatva... miért kamuzna?"

Cikk: "Ezekről még nem is beszéltem. Átvételkor ugyan nem tűnt fel, de körbe volt ragasztószalagozva a doboz alja."

A kettő nem egészen ugyanaz :)

[ Szerkesztve ]

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#76) smiti válasza sagit (#56) üzenetére


smiti
addikt

Aham, te meg persze hogy őt véded,mivel ismerősök vagytok! ;) Nincs is ezzel semmi baj csak a realitás talaján kellene maradni és nem azért kell igazat adni az egyik félnek mert ismerem, vagy mert csak ezt ő állítja. :B

Mod.: amúgy meg tényleg, ha az ember 50K-s házat veszakkor nem tudom miért nem képes ~ 30km utazni érte. :F Úgy biztosan megkímélte volna magát ettől ( vagy bármely) kellemetlenségtől.

[ Szerkesztve ]

(#77) sagit válasza smiti (#76) üzenetére


sagit
addikt

Gondolom te cipelnéd ezt a csomagot bkv-n :)

Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||

(#78) baluka26 válasza sagit (#77) üzenetére


baluka26
veterán

Én egy kb 25 kg-s olajradiátort cipeltem végig BKV-n. És kibontattam az Obiban, hogy biztosan sérülésmentes legyen. Ja, és ez csak egy 15k-s tétel :)

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#79) hackeeeee válasza baluka26 (#78) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Azt azért tegyük hozzá, hogy a forgalmazónál bontattad ki... Ahol ezzel foglalkoznak, meg az ottani eladóknak (elvileg) az a dolguk, hogy foglalkozzanak a vevővel.. :U

Tehát, ez azzal egyenlő, mintha Te bent az üzletben kibontatod a ház dobozát hogy megnézd a házat, hogy sérülésmentes-e.

Ugyan ez az Inmedio-nál pl.. Kétlem, hogy türelmesen végigvárná az ottani értékesítő, amíg Te szépen kibontod a csomagodat, kiszeded a dobozból, és leellenőrzöd, amíg az ottani vevőkkel kell foglalkozni...

Egy csomagpont, ahol lényegében (gondolom Én) tök mással foglalkoznak, a csomagok átvételi lehetősége másodlagos szempont, esetlegesen vevőkkel kell foglalkozni stb stb, (nagyvalószínűséggel) nem fognak azzal foglalkozni, hogy megvárják, míg Te kibontod a csomagodat, és megnézed, hogy vajon van-e baja, vagy nincs.. Ha kéne, ha nem...

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#80) baluka26 válasza hackeeeee (#79) üzenetére


baluka26
veterán

Ha ez valóban így van, akkor viszont felejtsük el a pickpack pointot, mert semmi értelme :)

De a futár (GLS, DPD, akármi) is meg szokta várni a csomag kibontását. A postásnak is van erre 2 perce :)

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#81) hackeeeee válasza baluka26 (#80) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Így van, ezt írtam is korábban, hogyha a futár viszi ki, akkor ha mondod, hogy kibontod, (sőt, valamelyik futár mondja is, hogy megvárja, amíg ellenőrzöd) akkor megvárja, és az esetleges sérüléskor azonnal fel is veszi a jegyzőkönyvet. Ez így igaz. :)

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#82) DeFranco válasza hackeeeee (#79) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Ez nem teljesen így van. Fizetsz egy szolgáltatásért (szállítás), aminek része az, hogy a szolgáltatás teljesítésének hibátlanságáról (sérülésmentes szállítás) meggyőződsz. Ki van fizetve, hogy veled foglalkozzon, amíg átveszed az árut. Ez nem kegy, ez kötelesség.

[ Szerkesztve ]

(#83) hackeeeee válasza DeFranco (#82) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Aham, akkor ezt próbáld meg kivitelezni, sok sikert hozzá. :)

Ha házhoz viszi a futár, akkor ez megoldható, lényegében kötelessége, mondhatjuk úgy is, hogy más dolga nincs, csak a csomagok felvétele, kézbesítése.. Elvileg a csomagpontnak is az, gyakorlatilag amikor tele az üzlet vevőkkel (amivel az adott üzlet foglalkozik) kétlem, hogy foglalkozni fog Veled, miközben ezzel Ő vevőket veszít...

Ezért szoktam azt mondani, hogy ne csomagpontba küldesse valaki a csomagot, hanem inkább címre..

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#84) smiti válasza hackeeeee (#79) üzenetére


smiti
addikt

Ezzel a kijelentéseddel vitáznék egy kicsit.A Pick-Pack pontos biznisz ugyanúgy a Hírlapkereskedelmi egység üzletrésze is. Vagyis inkább az övé nem az IPON-é.Ez egy ugyanolyan jellegű szolgáltatás mint a futárszolgálat, csak ebben az esetben nem kell otthon ülnöd 09 - 17 óra között és várni mikor érkezik a futár.

Az átadó helyen az eladónak a dolga hogy kiszolgáljon engem, ugyanúgy jutalékot kap érte mintha újságot vagy más termékeket értékesítene.

És igenis ha oda rendelek valamit ( márpedig sűrűn rendelek) akkor az eladó énvelem foglalkozik és még segít ki illetve visszacsomagolni.

Lehet, hogy ez csak a vidék varázsa de itt ez van. Az eladó van értemés nem fordítva, ha ez nem tetszene neki akkor kérem másik egységbe a csomagot,kapja az a jutalékot aki megérdemli. :K

szerk.:(#77) sagit- Képzeld volt már rá példa, hopgy innen Martfűről felvonatoztam komplett konfigért is és akkor még nem is a Francia utcában voltak hanem a Duna parton.

[ Szerkesztve ]

(#85) hackeeeee válasza smiti (#84) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Csak Te egyedül vagy, esetlegesen több vevővel szemben, és inkább egy jutalékot fog veszíteni, mint több vevőt. :)

Mint mondtam, tudom, hogy elvileg ez kötelességük lenne, de van amikor ezt a futárok sem mondják, sőt szinte sohasem, pedig elvileg kéne.. És ezt sokszor sem az üzlet, sem pedig a futár nem említi.

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#86) smiti válasza hackeeeee (#85) üzenetére


smiti
addikt

Akkor lehet csak szerencsésebbnek mondhatjuk magunkat, hogy mifelénk az emberek normálisan állnak egymáshoz. :P

Az hogy nem említi esetleg sem az üzlet sem a futár az megint más dolog ( ha így van ez persze nem szép tőle ) de a rutinos vásárló tisztában van ezzel a lehetőséggel.

De egyébiránt hiába porcukrozzuk a sz@rt az attól még az marad.

Ez itt egy meddő vita,a topik nyitója hibázta a legnagyobbat,ugye nem ellenőrizte a csomagot átvételnél, eztán még bele is költöztette a konfigot, de az nem fér legjobban a fejembe, hogy hogyan sérthette meg a ventillátor lapát.Továbbiakban tetézte még az arogáns követelőző hangvétellel (ide írhattam volna mást is de nem akarok megbántani senkit ).

Más boltban már rég elküldték volna a *****-ba főleg itt nálunk vidéken )nemhogy megoldást keresnének rá.

(#87) hackeeeee válasza smiti (#86) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

A venti rész csupán annyi, hogyha pl. asztalon van fent a gép, és nincs rajta oldallap, úgy simán megtörténhet. :)

Véleményem szubjektív...

(#88) xnace


xnace
őstag

Kérlek, engedjétek meg, hogy közöljek pár képet a dobozról.

1
2
3
4
5
6
7

Annak pedig aki a ház sértetlenségével akarta megcáfolni a szállítási sérülést, megsúgom, hogy a láb fölött 1-1,5cm-es horpadás van.

A ventilátorral annyi történt, hogy az asztalon volt a ház, nem volt rajta az oldala, és egyszer csak kirepült. Nem, képzeljétek, nem volt túlhajtva. A ház elején lévő szabályzó minimum beállításán járt.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#89) hackeeeee válasza xnace (#88) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Akkor jól sejtettem.

Viszont az a kérdés teljesen jogos a "többségtől", hogy a sérülések ellenére miért pakoltad bele a házba a konfigot?

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#90) xnace válasza hackeeeee (#89) üzenetére


xnace
őstag

Mert nem tudtam máshova tenni. Már azelőtt eladtam a Sharkoon-t, mielőtt ezt megrendeltem.

Azt azért hozzátenném, hogy annyi eszem volt, hogy kis piros hézagoló karikákat raktam mindenhova, úgyhogy nem lehet megmondani, hogy be lett üzemelve.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#91) hackeeeee válasza xnace (#90) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Aki kicsit figyelmes, az látja, hogy volt használva..

A másik, a ház helyén elfért volna a konfig az asztalon, elhiszem szarul néz ki, de ez van, ha eleve hibás egy termék, akkor azt nem kéne használni továbbra is, épp a jelenlegi helyzet miatt..

Nah mindegy, remélem valamiféle módon sikerül megoldani.. De az tény, hogy a teljesen lecellokszozott doboz alján az elég furcsán néz ki. Viszont ott van a dobozon a sérülés, szóvá lehetett volna tenni még mielőtt átveszed..

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#92) dr.bubo válasza xnace (#90) üzenetére


dr.bubo
őstag

"Azt azért hozzátenném, hogy annyi eszem volt, hogy kis piros hézagoló karikákat raktam mindenhova, úgyhogy nem lehet megmondani, hogy be lett üzemelve."

Nagyon okos. :U
:C De azért az e-mailben megírtad az iponnak, hogy használatba vetted a cucot.

[ Szerkesztve ]

Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

(#93) smiti válasza xnace (#88) üzenetére


smiti
addikt

Azt hiszem ez lesz az utolsó post-om, de ezek a képek semmit nem bizonyítanak.

Ellenben ha igazak az állításaid és már ilyen volt átvételkor ( feltételezzük ügye hogy nem te okoztad ) akkor a 4. képen látható sérüléssel átvetted akkor meg is érdemled.

Ne haragudj hogy ezt mondom, de ez rendesen kiszúrja az ember szemét.

Demég mindíg azt mondom, hogy remélem rendeződik a dolog,kicserélik a házad,élhetsz vele boldogan, csak meg kellene próbálni nyugodt hangnemben beszélni,levelezni a másikkal.

Egyébként én csak azért állok ezen a véleményen, mert láttam rá példát nem is keveset, hogy úgy védekezett az " áldozat " hogy támadott. ;) Tudod, ahogy a mondás is mondja! :U

(#94) xnace válasza dr.bubo (#92) üzenetére


xnace
őstag

Persze, megírtam. Nem szokásom hazudni.

Ez mit sem változtat azon, hogy javítás után újként eladható lenne.

smiti

Nem bontottam ki a csomagolást átvételkor, csak otthon. Szombaton vettem át, és vasárnap este ment az e-mail. Bár ez szerintem nem probléma, mert a fényképeken van vízjegy.
A jókívánságokat azért köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#95) HUN]Repa válasza xnace (#35) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hogy tisztába tegyük: ÁTVÉTELKOR, de a számla rendezése UTÁN ellenőrizhető a termék, hiszen addig nem adják át. Ha sérült: jegyzőkönyvet vesznek fel. A Pick-Pack Pontban ugye nem azt mondták, hogy NEM BONTHATOD KI ott a terméket? Azt hogy ollót(vagy bármit) nem adott kölcsön meg tudom érteni, nálunk simán a tollak, csavarhúzók(!) tünnek el, és itt ne rosszindulatra gondolj, simán bárkinél ottmaradhat, de akkor is bosszantó ha kell és emiatt nincs meg. Ez egy olcsóbb szolgáltatás, tehát nem kell sok extrát várni tőle (egyébkent a kibontáshoz nem olló kell, azzal megkarcolhatod a felületeket, TFT monitorok csomagolásán kifejezetten tiltják is az ollóval nyitást).

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#96) DeFranco válasza HUN]Repa (#95) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Szia!

[L]logout.hu/bejegyzes/xnace/cooler_master_trooper-em_tortenete/hsz_51-51.html#rel_msgs

erre mit tudsz mondani?

[ Szerkesztve ]

(#97) xnace válasza HUN]Repa (#95) üzenetére


xnace
őstag

Privártra is válaszolnál esetleg?

Samsung Galaxy S3 Marble White

(#98) HUN]Repa válasza DeFranco (#53) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Elég kevés az információ biztosan megírok minden adatot, ha az ügyfél is hozzájárul. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#99) rankesz válasza HUN]Repa (#98) üzenetére


rankesz
veterán

Approved

(#100) DeFranco válasza rankesz (#99) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Tenyleg kivancsi vagyok. Ha nem is konkretan a te adataidra, de arra igen, hogy tenyleg azt az eljarast alkalmazza-e az iPon amit felvetettel. Meglepodnek.

(#101) DeFranco válasza DeFranco (#100) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Hát, nem sok válasz jön, úgy látom.... sajnálom, korrektebb boltnak ismertem az iPont, ezt viszont most nem értem...

(#102) LamerGyuri válasza DeFranco (#101) üzenetére


LamerGyuri
senior tag

A háztulajdonos is nagyon hallgat...lehet, igazam lett, és bizonyítottá vált a user error. A fényképek és a "mese" alapján ez elég egyértelmű volt.

"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."

(#103) DeFranco válasza LamerGyuri (#102) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Én HUN]Repa álláspontjára lettem volna kiváncsi rankesz problémájára vonatkozóan.

(#104) HUN]Repa válasza DeFranco (#100) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Mire vagy kiváncsi ? egy "rankesz" felhasználó névből nem sokat tudok neked kideríteni, ha megad a kedves ügyfél további adatokat szívesen beszámolok bármiről... :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#105) HUN]Repa válasza DeFranco (#100) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

sry a dupláért

[ Szerkesztve ]

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#106) DeFranco válasza HUN]Repa (#104) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Állítása szerint az "A" áron megvett videokártyát visszavételkor* az visszavételkori, alacsonyabb "B" áron vettétek csak vissza, ami tudtommal nem szabályos, és véleményem szerint nem korrekt. A számlákat láttam, a papírok alapján tényleg ez a helyzet.

Benneteket nem így ismerlek, ezért is csodálkoztam, és vagyok ennyire kíváncsi. Minden éremnek két oldala van, hátha van valami magyarázat.

(Egyébként felhatalmazást kaptál az adatok kiadására rankesztől, bár nem tudom hivatalosan össze tudod-e kötni, a nicket a névvel, ez nyilván kell hozzá :) )

* garanciális pénzvisszafizetés rankesz állítása alapján

(#107) HUN]Repa válasza DeFranco (#106) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Azért szerintem egy levelezést is nézz meg senkinek nem tartunk pisztolyt a fejéhez, hogy B áron való terméket válasszon helyette mindig van választáse az ügyfélnek. A lényeg, ha a rankesz nick megmonda a nevét amin ment az ügyintézés kirakok én is minden adatot ami rendelkezésemre áll. De a rankesz nekem sajnos kevés :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#108) DeFranco válasza HUN]Repa (#107) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Mondom, nem tudom a részleteket, ne vedd támadásnak, én csak kérdeztem, hogy ha ilyenkor beszámításra/pénzvisszafizetésre kerül a sor, akkor az eredeti áron számítotok be / fizetitek-e vissza.

Nem akarok én igazságot tenni, kérdeztem.

[ Szerkesztve ]

(#109) HUN]Repa válasza DeFranco (#108) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez ugy szokott lenni, hogy az ügyfél választhat, ha szeretné megvárhatja az erdeti kártyáját amit a gyártó megjavít, vagy ha sürgős neki akkor választunk egy tudásában kicsit jobbat (vagy ha a gyártó megad kiváltó típust pl 9800GT esetén GTS250 volt) akkor kaphat egy olyat. Amennyiben ő ez sem szeretné még mindig felajánljuk, hogy a felkínált termék árát levásárolja olyan termékre amit szeretne. Így elég sok választása van az ügyfélnek. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#110) DeFranco válasza HUN]Repa (#109) üzenetére


DeFranco
nagyúr

No, hát erre voltam kiváncsi :)

(#111) sajtee


sajtee
senior tag

"...mivel az ügyvédemmel konzultálva arra jutottunk..." :DD

Ekkora terméknél sajnos jobb nem Pick Pack Pont-ra bízni az ügyet...

(#112) DeFranco válasza sajtee (#111) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ügyvédemmel.... :C

yeah suuuuure

(#113) sajtee válasza DeFranco (#112) üzenetére


sajtee
senior tag

No, nem azért írtam, mert kamu (nem az, ezt tudom)...

(#114) rankesz válasza HUN]Repa (#107) üzenetére


rankesz
veterán

Több mint egy hete közöltem veled privátban az adataimat. Van már valami hír? Azt hiszem elég adatot megadtam (név, cím, stb) de szólj ha kell még valami... én készséges vagyok :U

(#115) fricz19 válasza rankesz (#114) üzenetére


fricz19
őstag

"Ez ugy szokott lenni, hogy az ügyfél választhat, ha szeretné megvárhatja az erdeti kártyáját amit a gyártó megjavít, vagy ha sürgős neki akkor választunk egy tudásában kicsit jobbat (vagy ha a gyártó megad kiváltó típust pl 9800GT esetén GTS250 volt) akkor kaphat egy olyat. Amennyiben ő ez sem szeretné még mindig felajánljuk, hogy a felkínált termék árát levásárolja olyan termékre amit szeretne. Így elég sok választása van az ügyfélnek."

ez nálad nem így történt?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#116) rankesz válasza fricz19 (#115) üzenetére


rankesz
veterán

Ha igy lett volna akkor nem irtam volna. Nekem meg a mas gyartotol valo ugyanolyan tipusra is 8-10 k kulonbozetet kellett volna fizet i valamiert.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.