- Pulsar X2 V3 Size 2 Gamer Egér és Pulsar 8K Wireless Dongle
- Út Korea turistaparadicsomába, amiről talán még sosem hallottál: Csedzsu-sziget
- Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- Adattár lemez előkészítése Windows telepítéshez
- Jelszóvédett IBM Thinkpad R50e működőképessé tétele.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
- Matteo005: 9800X3D
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezeket nem nagyon kell játékokhoz illeszteni. Itt arról van szó, hogy az aktuális explicit API-k nagyon hasonlítanak egymásra, így az az ideális, ha a meghajtó oldalan sincs többféle implementáció. Emiatt az AMD és az NV is egy alacsony szintű hardverkezelő réteget használ, aminek a tetejére húznak egy platformspecifikus kliensmodult. Az AMD-nek három (DX12, Vulkan, Mantle), míg az NV-nek kettő (DX12, Vulkan) van. Ez a rendszer nagyon hatékony, nem véletlenül csinálják így, mert effektíve alig végeznek egy implementáció karbantartásánál nagyobb munkát és két-három API-t támogatnak vele. A probléma igazából a munkamennyiség, amit beleölnek. Az AMD-nek ez az egész rohadt egyszerű volt, mert a DX12/Vulkanhoz írtak két kliensmodult és kész. Működött, stabil volt, gyors volt, mert a réteg amin futott, már két éve aktívan létezett, és másfél évig a felhasználok és a fejlesztők is nyomták rá a tömeges visszajelzést, amikor csak a Mantle kliens volt rajta. Tehát amikor a DX12 startolt, akkor az AMD egy évek óta fejlesztett és tesztelt rétegre húzta fel a kliensmodult. Az NV helyzete teljesen más volt, mert számukra a nagyüzemű tesztelés csak akkor kezdődött meg, amikor kiadták az első DX12-es meghajtót. Ezzel egy normális piacon nem lett volna gond, mert az AMD is ugyanígy ment volna neki az egésznek, tehát ők is nagyjából mostanra hoznának általános sebességextrákat. Na meg ugyanúgy álltak volna xy stúdió problémái előtt, hogy igazából fingjuk sincs miért lassú a kód. Ez a rendkívüli tapasztalatgyűjtésre épülő munka nagyjából most érett be. Szóval ez itt nem specifikus dolog, hanem sokkal inkább egy általános javulás. Az egyébként külső szemlélőnek csalóka lehet, hogy egy-két játék nagyon gyorsul, de igazából ez teljesen normális, mert az eltérő programok eltérő mértékben futnak bele a meghajtó limitációiba.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA RTX 5060 1 HÓNAPJA VÉVE!
- BESZÁMÍTÁS! PowerColor RED DEVIL 6900XT Ultimate 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GeForce RTX 4070 Ti GAMING X SLIM 12GB GDDR6X 192bit Videokártya !
- MSI Radeon RX 6400 AERO ITX 4GB GDDR6 64bit Videokártya !
- SAPPHIRE AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB GDDR6 Nitro+
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 7500 / GTX 1050Ti / 16GB DDR4 / 128SSD+1TB HDD
- Eladó Apple iPhone 14 Pro 128GB Arany / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Zalman N4 Plus FSP 400W
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


