Hirdetés

2021. április 18., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bacsis


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Köszi szépen az összehasonlítást, pont vlaami ilyesmit keresgéltem :R
...Csak hogy tudjam, hogy mit hagyok ki, mert nekem sajna ez a stílus nem jön be :B
Viszont ha már itt járunk... Emléxem, mikor kijött a GTA5. És a nagy előd, a GTA4-el hasonlították össze. És hát az jött ki, hogy a mostmár több mint 10 éves szanaszéjjel alázta a GTA5-öt fizikában, autók sérülésében, vezethetőségben. Szóval hogy áll a Cyberpunk ilyen téren, akár a GTA4-hez képest?

(#2) Urby66 válasza bacsis (#1) üzenetére


Urby66
aktív tag

Nekem is a 4 a kedvenc részem. Az 5-öt sosem volt kitartásom végigvinni, annyira érdektelen lett a sztori egy idő után.
A 4-el már nagyon rég játszottam, lehet jó lenne elővenni újra! :K

Amúgy érdemes kipróbálnod a Cyberpunkot, bárki bármit mond szerintem egy nagyon jó játék. Ne ijedj meg az RPG elemektől, sajnos (szerencsére) nem sokat kell vele foglalkozni.

(#3) bacsis válasza Urby66 (#2) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Nincs gondom az RPG-vel, egyszerűen a Steampunk stílus nem jön be :B
jobban szeretem a dzsungelben mászkálós természetközeli játékokat :)

(#4) GhostPetya válasza bacsis (#3) üzenetére


GhostPetya
veterán

Az pont jó, mert a cyberpunk az cyberpunk, a steampunk meg steampunk, és eléggé távol állnak egymástól. :D

Olvasd el legújabb játékbemutatóm! https://logout.hu/cikk/egy_csodaszep_szerelmes_utazas_haven_bemutato/az_alkotokrol.html

(#5) Urby66 válasza GhostPetya (#4) üzenetére


Urby66
aktív tag

Igen a steampunk stílus inkább a Frostpunk nevű játék, esetleg s Dishonored sorozat.
De ettől függetlenül szerintem ezek is jó játékok... :K

(#6) Narxis


Narxis
nagyúr

Túl van hypeolva ez a játék.

(#7) bacsis válasza GhostPetya (#4) üzenetére


bacsis
Közösségépítő
LOGOUT blog

Jó'vanna, leesett :) de értetted, ez a lényeg :))

[ Szerkesztve ]

(#8) GhostPetya válasza bacsis (#7) üzenetére


GhostPetya
veterán

Persze, meg nem kioktatásnak szántam, csak segíteni akartam. :D ;)

Olvasd el legújabb játékbemutatóm! https://logout.hu/cikk/egy_csodaszep_szerelmes_utazas_haven_bemutato/az_alkotokrol.html

(#9) Urby66 válasza Narxis (#6) üzenetére


Urby66
aktív tag

Igen a hype irreálisan nagy elvárásokat generált, de a játék jó ha magában vizsgálod a hype nélkül...

(#10) huskydog17


huskydog17
addikt

A Cyberpunk semmivel sem next-genebb, mint az összes többi idén megjelent AAA cím.
A next gen-hez hozzá tartozik természetesen a fizika is, ahol viszont a játék nem csak hogy nem brillírozik, de kifejezetten gáz, hogy fizika terén 2013/2014-es játékok hozzák ezt a szintet vagy még jobbat is.
A fizikát a Cyberpunk-ban ráadásul annyira kiherélték, hogy vízzel való interakció a játékban nem is létezik.

Bizonyos szempontból a Ccyberpunk-ot én very old gen-nek hívnám, más szempontból pedig egy autós Deus Ex, szóval semmi olyat nem tud felmutatni a játék, amit máshol nem láttunk volna egyetlen dolgot leszámítva.

Az egyetlen dolog, ami valóban kiemelkedő, figyelemreméltó és next gen szagú feature, az a JALI arcanimáció. Na ez vége egy olyan feature, amit semmilyen más játékban nem láthattunk és bizony piszok jó dolog, sok más játékban látnám szívesen.

Ezt leszámítva viszont a Cyberpunk ugyanannyira next (vagy current) gen, mint egy Watch Dogs Legion.

Tanulságos videók:
Cyberpunk 2077 Physics vs. GTA 5 Physics
Cyberpunk 2077 Physics vs. Watch Dogs Physics

Valóban nem ártana mondjuk tisztázni a next gen fogalmát. Az én felfogásom szerint a next gen olyan játék, amely a "jövő" technológiáját használja és olyan grafikát és fizikát használ, ami meghaladja a korát. A Cyberpunk-nál semmi ilyet nem látok, ez a játék csak azt mutatja, hogy a jelenlegi technológiákkal mit lehet elérni, de a játékban se a látványvilág, se a fizika nem kiemelkedő, sőt a fizika konkrétan egy vicc, így az én szememben ez max current gen lehet.
Számomra például a Watch Dogs 3 sokkal inkább next genebb, annak a látványvilága is szebb (szubjektív dolog) a fizika pedig nagyságrendekkel fejlettebb.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#11) Urby66 válasza huskydog17 (#10) üzenetére


Urby66
aktív tag

A fizikát tekintve teljesen igazad van, de ahogyan azt írtam is, ebben az esetben, csak az fényeket, a felbontást, a grafikát vizsgáltam. Azt a részletességet ahogyan a világ fel van építve.
Érdekes, hogy pont a Watch Dogs Legion-t hozod példának. A játékkal egy percet sem játszottam és ez azért volt, mert több gameplay videót is megnéztem amikor megjelent. A karakteranimáció, a világ kidolgozása, a küldetések olyanok mint 3-4 éve is voltak hasonló játékokban. Már a legelején azt kérdeztem magamtól, hogy "ugye ez most csak valami vicc?" amikor láttam Daltont megérkezni a motorcsónakkal. A víz hullámzása, csak egy szimpla textúra volt a hajó orránál, a hajó mögött meg sem fodrozódás se semmi.

Az pedig ahogy a játék a fényekkel bánik csak a GTA V színvonalát közelíti meg.

(#12) huskydog17 válasza Urby66 (#11) üzenetére


huskydog17
addikt

"ebben az esetben, csak az fényeket, a felbontást, a grafikát vizsgáltam. Azt a részletességet ahogyan a világ fel van építve."

Itt semmi újat nem mutat a Cyberpunk, akár fényeket akár részletességet nézzük. Nem értem mit értesz felbontás alatt, PC-n olyan felbontást állítasz be, amilyet akarsz. Ha a textúrák részletességet nézzük, akkor a WD3 simán agyonveri a Cyberpunk-ot. Utóbbiban sajnos a TAA úgy mossa a képet, hogy egy mosott paca a legtöbb textúra még maxon is.

"A karakteranimáció, a világ kidolgozása, a küldetések olyanok mint 3-4 éve is voltak hasonló játékokban."
Karakteranimáció nagyon vegyes a Cyberpunk-ban, van ami nagyon jó lett, de vannak olyan NPC-k, is ahol HL2 szintet kap a játékos. A világ kidolgozottsága pedig megint nagyon szubjektív, számomra a Cyberpunk utcái nagyon üresek és élettelenek a WD-hez képest. Utóbbiban sokkal több tereptárgy van, sokkal realisztikusabb hatást kelt, főleg, mert létező városokat modelleztek le a szériában.

"ugye ez most csak valami vicc?" amikor láttam Daltont megérkezni a motorcsónakkal. A víz hullámzása, csak egy szimpla textúra volt a hajó orránál, a hajó mögött meg sem fodrozódás se semmi."
Tehát megnézted a játék legelején lévő rövid átvezető videót és ez alapján vontad le a következtetést anélkül, hogy valódi gameplay-t néztél volna. Nos nem is kell a Legion, hogy lásd az általad említett effektet, már a WD1 is szépen csinálta 6 évvel ezelőtt és a szintén 2014-es Far Cry 4 is. Azokban szépen hullámzott a víz a motorcsónak mögött. Na most ezt tudja a Legion is. Külön vicces, hogy pont ezt a feaure-t hozod fel, amikor a Cyberpunk-ban abszolút semmilyen interakció nincs a vízzel, itt még a 2008-as játékok is fejlettebbek.

"Az pedig ahogy a játék a fényekkel bánik csak a GTA V színvonalát közelíti meg."
Ez meg szimplán nettó bullshit. Már a WD1 is fejlettebb volt, mint a GTA5, a Disrupt Engine azóta pedig sokat fejlődött. Mutass légyszi olyan videót vagy írásos tesztet, ami szerint a GTA 5 szebb, mint egy WD3, én nem találtam ilyet az interneten. Mindenhol csak az ellenkezőjét látom.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#13) Urby66 válasza huskydog17 (#12) üzenetére


Urby66
aktív tag

Igazad van az első pár perc alapján tényleg beskatulyáztam a játékot.
De valahol nekem is igazam van, hiszen az első pár percnek \ órának kellene szerintem a legjobbnak lenni, hogy "behúzza" a játékost. Nálam ez a WD3 esetén nem működött, pedig egy óra gameplay-t megnéztem.
Például a Fallen order esetén tökéletes volt az első pár óra. Igaz, hogy rengeteg scriptelt jelenettel, de olyan volt, mintha egy Star Wars mozit néznék. Utána a játék nekem kicsit lassúvá és unalmassá vált a pörgős indítás után.
Azután pl. a Kingdom Come első pár órája is fantasztikusan jól sikerült, csakúgy mint a Cyberpunk eleje. A Horizon Zero Dawn is jól kezdett, de azután ellaposodott amikor az open world-be kiengedett.
Szóval nekem nagyon számít egy játéknál a kezdés minősége.

Egyébként meg kár ezen komolyan vitatkozni.
Szerencsére a hatalmas kínálatból mindenki azzal játszik ami neki a legjobban tetszik. :R

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.